Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 77310000-6 "Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень" (Поточний ремонт зелених насаджень)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001303-a 23d006b87e2846e6b50cebd6090ee03f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522321099 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522321099
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 14:04
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату послуг на підставі виставленого рахунку-фактури та акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 10:50
Тендерна документація.pdf
28 січня 2020 10:50
Додаток 9 до ТД.pdf
28 січня 2020 10:50
Додаток 8 до ТД.pdf
28 січня 2020 10:50
Додаток 7 до ТД.pdf
28 січня 2020 10:50
Додаток 6 до ТД.pdf
28 січня 2020 10:50
Додаток 5 до ТД.pdf
28 січня 2020 10:49
Додаток 4 до ТД.pdf
28 січня 2020 10:49
Додаток 3 до ТД.pdf
28 січня 2020 10:49
Додаток 2 до ТД.pdf
28 січня 2020 10:49
Додаток 1 до ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-29-000009 ● 363ff1d1ca104ea484d016b90377cfd0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2020 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.01.2020 № 9

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.01.2020 № 9

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-01-28-001303-а 28.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-29 11:36:55

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-28-001303-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 000 000,00 грн в електронній системі закупівель було оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, в той час як, враховуючи офіційний курс гривні щодо іноземних валют (євро) встановлений НБУ станом на 28.01.2020 (день оголошення торгів), очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133 тис. євро (курс євро 27,1210 х 133000 = 3 607 093,00), чим недотримано вимоги частини 4 статті 10 Закону, наслідком чого є порушення терміну проведення процедури закупівлі (менше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-29 17:09:18

Надання пояснення щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, виявлених Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області

У зв'язку із виявленими порушеннями, які оприлюднено Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та неможливістю їх усунення виникла необхідність відмінити торги по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (Поточний ремонт зелених насаджень) UA-2020-01-28-001303-a відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відкриті торги по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 77310000-6 "Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень" (Поточний ремонт зелених насаджень) UA-2020-01-28-001303-a було відмінено згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через наявність порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-02-12 16:22:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2020-02-17 15:27:49

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 січня 2020 17:15
Коментар щодо відміни: згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через наявність порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
29 січня 2020 17:15
Протокол 9 відміна торгів.pdf