Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (Персональні комп"ютери)
Очікувана вартість
185 700,00 UAH
UA-2020-01-28-001278-a 39378a22e2bb413bb1a596d482e0391b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


виконання доручення Прем’єр – міністра України від 17 грудня 2019 року згідно Довідки №41/53/0/197-20 від 20.01.20
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Персональні комп"ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемервська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2020  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після підписання Сторонами видаткових накладних на підставі вказаних видаткових накладних у термін 7 робочих днів після їх підписання, згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010р. за №2456-VI (з усіма наступними змінами). Платежі виконуються Замовником в безготівковій формі через розрахунковий рахунок. Платіж виконується у національної валюті України - гривні. Джерело фінансування місцевий бюджет Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

28 січня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-БЛОК"
#40888326
Переможець 185 700,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 10:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 09:11
Додаткова угода №1 до Дог 1 ІТБЛ.PDF зміни до договору
10 лютого 2020 09:09
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 10:54
Договір ІТ-БЛОК 28_01_20.PDF укладений
28 січня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму догвору на 0,12 грн
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 699,88
UAH (в тому числі ПДВ 30 949,98 UAH)