Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпохлорит натрію «марка А»
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001251-c 2db4ca1add944c0e96c0af06010a8dcc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левшаков Роман

+380569584523 smoly.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Смоли"
Код ЄДРПОУ: 30168850
Місцезнаходження: 51917, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське (Дніпродзержинськ), пр. Аношкіна, 179
Контактна особа: Левшаков Роман
+380569584523
smoly.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:38
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Єдиний закупівельний словник CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію «марка А»). Кількість: 20,0 тонн. Умови оплати: Попередня оплата не передбачена; Оплата здійснюється протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати отримання товару. Джерело фінансування закупівлі: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 т
Гіпохлорит натрію «марка А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вулиця Горобця, 196/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Попередня оплата не передбачена. Оплата здійснюється протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати отримання товару. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-001251-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 28 лютого 2020 07:45
Вимога скасувати рішення Замовника
Вимога скасувати рішення Замовника
Скасована
Дата: 28 лютого 2020 07:55
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2020-01-28-001251-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 28 лютого 2020 07:54
Вимога скасувати рішення Замовника
Вимога скасувати рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 14:41
Станом на 08-00, 25.02.2020 р, учасником ТОВ Дезсистема, не було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro», необхідні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 2, ст. 17 ЗУ від 25.12.2015 р № 922-VІIІ «Про публічні закупівлі»; та додатку № 2 ТД ДП «Смоли» від 28.01.2020 р, а саме «Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на кінцевий строк подання тендерної пропозиції. **», а саме, згідно оголошення UA-2020-01-28-001251-c, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 10-00 за Київським часом 14.02.2020 р. Учасник торгів - ТОВ Дезсистема, надало довідку за № 20261 від 19.02.2020 р, станом на 19.02.2020 р, яка не відповідає заявленим Замовником умовам тендерної документації. Згідно тендерної документації від 28.01.2020 р. (Увага !!! Всі документи тендерної пропозиції подаються в сканованому-електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих паперових оригіналів або сканованих паперових копій документів (за підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою). Подання учасниками торгів електронних довідок, документів до тендерної пропозиції з електронним підписом, та з електронною печаткою – непередбачено). Учасник - ТОВ Дезсистема, згідно ст. 23, ЗУ від 25.12.2015 р № 922-VІIІ «Про публічні закупівлі», не оскаржував дану вимогу тендерної документації, а значить був згоден з нею. Учасник - ТОВ Дезсистема, надало довідку за № 20261 від 19.02.2020 р, станом на 19.02.2020 р, яка не відповідає заявленим Замовником умовам тендерної документації від 28.01.2020 р, а саме, на довідке яку розмістив учасник торгів відсутній підпис ручкою (кольоровим чорнилом) відповідальних осіб ДФС, та на довідке відсутня печать (кольоровим чорнилом) ДФС яка видала дану довідку. ТОВ «Дезсистема» зазначає, що як Переможець процедури закупівлі надав всі документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 цього Закону, які вимагались тендерною документацією у встановлений Замовником термін. Але таке ствердження не відповідає дійсності. У тендерній документації Замовник вимагає надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом ДФС, що діє станом на кінцевий строк подання тендерної пропозиції. Таким чином, вищевказана довідка обов’язково повинна відповідати встановленому Замовником терміну дії і тільки у разі дотримання цієї умови може бути прийнята останнім як поданий належним чином, у відповідності до вимог тендерної документації документ на підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки ТОВ «Дезсистема» була подана довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) станом на 19.02.2020 року, то довідка подана з порушенням умов тендерної документації у цій частині, а значить переможець торгів не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 ЗУ від 25.12.2015 р № 922-VІIІ «Про публічні закупівлі». Стосовно ствердження ТОВ «Дезсистема» про те, що надання електронної довідки про відсутність заборгованості ніяким чином не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність є взагалі незрозумілим, оскільки дотримання умов тендерної документації Замовника є обов’язковим для всіх учасників процедури закупівлі у незалежності від їх технічного потенціалу. Таким чином, вимога Замовника про надання переможцем закупівлі «Оригіналу або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом ДФС, що діє станом на кінцевий строк подання тендерної пропозиції, а саме до 10-00 за Київським часом 14.02.2020 р, є абсолютно правомірним і обґрунтованим. Тендерний комітет ДП «Смоли» спільно вирішил, дану вимогу - відхилити.

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 07:54
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема 239 970,00
UAH з ПДВ
237 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ГАЗ СЕРВІС ПЛЮС 238 800,00
UAH з ПДВ
238 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕЙМС ТРАНСПОРТ" 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 10:50
Документи переможця
13 лютого 2020 14:15
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:11
технічні вимоги.pdf
13 лютого 2020 14:11
ст 17. санкції.pdf
13 лютого 2020 14:11
Проект договора.pdf
13 лютого 2020 14:11
Кваліфікаційні вимоги.pdf
13 лютого 2020 14:11
Інші.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 12:57
13 Витяг-РТ-ПДВ.pdf
11 лютого 2020 12:57
4 Додаток 4.pdf
11 лютого 2020 12:57
3 Додаток 3.pdf
11 лютого 2020 12:57
2 Додаток 2.pdf
11 лютого 2020 12:57
1 Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дезсистема

ПП ГАЗ СЕРВІС ПЛЮС

ТОВ "РЕЙМС ТРАНСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дезсистема
#41196801
Рішення скасоване 237 570,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 11:02
ТОВ Дезсистема
#41196801
Відхилено 237 570,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 11:02
ПП ГАЗ СЕРВІС ПЛЮС
#36511498
Переможець 238 800,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ГАЗ СЕРВІС ПЛЮС
#36511498
238 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:17
ПРОТОКО 20 % на 2021 21.12.2020 рік П (5) (1).doc зміни до договору
21 грудня 2020 16:17
Повідомлення про внесення змін до договору Гіпохлорит натрію від 21.12.2020 року (1).docx зміни до договору
21 грудня 2020 16:17
Додаткова угода від 21.12.2020 року Гіпохлорит натрію (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:17
3_ПРОТОКО 20 % на 2021 21.12.2020 рік П.doc укладений
21 грудня 2020 16:17
2_Повідомлення про внесення змін до договору Гіпохлорит натрію від 21.12.2020 року.docx укладений
21 грудня 2020 16:17
1_Додаткова угода від 21.12.2020 року Гіпохлорит натрію.pdf укладений
21 грудня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 12:32
Договір про закупівлю № 38-07 -11 від 10.03.2020 року Гіпохлорит натрію марка А.pdf укладений
10 березня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 8 частини 4 та частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, статті 653 та статті 654 Цивільного кодексу України. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Пункт 8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п'ятої цієї статті. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Замовник та Постачальник керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, Законом України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пунктом 8, частини 4, статті 36, розділу VII - «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: пункт 8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п'ятої цієї статті», керуючись частиною 5, статті 36, розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно Тендерної документації на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію «марка А»), та згідно підпункту 7.2, пункту 7, договору про закупівлю № 38-07/11 від 10.03.2020 року, «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: пункт 8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті, та згідно підпункту 7.3, пункту 7, договору про закупівлю № 38-07/11 від 10.03.2020 року, на закупівлю товару - CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію «марка А»), «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», Сторони прийшли до згоди, продовжити строк дії договору про закупівлю № 38-07/11 від 10.03.2020 року, на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію «марка А»), на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю № 38-07/11 від 10.03.2020 року. Вартість цієї додаткової угоди на 2021 рік складає 47740,00 грн. «з ПДВ» (Сорок сім тисяч сімсот сорок гривень 00 копійок), «з ПДВ». Номер додаткової угоди. 1. Сума договору після внесення змін. 238800,00 грн. «з ПДВ». (Двісті тридцять вісім тисяч вісімсот гривень 00 копійок) «з ПДВ». Вартість додаткової угоди на 2021 рік складає 47740,00 грн. «з ПДВ» (Сорок сім тисяч сімсот сорок гривень 00 копійок), «з ПДВ». Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 20,0 тонн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін по додатковій угоді на 2021 рік складає: 3,998 тонни.
Номер договору про закупівлю: 38-07/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML