Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль Renault Logan
Очікувана вартість
339 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001119-c 44ad681c48be4fa383823611318b7e63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапіга Олександр Володимирович

+380535554090 42075445@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КНП"Миргородський міський центр ПМСД
Код ЄДРПОУ: 42075445
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., Миргород, Старосвітська 22/5
Контактна особа: Лапіга Олександр Володимирович
+380535554090
42075445@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 11:43
Очікувана вартість: 339 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль Renault Logan
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, Миргород, вул. Старосвітська, 22/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-25-000050 ● 4e72b6dcb0174751acc65d49734317ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020 19:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.05.2020 № 29
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.05.2020 № 29

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-01-28-001119-c, 28.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами перевірки закупівлі усуненні порушення (договір розірвано).

2020-08-17 15:49:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником здійснено відповідне інформування в електронній сиситемі закупівель

2020-08-20 14:52:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА" 338 250,00
UAH
338 250,00
UAH
Документи
ТОВ АВТО ГРУП + 338 333,00
UAH
338 333,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 16:54
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:52
Довідка несудимість.pdf
14 лютого 2020 12:30
Електронний підпис
14 лютого 2020 12:29
Аналогічний Договір (1).pdf
14 лютого 2020 12:29
сертиф КТЗ.pdf
14 лютого 2020 12:29
сертиф. в1дповд.pdf
14 лютого 2020 12:29
пропозиція.pdf
14 лютого 2020 12:29
Витяг.pdf
14 лютого 2020 12:29
Паспорт код Ларько О В.pdf
14 лютого 2020 12:29
Протокол №1 Директор.pdf
14 лютого 2020 12:29
опис.pdf
14 лютого 2020 12:29
Наказ №72.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 12:06
Електронний підпис
12 лютого 2020 12:02
ч 2 ст 17 Закону.pdf
12 лютого 2020 12:02
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 12:02
Проект договору.pdf
12 лютого 2020 12:02
п 9 ч 1 ст 17 Закону.pdf
12 лютого 2020 12:02
п 6 ч 1 ст 17 Закону.pdf
12 лютого 2020 12:02
п 4 ч 1 ст 17 Закону.pdf
12 лютого 2020 12:02
Захист довкілля.pdf
12 лютого 2020 12:02
договор 59 досвід.pdf
12 лютого 2020 12:02
Довідка про досвід.pdf
12 лютого 2020 12:02
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА"

ТОВ АВТО ГРУП +

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА"
#36120662
Переможець 338 250,00
UAH
24 лютого 2020 08:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА"
#36120662
338 250,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 10:46
Додаткова угода _ 2 (2).pdf укладений
01 червня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 10:32
Додаткова угода _ 2 (2).pdf зміни до договору
01 червня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 13:39
Додаткова угода до договору 103-20 від 10.03.2020 (2).pdf зміни до договору
28 травня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 08:45
Договір.PDF зміни до договору
10 березня 2020 08:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дати поставки товару до 31.08.2020 року
Номер договору про закупівлю: 10/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 10/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 338 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 375,00 UAH)
Причини розірвання договору: За висновками моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області