Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензини моторні, паливо дизельне)
Очікувана вартість
1 340 000,00 UAH
UA-2020-01-28-000995-c 256e51748184487b843fa90c3a38f33f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Віталій Михайлович

+380487944981 v.osadchuk30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Український дитячий центр "Молода гвардія"
Код ЄДРПОУ: 33636307
Вебсайт: http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh
Місцезнаходження: 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172
Контактна особа: Осадчук Віталій Михайлович
+380487944981
v.osadchuk30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 13:58
Очікувана вартість: 1 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44300 літр
Нафта і дистиляти (бензини моторні, паливо дизельне). Джерело фінансування: кошти від господарської діяльності підприємства (власні кошти).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога, 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Сторонами здійснюються в українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 30 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. При цьому, моментом виконання зобов’язань Замовника по оплаті Товару вважається момент поступлення грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 14:35
Проект договору.docx
28 січня 2020 14:35
ТД_бензин ДП.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-27-000010 ● 7fa6e860b53d4d158d3238ad70e9ce28
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2020 14:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2020 Одеса № 67

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 27.02.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2020 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-01-28-000995-c 28.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-03 10:08:33

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, яка проводиться державним підприємством Український дитячий центр «Молода гвардія» (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-28-000995-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам абзацу 4 пункту 3.5.5. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) та відсутність простроченої заборгованості за кредитами?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінено

2020-04-17 13:36:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-04-21 11:39:42

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 1 004 910,00
UAH з ПДВ
911 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТАТ ОЙЛ 915 264,00
UAH з ПДВ
915 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 215 951,00
UAH з ПДВ
1 004 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 14:47
оновлена цінова
12 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:57
реєстр1.pdf
12 лютого 2020 16:57
загальні довідки.7z
12 лютого 2020 16:56
ст 17.pdf
12 лютого 2020 16:56
Ліцензія.rar
12 лютого 2020 16:56
статут (оригінал).PDF
12 лютого 2020 16:56
Установчі.rar
12 лютого 2020 16:56
Гарант лист інтер кард.pdf
12 лютого 2020 16:56
Договір Мотто копія.pdf
12 лютого 2020 16:56
ДП-З-Євро5-ВО (МОТТО).pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 15:16
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:15
Документи переможця
24 лютого 2020 15:15
Документи переможця
24 лютого 2020 15:15
Документи переможця
12 лютого 2020 17:05
41 Наказ директор.PDF
12 лютого 2020 17:05
33 Довідка про МТБ.pdf
12 лютого 2020 17:05
24 Перелік АЗС.PDF
12 лютого 2020 17:05
19 Дт З Греція 27 07 2020.pdf
12 лютого 2020 17:05
19 А 95 Крем 24 04 21.pdf
12 лютого 2020 17:05
2 Уставні документи.pdf
12 лютого 2020 17:05
1 Пропозиція.PDF
12 лютого 2020 17:05
0 РЕЄСТР.PDF

Публічні документи

12 лютого 2020 18:18
Проект Договору.pdf
12 лютого 2020 18:18
Інші довідки.pdf
12 лютого 2020 18:18
Інші документи.pdf
12 лютого 2020 18:18
Кваліфікаційні.pdf
12 лютого 2020 18:18
Право підпису.pdf
12 лютого 2020 18:18
Стаття 17 ЗУ.pdf
12 лютого 2020 18:18
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 18:18
Технічна частина.pdf
12 лютого 2020 18:18
Установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ ТАТ ОЙЛ

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Відхилено 911 880,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:23
ТОВ ТАТ ОЙЛ
#42759541
Переможець 915 264,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТАТ ОЙЛ
#42759541
915 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 березня 2020 15:18
Коментар щодо відміни: на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 березня 2020 15:18
Протокол