Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Український дитячий центр "Молода гвардія" |
Код ЄДРПОУ: | 33636307 |
Вебсайт: | http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh |
Місцезнаходження: | 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172 |
Контактна особа: |
Осадчук Віталій Михайлович +380487944981 v.osadchuk30@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 1 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між Сторонами здійснюються в українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 30 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. При цьому, моментом виконання зобов’язань Замовника по оплаті Товару вважається момент поступлення грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2020 14:35 |
Проект договору.docx | |
28 січня 2020 14:35 |
ТД_бензин ДП.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-27-000010 ● 7fa6e860b53d4d158d3238ad70e9ce28
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2020 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2020 Одеса № 67
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 27.02.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2020 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-01-28-000995-c 28.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-03 10:08:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти, яка проводиться державним підприємством Український дитячий центр «Молода гвардія» (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-28-000995-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам абзацу 4 пункту 3.5.5. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) та відсутність простроченої заборгованості за кредитами?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Торги відмінено
2020-04-17 13:36:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-04-21 11:39:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
1 004 910,00
UAH з ПДВ
|
911 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТАТ ОЙЛ |
915 264,00
UAH з ПДВ
|
915 264,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 215 951,00
UAH з ПДВ
|
1 004 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
911 880,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 15:23
|
ТОВ ТАТ ОЙЛ #42759541 |
Переможець |
915 264,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 10:40
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 05 березня 2020 15:18 |
Коментар щодо відміни: | на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
05 березня 2020 15:18
|
Протокол |