Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-01-28-000932-a efc0f7b73812429788b0fbd08d4f0af4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мартиненко Євгенія

380443392450 mea1981airport@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Вебсайт: http://iev.aero
Місцезнаходження: 03036, Україна , Київ обл., Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Контактна особа: Мартиненко Євгенія
380443392450
mea1981airport@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 11:02
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Офісні стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03036, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 січня 2020 09:07
Дата відповіді: 29 січня 2020 09:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Замовником буде розглядатися торгова марка, зазначена в технічному завданні документації. Аналоги до розгляду прийматися не будуть.
Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості «з урахуванням ПДВ» або «без урахування ПДВ», оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА» з урахуванням ПДВ. Проте, до оцінки та участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але, враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та неплатники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, Замовник залишає за собою право, у разі визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника неплатника ПДВ додати до його комерційної пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо комерційна пропозиція такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною комерційну пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника (неплатника ПДВ), як таку, що не відповідає умовам документації. Вищезазначені умови містяться в документації допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 11:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 7 995,00
UAH з ПДВ
7 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 10:48
Стілець Аскона Хром.jpg
30 січня 2020 10:48
договір поставки 130.pdf
30 січня 2020 10:48
Договір 189-6.jpg
30 січня 2020 10:48
Договір 189-5.jpg
30 січня 2020 10:48
Договір 189-4.jpeg
30 січня 2020 10:48
Договір 189-3.jpeg
30 січня 2020 10:48
Договір 189-1.jpeg
30 січня 2020 10:48
Договір 189-2.jpeg
30 січня 2020 10:48
Висновок СЕС Стільці.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
Переможець 7 995,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 11:58

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
7 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 10:40
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 10:39
ВН.pdf укладений
20 лютого 2020 10:37
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 13:02
Договір 83-2020 (офісні стільці).pdf укладений
04 лютого 2020 13:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 7 995,00
UAH