Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-01-28-000897-c e763a3015d2f4d0da2d6b5426c2ae96f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семеніхіна Алла Іванівна

0564-93-84-87 econom.centr6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітаної допомоги №6" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862109
Місцезнаходження: 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Визволення, буд.5а
Контактна особа: Семеніхіна Алла Іванівна
0564-93-84-87
econom.centr6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 11:29
Початок аукціону: 14 лютого 2020 11:29
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт.
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Центрально-Міський район ПЛОЩА ВИЗВОЛЕННЯ будинок 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після отримання товару протягом 7 календарних днів Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 14:04
Тендерна документація- ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 28 січня 2020 15:53
Дата відповіді: 29 січня 2020 11:32
Шановний Замовнику! Запитання стосовно вимоги до батареї ноутбука батарея Літій-іонна, 3-осередкова, не менше 42 Вт*год Чи допускається відхилення у межах 2-3% від зазначеної ємності 42 Вт*год? Оскільки лише ноутбуки DELL мають зазначену ємність батареї. Це звужує коло виробників, що мають відповідні за усіма іншими показниками моделі. Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення.Відповідно до ст.22 Закону України"Про публічні закупівлі", Замовником визначений повний перелік інформації про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що представлені в Технічній специфікації.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 28 січня 2020 16:07
Дата відповіді: 29 січня 2020 15:58
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання і відповідаємо,що ми будемо дотримуватись вимогам нашої тендерної документації,де не зазначено "еквівалент" або "аналог".
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 січня 2020 09:40
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення.Відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником визначений повний перелік інформації про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що представлені в Технічній специфікації. Відповідно до ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Як наслідок , до торгів допускаються усі Учасники тендерної процедури. Пропозиції ФОП не платника ПДВ будуть розглядатися як остаточні.
гарантія
Дата подання: 29 січня 2020 10:44
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:18
Шановний замовник! В технічному завданні вказано: Гарантія має бути надана безпосередньо Постачальником товару. Просимо змінити дану вимогу, тому що це звужує коло постачальників - не виробників. Тому що гарантія надається виробником обладнання!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Стосовно надання відповідних гарантії належного виконання Учасником зобов'язань з поставки товару від виробників ,така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання
фальсифікованого товару, запобігає можливим поставкам не якісного та не оригінального товару чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставкою продукції.

Гарантія
Дата подання: 30 січня 2020 21:54
Дата відповіді: 03 лютого 2020 09:37
Шановний тендерний комітет! Вимога підтримки гарантії лише Постачальником як раз дає можливість постачати "сіру" техніку. У разі виникнення гарантійного випадку Уповноважений сервісний центр Виробника "сіру" техніку не прийме для ремонту, тому що перевірка статусу гарантії виконується за серійним номером. А Постачальник такої техніки самотужки зможе вирішиту цю проблему, повернувши її назад по ланцюгу до країни постачання. Тому логічно таку вимогу доповнити: Гарантія має бути надана безпосередньо Виробником, обладнання має бути офіційно ввезеним в Україну та мати гарантійне обслуговування в Уповноважених Виробником сервісних центрах. Або щось на кшталт цього. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення.Стосовно надання відповідних гарантії належного виконання Учасником зобов'язань з поставки товару від виробників ,така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого товару, запобігає можливим поставкам не якісного та не оригінального товару чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставкою продукції.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-000897-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 29 січня 2020 22:48
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в додатку № 1 до тендерної документації, а саме: надання авторизаційного листа. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.

Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.

Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015, код 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2020 13:36
Дивитесь нашу відповідь по закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-28-000897-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 19 лютого 2020 15:29
Вимога
Шановний Замовнику! Вимагаємо відмінити рішення про визнання Переможцем торгів ФОП Білоуса Андрія Володимировича та визнати його Тендерну пропозицію такою, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Повний текст вимоги у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 10:30
Доброго дня. Ваша вимога розглянута. Тендерним комітетом було прийнято рішення відмінити ФОП Білоус А.В. про визнання його переможцем. З повагою ,тендерний комітет.
Номер вимоги: UA-2020-01-28-000897-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 24 лютого 2020 18:09
Вимога
Шановний Замовнику! Вимагаємо Відмінити рішення Тендерного комітету від 24.02.2020 року про дискваліфікацію та відхилення Тендерної пропозиції ТОВ "Лідер Че" у зв'язку з відсутністю реальних причин для дискваліфікації.
Повний текст вимоги, а також додаток до вимоги знаходяться у прикріплених файлах.
У разі незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів, у тому числі Антимонопольного комітету України задля відновлення своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 11:50
Відповідь на Вашу вимогу знаходиться у прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-28-000897-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 25 лютого 2020 16:05
Повторна вимога
Шановний Замовнику! Звертаємося до вас з повторною вимогою про відміну рішення Тендерного комітету від 24.02.2020 року про дискваліфікацію та відхилення Тендерної пропозиції ТОВ "Лідер Че" у зв'язку з відсутністю реальних причин для дискваліфікації. Повний текст вимоги, а також додаток до вимоги знаходяться у прикріплених файлах. У разі незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів, у тому числі Антимонопольного комітету України задля відновлення своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 11:57
Шановний Учасник! Відповідь на Вашу вимогу у прикріпленому файлі.

Документи

31 січня 2020 13:36
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

19 лютого 2020 15:29
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

24 лютого 2020 18:09
Вимога.pdf
24 лютого 2020 18:09
Додаток до вимоги.pdf

Документи

25 лютого 2020 11:50
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

25 лютого 2020 16:05
Повторна вимога.pdf

Документи

26 лютого 2020 11:57
Відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОУС АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 510 030,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 497 680,20
UAH з ПДВ
492 279,12
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 511 822,80
UAH з ПДВ
493 918,56
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 519 804,00
UAH з ПДВ
493 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 13:50
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:48
Витяг з ЄДР.pdf
10 лютого 2020 13:48
гарантійні листи.pdf
10 лютого 2020 13:48
довідки.pdf
10 лютого 2020 13:48
договір.pdf
10 лютого 2020 13:48
паспорт + код.pdf
10 лютого 2020 13:48
сертифікати.pdf
10 лютого 2020 13:48
ст.17.pdf
10 лютого 2020 13:48
технічна специфікація.pdf
10 лютого 2020 13:47
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 17:55
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:22
Оновлена цінова.pdf
12 лютого 2020 18:59
Електронний підпис
12 лютого 2020 14:56
37. Додаток 1.PDF
12 лютого 2020 14:56
36. авторизаційний лист.PDF
12 лютого 2020 14:56
30. Витяг ПДВ (копія).pdf
12 лютого 2020 14:56
27. Проект договору.pdf
12 лютого 2020 14:56
25.Протокол 50.pdf
12 лютого 2020 14:56
15. Лист щодо якості.pdf
12 лютого 2020 14:56
12. Витяг від 06.02.2020.pdf
12 лютого 2020 14:55
03. Статут (копія).pdf
12 лютого 2020 14:55
02. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 15:59
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:53
ст.17.pdf
24 лютого 2020 14:29
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:59
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:59
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:52
Електронний підпис

Публічні документи

10 лютого 2020 13:41
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:40
аналогічні договори.pdf
10 лютого 2020 13:40
гарантійні листи.pdf
10 лютого 2020 13:40
довідки.pdf
10 лютого 2020 13:40
договір.pdf
10 лютого 2020 13:39
сертифікати.pdf
10 лютого 2020 13:39
ст.17.pdf
10 лютого 2020 13:39
тех. специфікація.pdf
10 лютого 2020 13:39
установчі документи.pdf
10 лютого 2020 13:39
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БІЛОУС АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОУС АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2959204494
Рішення скасоване 480 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:43
БІЛОУС АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2959204494
Відхилено 480 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:53
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 492 279,12
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 13:28
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 493 918,56
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 12:00

Документи

20 лютого 2020 10:52
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:51
Протокол №11-5.pdf
20 лютого 2020 10:51
Протокол №11-4.pdf

Документи

24 лютого 2020 13:27
Електронний підпис
24 лютого 2020 13:27
Протокол 11-6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
493 918,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 09:25
Договір 78е.pdf укладений
10 березня 2020 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 493 918,56
UAH (в тому числі ПДВ 82 319,76 UAH)