Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі
Очікувана вартість
2 452 800,00 UAH
UA-2020-01-28-000751-b f12ad7a7c3644ee4b64a38fcfb50f29a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 22:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 15:45
Очікувана вартість: 2 452 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дошкільні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3 Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-28-000751-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа", Код ЄДРПОУ:37440271
Дата подання: 20 лютого 2020 18:15
Скарга щодо результатів розгляду пропозицій проведеної закупівлі
Щодо результатів розгляду пропозицій проведеної закупівлі Висловлюємо Вам свою повагу. 13.02.2020 р. за ідентифікатором UA-2020-01-28-000751-b відбувся аукціон на закупівлю: Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), за результатами якого системою автоматично визначено переможцем ТОВ «БВКК «КОНСТАНТА». Однак, 14.02.2020 року, Замовником прийнято рішення № 37 про відхилення тендерної пропозиції учасника та дискваліфіковано за наступник підстав: 1 .Учасник не надає розрахунок Договірної ціни, загальний, по закупівлі, що в подальшому повинен бути додатком до укладеного договору; 2. Учасник надає Додаток 1 Тендерна пропозиція без зазначення предмету закупівлі. ТОВ «БВКК «КОНСТАНТА» вважає дискваліфікацію нашої цінової пропозиції неправомірною. Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України 2про публічні закупівлі» - скарга ,серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів, з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. В Додатку 1 тендерної документації на закупівлю, Замовником зазначено: *Тендерна пропозиція подається на бланку Учасника (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми. В розділі ІІІ ч. 1 тендерної документації Замовника зазначено, що документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «КОНСТАНТА» дотримано форми тендерної пропозиції, відповідно Додатку 1 тендерної документації Замовника. Відсутність посилання на предмет закупівлі у тексті тендерної пропозиції не є достатньою підставою для її відхилення, та може вважатись механічною помилкою. Разом з цим, форма пропозиції долучається разом із іншою документацією до закупівлі та надається разом із проектом договору, що містить відповідні посилання. А саме: п. 1.1 погодженого проекту Договору Замовника містить вказівку на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015:45000000- 7 – будівельні роботи та поточний ремонт. Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі. Отже, вважаємо, що дана підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції є необґрунтованою. В додатку 3 Тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» встановлено: До ціни пропозиції(загальної договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими, а саме: - Локальний кошторис (окремо на кожний навчальний заклад) - Відомість ресурсів до локальних кошторисів (окремо на кожний навчальний заклад) - Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів - Загальновиробничі та адміністративні витрати (окремо на кожний навчальний заклад) Разом із нашою ціновою пропозицією, (форму якої встановлено Замовником в Додатку 1 Тендерної документації)нами, як учасниками дотримано вимог Додатку № 3, та окремо на кожен навчальний заклад за адресами: Відрадний 8, Аеродром 269, Калинова 80 А, Київська 1, Максима Дія 9, Одоєвського 30, Софії Ковалевської 55 а, Робоча 93-а, Терещенківська 6, надано наступний перелік документів: - Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; - Розрахунок вартості загальновиробничих та адміністративних витрат до локального кошторису; - Локальні кошториси; - Договірні ціни; - Відомості ресурсів до локального кошторису за кожним закладом. Отже, нами в повному обсязі надано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно вимог Додатку 3 тендерної документації, в тому числі та документи, які повинен був надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам. Крім того, відхиляючи нашу цінову пропозицію Замовник як одну із підстав відхилення вказує, що «Учасник не надає розрахунок Договірної ціни, загальний, по закупівлі, що в подальшому повинен бути додатком до укладеного договору.»Однак, самої умови, що даний додаток до договору є невід’ємним та повинен бути наданий разом із погодженим проектом договору у складі пропозиції учасника, Замовник не встановлює. Пунктом 11.7. проекту Договору встановлено інші вимоги - Додатки до Договору: договірна ціна, дефектний акт, та інше. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «КОНСТАНТА» надав погоджений проєкт договору, відповідно додатку 4, встановленого замовником. Разом з цим до ціни пропозиції надані усі розрахунки, які є її складовими. Також, в додатку 1 тендерної документації Замовника погоджено наступні умови: «Ми погоджуємося з проектом Договору, який викладено у Додатку 4 до Документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону.» Отже, нами як переможцем закупівлі погоджено проєкт договору замовника, та доведено, що в подальшому при виконанні зобов’язань взятих за договором, всіх умов буде повністю дотримано. Перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників визначений статтею 30 Закону та є вичерпним. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до розділу 3 тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не наддав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не наддав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи те, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «КОНСТАНТА» надав весь перелік документів, згідно вимог тендерної документації замовника, та додатків до неї, підстави для відхилення нашої цінової пропозиції вважаємо необґрунтованими. Невідповідність ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «КОНСТАНТА» умовам тендерної документації не доведена. На підставі вище наведеного, з метою дотримання принципу максимальної економії та ефективності закупівель, принципу не дискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Призупинити перебіг термінів для укладення договорів про закупівлю, установлених Законом України «Про публічні закупівлі»на строк до винесення рішення за скаргою. 2. Встановити факт порушення Замовника процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-28-000751-b. 3. Визнати рішення Замовника за ідентифікатором закупівлі UA-2020-01-28-000751-b щодо дискваліфікації учасника ТОВ «БВКК «КОНСТАНТА» неправомірним. Додатки: 1. Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги 2. Додаток 1, 3, 4 тендерної документації замовника 3. Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; 4. Розрахунок вартості загальновиробничих та адміністративних витрат до локального кошторису; 5. Локальні кошториси; 6. Договірні ціни; 7. Відомості ресурсів до локального кошторису за кожним закладом. 8. Рішення про відхилення Константа.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2020 20:32
рішення від 24.02.2020№3442+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 20:32
рішення від 11.03.2020№4648.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення № 4648-р/пк-пз від 11.03.2020 виконано 17.03.2020р.
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2020 17:56

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 18:15
Договір.pdf

Документи подані замовником

04 березня 2020 13:54
Відповідь АМКУ.docx
05 березня 2020 10:32
Відповідь на вимогу.FR12.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-19-000031 ● 172feeffa01848fe8c60111d91d263d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.02.2020 № 39

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.02.2020 № 39

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2020-01-28-000751-b


28.01.2020
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
(код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-26 17:35:59

Про зупинення моніторингу закупівель

26.02.2020 № 48

Дніпро

Про зупинення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-01-28-000751-b.c1в електронній системі закупівель,


НАКАЗУЮ:


Зупинити моніторинг закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-01-28-000751-b (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 28 січня 2020 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20 лютого 2020 року №39 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-28 09:03:26

з інформацією ознайомлені

з інформацією ознайомлені

Надання інформації про усунення порушення замовником

з метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку від 20 березня 2020 року Східним офісом Держаудитслужби, а саме щодо визначення коду предмету закупівлі та на підставі ч. 1 ст. 31 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі.

2020-03-23 11:09:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" 1 593 554,22
UAH з ПДВ
1 556 762,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄГОРОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ" 2 451 585,09
UAH з ПДВ
2 451 585,09
UAH з ПДВ
Документи
ПП Днепрогорстрой 2 452 800,00
UAH з ПДВ
2 452 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 16:12
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:47
Терещінківська 6.imd
12 лютого 2020 15:47
Софії Ковалевської55А.imd
12 лютого 2020 15:47
Робоча 93-А.imd
12 лютого 2020 15:47
Одоєвського буд.30.imd
12 лютого 2020 15:47
Максима Дія 9.imd
12 лютого 2020 15:47
Київська буд.1.imd
12 лютого 2020 15:47
Калинова 80.imd
12 лютого 2020 15:47
Відрадний 8.imd
12 лютого 2020 15:47
Аеродром 269.imd
12 лютого 2020 15:43
Скан паспорта.pdf
12 лютого 2020 15:43
Дозвіл з Держпраці.pdf
12 лютого 2020 15:43
Договір.pdf
12 лютого 2020 15:43
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
12 лютого 2020 15:43
Декларація Держпраці.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 21:17
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:05
МВД та налогова.rar
12 лютого 2020 19:42
Електронний підпис
12 лютого 2020 17:15
Відкриття рахунку.pdf
12 лютого 2020 08:00
49.Кошторис.rar
12 лютого 2020 08:00
21.1 Декларація МТБ.pdf
12 лютого 2020 08:00
18.Відомості з ЄДРПОУ.jpg
12 лютого 2020 08:00
17.2 акт1.pdf
12 лютого 2020 08:00
17.1 ДОГОВІР.pdf
12 лютого 2020 08:00
15.3 накладна на техніку.pdf
12 лютого 2020 08:00
15.2 договор обладнання.pdf
12 лютого 2020 08:00
8. Проект договору.pdf
12 лютого 2020 08:00
4. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 13:29
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:24
ч.3.rar
11 лютого 2020 13:24
ч.2.rar
11 лютого 2020 13:24
ч.1.rar
11 лютого 2020 13:24
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"

ФОП "ЄГОРОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ"

ПП Днепрогорстрой

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"
#37440271
Очікує рішення 1 556 762,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 17:55
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"
#37440271
Рішення скасоване 1 556 762,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 17:55
ФОП "ЄГОРОВ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ"
#2786718490
Рішення скасоване 2 451 585,09
UAH з ПДВ
17 березня 2020 17:55

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 березня 2020 11:11
Коментар щодо відміни: p метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку від 20 березня 2020 року Східним офісом Держаудитслужби, а саме щодо визначення коду предмету закупівлі та на підставі ч. 1 ст. 31 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі.
Документи:
23 березня 2020 11:11
Електронний підпис
23 березня 2020 11:11
Протокол (рішення) відміна закупівлі.docx