Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (спеціалізована постова охорона об’єкту)
Очікувана вартість
217 200,00 UAH
UA-2020-01-28-000610-a 5ce9dfc622604e7c8d6138f07335219f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миколаївна Кольба

+380532609579
+380532609579
pokod.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 02008951
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Контактна особа: Наталія Миколаївна Кольба
+380532609579,+380532609579
pokod.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 15:05
Очікувана вартість: 217 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 086,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
спеціалізована постова охорона об’єкту (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (загальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва,7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця після підписання Акту надання послуг. Підставою для оплати наданих послуг є пред’явлений Виконавцем рахунок-фактура на оплату послуг та підписані двосторонні Акти надання послуг. В акті вказується вартість наданих послуг. Розрахунки проводяться протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати підписання Акта надання послуг. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 09:46
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-000610-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 31 січня 2020 14:38
ОФІС
Шановний Замовник!
Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію:
« (1) Документальне підтвердження наявності офісного приміщення у м. Полтава- у разі якщо приміщення не належить учаснику надати копії договорів оренди» (кваліфікаційні критерії п. 1.4).
Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) ОФІСНЕ ПРИМІЩЕННЯ У М. ПОЛТАВА. Вимога щодо місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) в конкретному регіоні (м. Полтава), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Полтава. Обов’язкове місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження власного / орендованого офісу (чергова частина / діючий підрозділ) у м. Полтава. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Полтава, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.

Таким чином, Вимагаємо, вимоги: «(1) Документальне підтвердження наявності офісного приміщення у м. Полтава - у разі якщо приміщення не належить учаснику надати копії договорів оренди» (кваліфікаційні критерії п. 1.4).
- ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 15:01
Вимога щодо наявності офісного приміщення не є дискрімінаційною, тому що Учаснику надано право мати як власне так і орендоване офісне приміщення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА" 202 913,76
UAH з ПДВ
202 913,76
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Універсал-2009" 217 200,00
UAH з ПДВ
217 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 12:44
Електронний підпис
25 лютого 2020 12:36
Тендерна пропозиція.PDF
12 лютого 2020 17:43
Електронний підпис
10 лютого 2020 18:56
Додаток 3 7.Довідка ГШР.PDF
10 лютого 2020 18:56
3.3.Рішення учасника.PDF
10 лютого 2020 18:56
3.3.Виписка з протоколу.pdf
10 лютого 2020 18:56
2.1.Довідка ст 50.PDF
10 лютого 2020 18:56
1.3.1.Копія відгуку.PDF
10 лютого 2020 18:56
1.2.1.Довідка працівники.PDF
10 лютого 2020 18:56
1.1.3.Фото авто ВІ9598АХ.pdf
10 лютого 2020 18:56
1.1.3.Фото авто ВІ8688АН.pdf
10 лютого 2020 18:56
1.1.3.Фото авто ВІ6688СЕ.pdf
10 лютого 2020 18:56
1.1.3.Копії техпаспортів.PDF
10 лютого 2020 18:56
1.1.2.Видаткові накладні.PDF

Публічні документи

11 лютого 2020 17:33
Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 17:33
Предмет закупівлі.pdf
11 лютого 2020 14:57
податки та збори.pdf
11 лютого 2020 14:57
Ліцензія.pdf
11 лютого 2020 14:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ПП"Універсал-2009"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#34962773
Переможець 202 913,76
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#34962773
202 913,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 09:39
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 січня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 12:09
ДУ №1 до Договору №20-007 ТОВ Укрсервісбезпека.pdf зміни до договору
02 січня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 08:36
Договір ТОВ УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА.pdf укладений
03 березня 2020 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до «28» лютого 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 20-007
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р. для проведення процедури закупівлі на початку 2021 р. Сторони домовились збільшити суму Договору на 40 582,75 грн. (Сорок тисяч п’ятсот вісімдесят дві грн. 75 коп.) Викласти п.2.1 Договору у новій редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 243 496,51 грн. (Двісті сорок три тисячі чотириста дев’яносто шість грн. 51 коп. ) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 20-007
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 243 496,51
UAH