Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лісоматеріали круглі хвойні "Сосна" за класифікацією «D»
Очікувана вартість
3 127 200,00 UAH
UA-2020-01-28-000266-c 08b3c532d8944014a9388b6ef4eb5aef
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучер Іван Олександрович

+380384040814 BUHV98@kvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№98)"
Код ЄДРПОУ: 08681040
Місцезнаходження: 30430, Україна , Хмельницька обл., Климентовичі, Шепетівський р-н с.Климентовичі
Контактна особа: Кучер Іван Олександрович
+380384040814
BUHV98@kvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 10:23
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 10:23
Очікувана вартість: 3 127 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 272,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Доставка товару здійснюється за рахунок Учасника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 м.куб
Лісоматеріали круглі хвойні "Сосна" за класифікацією «D» ДСТУ EN 1927-2:2018 (EN 1927-2:2008, IDT)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, с.Климентовичі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Дата виставлення рахунка Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 11:56
Перелік змін.doc
11 лютого 2020 11:56
Тендерна документація( зі змінами).doc
11 лютого 2020 11:56
Тендерна документація( зі змінами).doc
11 лютого 2020 11:56
Додаток 2 (зі змінами).docx
10 лютого 2020 15:23
Проект договору (зі змінами).doc
10 лютого 2020 14:57
Проект договору (зі змінами).doc
10 лютого 2020 14:57
Додаток 2 (зі змінами).docx
28 січня 2020 10:18
Додаток 3.doc
28 січня 2020 10:18
Додаток 1.doc
11 лютого 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 11:56
Перелік змін.doc
10 лютого 2020 14:57
Перелік змін до тендерної документації.docx
11 лютого 2020 11:56
Тендерна документація( зі змінами).doc
10 лютого 2020 14:57
Тендерна документація( зі змінами).doc
11 лютого 2020 11:56
Тендерна документація( зі змінами).doc
10 лютого 2020 15:23
Тендерна документація( зі змінами).doc
28 січня 2020 10:18
Тендерна документація.doc
11 лютого 2020 11:56
Додаток 2 (зі змінами).docx
10 лютого 2020 15:23
Додаток 2 (зі змінами).docx
28 січня 2020 10:18
Додаток 2.doc
10 лютого 2020 15:23
Проект договору (зі змінами).doc
28 січня 2020 10:18
Проект договору.doc
10 лютого 2020 14:57
Проект договору (зі змінами).doc
10 лютого 2020 14:57
Додаток 2 (зі змінами).docx
28 січня 2020 10:18
Додаток 3.doc
28 січня 2020 10:18
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-04-000010 ● faeae514f03a42388cc30a6c43457558
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2020 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
04.02.2020 № 6

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 04.02.2020 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

4 UA-2020-01-28-000266-c 28.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внести зміни до тендерної документації протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення. Опублікувати змінену тендерну документацію на електронному майданчику в процедурі закупівлі (відкриті торги) Лісоматеріали круглі хвойні «Сосна» за класифікацією «D».

2020-02-10 15:57:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію. Протокол засідання тендерного комітету від 10.02.2020 №38.

2020-02-11 12:23:57

Інформація про відміну

Дата відміни
19 лютого 2020 10:23
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій