Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аудит ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності відповідно до МСФЗ за 2019 рік, трансформації фінансової звітності складеної відповідно до ПСБО у фінансову звітність відповідно до МСФЗ, складення звітності за МСФЗ за 2019 та 2020 рік, витрати на впровадження системи менеджменту збереження здоров'я та забезпечення безпеки праці відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 45001: 2018
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2020-01-28-000076-b ● 8931209489784fdf981f779288806c68
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 250 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Тендерна документація
04 лютого 2020 08:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2020 08:03 |
Перелік змін до ТД_03.02.20.docx | |
04 лютого 2020 08:03 |
ТД ВТ_7921_4 Лоти.doc | |
04 лютого 2020 08:03 |
Договір ЛОТ 1 +.doc | |
28 січня 2020 09:06 |
Договір ЛОТ 4.doc | |
28 січня 2020 09:06 |
оголошення_7921.doc | |
28 січня 2020 09:06 |
Договір ЛОТ 3.doc | |
28 січня 2020 09:06 |
Договір ЛОТ 2.doc |
04 лютого 2020 08:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2020 08:03 |
Перелік змін до ТД_03.02.20.docx
|
|||
04 лютого 2020 08:03 |
ТД ВТ_7921_4 Лоти.doc
|
|||
04 лютого 2020 08:03 |
Договір ЛОТ 1 +.doc
|
|||
28 січня 2020 09:06 |
Договір ЛОТ 4.doc
|
|||
28 січня 2020 09:06 |
оголошення_7921.doc
|
|||
28 січня 2020 09:06 |
Договір ЛОТ 3.doc
|
|||
28 січня 2020 09:06 |
Договір ЛОТ 2.doc
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Послуги аудиту фінансової звітності за рік, що закінчився 31.12.2019, яка підготовлена за національними П(с)БО та МСФЗ, послуги з огляду проміжної попередньої фінансової звітності 2020 року, яка підготовлена за МСФЗ та послуги аудиту фінансової звітності за 2020 рік, яка підготовлена за МСФЗ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги аудиту фінансової звітності за рік, що закінчився 31.12.2019, яка підготовлена за національними П(с)БО та МСФЗ, послуги з огляду проміжної попередньої фінансової звітності 2020 року, яка підготовлена за МСФЗ та послуги аудиту фінансової звітності за 2020 рік, яка підготовлена за МСФЗ
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
15 лютого 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за кожним етапом аудиторської перевірки по Договору здійснюється Замовником у розмірі зазначеному у Додатку №1 протягом сорока п’яти календарних днів з дати підписання Акта приймання-передачі результатів аудиту за відповідним етапом шляхом перерахування грошових коштів Замовника на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Строки надання послуг
Дата подання: 29 січня 2020 12:11
Дата відповіді: 03 лютого 2020 07:54
В складі тендерної документації Додаток 4, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ стосовно ЛОТ 1 - Послуги аудиту фінансової звітності за рік, що закінчився 31.12.2019, яка підготовлена за національними П(с)БО та МСФЗ, послуги з огляду проміжної попередньої фінансової звітності 2020 року, яка підготовлена за МСФЗ та послуги аудиту фінансової звітності за 2020 рік, яка підготовлена за МСФЗ, пункт 5 «Строк надання послуг». Вказані строки ДО подання звітності, відповідно відсутній предмет виконання завдання. А саме:
- огляду проміжної попередньої фінансової звітності складеної по МСФЗ за 1 квартал 2020 року до 20.04.2020 року,
- огляду проміжної попередньої фінансової звітності складеної по МСФЗ за 1 півріччя 2020 року – до 20.07.2020 року,
- огляду проміжної попередньої фінансової звітності складеної по МСФЗ за 9 місяців 2020 року до 20.10.2020 року,
- аудит фінансової звітності складеної по МСФЗ за 2020 рік – до 31.12.2020 року.
Подання квартальної звітності відбувається 25 числа місяця, що надає за звітнім кварталом, а подання річної фінансової звітності подається не пізніше 28 лютого року, що настає за звітнім. Пропонуємо змінити терміни надання послуг на більш розширені і захопити період що найменше 20 робочих днів після закінчення подання квартальної та річної фінансової звітності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» терміни подання підприємствами фінансової звітності в межах орган виконавчої влади, до сфери управління якого належать підприємства, то Замовник зобов’язаний подати аудийовану фінансову звітність у такі терміни: за 1 квартал 2020 року до 25.04.2020 року, за 1 півріччя 2020 року – до 25.07.2020 року, за 9 місяців 2020 року до 25.10.2020 року, за 2020 рік – до 28.02.2021 року. Тому будуть змінені терміни надання послуг на відповідні строки.
Кваліфікаційні критерії, додаток 2, критерій 2.
Дата подання: 29 січня 2020 13:07
Дата відповіді: 03 лютого 2020 07:55
Кваліфікаційні критерії до учасників тендеру по ЛОТ 1 містять вимогу щодо наявності у аудиторської фірми документально підтвердженого досвіду надання аудиторських послуг, зокрема здійснення не менше трьох завдань з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес в галузі теплопостачання протягом 2016-2020 років досвіду виконання аналогічного договору.
Чи буде відповідати вимогам цього критерія учасник тендеру, який може підтвердити виконання трьох завдань в рамках одного договору? Тобто, один договір від 2019р. містив три завдання щодо аудиту за 2016р., 2017р., 2018р. Проведення аудиту по кожному періоду оформлялося відповідним звітом незалежного аудитора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційним критерієм до учасників тендеру по ЛОТ 1 визначено вимогу щодо наявності у аудиторської фірми документально підтвердженого досвіду надання аудиторських послуг, зокрема здійснення не менше трьох завдань з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес в галузі теплопостачання протягом 2016-2020 років досвіду виконання аналогічного договору. Мається на увазі виконання аналогічних за предметом договорів із різними замовниками послуг у кількості не менше трьох.
Кваліфікаційні критерії, Додаток 2, критерій 3
Дата подання: 30 січня 2020 20:15
Дата відповіді: 03 лютого 2020 07:59
Згідно абзацу 1 Крітерію 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 по ЛОТУ № 1 – «Послуги аудиту фінансової звітності за рік, що закінчився 31.12.2019, яка підготовлена за національними П(с)БО та МСФЗ, послуги з огляду проміжної попередньої фінансової звітності 2020 року, яка підготовлена за МСФЗ та послуги аудиту фінансової звітності за 2020 рік, яка підготовлена за МСФЗ» Учасник підтверджує наявність у штаті не менше 10 (десяти) аудиторів, які залучаються до виконання завдань та мають досвід (трудовий стаж) в області аудиту не менше трьох років.
Абзац 2 вищевказаного Критерію 3 має інші умови, а саме: «Документальне підтвердження про наявність у складі аудиторської фірми не менш як 10 (десяти) працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України..»
Просимо надати роз’яснення щодо встановленої не відповідності, так як «у штаті» це лише працівники за основним місцем роботи, а «у складі» - це як працівники за основним місцем роботи, так і залучені працівники по договорам цивільно-правового характеру, договорам підряду, сумісники та інше.
Відповідно до абзацу 2 Критерію 3 вищевказаного розділу Учасник має надати підтвердження про наявність в складі «не менше як 1 (один) працівник має документ, що засвідчує проходження повної програми сертифікації, виданий Міжнародним Інститутом внутрішніх аудиторів (СІА)».
Просимо надати роз’яснення встановленої кваліфікаційної вимоги, та яке відношення на розсуд Замовника вона має до встановленого технічного завдання Тендерної документації по Лоту № 1, вимогам до суб’єктів аудиторської діяльності, які можуть надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес та/або на підставі якого нормативного акту встановлено цю кваліфікаційну вимогу.
При наданні відповіді просимо враховувати вимоги ст. 23 та ст. 29 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» щодо вимог до внутрішньої організації суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємствам, що становлять суспільний інтерес, та встановлення недискримінаційних критеріїв до суб’єктів аудиторської діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КП «Київтеплоенерго» належить до підприємств, що становлять суспільний інтерес, має стратегічне значення для економіки та безпеки міста Києва: Підприємство має розгалужену структуру, понад 8 тис. працівників. Правові засади аудиту фінансової звітності, провадження аудиторської діяльності в Україні визначає Закон України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" (далі - Закон), який регулює відносини, що виникають при провадженні аудиторської діяльності, та дія якого поширюється на аудиторів, суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та виду діяльності, органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Особливості проведення обов'язкового аудиту та аудиту підприємств, що становлять суспільний інтерес, визначено розділом VI Закону. Зокрема, статтею 23 Закону встановлено вимоги до внутрішньої організації суб'єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов'язковий аудит фінансової звітності. Відповідно до частини першої статті 29 Закону суб'єкт аудиторської діяльності для надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності призначається вищим органом управління відповідно до законодавства та установчих документів, зокрема загальними зборами акціонерного товариства, загальними зборами учасників, засновником у недержавних унітарних підприємствах, органом управління за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики, державних (комунальних) підприємств та господарських товариств, у яких державі належить 100 відсотків акцій (часток, паїв) статутного капіталу. Призначеним для надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності може бути суб'єкт аудиторської діяльності, який відповідає вимогам, встановленим цим Законом, та включений до відповідного розділу Реєстру. Враховуючи вимоги статті 34 Закону, та відповідно до частин третьої, четвертої та шостої статті 29 Закону на підприємствах, що становлять суспільний інтерес, проводиться конкурс з відбору суб'єктів аудиторської діяльності, які можуть бути призначені для надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності цього підприємства. Відповідно до п. 3 ст. 29 Закону України від 21.12.2017 № 2258-VIII «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» для проведення конкурсу підприємство, що становить суспільний інтерес, має розробити і оприлюднити порядок його проведення і однозначні прозорі та недискримінаційні критерії відбору щонайменше двох суб'єктів аудиторської діяльності, які подаються на розгляд органів, що призначають суб'єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності.
Крім того, з метою забезпечення ефективного здійснення закупівель, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено право замовника включити у тендерну документацію кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до законодавства, які він визнає необхідними. Для проведення відкритих торгів КП «Київтеплоенерго», як підприємство, що становить суспільний інтерес, розробило критерії відбору суб'єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності. Вказані вимоги містять критерії, які відповідають законодавству та враховують особливості діяльності КП «Київтеплоенерго», масштаби проведення аудиту, рівень відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності тощо.
З метою забезпечення проведення якісної оцінки системи внутрішнього контролю аудиторами проводиться: вивчення середовища контролю; оцінка ризиків суб’єкта господарювання; оцінка інформаційної системи, в тому числі бізнес-процеси, доречні для фінансової звітності; оцінка заходів контролю; оцінка моніторингу заходів контролю. Залучення спеціаліста з сертифікатом CIA забезпечить адекватну професійну оцінку системи внутрішнього контролю Підприємства, що в свою чергу, дасть можливість удосконалити систему внутрішнього контролю та забезпечити її ефективне функціонування й управління ризиками, ефективність та результативність діяльності окремих функціональних підрозділів Підприємства, з метою підвищення його надійності.
Отримання висновку щодо системи внутрішнього контролю матиме сприятливий вплив на розгляд можливості інвестування у Підприємство.
Згідно зі ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям», зокрема: «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Крім того, з метою забезпечення ефективного здійснення закупівель, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено право замовника включити у тендерну документацію кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до законодавства, які він визнає необхідними. Для проведення відкритих торгів КП «Київтеплоенерго», як підприємство, що становить суспільний інтерес, розробило критерії відбору суб'єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності. Вказані вимоги містять критерії, які відповідають законодавству та враховують особливості діяльності КП «Київтеплоенерго», масштаби проведення аудиту, рівень відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності тощо.
З метою забезпечення проведення якісної оцінки системи внутрішнього контролю аудиторами проводиться: вивчення середовища контролю; оцінка ризиків суб’єкта господарювання; оцінка інформаційної системи, в тому числі бізнес-процеси, доречні для фінансової звітності; оцінка заходів контролю; оцінка моніторингу заходів контролю. Залучення спеціаліста з сертифікатом CIA забезпечить адекватну професійну оцінку системи внутрішнього контролю Підприємства, що в свою чергу, дасть можливість удосконалити систему внутрішнього контролю та забезпечити її ефективне функціонування й управління ризиками, ефективність та результативність діяльності окремих функціональних підрозділів Підприємства, з метою підвищення його надійності.
Отримання висновку щодо системи внутрішнього контролю матиме сприятливий вплив на розгляд можливості інвестування у Підприємство.
Згідно зі ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям», зокрема: «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПКФ УКРАЇНА" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп" |
1 360 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПКФ УКРАЇНА" #34619277 |
Відхилено |
999 999,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 11:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп" #33236268 |
Переможець |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 10:03
|
ДУ 2 до договору 131_ДБ03-20 від 05.02.2021 (1).pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 14:10
|
Д.У. №1 від 29.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 08:28
|
Договір на аудит.pdf | укладений |
11 березня 2020 08:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись, зокрема, Законом України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" від 21.12.2017р. № 2258-УІІІ, ст. 651 Цивільного кодексу України, Міжнародними стандартами контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАІ ІВ), (надалі - МСА в редакції 2016-2017 року), беручи до уваги можливість та готовність з боку Виконавця забезпечити незалежність та дотримання фундаментальних етичних принципів під час прийняття та виконання завдання з аудиту фінансової звітності Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 131/ДБОЗ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 131/ДБОЗ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |