Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
2 279 059,20 UAH
UA-2020-01-28-000004-a 72f5d17ecbe4473b8c42272170312902
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ференц Микола Ярославович

+380355421482 rayvozal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ з питань освіти, молоді і спорту Заліщицької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145955
Вебсайт: http://rayvozal.at.ua
Місцезнаходження: 48600, Україна , Тернопільська обл., Заліщики, С.Бандери 15Б
Контактна особа: Ференц Микола Ярославович
+380355421482
rayvozal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 00:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 21:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:07
Очікувана вартість: 2 279 059,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 395,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1045440 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48600, Україна, Тернопільська область, Заліщицький район, Заклади освіти Заліщицького райну
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 10:43
Перелік змін.doc
11 лютого 2020 10:43
примірний-договір-на-постачання-електро-енергії.doc
28 січня 2020 00:11
ТЗее.doc
28 січня 2020 00:11
ТД.doc
28 січня 2020 00:11
Додаток 3.doc
28 січня 2020 00:11
Додаток 2.doc
28 січня 2020 00:11
Додаток 1.doc
11 лютого 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 00:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 10:43
Перелік змін.doc
11 лютого 2020 10:43
примірний-договір-на-постачання-електро-енергії.doc
28 січня 2020 00:11
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc
28 січня 2020 00:11
ТЗее.doc
28 січня 2020 00:11
ТД.doc
28 січня 2020 00:11
Додаток 3.doc
28 січня 2020 00:11
Додаток 2.doc
28 січня 2020 00:11
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тариф на розподіл
Дата подання: 29 січня 2020 11:24
Дата відповіді: 03 лютого 2020 10:13
Доброго дня!Скажіть,тариф на розподіл сплачуєте окремо за договором або через Постачальника?дякую!
Відповідь: предмет закупівлі визначений в додатку 4 до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-26-000017 ● 60b33e0843684629877d66f6bce9c00f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2020 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.03.2020 №23
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.03.2020 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-01-28-000004-а від 28.01.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо відсутності порядку зміни умов договору повідомляємо, що пунктом 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю визначаються відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону. Частина 4 ст.36 Закону у свою чергу визначає виключний перелік змін до договору про закупівлю, таким чином Замовником посилаючись на нормативний документ визначив порядок зміни умов договору. Замовником у тендерній документації зазначено методику оцінки, а саме: Єдиним критерієм оцінки є «ціна» з ПДВ. Замовником 11.02.2020 внесено зміни до тендерної документації, якими встановлено новий строк подання тендерних пропозицій 19.02.2020. Відповідний перелік змін до тендерної документації оприлюднений. Згідно поданого витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ «ОМ ТРЕЙДІНГ ГРУП» зареєстровано 14.01.2020, виходячи з даної інформації Учасником не може бути подана звітність за період діяльності в якому діяльність не здійснювалась, а саме законодавством не передбачено здачу звітності за період діяльності який не здійснювався. Відповідно до абз.2 ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником», таким чином Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника-переможця з обставин відсутності подачі звітності підприємства. Також повідомляємо, що станом на 13.04.2020 Замовник не в змозі ні відмінити торги ні внести зміни до тендерної документації для усунення встановлених моніторингів недоліків.

2020-04-13 13:41:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2020-07-07 09:47:36

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 1 730 495,92
UAH з ПДВ
1 512 207,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Тернопільелектропостач" 1 734 573,00
UAH з ПДВ
1 512 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" 1 714 312,51
UAH з ПДВ
1 637 658,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 944 518,40
UAH з ПДВ
1 944 518,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОМ ТРЕЙДІНГ ГРУП 2 247 696,00
UAH з ПДВ
2 247 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 18:59
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:56
30_Проект договору.pdf
19 лютого 2020 18:56
23_ІПН Феделещака М.М..pdf
19 лютого 2020 18:56
17_Витяг з ЄДР.pdf
19 лютого 2020 18:56
14_Технічне завдання.pdf
19 лютого 2020 18:56
10_Баланс на 30.09.2019.pdf
19 лютого 2020 18:56
04_Статут ЕТГ.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 16:06
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:05
Інші документи.rar
18 лютого 2020 16:05
Повноваження.rar
18 лютого 2020 16:04
Технічний опис.rar
18 лютого 2020 16:04
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 17:33
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:32
Листи - Довідка.pdf
18 лютого 2020 17:32
Гарантійні листи.pdf
18 лютого 2020 17:32
Lits_reestr___NKREKP (02.2020).xlsx
18 лютого 2020 17:32
inquiry_print.pdf
18 лютого 2020 17:32
inquiry_print (1).pdf
18 лютого 2020 17:32
СТАТУТ ВЕЛІНКОМ.pdf
18 лютого 2020 17:32
ПРОТОКОЛ №2 ВЕЛІНКОМ.pdf
18 лютого 2020 17:32
Копія довідки ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2020 17:32
Довідка з банку про р-р.pdf
18 лютого 2020 17:32
ВИТЯГ з ПДВ ВЕЛІНКОМ.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 15:55
Електронний підпис
11 лютого 2020 15:54
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
03 лютого 2020 17:47
Електронний підпис
03 лютого 2020 17:47
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС.rar
03 лютого 2020 17:47
ПОВНОВАЖЕННЯ.rar
03 лютого 2020 17:47
21 Стаття 17.rar

Публічні документи

06 березня 2020 14:29
Електронний підпис
06 березня 2020 14:27
документи переможець.pdf
19 лютого 2020 12:53
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:06
технічний опис.rar
19 лютого 2020 12:06
повноваження.rar
19 лютого 2020 12:06
інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВ "Тернопільелектропостач"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ ОМ ТРЕЙДІНГ ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
#36716332
Відхилено 1 512 207,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 15:43
ТОВ "Тернопільелектропостач"
#42145798
Відхилено 1 512 208,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 19:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ"
#39925982
Відхилено 1 637 658,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 19:56
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Відхилено 1 944 518,40
UAH з ПДВ
03 березня 2020 19:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ОМ ТРЕЙДІНГ ГРУП
#43449003
Переможець 2 247 696,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 14:25

Документи

27 лютого 2020 15:42
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:41
Протокол розгляду.doc

Документи

03 березня 2020 19:53
Електронний підпис
03 березня 2020 19:52
Протокол розгляду 2.doc

Документи

03 березня 2020 19:56
Електронний підпис
03 березня 2020 19:54
Протокол розгляду 2.doc
03 березня 2020 19:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

03 березня 2020 19:58
Електронний підпис
03 березня 2020 19:57
Протокол розгляду 2.doc
03 березня 2020 19:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОМ ТРЕЙДІНГ ГРУП
#43449003
2 247 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:40
Додаткова угода.pdf укладений
03 липня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
23 травня 2020 09:52
дод уг 2.pdf зміни до договору
23 травня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
21 березня 2020 13:32
додат угод _1 світло.pdf зміни до договору
21 березня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 11:53
договір світло.pdf укладений
19 березня 2020 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни у зв"язку із зміною статуса платника ПДВ (Учасник-переможець з 01.03.2020 набув статусу платника ПДВ), відповідно ціну договору вважати з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 3-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягі закупівлі та зменшення ціни за одиницю
Номер договору про закупівлю: 3-ЕЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 184 558,80
UAH
Причини розірвання договору: Спільна за згодою сторін