Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2282 (22820000-4) Бланки (Джерело фынансування — кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-01-27-005221-a fed6917201924e7e83d07359542fc01c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волошина Ірина Юріївна

380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 25695724
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А
Контактна особа: Волошина Ірина Юріївна
380442579452
kdcgolos_fin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 21:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 09:30
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:34
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
367690 штуки
2282 (22820000-4) Бланки (Джерело фынансування — кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 59-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 12:04
ОГОЛОШЕННЯ (бланки медичні).doc
27 січня 2020 22:03
ч.3.zip
27 січня 2020 22:02
ч.2.zip
27 січня 2020 22:01
ч.1.zip
28 січня 2020 12:04
ОГОЛОШЕННЯ (бланки медичні).doc
27 січня 2020 21:58
ОГОЛОШЕННЯ (бланки медичні).doc
27 січня 2020 22:03
ч.3.zip
27 січня 2020 22:02
ч.2.zip
27 січня 2020 22:01
ч.1.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 28 січня 2020 10:59
Дата відповіді: 28 січня 2020 11:04
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Оцінюється кінцевий результат згідно аукціону.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2020 13:06
Дата відповіді: 28 січня 2020 13:52
Згідно додатку 2 до Оголошення 15. Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами. Для отримання даної довідки суб'єкт повинен сплатити грошові кошти фінансовій установі. Витрати на оплату довідки включаються у вартість товару, що призводить до підвищення його вартості. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" замовники не можуть вимагати документи про фінансову та господарську діяльність учасника. Вимагаємо прибрати дану вимогу як таку, що порушує чинне законодавство України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник вимагає данну довідку для підтвердження спроможності Учасника виконати всі умови договору та поставити товар у зазначені строки.
Бюджетний кодекс
Дата подання: 28 січня 2020 14:28
Дата відповіді: 28 січня 2020 18:00
Згідно Бюджетного кодексу України оплата за товар здійснюється за фактом поставки, тобто після виконання усіх умов договору та в узгоджені терміни, отримання товару замовником та підписання видаткових накладних. Для замовника не має ніякого значення фінансовий стан учасника, наявність чи відсутність кредитів це особисте питання суб`єкта господарювання, про яке він не повинен нікого повідомляти і не зобов`язаний надавати про це довідки в документації до торгів. Наявність вимоги про надання такої довідки є дискримінаційною, це є втручання у внутрішньогосподарську діяльність учасника. Вимагаємо прибрати дану вимогу як таку, що порушує чинне законодавство України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає данну довідку для підтвердження спроможності Учасника виконати всі умови договору та поставити товар у зазначені строки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-005221-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 28 січня 2020 11:16
Необгрунтовані дискримінаційні вимоги
Згідно додатку 2 до Оголошення про про проведення закупівлі
7. Оформлений в поточному році Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або з реєстру платників єдиного податку.
Витяг формується один раз при видачі документу (може бути оформлений і раніше ніж в поточному році).
15. Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами.
Наявність або відсутність кредитів в учасника відноситься до господарської діяльності конкретного підприємця (учасника) і не впливає на виконання замовлення, адже згідно бюджетного кодексу оплата відбувається після поставки товару згідно видаткових накладних.
Просимо прибрати дані вимоги з тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 12:05
Зміни до документації внесені
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-27-005221-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 28 січня 2020 14:29
Дискримінаційні вимоги
Згідно Бюджетного кодексу України оплата за товар здійснюється за фактом поставки, тобто після виконання усіх умов договору та в узгоджені терміни, отримання товару замовником та підписання видаткових накладних. Для замовника не має ніякого значення фінансовий стан учасника, наявність чи відсутність кредитів це особисте питання суб`єкта господарювання, про яке він не повинен нікого повідомляти і не зобов`язаний надавати про це довідки в документації до торгів. Наявність вимоги про надання такої довідки є дискримінаційною, це є втручання у внутрішньогосподарську діяльність учасника. Вимагаємо прибрати дану вимогу як таку, що порушує чинне законодавство України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 18:01
Замовник вимагає данну довідку для підтвердження спроможності Учасника виконати всі умови договору та поставити товар у зазначені строки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 31 503,00
UAH з ПДВ
31 503,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 33 886,00
UAH з ПДВ
33 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Бланкодрук 39 857,00
UAH з ПДВ
39 857,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 14:35
Технічні_вимоги.PDF
29 січня 2020 14:26
ДСЕЕ_фарба.PDF
29 січня 2020 14:26
Mondi_offset_Slovakia.pdf
29 січня 2020 14:26
MM karton Servis.pdf
29 січня 2020 14:26
Висновки СЕС(2).PDF
29 січня 2020 14:26
Висновок UPM News C.pdf
29 січня 2020 14:26
Lumiset_Швеция.pdf
29 січня 2020 14:26
Витяг_26.11.2019_зав..PDF
29 січня 2020 14:26
Викон._аналог._дог..PDF
29 січня 2020 14:26
ФЗ_9місяців.pdf
29 січня 2020 14:26
Свідоцтво_завір..PDF
29 січня 2020 14:26
Податкова 4-ОПП зав..pdf
29 січня 2020 14:26
Статут ПДФ.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 17:58
сертификат искож.pdf
29 січня 2020 17:58
Картон палітурний.pdf
29 січня 2020 17:58
АНКЕТА.pdf
29 січня 2020 17:58
запит на витяг 2019.doc
29 січня 2020 17:58
Vytyag z EDR 2017-04.pdf
29 січня 2020 17:58
Vytyag z EDR 2016-07.pdf
29 січня 2020 17:58
Svid pro derzh reestr 2016-04 1.pdf
29 січня 2020 17:58
Pass 2016-04.pdf
29 січня 2020 17:58
IPN 2016-04 orig.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

ПП Бланкодрук

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 31 503,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 12:08
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
#2919312898
Переможець 33 886,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 12:11

Документи

04 лютого 2020 12:08
Протокол 5.PDF

Документи

04 лютого 2020 12:10
Протокол 24.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
#2919312898
33 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2020 12:10
Протокол 24.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 12:10
Договір бланки.PDF укладений
14 лютого 2020 12:08