Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DC 021:2015 – 09310000-5 Electric energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41536514 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська область обл., м. Мукачево, площа Духновича Олександра, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Симик +380991731251 kpmiskvodokanalmmr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олександр +380993693797 kp.miskvodokanal19@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO "MISKVODOKANAL" MUKACHIVSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 41536514 |
Contact point: |
Svitlana Symyk +380991731251 kpmiskvodokanalmmr@ukr.net |
Additional contacts: |
Олександр +380993693797 kp.miskvodokanal19@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 24 березня 2020 13:30 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 27 січня 2020 19:27 |
Enquiries until: | 18 лютого 2020 16:30 |
Complaints submission until: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 лютого 2020 16:30 |
Information
Estimated total value: | 20 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 15:53 |
Таблица змін до тендеру 21.02.20..docx | |
21 лютого 2020 15:53 |
Проект договору.doc | |
21 лютого 2020 15:53 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).doc | |
27 січня 2020 19:27 |
Проект договору.doc | |
27 січня 2020 19:27 |
ТД Електрична енергія 2.doc |
21 лютого 2020 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2020 15:53 |
Таблица змін до тендеру 21.02.20..docx
|
|||
21 лютого 2020 15:53 |
Проект договору.doc
|
|||
21 лютого 2020 15:53 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).doc
|
|||
27 січня 2020 19:27 |
Проект договору.doc
|
|||
27 січня 2020 19:27 |
ТД Електрична енергія 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ст. 3 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЩО СТОСУЄТЬСЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
На підтвердження п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Учасник надав документ під назвою "Антикорупційна програма", який заповнений всупереч інструкції і правил встановлених Тендерною документацією – без підпису уповноваженої особи і без печатки юридичної особи.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, проектом договору про постачання електричної енергії, підписаним та скріпленим печаткою учасника, (у разі використання печатки) - згідно Додатку № 5 до тендерної документації, для підтвердження згоди з проектом Договору учасник закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає лист у довільній форми, про погодження Учасника з істотними умовами договору. Пунктом 4 Розділу 6 Тендерної документації зазначені істотні умови договору, що є обов'язкові для виконання.
На виконання указаних норм, учасник надав гарантійний лист № 5153783/б/н від 28.02.2020 р. про виконання зобов'язань викладених в умовах проекту договору, відповідно до Додатку 5. Проте учасником не було погоджено і не надано жодних гарантій щодо виконання своїх зобов'язань передбачених п. 4 Розділу 6 Тендерної документації щодо істотних умов, які обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Відповідно до п. 6 Розділ 3 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій окремою довідкою інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання. Крім того, в Додатку № 2 зазначено, що інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі Учасник надає у вигляді підписаного додатку № 2 до тендерної документації або у вигляді окремої довідки-згоди.
Учасником, на виконання умов Тендерної документації надано довідку про якість № 5153783/б/н від 28.02.2020 року. Однак указаний документ абсолютно не відповідає заявленим вимогам Тендерної документації, так як в ньому йдеться про дотримання вимог якості, у випадку приєднання до ОЕС України.
Відповідно до ухваленого Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), рішення, визначено дві окремі торгівельні зони, які діють у ринку електроенергії – «Бурштинський енергетичний острів» (далі – БуОС) та «Об'єднана енергетична система України» (далі – ОЕС України). БуОС — умовна територія, на якій розташовані електричні мережі Бурштинської електростанції разом із прилеглою до неї електромережею та власними споживачами електроенергії в межах Закарпатської, Івано-Франківської та Львівської областей. БуОС працює в синхронному режимі з енергосистемою Європи та не має зв'язку з енергосистемою України (ОЕС України). В БуОС функціонують усі сегменти ринку, за допомогою яких здійснюється купівля-продаж електричної енергії, а саме: ринок «на добу наперед» (РДН), внутрішньодобовий ринок (ВДР) і балансуючий ринок (БР), на яких формується вільна (ринкова) ціна. Всі споживачі електричної енергії Закарпатської області віднесені до торгівельної зони БуОС.
Враховуючи все вищевказане, Учасник не надав жодного підтвердження щодо якісних характеристик предмета закупівлі, так як в його документах йдеться про забезпечення якості у випадку приєднання до ОЕС України, що не можливе у Закарпатській області.
Також необхідно взяти до уваги, що згідно п. 2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5), обов'язковою умовою для постачання електричної енергії є наявність у нього укладеного в установленому порядку з Оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послугу з розподілу електричної енергії.
На підтвердження договірних відносин з оператором системи передачі, Учасник надав лише копію електронного документа – заяви приєднання № 1413-01024 від 17.12.2019р. про приєднання до умов договору про врегулювання небалансів та долучення до реєстрів ринку з ПрАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО", проте він не надав копії договору, який укладений між вказаними юридичними особами. Що стосується договірних відносин з оператором системи розподілу, то Учасник не підтвердив існування будь-яких договірних відносин з ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", який обслуговує регіон, де знаходяться об’єкти за якими здійснюється постачання електричної енергії.
ЩО СТОСУЄТЬСЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"
Відповідно до п. 6 Розділ 3 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій окремою довідкою інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання. Крім того, в Додатку № 2 зазначено, що інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі Учасник надає у вигляді підписаного додатку № 2 до тендерної документації або у вигляді окремої довідки-згоди.
Учасником надана інформаційна довідка щодо якості електричної енергії № 9761 від 26.02.20р., в якій йдеться, що відповідальність за якість несе Оператор системи розподілу. Для підтвердження такої позиції надано роздруківку з офіційного веб-сайту НКРЕКП щодо якості електричної енергії про дотримання вимог якості, у випадку приєднання до ОЕС України.
Як зазначалось вище, всі споживачі електричної енергії в Закарпатті віднесені до торгівельної зони БуОС, тому гарантійні зобов'язання по якості предмета закупівлі повинні стосуватися саме Бурштинського енергетичного острова, а не ОЕС України.
Крім того, в інформаційній довідці щодо якості електричної енергії № 9761 від 26.02.20р. йдеться про розподіл сфер відповідальності щодо якості предмету закупівлі і віднесення її до обов'язків Оператора системи розподілу. І в той же час, в Тендерній пропозиції відсутні будь-які підтверджуючі документи про існування договірних правовідносин з ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", який обслуговує регіон, де знаходяться об’єкти за якими здійснюється постачання електричної енергії, що суперечить умовам п. 2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5).
Враховуючи вищесказане, а також існуючу практику оскаржень аналогічних справ в АМКУ (рішення АКМУ від 10.05.2019р. № 5746 по тендерній закупівлі, яка розміщена за ел.адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-20-001541-c, і рішення АКМУ від 19.02.2020р. № 3217 по тендерній закупівлі, яка розміщена за ел.адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-28-000281-c), ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» вважає, що замовник зобов'язаний відхилити тендерні пропозиції ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" і ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" з підстав невідповідності тендерній документації.
У разі якщо замовником не будуть враховані зауваження ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» і не будуть вжиті відповідні заходи, то в учасника тендеру з’явиться необхідність в оскарженні результатів вказаного тендеру в Антимонопольний комітет України та/або до суду.
ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
У вимозі вказано:
На підтвердження п.1 Розділу 3 Тендерної документації Учасник надав документ під назвою "Антикорупційна програма", який заповнений всупереч інструкції і правил встановлених Тендерною документацією – без підпису уповноваженої особи і без печатки юридичної особи.
Відповідь:
Антикорупційна програма учасника ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" дійсно не містить підпису уповноваженої особи і печатки юридичної особи, але тендерна документація Замовника не містить вимог щодо проставлення печатки юридичної особи на кожному поданому учасником документі, а містить лише вимогу про наявність підпису уповноваженої особи учасника на документі, складеному суб’єктом господарювання.
(п.1 Розділу 3 Тендерної документації: «Документи, що складаються учасником, повинні бути датовані не раніше оголошення процедури закупівлі, оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.»).
Крім того, учасник ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" розмістив в електронній системі закупівель документ «Антикорупційна програма ОРИГІНАЛ», у якому міститься не лише Антикорупційна програма учасника, а й наказ № 4/17 про затвердження антикорупційної програми ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" та наказ № 6/17 про призначення уповноваженого за виконанням антикорупційної програми, які містять підписи уповноваженої особи учасника та його печатки.
Таким чином, Антикорупційна програма учасника не має містити підпис уповноваженої особи учасника та його печатку.
І головне - тендерна документація Замовника взагалі не містить вимог щодо подання учасниками антикорупційних програм, а містить лише вимогу про надання довідок за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (за наявності) про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. А тому, антикорупційні програми не є обов’язковими для подання документами.
Натомість вимогу про надання довідки про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" виконало – надало «Довідку про наявність Антикорупційної програми» про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
У вимозі вказано:
Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації проектом договору про постачання електричної енергії, підписаним та скріпленим печаткою учасника, (у разі використання печатки) - згідно Додатку № 5 до тендерної документації, для підтвердження згоди з проектом Договору учасник закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає лист у довільній форми, про погодження Учасника з істотними умовами договору. Пунктом 4 Розділу 6 Тендерної документації зазначені істотні умови договору, що є обов'язкові для виконання. На виконання указаних норм учасник надав гарантійний лист № 5153783/б/н від 28.02.2020 р. про виконання зобов'язань, викладених в умовах проекту договору, відповідно до Додатку 5. Проте учасником не було погоджено і не надано жодних гарантій щодо виконання своїх зобов'язань, передбачених п.4 Розділу 6 Тендерної документації щодо істотних умов, які обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Відповідь:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало гарантійний лист № 5153783/б/н від 28.02.2020 р, у якому зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» як учасник відкритих торгів на закупівлю товару код ДК 021:2015- 09310000-5 "Електрична енергія" (Електрична енергія), ознайомились з проектом договору, який наведений в Додатку 5 до тендерної документації, та погоджуємось укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 до тендерної документації та гарантуємо виконання зобов’язань на умовах, викладених в зазначеному проекті договору.
Таким чином, ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" погодилось з істотними умовами договору, оскільки погодилось укласти договір, в редакції, запропонованій замовником, та гарантувало виконання зобов’язань на умовах, викладених в зазначеному проекті договору.
У вимозі вказано:
Відповідно до п.6 Розділу 3 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій окремою довідкою інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання. Крім того, в Додатку № 2 зазначено, що інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі Учасник надає у вигляді підписаного додатку № 2 до тендерної документації або у вигляді окремої довідки-згоди. Учасником, на виконання умов Тендерної документації надано довідку про якість № 5153783/б/н від 28.02.2020 року. Однак указаний документ абсолютно не відповідає заявленим вимогам Тендерної документації, так як в ньому йдеться про дотримання вимог якості у випадку приєднання до ОЕС України. Відповідно до ухваленого Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), рішення, визначено дві окремі торгівельні зони, які діють у ринку електроенергії – «Бурштинський енергетичний острів» (далі – БуОС) та «Об'єднана енергетична система України» (далі – ОЕС України). БуОС — умовна територія, на якій розташовані електричні мережі Бурштинської електростанції разом із прилеглою до неї електромережею та власними споживачами електроенергії в межах Закарпатської, Івано-Франківської та Львівської областей. БуОС працює в синхронному режимі з енергосистемою Європи та не має зв'язку з енергосистемою України (ОЕС України). В БуОС функціонують усі сегменти ринку, за допомогою яких здійснюється купівля-продаж електричної енергії, а саме: ринок «на добу наперед» (РДН), внутрішньодобовий ринок (ВДР) і балансуючий ринок (БР), на яких формується вільна (ринкова) ціна. Всі споживачі електричної енергії Закарпатської області віднесені до торгівельної зони БуОС. Враховуючи все вищевказане, Учасник не надав жодного підтвердження щодо якісних характеристик предмета закупівлі, так як в його документах йдеться про забезпечення якості у випадку приєднання до ОЕС України, що не можливе у Закарпатській області.
Відповідь:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало «Довідку про відповідність запропонованого товару», в якій зазначено, що ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" повідомляє, що запропонований товариством товар цілком і повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в додатку 2 до тендерної документації, та надає в складі своєї тендерної пропозиції всі документи, які зазначені в цьому додатку. Крім того, ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало документ «ТВ погодження додаток 2», в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; вказана інформація подана згідно Додатку № 2 до цієї тендерної документації. Крім того, ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало «Довідку про якість» № 5153783/б/н від 28.02.2020 р, у якій зазначені положення законодавства України щодо якості електричної енергії. Зокрема, у довідці вказано:
Частота напруги електропостачання для мереж низької напруги має бути в межах:
1) для систем, які синхронно приєднані до ОЕС України - 50 Гц ± 1 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц + 4 % ( 6 %) протягом 100 % часу;
2) для систем без синхронного приєднання до ОЕС України - 50 Гц ± 2 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц ± 15 % протягом 100 % часу.
У вказаному документі не йдеться про дотримання вимог якості у випадку приєднання до ОЕС України, а лише цитуються положення законодавства України щодо якості електричної енергії, зокрема вказуються межі частоти напруги електропостачання для мереж низької напруги.
До того ж тендерна документація Замовника взагалі не містить вимог щодо подання учасниками довідок про якість, а тому довідки про якість не є обов’язковими для подання документами.
Тендерна документація Замовника містить вимоги щодо подання:
• інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) подається згідно Додатку № 2 до цієї тендерної документації;
• окремою довідкою інформації про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання.
• Учасник гарантує, що товар (електрична енергія) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. (Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі)
Всю вказану інформацію ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" надало («Довідка про відповідність запропонованого товару», «ТВ погодження додаток 2», «ГЛ захист довкілля», «ГЛ щодо дотримання норм і стандартів ДСТУ EN 50160:2014»).
Зокрема, в документі «ГЛ захист довкілля» міститься Гарантійний лист про те, що ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" гарантує, що товар (електрична енергія) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Товар повністю відповідає вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки.
У вимозі вказано:
Також необхідно взяти до уваги, що згідно п. 2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5), обов'язковою умовою для постачання електричної енергії є наявність у нього укладеного в установленому порядку з Оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послугу з розподілу електричної енергії. На підтвердження договірних відносин з оператором системи передачі Учасник надав лише копію електронного документа – заяви приєднання № 1413-01024 від 17.12.2019р. про приєднання до умов договору про врегулювання небалансів та долучення до реєстрів ринку з ПрАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО", проте він не надав копії договору, який укладений між вказаними юридичними особами. Що стосується договірних відносин з оператором системи розподілу, то Учасник не підтвердив існування будь-яких договірних відносин з ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", який обслуговує регіон, де знаходяться об’єкти за якими здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідь:
Насправді тендерною документацією Замовника не вимагається подання доказів існування договірних відносин у учасника з оператором системи передачі, зокрема, надання копії договору, який укладений між ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" та ПрАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО". Також тендерною документацією не вимагається подання доказів існування договірних відносин у учасника з оператором системи розподілу (ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО").
У п.2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5), на який посилається ТОВ "Закарпаттяенергозбут", йдеться про укладений з Оператором системи розподілу договір про надання послуг з розподілу не учасником, а замовником.
п.2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5): «Обов'язковою умовою для постачання електричної енергії Споживачу є наявність у нього укладеного в установленому порядку з Оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послугу з розподілу електричної енергії.»
ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"
У вимозі вказано:
Відповідно до п.6 Розділу 3 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій окремою довідкою інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та документи, які зазначені в цьому додатку як необхідні для надання. Крім того, в Додатку № 2 зазначено, що інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі Учасник надає у вигляді підписаного додатку № 2 до тендерної документації або у вигляді окремої довідки-згоди. Учасником надана інформаційна довідка щодо якості електричної енергії № 9761 від 26.02.20р., в якій йдеться, що відповідальність за якість несе Оператор системи розподілу. Для підтвердження такої позиції надано роздруківку з офіційного веб-сайту НКРЕКП щодо якості електричної енергії про дотримання вимог якості, у випадку приєднання до ОЕС України. Як зазначалось вище, всі споживачі електричної енергії в Закарпатті віднесені до торгівельної зони БуОС, тому гарантійні зобов'язання по якості предмета закупівлі повинні стосуватися саме Бурштинського енергетичного острова, а не ОЕС України. Крім того, в інформаційній довідці щодо якості електричної енергії № 9761 від 26.02.20р. йдеться про розподіл сфер відповідальності щодо якості предмету закупівлі і віднесення її до обов'язків Оператора системи розподілу. І в той же час, в Тендерній пропозиції відсутні будь-які підтверджуючі документи про існування договірних правовідносин з ПрАТ "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО", який обслуговує регіон, де знаходяться об’єкти за якими здійснюється постачання електричної енергії, що суперечить умовам п. 2.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5).
Відповідь:
Тендерна документація Замовника містить вимоги щодо подання:
• інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) подається згідно Додатку № 2 до цієї тендерної документації;
• окремою довідкою інформації про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 2 до тендерної документації, та
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-12-000020 ● 5b984ea6bec5449b94f0ea1a12e32094
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2020 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.02.2020 № 8
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 12.02.2020 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-27-005033-a 27.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У підприємства виникла нагальна потреба у закупівлі електроенергії на 2020 рік. А тому, 27.01.2020 року було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою за назвою ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія DC 021:2015 – 09310000-5 Electric energy та присвоєно ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-005033-a. 12.02.2020 року Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було розпочато моніторинг закупівлі за кодом ID: UA-M-2020-02-12-000020. В результатах моніторингу зазначається вимога щодо усунення помилки відносно ненадання відповіді на запит по від 02.02.2020 року. 02.02.2020 року о 14:24 год по вищевказаній закупівлі надійшов запит до Замовника з наступним текстом: «До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякую». Через велику завантаженість відповідальних осіб, а також ряд інших факторів, даний запит був непомічений, через що не було надано відповідь на запит в установлений законом строк. Зі змісту запиту випливає, що задане запитання не стосується того, що умови оголошеної тендерної документації містять дискримінаційні критерії або ті критерії, які б порушували законодавство у сфері публічних закупівель та вимагали б внесення змін до тендерної документації. Як тільки даний запит був помічений, тендерним комітетом було негайно розглянуто вищевказане запитання, та 18.02.2020 року було прийнято рішення про надання відповіді на запит. Тому пропонуємо вважати дану вимогу виконаною. Окрім того, із результатів моніторингу вбачається, що в тендерній документації Замовником було оприлюднені норми законодавства, які втратили чинність. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язувало Замовника усунути дані порушення. У відповідності до п.2.9. Наказу Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 “ Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)”, в якому зазначається, що: «Члени комітету мають право: прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу» Тендерний комітет КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради прийняв рішення виправити допущену технічну помилку. 21.02.2020 року було здійснено внесення змін до Тендерної документації та усунуто вказані порушення, що дозволяє зберігати відкритість та прозорість здійснення закупівлі. Весь перелік дій, який був здійснений та перерахований вище, свідчить про усунення помилок та виконання зауважень органу, що здійснював моніторинг А тому, враховуючи викладене, питання щодо погодження надання роз’яснень відносно моніторингу буде здійснено шляхом оприлюднення протоколу тендерного комітету на сайті уповноваженого органу.
2020-02-26 16:57:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання роз’яснень до тендерної документації, встановлено порушення частини першої статті 23 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання роз’яснень до тендерної документації, встановлено порушення частини першої статті 23 Закону) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення, допущені Замовником, усунуті шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та надання відповіді на запит.
2020-02-28 15:51:52
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41536514 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна, Закарпатська область обл., м. Мукачево, площа Духновича Олександра, буд. 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРЕЙДІНГ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Вєк Технолоджі" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2020 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
15 360 000,00
UAH з ПДВ
|
15 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
17 139 840,00
UAH з ПДВ
|
15 219 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" |
17 619 840,00
UAH з ПДВ
|
17 619 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Переможець |
15 160 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 14:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 14:26
|
Додаткова угода №5 від 09.12.2020.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2020 15:05
|
Додаткова угода № 4.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2020 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2020 13:35
|
ДОДАТКОВА УГОДА №3.PDF | зміни до договору |
05 серпня 2020 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2020 11:53
|
ДОДАТКОВА УГОДА №2.PDF | зміни до договору |
05 серпня 2020 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2020 15:17
|
Зміни до договору від 22.06.20.pdf | зміни до договору |
22 червня 2020 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 10:16
|
договір про постачання електроенергії.pdf | укладений |
15 квітня 2020 09:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5.2. Договору: Ціна за 1 кВт*год. електричної енергії по Договору за період з 01.05.2020 по 31.05.2020 (включно) становить 1,5791 грн., крім того ПДВ 0,3158 грн., а всього з ПДВ- 1,895 грн. Ціна за 1 кВт*год електричної енергії по Договору з 01.06.2020 становить 1,73701 грн., крім того ПДВ 0,347402 грн., а всього з ПДВ - 2,084412 грн.». п.3.3. Договору: «3.3. Загальний обсяг постачання електричної енергії за період з 01.05.2020 по 31.05.2020 складає: 253 260 кВт-год. по ціні - 1,895 грн. з ПДВ (на суму 479 907,44 грн. з ПДВ). Загальний обсяг постачання електричної енергії з 01.06.2020 складає: 7 042 797,949 кВт*год. по ціні 2,084412 грн. з ПДВ (на суму 14 680 092,56 грн. з ПДВ)» п.5.4. Договору: У випадку коливання ціпи електричної енергії на ринку в бік збільшення Постачальник по пізніше ніж за 5 (п'ять) робочих днів до настання таких змін, письмово звертається до Споживача з відповідною пропозицією щодо зміни ціни за одиницю електричної енергії. Постачальник разом з письмовою пропозицією щодо внесення змін до Договору надає документ (або документи), що підтверджує збільшення середньоринкової ціни (діапазону ціп тощо) за одиницю Товару в тих межах/розмірах, на які Постачальник пропонує змінити ціну Товару. Документ (або документи), що підтверджує збільшення ціни Товару, повинен містити дані щодо середньоринкової ціни (діапазону цін) за одиницю Товару на день укладання цього Договору (допускається надання документального підтвердження щодо середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару в межах місяця, у якому було укладено Договір) при первинній зміні ціни або на день внесення змін до Договору в частині ціни за одиницю (допускається надання документального підтвердження щодо середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару в межах місяця, у якому були здійснені зміни), якщо такі зміни до цього Договору вже були раніше здійснені та середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару на момент письмового звернення Постачальника щодо збільшення ціни і повинен бути наданий у формі належним чином оформленої довідки/інформації (або в іншій документальній формі), виданої торгово-промисловою палатою України, або регіональною торгово-промисловою палатою, або органами державної статистики. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару за Договором, що не перевищує 10% зміни ціни товару, а саме на 2,86%. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з Постановою НКРЕКП від 11.07.2020 №1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10.12.2019 №2668 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «Укренерго» на 2020 рік» сторони домовились збільшити ціну за 1 кВт*год електричної по Договору з 01.08.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна за 1 кВт*год електричної по Договору з 01.09.2020 становить 2,03463 грн. без ПДВ, крім того ПДВ – 0,406926 грн., а разом з ПДВ – 2,441556 грн, з урахуванням вартості тарифу на послугу з передачі електричної енергії (постанова НКРЕКП №1329 від 11.07.2020) та без урахування тарифу на послугу з розподілу електричної енергії». Загальний обсяг постачання електричної енергії з 01.09.2020 складає: 5 218 104,344 кВт*год по ціні 2,03463 грн. без ПДВ, а разом з ПДВ – 2,441556 грн. за 1 кВт*год.». |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з Постановою НКРЕКП від 04.11.2020 №1998 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10.12.2019 №2668 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «Укренерго» на 2020 рік» сторони домовились збільшити ціну за 1 кВт*год електричної по Договору з 01.12.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |