Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39541220-4 Стропи
Очікувана вартість
26 400,00 UAH
UA-2020-01-27-005025-a 7f550d63c69d494a9df1c47badcde3af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Геннадій Павлов

+380975692702 kpautopark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23357437
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313
Контактна особа: Геннадій Павлов
+380975692702
kpautopark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 15:20
Очікувана вартість: 26 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
Стропи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курсантська в районі буд. № 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39541220-4 — Стропи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 28 січня 2020 09:31
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:55
1.1. Гарантійне обслуговування в межах м.Дніпро або з можливістю самостійного вивезення на ремонт, доставки після ремонту та беспосередньо ремонту протягом 1 доби з моменту отримання замовлення. (Надати довідку про сервісний центр в м.Дніпро та лист згоду на виконання умов гарантійного ремонту для цієї закупівлі) Просим обратить Ваше внимание, что текстильные стропы в случае обнаружения механических повреждений, подлежат выбраковке, а не ремонту. Более того, если материал строп полиэстеровая лента с запасом прочности 7:1, и они пошиты согласно всем действующим ДСТУ или ТУ, то нет необходимости в сервисном центре, а значит требование гарантийного сервиса в пределах г. Днепр является нецелесообразным. А учитывая, что Ваше предприятие объявляет данную закупку в третий раз, с одними и теми же требованиями написанными под конкретную компанию, то у нас снова возникает вопрос - в "доле" все?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Дякуємо за Ваше запитання. Гарантійне обслуговування в межах м.Дніпро або з можливістю самостійного вивезення на ремонт, доставки після ремонту та беспосередньо ремонту протягом 1 доби з моменту отримання замовлення є безумовним показником надійності та відповідального ставлення до свого Товару. З такими партнерами легко працювати. Бажаємо і Вам бути надійним партнером який виконує умови та вимогги закупівлі.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 28 січня 2020 10:43
Дата відповіді: 28 січня 2020 10:48
Спасибо за Ваш ответ! Повторюсь еще раз ТЕКСТИЛЬНЫЕ СТРОПЫ НЕ ПОДЛЕЖАТ РЕМОНТУ! Исключительно выбраковка (для расшифровки данного термина рекомендуем изучить ДСТУ EN 1492-1:2016), а значит Ваше требование заведомо неверно. Более того есть вполне видимый акцент на предвзятый выбор Поставщика. А нашим безусловным показателем надежности и ответственного отношения к Товару и Заказчику - является качество материалов и выполняемых работ, знание нормативной документации, адекватная ценовая политика, а также прозрачное ведение отношений с Заказчиком. Исходя из всего вышесказанного просим внести изменения в требования технической документации.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь ласка, пишіть українською мовою. Так Вас буде більш зрозуміло. Дякуємо за розуміння.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 28 січня 2020 11:07
Дата відповіді: 29 січня 2020 11:17
Будь ласка! Дякуємо за вашу відповідь! Повторюємося ще раз, ТЕКСТИЛЬНІ СТРОПИ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ РЕМОНТУ! Виключно вибракування (для розшифровки даного терміну рекомендуємо вивчити ДСТУ EN 1492-1: 2016), а значить Ваша вимога завідома невірна. Більш того є цілком видимий акцент на упереджений вибір Постачальника. А нашим безумовним показником надійності і відповідального ставлення до Товару та Замовника - є якість матеріалів, янісна технологія виробництва, знання нормативної документації, адекватна цінова політика, а також прозоре ведення відносин із Замовником. Виходячи з усього вищесказаного просимо внести зміни до вимог технічної документації. ************************************************************************************************************************************************************************ You are welcome! Thanks for your reply! I think I need repeat you that WEBBING SLINGS CAN'T REPAIR! Exceptionally reject (we recommend to check EN 1492-1: 2016 for decoding this term) that's why your request is obviously incorrect. Moreover, we can see an emphasis on the biased choice of the Supplier. OUR unconditional indicator of reliability and responsible attitude to the Goods and the Customer is the quality of materials, right production technology, knowledge of technical standards, simple pricing policy and clear relations with the Customer. In the light of all the above, we highly recommend to make changes in the technical documentation requirements.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Дякуємо Вам за Вашу активну участь у закупівлі. Ваші рекомендації буде ретельно розглянуто на засіданні тендерного комітету . Всі зміни до закупівлі з урахуванням Ваших рекомендацій буде опубліковано у документах. Хай щастить у торгах.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТПК УКРПРОМТОРГ" 17 856,00
UAH з ПДВ
17 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кусківський Олександр Володимирович 25 920,00
UAH з ПДВ
25 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 19:52
Тех пропозиція.pdf
03 лютого 2020 19:52
Сервісний центр.pdf
03 лютого 2020 19:52
Пропозиція.pdf
03 лютого 2020 19:52
проект поставки.pdf
03 лютого 2020 19:52
паспорт.jpg
03 лютого 2020 19:52
НДС.pdf
03 лютого 2020 19:52
Лист-відгук.pdf
03 лютого 2020 19:52
Лист згода.pdf
03 лютого 2020 19:52
ЄДРПОУ-КВЕД.pdf
03 лютого 2020 19:52
Екологічна довідка.pdf
03 лютого 2020 19:52
Довідка про учасника.pdf
03 лютого 2020 19:52
Cтатут.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 14:12
2019-12-24-0009.pdf
31 січня 2020 14:12
2019-12-24-0008.pdf
31 січня 2020 14:12
2019-12-24-0007.pdf
31 січня 2020 14:12
2019-12-24-0005.pdf
31 січня 2020 14:12
2019-12-24-0004.pdf
31 січня 2020 14:12
Виписка з ЄДР ст.2.jpg
31 січня 2020 14:12
Виписка з ЄДР ст.1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТПК УКРПРОМТОРГ"

ФОП Кусківський Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТПК УКРПРОМТОРГ"
#42275260
Відхилено 17 856,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 16:55
ФОП Кусківський Олександр Володимирович
#2945321773
Переможець 25 920,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 10:16

Документи

04 лютого 2020 16:55
прот 16 20.jpg

Документи

05 лютого 2020 10:15
0502 Пр розгл17 20.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кусківський Олександр Володимирович
#2945321773
25 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2020 10:15
0502 Пр розгл17 20.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
WhatsApp Image 2020-02-11 at 11.55.54.jpeg укладений
11 лютого 2020 12:53
WhatsApp Image 2020-02-11 at 11.55.43.jpeg укладений
11 лютого 2020 12:53
WhatsApp Image 2020-02-11 at 11.56.00.jpeg укладений
11 лютого 2020 12:53
WhatsApp Image 2020-02-11 at 11.55.48.jpeg укладений
11 лютого 2020 12:53
WhatsApp Image 2020-02-11 at 11.55.39.jpeg укладений
11 лютого 2020 12:53
WhatsApp Image 2020-02-11 at 11.56.05.jpeg укладений
11 лютого 2020 12:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 920,00
UAH