Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92, Дизельне Паливо
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2020-01-27-004967-a ● 100d3c18609340b18a5adfa039b0c8b4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИКАРПАТСЬКА ДЕРЖАВНА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00704273 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери, буд.21а |
Контактна особа: |
Абрамик Михайло Іванович 380342522550 instapv@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 15:26 |
Очікувана вартість: | 1 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
60000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 14:53 |
ТД_паливо_зміни.docx | |
29 січня 2020 14:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
29 січня 2020 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 січня 2020 14:53 |
ТД_паливо_зміни.docx
|
|||||||||
29 січня 2020 14:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-004967-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 січня 2020 15:42
ВИМОГА (ТД)
Деталі у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2020 14:47
зміни внесено до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-01-27-004967-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 24 лютого 2020 15:03
ВИМОГА
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-27-004967-a, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-27-004967-a, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 11:02
Прикарпатською державною сільськогосподарською дослідною станцією Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України було уважно розглянуто Вашу скаргу та повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиції якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду пропозиції Учасника, яка після оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» (далі – Учасник) не відповідності вимогам Тендерної документації не виявлено.
Відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів. Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Отож, надалі рекомендуємо дотримуватись норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині подання вимог стосовно проведення оцінки тендерної пропозиції лише після прийнятих відповідних рішень.
Щодо зауважень учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС»:
1. Вiдповiдно до Роздiлу III, пункту 1.3: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції».
На виконання вищезазначеної вимоги у складі пропозиції Учасником подано файл з документами : «Документи уповноваженої особи», в якому є усі відповідні документи щодо підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника його уповноваженою особою, а саме: Рішення №21/02/2019 Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРВЕТ ВК» від 21 лютого 2019 р.; Наказ №3к від 13.03.19 «Про призначення директора».
2. Відповідно до пункту 6.4. Розділу III учасник у складi пропозицiї має надати: «Ліцензію (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно предмету закупівлі або інформацію у довільній формі, що підтверджує видачу учаснику ліцензії на право провадження господарської діяльності згідно предмету закупівлі».
Учасником у файлі «Загальні довідки та інші документи» надано копію відповідної Ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі з реєстраційним №990614201901337.
2. Відповідно до додатку №1, п.1.6. «Для підтвердження можливості здійснення поставки бензину марки А-92 та дизельного палива учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих (автозаправних станцій) АЗС або АЗС партнерів учасника з зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані в радіусі до 5 км від виробничих потужностей Замовника. Місцезнаходження виробничих потужностей Замовника: а) вул. Шевченка, с. Підпечери Тисменицького району; б) вул. Юності, с. Микитинці Івано-Франківської міської ради; в) вул. Наукова, 16, с. П’ядики Коломийського району.
Учасником у складі пропозиції надано Довідку «Про перелік АЗС ТОВ Інтер Кард в Івано-Франківській обл.» (Вих. № 81/5 від 11.02.2020 р.), адреси АЗС, зазначені в даній довідці повністю відповідають вимогам Замовника. Територіальне розміщення АЗС не суперечить ефективній діяльності транспорту Прикарпатської державної сільськогосподарської дослідної станції Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України, та розташовані в радіусі до 5 км від виробничих потужностей Замовника. Разом з тим Учасником підтверджено наявність АЗС, що розташована за розрахунком польовими дорогами на відстані до 5 км від виробничих потужностей Замвоника за адресою вул. Наукова, 16, с. П’ядики Коломийського району.
Враховуючи вище викладене в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» подані усі документи в достатній кількості і у відповідності до вимог тендерної документації.
Отже відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиції якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду пропозиції Учасника, яка після оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» (далі – Учасник) не відповідності вимогам Тендерної документації не виявлено.
Відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів. Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Отож, надалі рекомендуємо дотримуватись норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині подання вимог стосовно проведення оцінки тендерної пропозиції лише після прийнятих відповідних рішень.
Щодо зауважень учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС»:
1. Вiдповiдно до Роздiлу III, пункту 1.3: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції».
На виконання вищезазначеної вимоги у складі пропозиції Учасником подано файл з документами : «Документи уповноваженої особи», в якому є усі відповідні документи щодо підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника його уповноваженою особою, а саме: Рішення №21/02/2019 Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРВЕТ ВК» від 21 лютого 2019 р.; Наказ №3к від 13.03.19 «Про призначення директора».
2. Відповідно до пункту 6.4. Розділу III учасник у складi пропозицiї має надати: «Ліцензію (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно предмету закупівлі або інформацію у довільній формі, що підтверджує видачу учаснику ліцензії на право провадження господарської діяльності згідно предмету закупівлі».
Учасником у файлі «Загальні довідки та інші документи» надано копію відповідної Ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі з реєстраційним №990614201901337.
2. Відповідно до додатку №1, п.1.6. «Для підтвердження можливості здійснення поставки бензину марки А-92 та дизельного палива учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих (автозаправних станцій) АЗС або АЗС партнерів учасника з зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані в радіусі до 5 км від виробничих потужностей Замовника. Місцезнаходження виробничих потужностей Замовника: а) вул. Шевченка, с. Підпечери Тисменицького району; б) вул. Юності, с. Микитинці Івано-Франківської міської ради; в) вул. Наукова, 16, с. П’ядики Коломийського району.
Учасником у складі пропозиції надано Довідку «Про перелік АЗС ТОВ Інтер Кард в Івано-Франківській обл.» (Вих. № 81/5 від 11.02.2020 р.), адреси АЗС, зазначені в даній довідці повністю відповідають вимогам Замовника. Територіальне розміщення АЗС не суперечить ефективній діяльності транспорту Прикарпатської державної сільськогосподарської дослідної станції Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України, та розташовані в радіусі до 5 км від виробничих потужностей Замовника. Разом з тим Учасником підтверджено наявність АЗС, що розташована за розрахунком польовими дорогами на відстані до 5 км від виробничих потужностей Замвоника за адресою вул. Наукова, 16, с. П’ядики Коломийського району.
Враховуючи вище викладене в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» подані усі документи в достатній кількості і у відповідності до вимог тендерної документації.
Отже відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-004967-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 29 лютого 2020 22:17
ВИМОГА
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-27-004967-a, з підстав, передбачених п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічною.
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-27-004967-a, з підстав, передбачених п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічною.
Скасована
Дата: 02 березня 2020 15:44
Причина: Технічна помилка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" |
1 470 960,00
UAH з ПДВ
|
1 353 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
1 453 320,00
UAH з ПДВ
|
1 354 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
1 528 560,00
UAH з ПДВ
|
1 417 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" #42647162 |
Переможець |
1 353 960,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:38
|
File0002.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2020 18:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2020 15:05
|
Додаткова угода від 06.03.2020.pdf | зміни до договору |
06 березня 2020 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 14:37
|
Договір.pdf | укладений |
04 березня 2020 14:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Номер договору викладається в новій редакції № UA 1-2020 |
Номер договору про закупівлю: | UA-2020-01-27-004967-a-b1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | UA 1-2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | UA-2020-01-27-004967-a-b1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |