Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сметана жирністю не менше 20%
Очікувана вартість
460 800,00 UAH
UA-2020-01-27-004907-a 03167afc29664fefbe2bbbeac7b76826
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322374019 shcholena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322374019
shcholena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 19:00
Очікувана вартість: 460 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Тендерна документація

28 січня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 18:35
ТД сметана.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: ДК 021:2015: (CPV) Молочні продуктирізні (15550000-8) (Сметана жирністю не менше 20%) Поставка в заклади дошкільної освіти Галицького району м. Львова: ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 100 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 504,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 лютого 2020 12:27
Закінчення: 13 лютого 2020 12:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1400 кг
Сметана жирністю не менше 20%
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Селком-Трейд 100 660,00
UAH з ПДВ
100 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ" 100 548,00
UAH з ПДВ
100 044,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 14:11
якість сметана.pdf
11 лютого 2020 14:11
техвимоги лот 1 ФГ.PDF
11 лютого 2020 14:11
Статут наказ протокол.PDF
11 лютого 2020 14:11
ст 17.PDF
11 лютого 2020 14:11
проект підтвердження.PDF
11 лютого 2020 14:11
пропозиція лот 1ФГ.PDF
11 лютого 2020 14:11
працівники.PDF
11 лютого 2020 14:11
МТБ СТ.PDF
11 лютого 2020 14:11
листи довідки.PDF
11 лютого 2020 14:11
договір авто.PDF
11 лютого 2020 14:11
досвід.PDF
11 лютого 2020 14:11
відом ЗПД 24.PDF
11 лютого 2020 14:11
відгук сметана 38.pdf
11 лютого 2020 14:11
витяг РПЄП.PDF
11 лютого 2020 14:11
виписка.PDF
11 лютого 2020 14:11
1дф.PDF

Публічні документи

10 лютого 2020 19:57
Сметана 1лот.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Селком-Трейд

ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"
#39600035
Переможець 100 044,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"
#39600035
100 044,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:23
сметана лот 1.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 19:43
сметана лот 1.PDF зміни до договору
03 січня 2021 19:31
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:56
сметана лот 1.pdf зміни до договору
01 січня 2021 21:03
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:47
сметана лот 1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:42
зміна реквізитів.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 16:02
Договір укладений
06 березня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною ринкової ціни, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.1. Договору № 05-20 від 06.03.2020 р. Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% відповідно зменшивши обсяг запланованої закупівлі та здійснювати поставку товарів за наступними цінами: 1.1. Сметана жирністю 20% – за ціною 78,30 грн./кг.
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі відповідно до наявних кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю коштів для оплати товарів поставлених у 2020 році продовжено термін дії Договору, а також продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі.
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить: 12 000.00грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 16 березня 2021
Сума оплати за договором: 53 067,96
UAH (в тому числі ПДВ 8 844,66 UAH)