Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста качанна, капуста качанна молода, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, кабачки, помідори, огірки, апельсини, банани, яблука
Очікувана вартість
283 825,00 UAH
UA-2020-01-27-004734-a 222af003a463477dbe4e949a9e99a74d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Костін

+380957845108 kostin.yurii.ya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чугуївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22682750
Вебсайт: http://www.chuguev-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Контактна особа: Юрій Костін
+380957845108
kostin.yurii.ya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 18:22
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 18:22
Початок аукціону: 12 лютого 2020 15:19
Очікувана вартість: 283 825,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 838,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9290 кілограми
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
845 кілограми
Капуста качанна молода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4500 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3820 кілограми
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5090 кілограми
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
140 кілограми
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
380 кілограми
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
395 кілограми
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
420 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2555 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 17:51
ТД 2020 овочі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про кількість робітників
Дата подання: 01 лютого 2020 15:32
Дата відповіді: 04 лютого 2020 17:10
У п.5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв, установленi статтею 16 Закону» до тендерної документації у п.1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Ви вимагаєте Учаснику надати інформацію у вигляді таблиці про наявність автотранспорту (для постачання харчових продуктів тваринного походження - рефрижератори) не менше трьох одиниць. У п.2.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників. Таким чином, для участі та перемоги у торгах Учаснику потрібно мати 3 авторефрижератора та 9 працівників. Чи обов’язково ці 3 авторефрижератора та 9 працівників водночас здійснювати доставку та відвантаження предмету закупівлі у 14 закладів Управління освіти Чугуївської міської ради за період з 01.02.2020р. по 30.06.2020р.? Чи можливо цю роботу робіть одним авторефрижератором та 1-2 працівниками? Ця вимога обов’язкова по кількості авторефрижераторів та працівників для Учасника торгів або для Переможця торгів також? Яке документальне підтвердження або інші докази на 3 авторефрижератора та 9 працівників Ви будете вимагати з Переможця торгів за період з 01.02.2020р. по 30.06.2020р., що будуть здійснювати водночас доставку та відвантаження предмету закупівлі у 14 закладів Управління освіти Чугуївської міської ради?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління освіти Чугуївської міської ради здійснює закупівлю для забезпечення харчовими продуктами 14 закладів, що знаходяться у м.Чугуєві.
Вищезазначені заклади не мають достатнього обладнання для тривалого зберігання товару відповідно до товарного сусідства, температурного режиму, умов вологості приміщень та відповідної вентиляції, отже харчові продукти будуть замовлятись невеликими партіями, відповідно до потреб.
Замовник чітко встановлює вимоги щодо кількості транспортних засобів та щодо виду документального підтвердження та не зобов’язує одночасно здійснювати перевезення усіма транспортними засобами, однак, в порядку передбаченому ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить безперебійне та систематичне постачання харчових продуктів дрібними партіями до всіх закладів, відповідно до замовлень до 30.06.2020 р. включно.
Замовник встановлює умови щодо здійснення перевезення харчових продуктів відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227, яка передбачає при поставці наявність водія цього транспорту, а також осіб, що супроводжують продукти у дорозі і осіб, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Вищезазначена вимога передбачена й ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», отже, замовник, в порядку чинного законодавства вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що забезпечить належне, безперебійне та систематичне постачання харчових продуктів дрібними партіями до всіх закладів, відповідно до замовлень до 30.06.2020 р. включно, з врахуванням специфіки закладів.
Вимоги тендерної документації відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не суперечать чинному законодавству.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-004734-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 01 лютого 2020 15:33
Про кількість робітників
У п.5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв, установленi статтею 16 Закону» до тендерної документації у п.1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Ви вимагаєте Учаснику надати інформацію у вигляді таблиці про наявність автотранспорту (для постачання харчових продуктів тваринного походження - рефрижератори) не менше трьох одиниць.
У п.2.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників.
Таким чином, для участі та перемоги у торгах Учаснику потрібно мати 3 авторефрижератора та 9 працівників. Дана вимога з Учасника торгів, на мій погляд, є корупційною, дискримінаційною та звужує коло Учасників, та зроблена під певного Учасника, у якого є 3 авторефрижератора та 9 працівників. З Вашої тендерної документації витікає, що Переможець за період з 01.02.2020р. по 30.06.2020р. здійснює водночас доставку та відвантаження продукції обов’язково трьома авторефрижераторами та 9 працівниками.

Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1)Внести відповідні зміни у п.1.1 та п.2.1 до розділу 5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв, установленi статтею 16» тендерної документації про обов’язкову наявність документальних доказів у вигляді трьох товарно-транспортних накладних з вказанням прізвищ в одній ТТН трьох працівників, тобто 9 працівників на три автотранспортних засоба, які були заявлені у пропозиції Учасника, що будуть здійснювати водночас доставку та відвантаження предмету закупівлі у 14 закладів Управління освіти Чугуївської міської ради за одне відвантаження.
2)Прошу ці зміни внести до розділу 5 проекту договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 17:31
Відхилити вимогу. Рішення у додатку

Документи

04 лютого 2020 17:31
п.26_овочі.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС" 270 004,55
UAH з ПДВ
270 004,55
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тіхонова Наталя Олексіївна 283 736,10
UAH з ПДВ
283 736,10
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна 283 790,00
UAH з ПДВ
283 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 10:19
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:08
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:08
акт вывоз тбо декабрь.pdf
11 лютого 2020 12:08
договор вывоз тбо 2020.pdf
11 лютого 2020 12:08
акт вывоза тбо.pdf
10 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:47
декларація виробника.pdf
10 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:34
пояснювальна записка.pdf
10 лютого 2020 14:48
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:47
Свідоцтво.rar
10 лютого 2020 14:47
Правила.rar
10 лютого 2020 14:47
Ліцензія.rar
10 лютого 2020 14:47
Гарантія_119.rar
10 лютого 2020 14:47
гарантійний лист.pdf
10 лютого 2020 14:47
інші довідки частина 3.pdf
10 лютого 2020 14:47
інші довідки частина 2.pdf
10 лютого 2020 14:47
інші довідки частина 1.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 19:01
цiнова пропозицiя
21 лютого 2020 18:58
Документи переможця
11 лютого 2020 17:53
ч. 4 ВО Чугуїв овочі.pdf
11 лютого 2020 17:53
ч. 3 ВО Чугуїв овочі.pdf
11 лютого 2020 17:53
ч. 2 ВО Чугуїв овочі.pdf
11 лютого 2020 17:53
ч. 1 ВО Чугуїв овочі.pdf
11 лютого 2020 17:53
Овочі.rar

Публічні документи

11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_003.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_002.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_011.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_017.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_008.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_018.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_010.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_009.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_004.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_007.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_001.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_006.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_013.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_012.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_016.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_014.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_015.pdf
11 лютого 2020 14:24
scan_0018082_005.pdf
11 лютого 2020 14:24
свідоцтво СК.pdf
11 лютого 2020 14:24
ліцензія СК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС"

ФОП Тіхонова Наталя Олексіївна

Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС"
#37283725
Відхилено 270 004,55
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 16:52
ФОП Тіхонова Наталя Олексіївна
#2795701003
Переможець 283 736,10
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 08:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 08:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тіхонова Наталя Олексіївна
#2795701003
283 736,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 08:30
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 10:02
478.pdf зміни до договору
29 липня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 18:02
д.jpeg зміни до договору
01 липня 2020 18:01
д2.jpeg зміни до договору
01 липня 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 10:13
Д.у №1 до Д152.pdf зміни до договору
19 червня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 12:35
№152_овочі,фрукти від 02.03.2020.pdf укладений
02 березня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Постанови КМУ від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», а також згідно з п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись підпунктом 3.3.2. Договору, сторони вирішили внести зміни до пунктів 5.1. та 10.1. Договору та викласти їх у наступній редакції: 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 31.08.2020 року. 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту укладення і діє до 31.08.2020 року або , або до повного виконання зобов’язань Сторонами за даним Договором при наявності бюджетних асигнувань. Сплив строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором.
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни на: морква - з 7,50 грн/кг до 8,24 грн./кг; буряк - з 6,35 грн/кг до 6,97 грн./кг; огірки - з 23,50 грн/кг до 25,84 грн./кг; капуста качанна молода - з 22,90 грн/кг до 14,00 грн./кг; морква - з 7,50 грн/кг до 8,24 грн./кг. Зменшення суми Договору на 6681,94 грн.
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі товару на 23303,968 кг
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 41 570,17
UAH