Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп'ютери в комплекті)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-01-27-004083-a f092252a1bb0400fb69466275e2b25f8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Петрівна

+380563702992 buhocmse@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласний клінічний центр медико-соціальної експертизи Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13428538
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Світлана Петрівна
+380563702992
buhocmse@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 17:45
Початок аукціону: 05 лютого 2020 15:47
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з відстроченням платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:42
Проект договору.doc
27 січня 2020 16:42
Вимоги до учасників (4).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:56
Дата відповіді: 29 січня 2020 09:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо параметрів системного блоку, то ні, тому що наше програмне забезпечення має повну сумісність саме з INTEL Pentium G5420. В вимогах до учасників саме так і прописано, що учасник повинен надати товар з не гіршими технічними та якісними характеристиками, які вимагаються Замовником, а також Учасник у складі пропозиції повинен надати документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" в закупівлях мають право брати участь всі Учасники і і звичайно ФОП , платників і неплатників ПДВ. Оцінка здійснюється за критерієм "ціна" остаточної пропозиції учасників (Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій 1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.). В вимогах до закуівлі прописана ціна з урахуванням ПДВ для платників ПДВ, а якщо учасник не платник ПДВ, то зазначається «без ПДВ». Будь ласка, уважно читайте документацію торгів.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 28 січня 2020 10:59
Дата відповіді: 29 січня 2020 09:53
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо параметрів системного блоку, то ні, тому що наше програмне забезпечення має повну сумісність саме з INTEL Pentium G5420. В вимогах до учасників саме так і прописано, що учасник повинен надати товар з не гіршими технічними та якісними характеристиками, які вимагаються Замовником, а також Учасник у складі пропозиції повинен надати документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.
2) Задовільнить тільки поставку товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-004083-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 06 лютого 2020 16:54
Порушення вимог тендерної закупівлі.
Шановний Замовник, наполегливо рекомендуємо відмінити своє рішення щодо призначення учасника ТОВ "КОМПАКОМ-2000" переможцем закупівлі.

Згідно із Наказом №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції ДО закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником (розділ №8."Кваліфікаційні вимоги до учасників" тендерної документації). Усі документи, пояснення або уточнення, що надаються Учасником після аукціону не мають права прийматися на розгляд Замовником. Учасник ТОВ "КОМПАКОМ-2000" до кінця періоду прийому пропозицій не надав необхідної інформації відповідно до вимоги з Додатоку №3 п.10. тендерної документації.

Зважаючи на це, Замовник жодним чином не може ідентифікувати пропозицію Учасника як таку, що відповідає зазначеним вимогам з тендерної документації.

Наполегливо радимо Вам керуватися принципами чесної конкуренції, відкритості, прозорості та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КОМПАКОМ-2000". В інакшому випадку, ми будемо вимушені звернутися до контролюючих органів Державної аудиторської служби України з проханням моніторингу даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 13:54
Шановний Учасник ТОВ "Виробничо-комерційно підприємство "ВСЕСВІТ", Повідомляємо, що Наказ №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” є не дійсним на підставі Наказу ДП "Прозорро" від 19.03.2019 року №10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . Щодо завантаження Учасником ТОВ "КОМПАКОМ-2000" документів, то його дії відповідають вимогам Замовника (уважно вивчайте вимоги Замовника). Електронна закупівля здійснювалася Замовником з метою відбору постачальника товару для укладення договору з дотриманням усіх принципів, викладених в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Основним критерієм оцінки є ціна - Учасник ТОВ "КОМПАКОМ-2000" надав пропозицію на 20229,00 грн. вигіднішу, ніж ваша, що дозволяє суттєво заощадити бюджетні кошти. У Замовника немає підстав для відхилення найвигіднішої пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-27-004083-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 07 лютого 2020 10:00
Оскарження визначення переможця
Шановний тендерний комітет!
Керуючись вимогами з тендерної документації, а саме Додатку №3 п.6, учасники повинні були надати в своїй пропозиції "Копія документу (наприклад сертифікату відповідності, та/або паспорту якості, та/або декларації про якість, та/або іншого документа, виданого компетентним органом), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам;"(Цитата)
Учасник якого вами було обрано переможцем закупівлі ТОВ "КОМПАКОМ-2000" проігнорував дану вимогу. Тим самим не надав підтвердження відповідності товару, а саме Моніторів.
Спираючись на вимогу з тендерної документації, а саме додатку №3 п.10 "Оригінал авторизаційного листа виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником моніторів (або його офіційним представництвом на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження моніторів. У авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі, повноваження учасника на розповсюдження моніторів, що є предметом закупівлі;" (Цитата), Ви відокремлюєте "монітор", як окрему частину закупівлі і відповідно учасником НЕОБХІДНО було надати документи на підтвердження якості.

Підкреслюємо, учасником ТОВ "КОМПАКОМ-2000" Невиконані вимоги з тендерної документації, що є порушенням та дискримінацією по відношенню до інших учасників закупівлі.
Вимагаємо скасування рішення щодо призначення учасника ТОВ "КОМПАКОМ-2000" переможцем закупівлі та подальшої дискваліфікації їх пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 12:28
Шановний Учасник ТОВ "Виробничо-комерційно підприємство "ВСЕСВІТ". Повідомляємо, що Учасником ТОВ "КОМПАКОМ-2000" надані усі документи, які відповідають вимогам Замовника. Електронна закупівля здійснюється Замовником з метою відбору постачальника товару для укладення договору з дотриманням усіх принципів, викладених в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Основним критерієм оцінки є ціна, тобто Учасник ТОВ "КОМПАКОМ-2000" надав найбільш вигідну пропозицію, тобто на 20229,00 грн. меншу, ніж ваша, що дозволяє суттєво заощадити бюджетні кошти. У Замовника немає підстав для відхилення найвигіднішої пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 99 345,00
UAH з ПДВ
99 345,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 124 752,00
UAH з ПДВ
119 574,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 122 735,40
UAH з ПДВ
122 735,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 142 470,00
UAH з ПДВ
142 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 13:02
Електронний підпис
04 лютого 2020 12:53
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 12:53
ПДВ.pdf
04 лютого 2020 12:53
наказ+протокол.pdf
04 лютого 2020 12:53
Ліцензування.pdf
04 лютого 2020 12:53
Гарантійний лист..pdf
04 лютого 2020 12:53
Відповідність Roma PC.pdf
04 лютого 2020 12:53
Відповідність Logitech.pdf
04 лютого 2020 12:53
Відповідність Dell.pdf
04 лютого 2020 12:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 18:01
Електронний підпис
03 лютого 2020 18:00
Виписка ЄДР оригінал.pdf
03 лютого 2020 18:00
Порівняльна таблиця.pdf
03 лютого 2020 17:59
Пропозиція Учасника.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 11:26
Електронний підпис
31 січня 2020 11:25
Технічні умови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 99 345,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 15:55

Документи

06 лютого 2020 15:55
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:53
2020-02-06-0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
99 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2020 15:55
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:53
2020-02-06-0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:30
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 13:54
спеціф-догов-компи10.pdf укладений
14 лютого 2020 12:00
договір компи10.pdf укладений
14 лютого 2020 12:00
договір компи.pdf укладений
12 лютого 2020 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 345,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 557,50 UAH)