Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95
Очікувана вартість
134 350,00 UAH
UA-2020-01-27-003776-a 55972c680c8f490681076b5d7651c767
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 11:08
Очікувана вартість: 134 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 671,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 л
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою Постачальника (АЗС у м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-власні кошти. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, протягом 90 банківських днів з дня підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:20
Додаток 3 (2).docx
27 січня 2020 16:20
Додаток 2 (2).docx
27 січня 2020 16:20
Додаток 6 (2).docx
27 січня 2020 16:20
Додаток 4 (2).docx
27 січня 2020 16:20
Додаток 5 (2).docx
27 січня 2020 16:20
Додаток 7 (2).docx
27 січня 2020 16:20
Тендерна документація (2).docx
27 січня 2020 16:20
Додаток 1 (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 27 січня 2020 16:39
Дата відповіді: 28 січня 2020 10:13
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
Зміни до договору
Дата подання: 31 січня 2020 16:50
Дата відповіді: 05 лютого 2020 08:22
Просимо внести зміни до договору, а саме: 6.3.5. При відправленні письмового звернення від Замовника, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з АЗС або транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Замовника складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Замовника з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника (оператора АЗС, водіїв та інших), а саме не допуск до роздавальної апаратури, ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії. 6.3.6. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується: - протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар; - відшкодувати Замовнику видатки на проведення експертизи; - за вмотивованою вимогою Замовника відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником. 6.3.7. Виключити. 6.4. Постачальник має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар відповідно до умов даного договору. 6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника. 6.4.3. Залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають право на виконання договірних відносин з Постачальником, з метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Замовнику зі зберігання. 6.4.4. У разі отримання від Замовника повідомлення про зміну ціни на товар в бік зменшення та підтвердження такої зміни ціни компетентним органом, укласти із Замовником відповідну додаткову угоду протягом 7 днів з моменту отримання відповідного повідомлення. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (відмова у заправці пальним на АЗС тощо), Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. 7.3. Замовник звільняється від відповідальності за недотримання строків оплати у разі відсутності фінансування предмету закупівлі при умові неможливості розірвати або призупинити дію договору згідно п. 11.10 Договору та документального підтвердження відсутності такого фінансування. 7.5. У разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов`язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість при умові неотримання податкового кредиту внаслідок дій Постачальника. 7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неякісною. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. 7.7. Виключити. 7.8. У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скетч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 5% вартості тієї кількості Товару, що зазначена в талонах та/або скретч-картках, яку Замовник мав намір отримати на АЗС. (Відмова АЗС у відпуску пального підтверджується актом Замовника за підписом не менше трьох осіб представників Замовника). До відмови АЗС у відпуску пального не відносяться ситуації непередбачуваного характеру, такі як технічні збої програмного забезпечення, відсутність електроенергії, тимчасова відсутність виду товару, що зазначений в талоні та/або скретч картці, чи інших обставин, що об’єктивно унеможливлюють видачу товару на даній АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Однак вимушені вімовити Вам з наступних обставин.У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків з транспортною інфраструктурою міста.
Пункти Договору виписані таким чином, для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості.
На нашу думку всі пункти, викладені в проекті Договору, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог до Постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконання умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес-інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-003776-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 01 лютого 2020 09:03
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога щодо розташування нафтобази (складу) зберігання нафтопродуктів в межах міста Запоріжжя, є недоцільною, дискримінаційною та такою, що значно обмежує конкуренцію, оскільки безпосередня передача нафтопродуктів відбувається на АЗС м. Запоріжжя, до яких зазначено спеціальні кваліфікаційні критерії, а саме відстань не більше 3 км від АЗС до підстанцій Замовника
Крім того, згідно умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ про закупівлю товару, визначення якості нафтопродуктів також відбувається з АЗС та транспортних засобів Постачальника,
З метою дотримання принципів Закону України "Про публічні закупівлі" в частині створення конкурентного середовища наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, а саме "- власний або орендований склад зберігання нафтопродуктів в межах міста Запоріжжя або Запорізької області."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 08:31
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
Ми вважаємо, що без наявності складу в місті, в разі несприятливих погодних умов, а саме снігопади, ожеледиця у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків з транспортною інфраструктурою міста.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-003776-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 01 лютого 2020 09:27
дискримінаційні умови!
Додаток 1 до ТД по закупівлі містить вимогу щодо наявності по дві АЗС у кожному із семи районів м. Запоріжжя та відстані від кожної виробничої дільниці Замовника, а саме в 3 км від як мінімум 2 АЗС.
Звертаємо увагу Замовника, що вищевказані умови є дискримінаційними, значно звужуючими коло потенційних учасників з наступних обставин.
За адресою ШЕД № 7 Заводського району- вул. Цимлянська, 25, на відстані в 3 км розташовано лише 2 АЗС (АЗС БРСМ-нафта- Південне шосе,75 та АЗС УКРНАФТА – Південне шосе,58). Учасник для того, щоб виконати усі вимоги тендерної документації повинен не тільки надати договір з операторами вищевказаних АЗС, а обов’язково в договорах повинно бути зазначено майно, яке зазначено довідках у відповідності до даного Додатку. Крім того, учасник повинен надати лист від емітенту, який надає картки-талони на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ. Таким чином, якщо Учасник не має будь-яких відносин з операторами вищевказаних АЗС, то прийняти участь у даної закупівлі не має можливості, що є порушенням принципів Закону України "Про публічні закупівлі"

Тому наполягаємо на внесення відповідних змін до умов тендерної документації, а саме:

«АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином, щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 5 км від як мінімум 2 АЗС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 08:32
Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в 3км від виробничих дільниць Замовника.
Якщо АЗС будуть розташовані на зазначеній Вами відстані, то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників (майже в 2 рази більше).
Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери відмовляються надати учаснику документі, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то на етапі виконання договорів з поставки нафтопродуктів, так саме буде відмовлено в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-003776-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 01 лютого 2020 09:45
використання персональних даних
Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу щодо обов'язкової наявності: директора, операторів АЗС та/або касирів АЗС не менше 14.
Для підтвердження зазначенної в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформації, учасник повинен надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску ( у тому числі на працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги). Також необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначені в довідці стаж та працевлаштування на відповідній посаді.

Звертаємо увагу Замовника, що у разі ненадання згоди на розповсюдження персональних даних вказаними працівниками, участь підприємства у закупівлі не можлива, що є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі". Тому наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, а саме виключення відповідних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 08:55
Вимогу щодо внесення змін до тендерної документації відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-003776-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 01 лютого 2020 17:24
вимога щодо умов тендерної документації
Згідно вимог Додатку 1, Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом незалежно від причини), крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами.

Ми розуміємо, що необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови Учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору на підставі різних виправдань, що в свою чергу призводить до розриву договірних відносин та унеможливлює виконання Замовником покладених на нього обов’язків. Замовники вимушені розривати договори та повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час.

Проте, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, наполягаємо на внесення змін , а саме:

«Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом), крім випадків, які стосуються настанням форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами , або якщо Учасник має підтвердження , що припинення договірних відносин відбулось не внаслідок відмови Учасника від виконання своїх обов’язків.
Оскільки, вищевказана вимога необхідна для Замовника, наполягаємо на надання роз’яснень, яким чином Замовник –КП «ЕЛУАШ», буде перевіряти надану Учасником інформацію, яка стосується наявності або відсутності фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом).
Особливо, при надання роз’яснень, просимо звернуть увагу на ті договірні відносини, які не відображені у системі Прозорро .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 08:50
Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови Учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору на підставі різних виправдань, що в свою чергу призводить до розриву договірних відносин та унеможливлює виконання Замовником покладених на нього обов’язків. Замовники вимушені розривати договори та повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час. Тому ми не маємо можливості допускати зазначені випадки. У разі несвоєчасного виконання або невиконання Постачальником своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків з транспортною інфраструктурою міста.
Перевірка наданої Учасником інформації буде проводиться всіма дозволеними законом способами.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-003776-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 02 березня 2020 23:44
невідповідність переможця вимогам тендерної документації
Звертаємось із вимогою КП "ЕЛУАШ" , оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;


Відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» на підставі невиконання дискримінаційних умов тендерної документації, Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:


1. Згідно приміток до Таблиці 2 Додатка 1 тендерної документації, Учаснику «необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначені в довідці стаж та працевлаштування на відповідній посаді». «Стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2 повинен бути не менше 3 місяців»

ТОВ «"ФОРПОСТ СІТІ» зазначає у довідці працівників на посаді операторів/касирів АЗС, наприклад : Григоренко Словян Словянович (у довідці стаж роботи на посаді -3 роки), Аносова Валентина Володимірівна (у довідці стаж роботи на посаді -2 роки), Вишнякова Світлана Леонідівна (у довідці стаж роботи на посаді -2 роки) та інші.

Проте, надані накази та трудові книжки на вищевказаних працівників, не підтверджують працевлаштування на зазначеної у довідці посаді, та стаж роботи працівників на посаді не менше 3 місяців а саме:
- Григоренко С.С., згідно наказу № 44 від 10.12.2019 р. –прийнятий на роботу оператором заправних станцій. Відповідно до наданої учасником-переможцем трудової книжці –стаж як оператора заправних станцій вказано з 11.12.2019 р., що становить менше 3 місяців;
- Аносова В.В., згідно наказу № 43 від 10.12.2019 р.- прийнята на посаду оператор заправних станцій. Відповідно до наданої учасником-переможцем трудової книжці - стаж як оператора заправних станцій вказано з з11.12.2019 р., що становить менше 3 місяців;
- Вишнякова С.Л., згідно наказу № 42 від 10.12 2019 р. - прийнята на посаду оператор заправних станцій. Відповідно до наданої учасником-переможцем трудової книжці - стаж як оператора заправних станцій вказано з з11.12.2019 р., що становить менше 3 місяців;

Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі (UA-2020-01-27-003776-a) ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: Відмінити процедуру відкритих торгів (UA-2020-01-27-003776-a) з підстав ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 16:34
Вимогу про відхилення тендерної пропозиції задоволено.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 124 500,00
UAH з ПДВ
124 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 132 300,00
UAH з ПДВ
132 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 134 300,00
UAH з ПДВ
134 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 11:56
Електронний підпис
11 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
11 лютого 2020 17:05
РЕЄСТР.pdf
11 лютого 2020 17:05
Наказ Буркиця.7z
11 лютого 2020 17:05
Лист для клієнтів.7z
11 лютого 2020 17:05
додаток 7.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 6.rar
11 лютого 2020 17:05
Додаток 5.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 4.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 3 частина 3.rar
11 лютого 2020 17:05
Додаток 3 частина 2.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 3 частина 1.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 2.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 1 частина 6.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 1 частина 5.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 1 частина 4.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 1 частина 3.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 1 частина 2.rar
11 лютого 2020 17:05
додаток 1 частина 1.rar
11 лютого 2020 17:05
Довіреність.7z
11 лютого 2020 17:05
Гарантія 705-20.7z
11 лютого 2020 17:05
Витяг НР.7z
11 лютого 2020 17:05
Банківська Ліцензія.7z

Публічні документи

21 лютого 2020 14:17
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:17
Dovidka_20041394730590268282.pdf.p7s
21 лютого 2020 14:17
Dovidka_20041394730590268282.pdf
21 лютого 2020 14:17
Довідка ДФС.pdf
21 лютого 2020 14:17
Довідка ДФС .pdf.p7s
18 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
11 лютого 2020 17:34
Електронний підпис
11 лютого 2020 17:34
Реєстр документів.pdf.p7s
11 лютого 2020 17:34
Реєстр документів.pdf
11 лютого 2020 17:34
Додаток 6 Листи-згоди.pdf
11 лютого 2020 17:33
Додаток 1 ч.4 Звіти ЄСВ.pdf
11 лютого 2020 17:33
Додаток 1 ч.2 Транспорт.pdf
11 лютого 2020 17:33
Баланс.pdf.p7s
11 лютого 2020 17:33
Баланс.pdf
11 лютого 2020 17:32
Наказ Буркиця (1).7z
11 лютого 2020 17:32
Лист для клієнтів (2).7z
11 лютого 2020 17:32
Довіреність (1).7z
11 лютого 2020 17:32
Гарантія 692-20 (1).7z
11 лютого 2020 17:32
Витяг НР (1).7z
11 лютого 2020 17:32
Банківська Ліцензія (3).7z

Публічні документи

11 лютого 2020 09:32
ШТАТ НОВЫЙ.pdf
11 лютого 2020 09:32
суборенда (4).pdf
11 лютого 2020 09:32
Статут копія.pdf
11 лютого 2020 09:32
Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
11 лютого 2020 09:32
протокол копія.pdf
11 лютого 2020 09:32
Договір ВОГ .pdf
11 лютого 2020 09:32
дог. перевоз..pdf
11 лютого 2020 09:32
Довідка ПУМБ 26.03.19.pdf
11 лютого 2020 09:32
Відомості з ЄДР.pdf
11 лютого 2020 09:32
Відгук (1).PDF
11 лютого 2020 09:32
Витяг 21.03.19.pdf
11 лютого 2020 09:32
Банкрутство 21.03.19.pdf
11 лютого 2020 09:32
акты.pdf
11 лютого 2020 09:32
3. Договір ОУФО.pdf
11 лютого 2020 09:32
2. Витяг ПДВ копія.pdf
11 лютого 2020 09:32
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
11 лютого 2020 09:32
1. Протокол 1 (2).pdf
11 лютого 2020 09:32
1. Опис.pdf
11 лютого 2020 09:32
1. наказ.pdf
11 лютого 2020 09:32
1. Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 124 500,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Рішення скасоване 132 300,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Відхилено 132 300,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:46
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Відхилено 134 300,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:04

Інформація про відміну

Дата відміни
12 березня 2020 15:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі