Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Жорсткий диск Western Digital Elements Desktop 4TB WDBWLG0040HBK-EESN 3.5" USB 3.0 External Black
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2020-01-27-003649-a ● 1acce90b1e3146578e1915fb5efc1907
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СМСЧ № 11 МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 14280983 |
Місцезнаходження: | 03057, Украина , Київська обл., Киев, ул.В.Гетьмана,3 |
Контактна особа: |
Наталія Мартинець +380444560799 buhsmsh-11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 3 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Жорсткий диск Western Digital Elements Desktop 4TB WDBWLG0040HBK-EESN 3.5" USB 3.0 External Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, Київ, Вадима Гетьман,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 січня 2020
—
03 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 16:13 |
Офісна техніка договір.doc | |
27 січня 2020 16:13 |
Офісна техніка оголошення.xlsx |
28 січня 2020 09:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2020 16:13 |
Офісна техніка договір.doc
|
|||
27 січня 2020 16:13 |
Офісна техніка оголошення.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
очікувана вартість
Дата подання: 28 січня 2020 01:37
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:22
на сторінці цієї закупівлі очікувана вартість складає 13 500 грн, а в тенедрній документації - 3 200 грн.
Тож яка очікувана вартість є коректною?
Відповідь: Доброго дня. Помилку виправлено. Дякуємо за зауваження.
Запитання
Дата подання: 28 січня 2020 09:20
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:27
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний замовнику, марка та виробник повинні бути вказані. Зміни після закінчення аукціону не вносяться, така пропозиція не буде розглядатися. Дякуємо за звернення.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:55
Дата відповіді: 28 січня 2020 13:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Еквівалент допускається, але буде розглядатися ретельно (якість, торгова марка, характеристики) та цінова політика на ринку України. Фоп, ціна остаточна. Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2020 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
2 922,00
UAH з ПДВ
|
2 871,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
2 997,00
UAH з ПДВ
|
2 883,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
3 096,00
UAH з ПДВ
|
3 078,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
3 162,00
UAH з ПДВ
|
3 146,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
3 150,00
UAH з ПДВ
|
3 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
2 871,96
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 17:10
|
дог 040201.PDF | укладений |
27 лютого 2020 17:08
|