Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівлі СЕРБ КС-19 Бар Барського ЛВУМГ)
Other building completion work (Repair of the building of service exploitation repair base at Gas-compressor station 19 Bar of Bar Gas Pipeline Management Directorate)
Other building completion work (Repair of the building of service exploitation repair base at Gas-compressor station 19 Bar of Bar Gas Pipeline Management Directorate)
Очікувана вартість
5 566 487,80 UAH
UA-2020-01-27-003072-a ● 1494047e98304879b7b0847fa7812db8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Микитін Максим Валерійович +38057-341-56-57 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Додаткові контактні особи: |
Гаврилів Борис Володимирович (044) 461-21-06 gavryliv-bv@tsoua.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Mykytin Maxim +38057-341-56-57 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Additional contacts: |
Gavryliv B.V. (044) 461-21-06 gavryliv-bv@tsoua.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 31 березня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 5 566 487,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 664,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 166900 UAH |
Publication date: | 27 січня 2020 15:35 |
Enquiries until: | 16 лютого 2020 17:30 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2020 17:30 |
Information
Estimated total value: | 5 566 488 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 55 665 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-08-006386-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-08-006386-c, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing source: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт будівлі СЕРБ КС-19 Бар Барського ЛВУМГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Repair of the building of service exploitation repair base at Gas-compressor station 19 Bar of Bar Gas Pipeline Management Directorate
CPV: 45450000-6
Період постачання:
по 02 березня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 15:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_20200128.pdf | |
29 січня 2020 15:30 |
20р034-зм тд_п.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_4 проект_договору.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_1 технічна_частина.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_5_3 ек-соц_опитувальник.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_6_1 вимоги до тендерного забезпечення.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_6_2 вимоги до забезпечення виконання договору.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_2 перелік інформації.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_1_1 гарантійний лист.pdf | |
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_3 вимоги до переможця.pdf |
29 січня 2020 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2020 15:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_20200128.pdf
|
|||
29 січня 2020 15:30 |
20р034-зм тд_п.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_4 проект_договору.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_1 технічна_частина.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_5_3 ек-соц_опитувальник.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_6_1 вимоги до тендерного забезпечення.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_6_2 вимоги до забезпечення виконання договору.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_2 перелік інформації.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_1_1 гарантійний лист.pdf
|
|||
27 січня 2020 15:32 |
20р034 тд_п додаток_3 вимоги до переможця.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-003072-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 28 січня 2020 12:23
Вимоги до тендерного забезпечення
Додаток VІ.1 до тендерної документації встановлює "Вимоги до банківскьої гарантії (забезпечення тендерної пропозиції). Замовником встановлено, що Банк-гарант має бути резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку або який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA" (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)).
Вважаю дану вимогу дискримінаційною та такою, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі", з оляду на наступне.
Законом України "Про публічні закупівлі", Постановою НБУ від 15.12.2004 № 639 не передбачено будь-яких обмежень, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, у формі банківської гарантії банками різних форм власності. Відповідно до оголошення розміщеного на сайті Національного банку України https://bank.gov.ua/supervision/institutions?page=1&perPage=5&search=&status=1&type%5B%5D=1&uid=&suid=&date_from=&date_to=&temporarily_suspended=1, на сьогодні в Україні налічується 75 банківських установ, з часткою в статутному капіталі різних форм власності, які мають банківську ліцензію, та можуть надавати банківські послуги в тому числі і послуги з надання банківських гарантій. Більшість з вказаних банків не мають частки держави у статутному капіталі 75%, разом з тим мають право надавати банківські гарантії.
зазначені умови можуть виконати суб’єкти господарювання, які мають можливість отримати банківську гарантію в банках з державною часткою понад 75% статутного капіталу, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні АМКУ № 2655-р/пк-пз від 11.03.2019
Прошу Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю дану вимогу дискримінаційною та такою, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі", з оляду на наступне.
Законом України "Про публічні закупівлі", Постановою НБУ від 15.12.2004 № 639 не передбачено будь-яких обмежень, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, у формі банківської гарантії банками різних форм власності. Відповідно до оголошення розміщеного на сайті Національного банку України https://bank.gov.ua/supervision/institutions?page=1&perPage=5&search=&status=1&type%5B%5D=1&uid=&suid=&date_from=&date_to=&temporarily_suspended=1, на сьогодні в Україні налічується 75 банківських установ, з часткою в статутному капіталі різних форм власності, які мають банківську ліцензію, та можуть надавати банківські послуги в тому числі і послуги з надання банківських гарантій. Більшість з вказаних банків не мають частки держави у статутному капіталі 75%, разом з тим мають право надавати банківські гарантії.
зазначені умови можуть виконати суб’єкти господарювання, які мають можливість отримати банківську гарантію в банках з державною часткою понад 75% статутного капіталу, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні АМКУ № 2655-р/пк-пз від 11.03.2019
Прошу Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 11:47
У вашій вимозі ви звернули увагу на вимогу до банку-гаранта, що має бути резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку. При цьому тендерною документацією замовника встановлено можливість надання банківської гарантії і банками, що відповідають наступним вимогам: має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA" (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)).
На даний час є понад 40 банків, які не мають частки держави у статутному капіталі 75%, разом з тим відповідають вищезазначеним до банку-гаранта вимогам.
Орієнтовний (невиключний) перелік банків, що відповідають вимогам замовника, станом на 31.01.2020, додається у вкладеному файлі.
На даний час є понад 40 банків, які не мають частки держави у статутному капіталі 75%, разом з тим відповідають вищезазначеним до банку-гаранта вимогам.
Орієнтовний (невиключний) перелік банків, що відповідають вимогам замовника, станом на 31.01.2020, додається у вкладеному файлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-003072-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП КВАЗАР-1, Код ЄДРПОУ:21107432
Дата подання: 29 березня 2020 19:58
скасування рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ПП "Квазар-1"
Тендерний комітет ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» своїм рішенням відхилив тендерну пропозицію ПП «Квазар-1» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, про що свідчить протокол розгляду тендерних пропозицій (дата публікації на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-003072-a 25 березня 2020 року):
«1. Пропозиція ПП КВАЗАР-1 не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки відповідно до пункту 4.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасником не надано інформацію у вигляді документі, що підтверджують повноваження керівника учасника-юридичної особи, а саме: - наказ про призначення керівника.»
Хочу звернути увагу тендерного комітету, що учасник ПП «Квазар-1» надав документ, що підтверджує повноваження керівника-юридичної особи. Одноосібний Засновник Приватного підприємства «Квазар-1» є одночасно генеральним директором цього підприємства. Про що свідчить наданий Вам в складі тендерної документації документ - рішення Засновника (завантажено в електронну систему закупівель 26 лютого 2020 року в 11 год 04 хв. відповідно до умов закупівлі).
В своєму Рішенні Засновник підтверджує свої повноваження та виконання обов’язків керівника підприємства.
Вважаю, що рішення тендерного комітету є безпідставним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель:
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням по недопущенню (відхиленню) тендерної пропозиції.
Прошу скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «Квазар-1» та допустити її (пропозицію) до аукціону.
Генеральний директор ПП «Квазар-1» О.П.Пінькас
Розгорнути
Згорнути
«1. Пропозиція ПП КВАЗАР-1 не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки відповідно до пункту 4.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасником не надано інформацію у вигляді документі, що підтверджують повноваження керівника учасника-юридичної особи, а саме: - наказ про призначення керівника.»
Хочу звернути увагу тендерного комітету, що учасник ПП «Квазар-1» надав документ, що підтверджує повноваження керівника-юридичної особи. Одноосібний Засновник Приватного підприємства «Квазар-1» є одночасно генеральним директором цього підприємства. Про що свідчить наданий Вам в складі тендерної документації документ - рішення Засновника (завантажено в електронну систему закупівель 26 лютого 2020 року в 11 год 04 хв. відповідно до умов закупівлі).
В своєму Рішенні Засновник підтверджує свої повноваження та виконання обов’язків керівника підприємства.
Вважаю, що рішення тендерного комітету є безпідставним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель:
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням по недопущенню (відхиленню) тендерної пропозиції.
Прошу скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «Квазар-1» та допустити її (пропозицію) до аукціону.
Генеральний директор ПП «Квазар-1» О.П.Пінькас
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-27-003072-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ПРОМИСЛОВА ГРУПА "СПЕЦТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:32109687
Дата подання: 30 березня 2020 20:47
Скасування рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ Промислова Група "Спецтехнологія"
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» (надалі – «Замовник») щодо закупівлі за №UA-2020-01-27-003072-a, щодо ТОВ Промислова Група "Спецтехнологія" (надалі - "Товариство") прийнято рішення щодо відхилення пропозиції у зв'язку із невідповідністю вимогам тендерної документації, а саме: "пропозиція Товариства не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки документи, надані Учасником не відповідають кваліфікаційним вимогам згідно до п. 2.1.2. Додатку ІІ до тендерної документації, а саме: - договір надано не в повному обсязі - відсутні сторінки Додатку 1 «Кошторис» до Договору надання послуг 6-11/19, який учасник надав до складу тендерної пропозиції в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, що не відповідає примітці до п.2.1.2 Додатку ІІ до тендерної документації."
Товариством подано щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору абсолютно всі наявні та необхідні документи, які вимагались Замовником: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; Договір надання послуг №6-11/19 від 08 листопада 2019 року, із додатками: Додаток №1 до Договору – Кошторис та Додаток №2 до Договору – Графік; Акт приймання виконаних будівельних робіт та Акт №1 передавання-приймання наданих послуг; та Відгук за №2202 від 24 лютого 2020 року.
Отже: щодо підтвердження відповідності Товариства критерію щодо наявного досвіду виконання аналогічних робіт Товариством подано усі документи, необхідну інформацію, договір та додатки до нього, які в сукупності (по сутті і за змістом) не дають підстав вважати, що Товариство не виконувало та не виконало фактично аналогічний договір, чи підстав вважати, що Товариство мало умисно на меті ненадання документів, договорів чи додатків до них (їх частин).
Відсутня остання сторінка Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 (як додатку до договору надання послуг №6-11/19 від 08 листопада 2019 року) оформляється за встановленою формою для таких документів та у собі місить зведену інформацію та показники по попереднім розділам (2 завантаженим аркушам) вищезгаданого кошторису та загальна зведена інформація по кошторису, яка відсутня на останній сторінці вищезгаданого кошторису, зазначена на першій сторінці цього кошторису (у правому верхньому вуглі).
Вважаємо, що вказана у протоколі Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій підстава для відхилення пропозиції Товариства (1) не свідчить про невідповідність Товариства відповідному критерію; (2) суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції Товариства, (3) підстава для відхилення є технічною формальною помилкою Товариства, пов’язаною із оформленням тендерної документації та не впливає на зміст пропозиції Товариства.
Просимо: з урахуванням викладеного визнати технічну помилку щодо оформлення тендерної документації формальною та несуттєвою, яка не впливає на зміст пропозиції Товариства, скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ Промислова Група «Спецтехнологія» та допустити Товариство (його пропозицію) до участі в аукціоні.
Додатки: Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 до Договору надання послуг №6-11/19 від 08 листопада 2019 року (остання сторінка), 1 прим., 3 арк.
З повагою, Генеральний директор – Блудов В.В.
Розгорнути
Згорнути
Товариством подано щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору абсолютно всі наявні та необхідні документи, які вимагались Замовником: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; Договір надання послуг №6-11/19 від 08 листопада 2019 року, із додатками: Додаток №1 до Договору – Кошторис та Додаток №2 до Договору – Графік; Акт приймання виконаних будівельних робіт та Акт №1 передавання-приймання наданих послуг; та Відгук за №2202 від 24 лютого 2020 року.
Отже: щодо підтвердження відповідності Товариства критерію щодо наявного досвіду виконання аналогічних робіт Товариством подано усі документи, необхідну інформацію, договір та додатки до нього, які в сукупності (по сутті і за змістом) не дають підстав вважати, що Товариство не виконувало та не виконало фактично аналогічний договір, чи підстав вважати, що Товариство мало умисно на меті ненадання документів, договорів чи додатків до них (їх частин).
Відсутня остання сторінка Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 (як додатку до договору надання послуг №6-11/19 від 08 листопада 2019 року) оформляється за встановленою формою для таких документів та у собі місить зведену інформацію та показники по попереднім розділам (2 завантаженим аркушам) вищезгаданого кошторису та загальна зведена інформація по кошторису, яка відсутня на останній сторінці вищезгаданого кошторису, зазначена на першій сторінці цього кошторису (у правому верхньому вуглі).
Вважаємо, що вказана у протоколі Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій підстава для відхилення пропозиції Товариства (1) не свідчить про невідповідність Товариства відповідному критерію; (2) суперечить принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції Товариства, (3) підстава для відхилення є технічною формальною помилкою Товариства, пов’язаною із оформленням тендерної документації та не впливає на зміст пропозиції Товариства.
Просимо: з урахуванням викладеного визнати технічну помилку щодо оформлення тендерної документації формальною та несуттєвою, яка не впливає на зміст пропозиції Товариства, скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ Промислова Група «Спецтехнологія» та допустити Товариство (його пропозицію) до участі в аукціоні.
Додатки: Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 до Договору надання послуг №6-11/19 від 08 листопада 2019 року (остання сторінка), 1 прим., 3 арк.
З повагою, Генеральний директор – Блудов В.В.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 березня 2020
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП КВАЗАР-1 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПРОМИСЛОВА ГРУПА "СПЕЦТЕХНОЛОГІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ХОФТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Рутенія" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОФТ" |
4 928 779,09
UAH
|
4 928 779,09
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" |
5 441 487,00
UAH
|
5 441 487,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Рутенія" |
5 564 888,00
UAH
|
5 564 888,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОФТ" #40710017 |
Переможець |
4 928 779,09
UAH
|
07 квітня 2020 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 16:20
|
Договір №2004000497 від 27.04.2020.pdf | укладений |
27 квітня 2020 16:20
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 квітня 2020 — 21 лютого 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Після оприлюднення Договору в електронній системі Prozzoro через авторизований електронний майданчик, було виявлено невідповідність умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі зв’язку з чим повідомляємо таке. Відповідно до ч. 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з ч. 4 ст. 36 Закону, зокрема умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема його укладення з порушенням вимог частини 4 статті 36 цього Закону. Згідно ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Відповідно до ч. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Враховуючи вищевказане, керуючись нормами чинного законодавства України, вважаємо договір (правочин) між ТОВ «Оператор ГТС України» та ТОВ «ХОВТ» № 2004000497 від 27.04.2020 «Ремонт будівлі СЕРБ КС-19 Бар Барського ЛВУМГ», що укладено за результатом проведеної процедури закупівлі UA-2020-01-27-003072-a, – недійсним (нікчемним правочином). |