Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комп`ютерної томографії
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2020-01-27-002814-a 93f3a4cc9b7544ecb855536073f62e69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Украина , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 15:12
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 послуга
Послуги діагностичної візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 15:15
Проект договору.docx
27 січня 2020 15:15
ТД ПОСЛУГИ КТ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000018 ● 8b46dc5dd17f465090b2aaf43f342b71
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.03.2020 № 70

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-01-27-002814-a 27.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-08 11:09:00

Заперечення, щодо висновку моніторінгу закупівлі

КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" (далі – Замовник) детально опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) Державної аудиторської служби України UA-M-2020-03-25-000018, який оприлюднено по закупівлі Послуги діагностичної візуалізації за ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-002814-a

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ" 1 014 000,00
UAH з ПДВ
1 014 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАСЕРВІС" 1 020 000,00
UAH з ПДВ
1 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 11:24
Статут.PDF
07 лютого 2020 11:24
НАКАЗ призн.дир.ЦКТ.PDF
07 лютого 2020 11:24
Ліцензія МОЗ.PDF
07 лютого 2020 11:24
Лист-згода Додаток 2.PDF
07 лютого 2020 11:24
Згідно додатка 3, ст.16.PDF
07 лютого 2020 11:24
Витяг з ЄДР від 05.02.2020.PDF

Публічні документи

07 лютого 2020 12:18
Електронний підпис
07 лютого 2020 12:13
Техн. паспорт.pdf
07 лютого 2020 12:13
Листи-Довідки-Згоди.pdf
07 лютого 2020 12:13
Документи лікарів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ"

"ДІАСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ"
#35923850
Переможець 1 014 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНОЇ ТОМОГРАФІЇ"
#35923850
1 014 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:49
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 12:49
ДУ № 3 договір 02-02ТБ-20 від 31.12.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 08:55
ДОДАТКОВА УГОДА 2 ДО ДОГОВОРУ 02_02_ТБ_20.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 08:54
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 08:07
ДОДАТКОВА УГОДА 1_02_02ЦЕНТР КОМП ТОМОГРАФІ.pdf зміни до договору
12 березня 2020 07:59
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 08:02
Договір 02-02ТБ-20 від 24.02.2020.pdf укладений
24 лютого 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА РЕКВІЗИТІВ
Номер договору про закупівлю: 02-02ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 02-02ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 02-02ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 224 540,00
UAH