Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-01-27-002447-a b6b9a90f46594fe9ab39bce697d4a1df
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Герасименко

+380994777368 kzndsdorzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольський медичний центр реабілітації дітей з соматичними захворюваннями" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05494627
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Гагаріна,76
Контактна особа: Елена Герасименко
+380994777368
kzndsdorzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 13:25
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 112,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,48%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, Никополь, Гагарина, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 11:12
додаток 4 договір про закупівлю.doc
31 січня 2020 11:12
Оголошення.doc
31 січня 2020 11:12
Внесені зміни до документації.docx
27 січня 2020 14:52
додаток 3 специфікація до договору.docx
31 січня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 11:12
додаток 4 договір про закупівлю.doc
27 січня 2020 14:52
додаток 4 договір про закупівлю.doc
31 січня 2020 11:12
Оголошення.doc
27 січня 2020 14:52
Оголошення.doc
31 січня 2020 11:12
Внесені зміни до документації.docx
27 січня 2020 14:52
додаток 3 специфікація до договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 27 січня 2020 16:09
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:34
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що згідно додатка 1 Замовника: “Технічні умови предмету закупівлі» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає, що якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником (згідно додатка 1). Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:46
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що при здійсненні закупівель Замовник дотримується усіх принципів, які зазначені в Законі, зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Також, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оскільки відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна».
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.
якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару (це зазначено у додатку 1 «Технічні умови предмету закупівлі»).
Розміри ssd накопичувача
Дата подання: 29 січня 2020 12:26
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:42
Шановний Замовник! Уточніть, будь-ласка, в Технічних умовах предмету закупівлі, Накопичувач SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, або еквівалент, чи буде розглядатись еквівалент з некритично більшим розмірами, а саме 101 x 69.85 x 7 мм. (1 міліметр різниці). Завчасно дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що згідно додатка 1 Замовника: “Технічні умови предмету закупівлі» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає, що якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником (згідно додатка 1). Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.
Накопичувач SSD 2.5 "256GB внутрішній, з некритично більшим розмірами, а саме 101 x 69.85 x 7 мм. (1 міліметр різниці) будуть розглядатись.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 59 784,00
UAH з ПДВ
58 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 60 000,00
UAH з ПДВ
58 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2020 22:25
ПРОПОЗИЦІЯ_58668__00.pdf
06 лютого 2020 13:44
LG_Монітори_Декларація.pdf
06 лютого 2020 13:44
Згода з договором.pdf
06 лютого 2020 13:44
Довідка ст.17.pdf
06 лютого 2020 13:44
Досвід.zip
06 лютого 2020 13:44
ТУ_титул.jpg
06 лютого 2020 13:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 лютого 2020 13:44
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
06 лютого 2020 13:44
Про ліцензування.pdf
06 лютого 2020 13:44
Довідка підпис.pdf
06 лютого 2020 13:44
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
06 лютого 2020 13:44
Договір з НП.pdf
06 лютого 2020 13:44
Довідка_рахунок.pdf
06 лютого 2020 13:44
Лист-гарантія.pdf
06 лютого 2020 13:44
Довідка ст.17_повна.pdf
06 лютого 2020 13:44
Довідка_рахунок _2_.pdf
06 лютого 2020 13:44
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
06 лютого 2020 13:44
Гарантійний лист 1.pdf
06 лютого 2020 13:44
Висновок СЕС ТУ.pdf
06 лютого 2020 13:44
Довідка.pdf
06 лютого 2020 13:44
Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2020 13:44
Витяг розширений.pdf
06 лютого 2020 13:44
Довідка без печатки.pdf
06 лютого 2020 13:44
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

06 лютого 2020 13:08
Авторизаційний лист (3).pdf
06 лютого 2020 13:08
Досвід 2000.rar
06 лютого 2020 13:08
Сервіс_центри.pdf
06 лютого 2020 13:08
Цінова Пропозицiя.pdf
06 лютого 2020 13:08
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 58 668,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 15:49

Документи

12 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:49
Протокол 16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
58 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:49
Протокол 16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 13:14
Договір № 9 від 02.03.2020.pdf укладений
02 березня 2020 13:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 58 668,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 778,00 UAH)