Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-01-27-002447-a ● b6b9a90f46594fe9ab39bce697d4a1df
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Нікопольський медичний центр реабілітації дітей з соматичними захворюваннями" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05494627 |
Місцезнаходження: | 53201, Україна , Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Гагаріна,76 |
Контактна особа: |
Елена Герасименко +380994777368 kzndsdorzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 112,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,48% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53201, Україна, Дніпропетровська область, Никополь, Гагарина, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно умов договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 11:12 |
додаток 4 договір про закупівлю.doc | |
31 січня 2020 11:12 |
Оголошення.doc | |
31 січня 2020 11:12 |
Внесені зміни до документації.docx | |
27 січня 2020 14:52 |
додаток 3 специфікація до договору.docx |
31 січня 2020 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2020 11:12 |
додаток 4 договір про закупівлю.doc
|
|||
31 січня 2020 11:12 |
Оголошення.doc
|
|||
31 січня 2020 11:12 |
Внесені зміни до документації.docx
|
|||
27 січня 2020 14:52 |
додаток 3 специфікація до договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 27 січня 2020 16:09
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:34
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що згідно додатка 1 Замовника: “Технічні умови предмету закупівлі» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає, що якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником (згідно додатка 1). Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:46
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що при здійсненні закупівель Замовник дотримується усіх принципів, які зазначені в Законі, зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Також, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оскільки відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна».
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.
якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару (це зазначено у додатку 1 «Технічні умови предмету закупівлі»).
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оскільки відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна».
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.
якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару (це зазначено у додатку 1 «Технічні умови предмету закупівлі»).
Розміри ssd накопичувача
Дата подання: 29 січня 2020 12:26
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:42
Шановний Замовник! Уточніть, будь-ласка, в Технічних умовах предмету закупівлі, Накопичувач SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, або еквівалент, чи буде розглядатись еквівалент з некритично більшим розмірами, а саме 101 x 69.85 x 7 мм. (1 міліметр різниці). Завчасно дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що згідно додатка 1 Замовника: “Технічні умови предмету закупівлі» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає, що якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником (згідно додатка 1). Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.
Накопичувач SSD 2.5 "256GB внутрішній, з некритично більшим розмірами, а саме 101 x 69.85 x 7 мм. (1 міліметр різниці) будуть розглядатись.
Накопичувач SSD 2.5 "256GB внутрішній, з некритично більшим розмірами, а саме 101 x 69.85 x 7 мм. (1 міліметр різниці) будуть розглядатись.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
59 784,00
UAH з ПДВ
|
58 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
58 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
63 000,00
UAH з ПДВ
|
63 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Переможець |
58 668,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 13:14
|
Договір № 9 від 02.03.2020.pdf | укладений |
02 березня 2020 13:12
|