Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК: 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло»
Очікувана вартість
371 700,00 UAH
UA-2020-01-27-002369-a 50b4af78769347e2b27ebedfb56187bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Глущенко

+380627762562 23597399@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 23597399
Місцезнаходження: 85043, Україна , Донецька обл., Білицьке, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 44
Контактна особа: Олена Глущенко
+380627762562
23597399@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 15:21
Очікувана вартість: 371 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 717,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 кілограми
ДК: 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85043, Україна, Донецька область, м. Білицьке, Праці, б. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:47
масло.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 31 січня 2020 13:07
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:09
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас із проханням надати роз’яснення щодо вимог тендерної документації. Так, згідно абзацу 4 пункту 15.1 Додатку 2 тендерної документації У разі відсутності у Учасника сертифікованої системи на відповідність вимогам стандарту ISO 22000, або якщо у Учасника є сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 попередніх версій стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, виданий не акредитованою НААУ установою, Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та протоколів, які вимагаються стандартом ISO 22000 попередньої версії, редакції 2005 року, скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур, програм передумов та реєстраційних записів Учасника стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання за останні 9 (дев’ять) місяців (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів). Таким чином, Учасники мають надати скановані з оригіналів реєстраційні записи стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання за останні 9 (дев’ять) місяців (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів). Просимо Вас надати пояснення що саме Ви маєте на увазі під «реєстраційні записи стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання». Просимо Вас пояснити які саме документи ми маємо надати у складі тендерної пропозиції для належного виконання зазначеної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку харчових продуктів, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та /або обігу харчових продуктів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 252 000,00
UAH з ПДВ
209 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДИНФО" 302 400,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 325 500,00
UAH з ПДВ
216 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 17:38
справка МВС белицкое.PDF
20 лютого 2020 17:38
14196 белицкое.pdf
11 лютого 2020 15:28
Електронний підпис
11 лютого 2020 15:27
часть 5 Вершкове масло.rar
11 лютого 2020 15:27
часть 4 Вершкове масло.rar
11 лютого 2020 15:27
часть 3 Вершкове масло.rar
11 лютого 2020 15:27
часть 2 Вершкове масло.rar
11 лютого 2020 15:27
часть 1 Вершкове масло.rar

Публічні документи

11 лютого 2020 14:34
Електронний підпис
11 лютого 2020 14:32
1_010.pdf
11 лютого 2020 14:32
1_010.pdf
11 лютого 2020 14:22
Електронний підпис
11 лютого 2020 14:12
Цінова пропозиція_325500.pdf
11 лютого 2020 14:12
Проект договору _2020.pdf
11 лютого 2020 14:12
Довідка ліцензія.pdf
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-12-19 П-8.5.5.pdf
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-11-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-10-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-09-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-8-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-7-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-6-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-5-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-4-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-3-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
ОСВ-01-20 П-8.5.5.pdf
11 лютого 2020 14:12
ОСВ 2-19 П-8.5.5.PDF
11 лютого 2020 14:12
Лист НАССР 22000_2018.pdf
11 лютого 2020 14:12
ПП-08+.PDF
11 лютого 2020 14:12
ПП-07+.PDF
11 лютого 2020 14:12
ПП-06+.PDF
11 лютого 2020 14:12
ПП-05+.PDF
11 лютого 2020 14:12
ПП-04+.PDF
11 лютого 2020 14:12
ПП-03+.PDF
11 лютого 2020 14:12
ПП-02+.PDF
11 лютого 2020 14:12
ПП-01+.PDF
11 лютого 2020 14:12
П-8.5.5+.PDF
11 лютого 2020 14:12
П-8.5.4+.pdf
11 лютого 2020 14:12
П-8.4.1+.PDF
11 лютого 2020 14:12
П-7.10+.pdf
11 лютого 2020 14:12
П-7.10.4+.PDF
11 лютого 2020 14:12
П-7.10.3+.pdf
11 лютого 2020 14:12
П-7.3+.pdf
11 лютого 2020 14:12
П-6.2.pdf
11 лютого 2020 14:12
П-6.1+.pdf
11 лютого 2020 14:12
П-5.8+.PDF
11 лютого 2020 14:12
П-5.7+.pdf
11 лютого 2020 14:12
П-5.6.2+.PDF
11 лютого 2020 14:12
П-4.2+.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ТОВ "ПРОДИНФО"

ТОВ "Екоіллічпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2680904152
Переможець 209 895,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2020 09:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2020 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2680904152
209 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 14:10
ДУ 8 .1553-2.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 13:48
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 14:33
7-17-01.02..pdf зміни до договору
02 лютого 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 11:14
6.- 02.03.2020.pdf зміни до договору
25 січня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:27
ДУ №5.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:27
дод.угода 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 08:25
17.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 08:24
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 15:49
17.pdf зміни до договору
04 червня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 12:27
дод.угода 17.pdf зміни до договору
08 травня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 09:12
img017.pdf укладений
02 березня 2020 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реєстрацією Постачальника як платника податку на додану вартість з 19.01.2021 р, Сторони домовились внести зміни в п.3.1. Договору №17 від 02.03.2020.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реєстрацією Постачальника як платника податку на додану вартість з 19.01.2021 р., Сторони домовились внести зміни в п.3.1. Договору №17 від 02.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 209 895,00
UAH