Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природний
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-01-27-002108-a 254511e403f142b3b64c12248c47d883
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гречушенко Марина Миколаївна

+380536742792 maringrej@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КПС ШРБУ
Код ЄДРПОУ: 03332033
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська обл., місто Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Контактна особа: Гречушенко Марина Миколаївна
+380536742792
maringrej@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 13:10
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 тис.м3
Газ природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Бетонна, 128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 12:54
Перелік змін.doc
10 лютого 2020 12:54
ТД зі змінами.doc
27 січня 2020 14:29
Проект договора (1).docx
10 лютого 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 12:54
Перелік змін.doc
10 лютого 2020 12:54
ТД зі змінами.doc
27 січня 2020 14:29
ТД - відкриті торги (1).doc
27 січня 2020 14:29
Проект договора (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-08-000037 ● aa28793ee22d434092a745d8f0e0c652
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2021 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
08.09.2021 № 391
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 391

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-01-27-002108-a, 27.01.2020, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-27 13:30:10

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Газ природний» (ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо), очікуваною вартістю 2800000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-27-002108-a,) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступного питання:
- що стало підставами для укладання додаткових угод по зміні ціни в бік зростання до договору від 03.03.2020 № 044-20?
- необхідно надати документальне обґрунтування підстав укладення кожної зазначеної додаткової угоди по зміні ціни в бік зростання до договору від 03.03.2020 № 044-20.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-30 15:08:32

запит

Надаємо всі потрібні документи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним підприємством «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області було отримано Висновки Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області (надалі – Управління) від 30.09.2021, щодо усунення порушень, стосовно процедури відкритих торгів: UA-2020-01-27-002108-a. Уважно ознайомившись із доводами зазначеного Висновку, КП КПС ШРБУ повідомляє наступне. У відповідності до ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. В свою чергу Договір, та відповідно взаємовідносини між КП КПС ШРБУ та ТОВ «Екотехноінвест» фактично повністю виконані обома Сторонами. Зважаючи на вимоги п.9 ст.41 Закону Замовник має право оприлюднити звіт про виконання договору у будь який із трьох випадків: у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання. Беручи до уваги строки на оприлюднення звітів, Замовник в праві сам вибрати підставу для його оприлюднення, що не суперечить вимогам Закону. Обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п.17). Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень (абз.2.п.8). КП КПС ШРБУ не погоджується з вимогами Висновку та діями контролюючого органу, і вкотре наголошує на наступному. У разі виявлення порушень, їх детальний опис наводиться у висновку, складеному за результатами моніторингу. Крім того, у даному випадку, висновок має містити і посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення, із зазначенням конкретних заходів, які необхідно вжити або визначенням конкретного способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Відносно заключної частини висновку за результатами моніторингу, яке містить зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за додатковими угодами (розірвання додаткових угод) слід зазначити наступне. Так, відповідно до висновку з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов`язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов`язань за додатковими угодами з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Отже, способом усунення виявлених порушень контролюючим органом визначено припинення зобов`язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. З цього приводу законодавством зазначено наступне. Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. При цьому, згідно зі ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п`ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Однак, КП КПС ШРБУ не погоджуючись із висновком, надав пояснення на запити контролюючого органу раніше. Також, контролюючим органом не зазначено про наявність причинно-наслідкового зв`язку між виявленими порушеннями та необхідністю розірвання договору. Як вбачається з оскарженого висновку, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління зобов`язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. При цьому, ні стаття 2, ні стаття 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначають таких повноважень (компетенції) Управління як право вимагати розірвання договору. Визначений спосіб усунення виявленого під час моніторингу, на думку відповідача, порушення, не відповідає законодавству. Цивільне та господарське законодавство України визначає підстави розірвання договору, але зазначена Управлінням підстава - порушення законодавства у сфері закупівель - до них не відноситься. Згідно статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. З аналізу викладеного вбачається, що Законом України «Про публічні закупівлі», а також Порядком №86 визначено форму та зміст висновку, який складається за наслідками моніторингу державних закупівель. Так, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. При цьому, ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», чітко визначено порядок дій замовника державної закупівлі, в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні державної закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усунені порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тобто, виходячи із структури та змісту ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», саме замовник державної закупівлі вправі визначати яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки. Звертаємо увагу, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Порядком №86 не визначено повноважень органів Держаудитслужби самостійно визначати замість замовника закупівлі, яким чином останній буде усувати виявлені під час моніторингу порушення. Тобто, чинним законодавством не визначено права суб`єкта владних повноважень самостійно визначати спосіб виконання висновку, шляхом обрання серед, визначених в ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», правомірних варіантів поведінки замовника закупівлі. Зазначивши у висновку про необхідність усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель шляхом припинення зобов`язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, контролюючий орган не конкретизував, на підставі яких саме норм законодавства має здійснювати позивач наведені заходи, а отже не визначив конкретний спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. При цьому, спонукання Нашого підприємства самостійно визначити, які саме заходи та на підставі яких саме норм слід вжити для усунення виявлених порушень, у свою чергу, може призвести до нового можливого порушення КП КПС ШРБУ чинного законодавства. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, встановлених Законом. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 ст.188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання Господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до умов Договору Покупець має право в односторонньому порядку відмовитися від збов'язання та достроково розірвати його у разі невиконання Постачальником зобов'язань, викладених у даному Договорі, повідомивши про це Постачальника за 3 дні до розірвання. Оскільки контрагент не порушив взятих на себе зобов’язань за Договором, КП КПС ШРБУ не має достатніх правових підстав розірвати договір в односторонньому порядку. Зазначення Держаутитслужбою у висновку про необхідність усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель без конкретизації відповідних норм законодавства, на підставі яких слід вчиняти такі дії, свідчить про нечіткість висновку та його невизначеність, що є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Аналогічні правові висновки сформовані Верховним Судом у постанові від 13.05.2021 у справі № 160/13090/19. Додатково звертаємо увагу, що правові наслідки зміни або розірвання договору визначені положеннями ст. 653 Цивільного кодексу України. Відповідно до ч. 4 ст. 653 Цивільного кодексу України сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за зобов`язанням до моменту зміни або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором або законом. Отже, припинення укладеного між КП КПС ШРБУ та контрагентом не призведе до повернення сторін до первісного стану, що існував на момент вчинення договору, яким, на думку контролюючого органу, заподіяно шкоди, а отже не вирішить питання, зокрема щодо збереження майна, а отже і виконання Держаудитслужбою функцій фінансового контролю. У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження (п.10). В такому випадку КП КПС ШРБУ, як Замовник – комунальне підприємство , понесе додаткові витрати на сплату судового збору, представництво в судовому засіданні та інші додаткові витрати, які будуть понесені (сплачені) за рахунок міського бюджету. Таким чином КП КПС ШРБУ вважаючи висновки Держаудитслужби в Полтавській області, такими, що не відповідають вимогам та нормам чинного законодавства та фактично порушують права Нашого підприємства, надало свої аргументовані заперечення, на підставі абз.2 ч.8 ст.8 Закону – в якості адміністративного оскарження зазначених вимог контролюючого органу. КП КПС ШРБУ та його посадові особи діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. Наше підприємство завжди виконує законні вимоги Держаудитслужби України. Але, на жаль, без дотримання вимог закону України «Про захист персональних даних» ми не можемо надати запитувані вами документи, про що вам повідомлялось раніше. З огляду на вищевикладене та усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на Управління, КП КПС ШРБУ готове сприяти виконанню ваших завдань та функцій, однак виключно в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

2021-10-07 15:46:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні договору встановлено порушення частині першої статті 36 Закону в частині застосування частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 1 581 696,00
UAH з ПДВ
1 537 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГАЗПРОМ" 1 596 000,00
UAH з ПДВ
1 537 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮГ-ГАЗ 1 659 984,00
UAH з ПДВ
1 537 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 672 000,00
UAH з ПДВ
1 537 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кременчукгаз-Трейдінг" 1 780 000,00
UAH з ПДВ
1 537 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 1 644 000,00
UAH з ПДВ
1 581 693,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ" 1 779 998,40
UAH з ПДВ
1 581 999,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 914 720,00
UAH з ПДВ
1 914 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
17 лютого 2020 13:25
Електронний підпис
17 лютого 2020 13:19
92. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 лютого 2020 13:19
3. Статут.pdf
17 лютого 2020 13:19
71. Договір оренди 1554.pdf
17 лютого 2020 13:18
65. 4-ОПП завірена.pdf
17 лютого 2020 13:18
19. Паспорт якості газу.PDF
17 лютого 2020 13:18
6. Статут 12 2018 опис код.pdf
17 лютого 2020 13:18
14. Копія Паспорт.pdf
17 лютого 2020 13:18
77. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 13:18
20. Сертифікат газ.pdf
17 лютого 2020 13:18
42. Довідка договори 3.pdf
17 лютого 2020 13:18
93. Проект договору.pdf
17 лютого 2020 13:18
27. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 лютого 2020 13:17
41. Довідка працівники 2.pdf
17 лютого 2020 13:17
2. Довідка по ст. 17.pdf
17 лютого 2020 13:17
78. Видруківка НКРЕКП.pdf
17 лютого 2020 13:17
17. Витяг ЄДР 17.01.2020.pdf
17 лютого 2020 13:17
90. Технічні вимоги.pdf
17 лютого 2020 13:17
85. Довідка печатка.pdf
17 лютого 2020 13:17
63. Наказ печатка.pdf
17 лютого 2020 13:17
40. Довідка МТБ.pdf
17 лютого 2020 13:17
28. Лист з кодом доступу.pdf
17 лютого 2020 13:16
43. Відгук Миколаїв.pdf
17 лютого 2020 13:16
16. Лист про ліцензію.pdf
17 лютого 2020 13:16
57. Лист про баланс.pdf
17 лютого 2020 13:16
67. Звіт за 9 міс 2019 3й кв.pdf
17 лютого 2020 13:16
5. Виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:47
4. Тендерна пропозиція.pdf
17 лютого 2020 15:47
6.4 Наказ на директора.PDF
17 лютого 2020 15:46
6.2 Опис до статуту.PDF
17 лютого 2020 15:46
6.1 Статут завірений.PDF
17 лютого 2020 15:46
3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
17 лютого 2020 15:46
1.2 Акт Воскобійники.PDF

Публічні документи

11 лютого 2020 15:17
Електронний підпис
11 лютого 2020 15:16
31 Довідка щодо печатки.pdf
11 лютого 2020 15:16
29 Копія Витяг ПДВ.pdf
11 лютого 2020 15:15
25 Проект договора.pdf
11 лютого 2020 15:15
20 Витяг з протоколу 69.pdf
11 лютого 2020 15:15
9 Технічні вимоги.pdf
11 лютого 2020 15:15
8 Копія Статуту.pdf
11 лютого 2020 15:15
7 Гарантійний лист ст 17.pdf
11 лютого 2020 15:15
6 Стаття 17.pdf
11 лютого 2020 15:15
5 Лист відгук.pdf
11 лютого 2020 15:15
4 Договір 951.pdf
11 лютого 2020 15:15
3 Відгук.jpg
11 лютого 2020 15:15
33 Тендерна прпозиція.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 15:16
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:15
Пропозиція.pdf
17 лютого 2020 15:15
Договір.дод.4..pdf
17 лютого 2020 15:15
Л.Г.Демпінг.pdf
17 лютого 2020 15:15
Г.Л.щодо достовірності.pdf
17 лютого 2020 15:15
Л.З. про мову.pdf
17 лютого 2020 15:15
Cт.17.pdf
17 лютого 2020 15:14
Аналогічні договора.pdf
17 лютого 2020 15:14
22 Ліцензія.pdf
17 лютого 2020 15:14
Опис до статуту.pdf
17 лютого 2020 15:14
Витяг ПДВ.pdf
17 лютого 2020 15:14
виписка з ЄДРП.pdf
17 лютого 2020 15:13
Статут.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 11:15
Електронний підпис
17 лютого 2020 11:15
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
17 лютого 2020 11:15
Технічна специфікація.pdf
17 лютого 2020 11:15
Пропозиція.pdf
17 лютого 2020 11:15
Проект договора.pdf
17 лютого 2020 11:15
Паспорти ФХП.pdf
17 лютого 2020 11:15
Копія Витягу ПДВ.PDF
17 лютого 2020 11:15
Копія витяг 29.11.PDF
17 лютого 2020 11:15
Копія Виписки.pdf
17 лютого 2020 11:14
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 15:02
Електронний підпис
11 лютого 2020 15:02
паспорт код.pdf
11 лютого 2020 15:02
9010 СТАТУТ 2019.pdf
11 лютого 2020 15:01
9001 ВИТЯГ 031219.pdf
11 лютого 2020 15:01
9000 Витяг ПДВ 2016.pdf
11 лютого 2020 15:01
4275 код доступу.pdf
11 лютого 2020 15:01
4269 Сертифікати якості.pdf
11 лютого 2020 15:01
4265 ціноутворення.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 11:34
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:33
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 14:04
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:03
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 14:45
Електронний підпис
29 січня 2020 14:45
Технічне завдання.pdf
29 січня 2020 14:45
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 14:45
Проект договору.pdf
29 січня 2020 14:44
Опис природного газу.pdf
29 січня 2020 14:44
Довідка про Ліцензію.pdf
29 січня 2020 14:44
Довідка Опис товару.pdf
29 січня 2020 14:44
4.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 січня 2020 14:44
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2020 14:44
2.Витяг ЄДР 23.01.20.pdf
29 січня 2020 14:44
1. Статут+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГАЗПРОМ"

ТОВ ЮГ-ГАЗ

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВ "Кременчукгаз-Трейдінг"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Переможець 1 537 600,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
1 537 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2022 11:42
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 11:22
Дод угода №15 (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:52
Дод уг №14 до дог №044-20 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:52
Дод уг №13 до дог №044-20 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:40
Дод уг№12 до дог№044-20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 08:40
Дод угода №11 до дог №044-20 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 08:40
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 09:00
Д.у.№10від03.11.2020р. до Дог.№044-20від03.03.2020 р. (1) (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 09:00
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 16:03
Д.у.№9від02.11.2020р. до Дог.№044-20від03.03.2020 р. (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 16:19
Д.у.№8від01.10.2020р. до Дог.№044-20від03.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 08:40
Д.у.№7від15.09.2020р. до Дог.№044-20від03.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
15 вересня 2020 08:39
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 14:41
Д.у.№6від07.09.2020р. до Дог.№044-20від03.03.2020 р. (1).pdf зміни до договору
08 вересня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 16:14
Д.у.№5від02.09.2020р. до Дог.№044-20від03.03.2020 р. (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 09:33
Д.у.№4від25.08.2020р. до Дог.№044-20від03.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 14:19
Д.у.№3від13.08.2020р. до Дог.№044-20від03.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
13 серпня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 15:35
Д.у.№2від20.07.2020р. до Дог.№044-20від03.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
20 липня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 13:42
Дод угод №1 (1).pdf зміни до договору
15 червня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 15:29
Договор № 044-20.pdf укладений
03 березня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з необхідністю здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів Сторони, керуючись п.3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили зменшити розрахунки за бюджетні кошти на суму 2140,79 (дві тисячі сто сорок грн., 79 коп.) гривень та збільшити розрахунки за власні кошти 2140,79 (дві тисячі сто сорок грн., 79 коп.) гривень та вирішили внести зміни Договору, та викласти пункт 3.2. Договору в наступній редакції . «3.2. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 1 397 859,21 (один мільйон триста дев’яносто сім тисяч вісімсот п'ятдесят дев’ять грн., 21 коп.) гривень та за кошти підприємства 139 740,79 грн. (сто тридцять дев’ять тисяч сімсот сорок грн., 79 коп.) гривень». Сума Договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.3 ст. 631 Цивільного Кодексу України та керуючись п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" встановити ціну за 1000 куб.м. газу у розмірі 4178,42 грн з ПДВ з 01.07.2020р.
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коливанням цін на ринку природного газу, що підтверджується експертним висновком Київської торгово-промислової палати №Ц-810/2 від 04 серпня 2020 року та експертним висновком Київської Торгово-промислової палати №Ц-810/3 від 04 серпня 2020 року Сторони дійшли до згоди, керуючись п. 2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 3.10 Договору змінити ціну за одиницю Товару без збільшення суми Договору та внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору №044-20 на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 03 березня 2020 року. Викласти пункт 3.1. розділу 3. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить 1 537 600, 00 грн (один мільйон п’ятсот тридцять сім тисяч шістсот грн. 00 коп.), в т. ч. з ПДВ – 256 266,67 грн. (Двісті п'ятдесят шість тисяч двісті шістдесят шість грн. 67 коп.) Ціна Газу за цим Договором визначається за 1 000 тис. м3 (одну тисячу метрів кубічних) Газу та становить: - ціна Газу без ПДВ – 3618,51 грн. (Три тисячі шістсот вісімнадцять грн. 51 коп.); Крім того ПДВ (20%) – 723,70 грн. (Сімсот дев’ятнадцять три грн. 70 коп.) Всього до сплати за 1000 кубічних метрів газу (разом з ПДВ) – 4342,21 (Чотири тисячі триста сорок дві грн. 21 коп.).»
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів Сторони, керуючись п.3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили зменшити розрахунки за бюджетні кошти на суму 200 000,000 (двісті тисяч грн., 00 коп.) гривень та збільшити розрахунки за власні кошти 200 000,00 (двісті тисяч грн., 00 коп.) гривень та вирішили внести зміни Договору, та викласти пункт 3.2. Договору в наступній редакції : «3.2. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 1 197 859,21 (один мільйон сто дев’яносто сім тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн., 21 коп.) гривень та за кошти підприємства 339 740,79 грн. (триста тридцять дев’ять тисяч сімсот сорок грн., 79 коп.) гривень».
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість 1000 кубічних метрів газу (разом з ПДВ) складає 4724,76 грн.
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановити ціну за 100 куб. м. газу 5197,24 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановити ціну за 1000 куб. м. газу 5430,60 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановити ціну за 1000 куб. м. газу 5973,66 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановити ціну за 1000 куб. метрів газу 6390 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25.12.2015 р. (із змінами) та п.п. 11.3, 11.6. Договору, з урахуванням фактичних потреб Покупця, за взаємною домовленістю та згодою вирішили привести обсяг газу до фактично спожитого Споживачем за Договором, а саме зменшити обсяг закупівлі на 61,78 тис. куб. м. та викласти п.1.2. Договору в наступній редакції: «1.2. Постачальник передає Споживачу у період з 01.03.2020 року по 31.12.2020 року (включно) природний газ в планових річних обсягах постачання газу до _338,22_ куб. м., які визначаються як сума місячних планових обсягів, зазначених у Додатку №1 до. цього Договору. За розрахункову одиницю поставленого Газу приймається метр кубічний природного газу, приведений до стандартних умов і виражений в енергетичних одиницях.»
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 18 866,89 (вісімнадцять тисяч вісімсот шістдесят шість грн., 89 коп.) гривень з ПДВ, та збільшити розрахунки за власні кошти на 18 866,89 (вісімнадцять тисяч вісімсот шістдесят шість грн., 89 коп.) гривень з ПДВ. Загальна сума Договору не змінюється. 1.2. У зв’язку із зазначеним, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Договору та викласти пункт 3.2. Договору в наступній редакції: «3.2. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 1 178 992, 32 (один мільйон сто сімдесят вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто дві грн. 32 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства на суму 358 607,68 (триста п’ятдесят вісім тисяч шістсот сім грн., 68 коп.) гривень з ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.7 ст. 180 Господарського кодексу України, п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», в зв’язку з затримкою фінансування витрат Споживача по Договору в 2020 році, вирішили продовжити строк дії Договору та викласти пункт 11.1. Договору в наступній редакції: « 11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє в частині здійснення розрахунків між Сторонами до повного їх виконання, а в частині постачання Газу по "31" грудня 2021 року включно.».
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.7 ст. 180 Господарського кодексу України, п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», в зв’язку з затримкою фінансування витрат Споживача по Договору в 2020 році, вирішили продовжити строк дії Договору та викласти пункт 11.1. Договору в наступній редакції: « 11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє в частині здійснення розрахунків між Сторонами до повного їх виконання, а саме до 31 грудня 2021 року, в частині постачання Газу по 31 грудня 2020 року включно.».
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди: Зменшити розрахунки за бюджетні кошти на суму 260922,38 (двісті шістдесят тисяч дев’ятсот двадцять дві грн., 38 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти за Договором на суму 260922,38 (двісті шістдесят тисяч дев’ятсот двадцять дві грн., 38 коп.) гривень з ПДВ та викласти пункт 3.2 Договору: «Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти в сумі 918 069,94 (дев’ятсот вісімнадцять тисяч шістдесят дев’ять грн., 94 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 619530,06 (шістсот дев’ятнадцять тисяч п’ятсот тридцять грн., 06 коп.) гривень з ПДВ». Сума Договору не змінюється. В зв’язку зі зміною найменування та банківських реквізитів Споживача, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Розділу ХІІ «Реквізити сторін» Договору.
Номер договору про закупівлю: 044-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 537 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 256 266,67 UAH)