Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аксесуари до робочого одягу (Рукавички)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-01-27-002077-a b793e27fc7314d0e8bd307045fff44c7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жмурко Андрій Анатолійович

+380505305177 an_zh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Плесо
Код ЄДРПОУ: 23505151
Місцезнаходження: 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7
Контактна особа: Жмурко Андрій Анатолійович
+380505305177
an_zh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 15:55
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Рукавички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, Киев, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання СТОРОНАМИ видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:45
Дата відповіді: 28 січня 2020 17:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закупівля проводиться на підставі Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція).
Щодо запитань №1,2. Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. Слід зазначити про те, що відповідно до вимог Інструкції Замовник не зобов’язаний приймати до розгляду пропозицію із зазначенням еквіваленту товару.
Щодо запитання №3. Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються всі учасники, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-002077-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛЮР, Код ЄДРПОУ:19097605
Дата подання: 19 лютого 2020 18:59
корупція
Наше підприємство другий рік подає пропозицію на Ваше підприємство. І другий рік наші зразки не відповідають вимогам. Але...в цьому році нам чітко було сказано, що нам цікаво працювати з ТОВ "Седлекс Груп". Що це наш постійним постачальник. Цікаво що ціни Седлекс Груп перевищують ціни на рукавички майже в два рази. Підприємство ставить пропозицію по максимуму. І ще... нам були неоднозначно висунені умови співпраці з даним підприємством (є доказ). Нами була запропонована різна рукавичка. І якщо якість справді не була такою, нами було б запропонована інша рукавичка. Але у нас є лист від Долоні що там дійсно 4нитки. Цей факт говорить про корупцію на даному підприємстві. І наша скарга буде офіційно опублікована на сайті Прозорро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 13:59
Шановний учасник!
Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду вимоги про усунення порушення, зареєстрованої на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель 19 лютого 2020 о 18:59год №UA-2020-01-27-002077-a.c1 повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тобто, застосування електронної системи закупівель під час здійснення закупівель є правом, а не обов’язком замовника.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», затверджена наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (далі – Інструкція).
Отже, процедура закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Рукавички)», очікуваною вартістю 199 000,00грн. з ПДВ, код за ДК 021:2015: 18140000-2, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-002077-a проводиться у відповідності до вимог Інструкції.
Відповідно до вимог п.1 розділу І Інструкції вона визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі — ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Нормами п.1 розділу ІІ Інструкції визначено наступні етапи проведення закупівлі: оголошення про проведення закупівлі; період уточнення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі; подання пропозицій учасниками; електронний аукціон; розгляд пропозицій учасників; визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі.
Відповідно до реєстру пропозицій та протоколу розкриття тендерних пропозицій сформованих електронною системою, пропозиції подано від наступних учасників:
Найменування учасника Код ЄДРПОУ Ціна остаточної пропозицій
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АЛЮР» 19097605 175 320,00
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АНІТА І К» 25400769 193 728,00
Товариство з обмеженою відповідальністю
«СЕДЛЕКС ГРУП» 40299211 198 422,40
За результатами розгляду пропозицій учасників електронною системою закупівель, пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЮР» з ціною 175 320,00грн з ПДВ, визначена найбільш економічно вигідною та направлена на розгляд Замовника. Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі – Комітет) розглянув документи, розміщені в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-01-27-002077-a на встановив наступне:
1. Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасник до проведення аукціону на електронному майданчику Учасник мав подати, зокрема, документи, які підтверджують відповідність товару заявленим характеристикам (опис товару та копії сертифікатів якості та/або копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або інші підтвердні документи. Проте, пропозиція учасника не містить у своєму складі документ «Опис товару» що не відповідає вимогам оголошення.
2. Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовник мав право запросити в учасників процедури закупівлі взірець товару що пропонується учасником. ТОВ «Алюр» було надіслано на зразок одну пару Рукавичок з ПВХ крапкою ТМ "Doloni" арт. 4450. На етикетці чітко зазначено склад 70%пе., 30%хб. при дослідженні кількості ниток (шляхом вивороту рукавички навиворіт) виявлено наявність 2 нитки. Відтак, Замовником було встановлено, що зразок №5 «Рукавички з крапкою ПВХ колір синій» не відповідає технічним вимогам оголошення про проведення закупівлі, а саме замість замовлених чотирьох ниток та складу 60%хб 40%пє зразок має дві нитки та склад 70%хб 30%пє. Таким чином, технічні характеристики товару запропонованого учасникам не відповідають потребам Замовника, а отже його пропозиція має бути відхилена.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЮР» з ціною 175 320,00грн з ПДВ була відхилена на підставі п.11 Інструкції в зв’язку із тим, що пропозиція учасника не відповідала вимогам замовника.
Ваше твердження стосовно того, що ціни Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕДЛЕКС ГРУП» перевищують ціни на рукавички майже в два рази не відповідає дійсності виходячи з наступного. Пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕДЛЕКС ГРУП» більша за Вашу пропозицію на 11,64%. Враховуючи якість товару запропонованого Товариством з обмеженою відповідальністю «СЕДЛЕКС ГРУП» під час оцінки наданих взірців дана різниця є несуттєвою та допустимою.
Щодо наявності листа «…від Долоні що там дійсно 4нитки» слід зазначити про те, що тимчасова комісія Замовника щодо проведення перевірки наданих зразків запропонованого товару, в рамках проведення закупівлі «Рукавички» UA-2020-01-27-002077-а розглянувши подані учасниками взірці товару встановила, що зразок №5 «Рукавички з крапкою ПВХ колір синій» не відповідає технічним вимогам оголошення про проведення закупівлі, а саме замість замовлених чотирьох ниток та складу 60%хб 40%пє зразок має дві нитки та склад 70%хб 30%пє. Крім того, ви не розмістили лист, про який ідеться у вашій вимозі, тому замовник не може перевірити це твердження.
Щодо твердження учасника про ознаки корупції на підприємстві.
Повідомляємо Вас про те, що відповідно до законодавства України встановлення ознак корупційної змови відноситься до компетенції відповідних органів, а не до компетенції учасників процедур публічних закупівель. А отже Ваше твердження не обґрунтоване, не підтверджене наносить шкоду діловій репутації Замовника та має усі ознаки наклепу, що тягне за собою кримінальну відповідальність.
Таким чином, враховуючи все вищевикладене, та те, що Ваша вимога щодо усунення порушень не містить жодних фактів та/або підтверджуючих документів (не відповідає дійсності) вона підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-002077-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛЮР, Код ЄДРПОУ:19097605
Дата подання: 19 лютого 2020 20:36
скарга
Основною умовою участі на тендерах є довідка про відсутність заборгованості по платежам і сборам. У ТОВ "Седлекс Груп", згідно реєстру є податковий борг станом на 01,02,2020р. Платник податків має податковий борг 63 859 грн
Державний: 63 859 грн (витяг з реєстру). А на тендерах це є основна умова.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 14:00
Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду вимоги про усунення порушення, зареєстрованої на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель 19 лютого 2020 о 20:36год № UA-2020-01-27-002077-a.a2 повідомляє наступне.
Процедура закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Рукавички)», очікуваною вартістю 199 000,00грн. з ПДВ, код за ДК 021:2015: 18140000-2, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-002077-a проводиться у відповідності до вимог наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Щодо затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Інструкцією не передбачено встановлення до учасників такої вимоги як подання довідки про відсутність заборгованості по платежам і зборам. Оскільки оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель формується замовником у відповідності до вимог Інструкції, воно також не містить такої вимоги до учасників. Отже, причини для відхилення пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕДЛЕКС ГРУП» у замовника відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЮР 175 320,00
UAH з ПДВ
175 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНІТА І К" 193 728,00
UAH з ПДВ
193 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕДЛЕКС ГРУП" 198 422,40
UAH з ПДВ
198 422,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 12:41
справка ай банк.pdf
04 лютого 2020 12:41
рішення.pdf
04 лютого 2020 12:41
свидетельство НДС.jpg
04 лютого 2020 12:41
устав.zip
04 лютого 2020 12:41
серт.краги лист 2.pdf
04 лютого 2020 12:41
серт.краги лист 1.pdf
04 лютого 2020 12:41
Сертификат перчатки 420.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 17:19
Цінова пропоз.pdf
03 лютого 2020 17:19
Реквізіти Аніта.pdf
03 лютого 2020 17:19
Техн характ.pdf
03 лютого 2020 17:19
СЕС_господ_4015.pdf
03 лютого 2020 17:19
Weldas 3.pdf
03 лютого 2020 17:19
протокол.pdf
03 лютого 2020 17:19
ПротоколTAIMU_6116.jpg
03 лютого 2020 17:19
Протокол_TAIMU_6116 _2_.jpg
03 лютого 2020 17:19
СЕС_6116_Taimu +.pdf
03 лютого 2020 17:19
850.851.4523.4526.4564.4566.4581.4582 _1_.jpg
03 лютого 2020 17:19
Декларац_6116_Taimu +.pdf
03 лютого 2020 17:19
Призначення директора.pdf
03 лютого 2020 17:19
ПротоколTAIMU_6116_2_.jpg
03 лютого 2020 17:19
Декларация_брезент.pdf
03 лютого 2020 17:19
АНИТА свид ПДВ.pdf
03 лютого 2020 17:19
Сертиф_6116_Taimu.pdf
03 лютого 2020 17:19
Серт_модуль_Б_6216.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 10:48
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:48
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 10:48
Протокол зборів 14.06.18.PDF
04 лютого 2020 10:48
Протокол зборів 03.12.18.PDF
04 лютого 2020 10:48
Лист сертифікація.PDF
04 лютого 2020 10:48
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЮР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНІТА І К"

ТОВ "СЕДЛЕКС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЮР
#19097605
Відхилено 175 320,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 16:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНІТА І К"
#25400769
Відхилено 193 728,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 16:04
ТОВ "СЕДЛЕКС ГРУП"
#40299211
Переможець 198 422,40
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 16:05

Документи

19 лютого 2020 16:02
Алюр.pdf

Документи

19 лютого 2020 16:04
Аніта.pdf

Документи

19 лютого 2020 16:05
Седлекс.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕДЛЕКС ГРУП"
#40299211
198 422,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 16:05
Седлекс.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рукавички001.pdf укладений
02 березня 2020 21:51