Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (сервісне обслуговування РРО)
Очікувана вартість
4 270,00 UAH
UA-2020-01-27-002052-a ab6d6aba278444c5a7ecf4607185204a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінаїда Кульбачук

+380554990652 nkk_buh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "НОВОКАХОВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ТАВРІЙСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО АГРОТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО"
Код ЄДРПОУ: 34572590
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., м. Нова Каховка, вул. Горького, буд.1
Контактна особа: Зінаїда Кульбачук
+380554990652
nkk_buh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
абонентна плата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Горького буд.1, м.Нова Каховка, Херсонська область, 74900, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
встановлення засобів контролю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Горького буд.1, м.Нова Каховка, Херсонська область, 74900, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
перереєстрація РРО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Горького буд.1, м.Нова Каховка, Херсонська область, 74900, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія оплата здійснюється не пізніше 25 числа поточного місяця Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

27 січня 2020 14:27
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЧ"
#22744600
Переможець 4 270,00
UAH
27 січня 2020 14:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 14:54
договір РРО.pdf укладений
27 січня 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2020 16:48
дод уг2_к дог_РРО.pdf зміни до договору
26 грудня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 15:15
ду1_Славутич.jpg зміни до договору
23 липня 2020 15:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
абонентна плата 12 місяць 330,00
UAH
встановлення засобів контролю 1 послуга 60,00
UAH
перереєстрація РРО 1 послуга 250,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перейменування ВСП "НК ТДАТУ"
Номер договору про закупівлю: 01/02-006
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із закінченням бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 01/02-006
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
абонентна плата 12 місяць 330,00
UAH
встановлення засобів контролю 1 послуга 60,00
UAH
перереєстрація РРО 1 послуга 250,00
UAH