Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені овочі: ікра кабачкова фасована, горох законсервований фасований,кукурудза цукрова законсервована, томатна паста фасована; повидло в асортименті
Очікувана вартість
391 781,22 UAH
UA-2020-01-27-001929-a b3e00c16339f406cb4ce2402a1c968a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04653220
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 12:32
Очікувана вартість: 391 781,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 958,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


обсяг на 2020 рік, джерело фінансування - місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, рішення сесії ЮМР від 19.12.2019 №1761. Фактичні обсяги поставки визначаються протягом 2020 року, за індивідуальними замовленнями закладів освіти міста відповідно до перспективного меню.Вимоги до предмета закупівлі, участі у торгах більш детально визначено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 одиниця
Ікра кабачкова фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
4000 одиниця
Горох законсервований фасований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 одиниця
Кукурудза цукрова законсервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3000 одиниця
Томатна паста фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
850 кілограми
Повидло в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за фактично поставлену продукцію, після отриманих рахунків. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:16
проект договору овочі консервовані.pdf
27 січня 2020 14:16
ТД овочі консервовані.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП " МЕНАДА" 389 607,00
UAH з ПДВ
389 607,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ольга-Плюс 391 660,00
UAH з ПДВ
391 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 09:15
Електронний підпис
12 лютого 2020 09:14
Консервація 3.pdf
11 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:52
Консервація 3.pdf
11 лютого 2020 16:52
Консервація 2.pdf
11 лютого 2020 16:52
Консервація 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП " МЕНАДА"

ТОВ Ольга-Плюс

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП " МЕНАДА"
#23043331
389 607,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:55
Протокол_ТК_№8_вiд_02.04.2021_року_Обробленi_овочi.pdf укладений
02 квітня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 11:16
допугода 5 від 15.01.2021 до договору 152.pdf зміни до договору
15 січня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:22
Дод.угода_№4_до_дог.№152_вiд_05.03.2020_року_Обробленi_овочi.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 14:49
додаткова угода 3 від 19.11.2020 до договору 152.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 13:27
додаткова угола 2 від 15.10.2020 до договору 152.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 14:08
Додаткова угода 1 до договору 152 від 05.03.2020.pdf зміни до договору
13 липня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 15:54
договір 152.pdf укладений
05 березня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно положень пункту 1 частини 4 ст. 36 та з урахуванням п. 6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення сесії Южноукраїнської міської ради від 30.04.2020 року №1863 зменшення ціни договору на 25668,00 грн. та обсягу закупівлі на 995 од.
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно положень пункту 1 частини 4 ст. 36 та з урахуванням п. 6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», зменшення ціни договору на 49978,80 грн. та обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно положень пункту 1 частини 4 ст.36 та з урахуванням п.6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі»,для перерозподілу коштів між договорами та придбання іншого асортименту продукції, забезпечення належного питного режиму зменшення ціни договору на 14598,12 грн.
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст.ст. 629, 631, 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до ч.ч. 4, 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (до введення в дію цього Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) та з урахуванням п.6 розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» (В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) продовження строку дії Договору, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу закупівлі у сумі 58661,40 грн. з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 264 140,06
UAH (в тому числі ПДВ 44 023,34 UAH)