Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля)
Очікувана вартість
109 797,60 UAH
UA-2020-01-27-001921-b 8719d9bc5c1e4e58947d3cc63c6eee30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+38 099 758 91 15 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+38 099 758 91 15
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 15:30
Очікувана вартість: 109 797,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 548,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


для клінічної лікарні на залізничному транспорті м. Львів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8318 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі ХVI цього Договору, за видатковою накладною та/або Актом, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем, але не раніше реєстрації податкової накладної та на підставі виставленого рахунку-фактури. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:04
проект договору продукти харчування.doc
27 січня 2020 16:04
ТД Картопля Львів (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Повноваження щодо підпису
Дата подання: 28 січня 2020 18:32
Дата відповіді: 30 січня 2020 13:10
Які документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, мають подавати ФОП?
Відповідь: Відповідно до Цивільного кодексу України право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
Водночас на підставі положень Господарського кодексу України суб'єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юридична особа чи фізична особа-підприємець у порядку, визначеному законом.
Разом з цим, відповідно статті 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі Закон) порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає видачу за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі). Відповідно статті 11 Закону Виписка формується за результатами проведення реєстраційної дії.
Отже, якщо учасник Фізична особа – підприємець, то такому учаснику для виконання вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції надає копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Разом з тим, якщо документи тендерної пропозиції та/або договір за результатами закупівлі буде підписувати уповноважена особа учасника фізичної особи-підприємця, то у складі тендерної пропозиції для виконання вимоги тендерної документації надає довіреність (або доручення) на таку уповноважену особу, разом з копією витягу з Єдиного державного реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на учасника фізичну особу-підприємця»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ 99 816,00
UAH з ПДВ
99 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДУНЬ ГАЛИНА ІВАНІВНА" 109 797,60
UAH з ПДВ
109 797,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ

ФОП "ФЕДУНЬ ГАЛИНА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ
#2670515531
Переможець 99 816,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ
#2670515531
99 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 12:02
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-183 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:03
Договір ЦОЗ_ТН-183.pdf укладений
02 березня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.13.3. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, у зв’язку з чим Сторони домовились: 1.1.. Сторони домовились внести зміни до п.13.1. Договору та викласти його в наступній редакції: « 13.1.Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до «31» березня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань згідно цього Договору ». 1.2. Сторони домовились внести зміни до п.6.1. Договору та викласти його в наступній редакції: « 6.1. Валютою Договору є національна валюта України-гривня. Загальна вартість цього Договору складає:119 772, 00 грн. (Сто дев’ятнадцять тисяч сімсот сімдесят дві гривні 00 копійок), без ПДВ. »
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 106 260,00
UAH