Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені овочі (овочі квашені промислового виробництва фасовані в асортименті: огірки, помідори та капуста )
Очікувана вартість
319 051,04 UAH
UA-2020-01-27-001892-a eeb4a187080f4ef28f158ba0856eb23e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04653220
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 11:47
Очікувана вартість: 319 051,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 595,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


обсяг на 2020 рік, джерело фінансування - місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, рішення сесії ЮМР від 19.12.2019 №1761. Фактичні обсяги поставки визначаються протягом 2020 року, за індивідуальними замовленнями закладів освіти міста відповідно до перспективного меню.Вимоги до предмета закупівлі, участі у торгах більш детально визначено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5800 кілограми
Овочі квашені промислового виробництва фасовані в асортименті: огірки, помідори та капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за фактично поставлену продукцію, після отриманих рахунків. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ольга-Плюс 295 800,00
UAH з ПДВ
295 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП " МЕНАДА" 307 400,00
UAH з ПДВ
307 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 11:05
Електронний підпис
21 лютого 2020 10:53
Квашені овочі
12 лютого 2020 09:09
Електронний підпис
12 лютого 2020 09:07
Квашение 3.pdf
11 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:50
Квашение 3.pdf
11 лютого 2020 16:50
Квашение 2.pdf
11 лютого 2020 16:50
Квашение 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ольга-Плюс

ПП " МЕНАДА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольга-Плюс
#40179350
295 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:21
Протокол_ТК_№7_вiд_02.04.2021_року_Овочi_квашенi.pdf укладений
02 квітня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 13:25
Дод.угода №3 від 11.01.2021 Овочі квашені промислового виробництва.pdf зміни до договору
12 січня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:44
Додаткова_угода_№2_до_договору_№150_вiд_05.03.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:14
Дод.угода_№1_до_дог.№150_вiд_05.03.2020_року_Овочi_квашенi.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 14:16
договір 150.pdf укладений
05 березня 2020 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст.ст. 629, 631, 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до ч.ч. 4, 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (до введення в дію цього Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) та з урахуванням п.6 розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» (В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) продовження строку дії Договору, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно положень пункту 1 частини 4 ст.36 та з урахуванням п.6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення сесії Южноукраїнської міської ради від 17.12.2020 року №18 зменшення ціни договору на 217992,79 грн
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу закупівлі у сумі 15539,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі та викладення пункту 2.2 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 77 758,78
UAH (в тому числі ПДВ 12 959,80 UAH)