Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин А-92 та дизельне паливо
Очікувана вартість
1 060 200,00 UAH
UA-2020-01-27-001837-a ● f48c5eb8c74d4344aaf21e5d28b1ee78
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня міста Нова Каховка" Новокаховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004108 |
Місцезнаходження: | 74900, Україна , Херсонська обл., м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33-А |
Контактна особа: |
Олеся Михайлович +380554945082 olesya_cml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 14:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 14:01 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 1 060 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,09% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39600 літр
бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
400 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару. До рахунка додається видаткова накладна на отриманий товар. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 12:08 |
Додаток 2 зміни 2.pdf | |
03 лютого 2020 12:08 |
Зміни ТД ПММ 2.pdf | |
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 6.pdf | |
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 5.pdf | |
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 4.pdf | |
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 1.pdf | |
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 3.pdf |
03 лютого 2020 12:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 лютого 2020 12:08 |
Додаток 2 зміни 2.pdf
|
||||||
03 лютого 2020 12:08 |
Зміни ТД ПММ 2.pdf
|
||||||
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 6.pdf
|
||||||
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 5.pdf
|
||||||
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 4.pdf
|
||||||
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 1.pdf
|
||||||
27 січня 2020 14:10 |
Додаток 3.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001837-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257915
Дата подання: 03 лютого 2020 10:52
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації (в т.ч. виключення дискримінаційних умов)
Звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації з метою виключення помилок і дискримінаційних умов та привести документи у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлені якісні вимоги до товару, а саме: відповідність ДСТУ 4063-2001, ДСТУ3868-99, ДСТУ 3413-96, ДСТУ8581-78,ДСТУ 3437-96 тощо. Повідомляємо Вам, що ДСТУ 4063-2001, 3868-99, 3413-96, 8581-78 – недійсні. ДСТУ 3437-96 установлює терміни та визначення стосовно нафтопродуктів та їхніх властивостей, що є обов’язковими для використання у документації всіх типів, науково-технічній, навчальній та довідковій літературі та відповідно не впливає на якість продукції. Бензини автомобільні та паливо дизельне повинні відповідати ДСТУ 7687:2015 та 7688:2015 відповідно.
Згідно пункту 2 розділу V та Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати наступні документи та інформацію:
- Копію паспорту на товар або керівництва з експлуатації;
- Копія дозволу (ліцензії) відповідного органу на провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання;
- Гарантійний лист з зазначення гарантійного терміну (строку) експлуатації, запропонованого ним товару та відповідність іншим вимогам (з урахуванням медико-технічних вимог) (Додаток 2 до тендерної документації);
- Гарантійний лист про надання під час постачання товару, висновків держсанепідекспертизи про відповідність товару санітарним нормам;
- Копію сертифіката (або свідоцтва) сервісного інженера, виданого виробником.
Взагалі не зрозуміло яке відношення до нафтопродуктів мають вище зазначені документи? Просимо виключити такі вимоги або надати роз’яснення щодо необхідності надання таких документів.
Також, пунктом 2 розділу V встановлена вимога в частині надання авторизаційного та гарантійного листів (від виробника його офіційного представника в Україні), що підтверджують повноваження Учасника; що Учасник спроможний виконати постачання запропонованого обладнання в кількості та строки, що вказані в документації конкурсних торгів (для невиробників). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до тендерної документації, предметом закупівлі є талони, скретч-картки на бензин а-92 та дизельне паливо. Таким чином, авторизаційні та гарантійні листи повинен надати емітент талонів/скретч-карток. Просимо дати роз’яснення щодо виконання вищезазначеної вимоги. Зауважимо, що така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не є емітентами талонів, а здійснюють продаж паливних талонів, на підставі укладених партнерських договорів.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, замовником встановлена суперечлива та дискримінаційна вимога, що значно обмежує коло потенційних учасників, а саме: наявність в учасника власних або орендованих автозаправних станцій. Однак, у пункті 3 цього ж додатку зазначено, що АЗС учасника можуть бути власні або партнерські. Таким чином, не зрозуміло чи можуть приймати участь в закупівлі учасники, що не мають власних/орендованих АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, договорів поставки, купівлі-продажу, зберігання, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлені якісні вимоги до товару, а саме: відповідність ДСТУ 4063-2001, ДСТУ3868-99, ДСТУ 3413-96, ДСТУ8581-78,ДСТУ 3437-96 тощо. Повідомляємо Вам, що ДСТУ 4063-2001, 3868-99, 3413-96, 8581-78 – недійсні. ДСТУ 3437-96 установлює терміни та визначення стосовно нафтопродуктів та їхніх властивостей, що є обов’язковими для використання у документації всіх типів, науково-технічній, навчальній та довідковій літературі та відповідно не впливає на якість продукції. Бензини автомобільні та паливо дизельне повинні відповідати ДСТУ 7687:2015 та 7688:2015 відповідно.
Згідно пункту 2 розділу V та Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати наступні документи та інформацію:
- Копію паспорту на товар або керівництва з експлуатації;
- Копія дозволу (ліцензії) відповідного органу на провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання;
- Гарантійний лист з зазначення гарантійного терміну (строку) експлуатації, запропонованого ним товару та відповідність іншим вимогам (з урахуванням медико-технічних вимог) (Додаток 2 до тендерної документації);
- Гарантійний лист про надання під час постачання товару, висновків держсанепідекспертизи про відповідність товару санітарним нормам;
- Копію сертифіката (або свідоцтва) сервісного інженера, виданого виробником.
Взагалі не зрозуміло яке відношення до нафтопродуктів мають вище зазначені документи? Просимо виключити такі вимоги або надати роз’яснення щодо необхідності надання таких документів.
Також, пунктом 2 розділу V встановлена вимога в частині надання авторизаційного та гарантійного листів (від виробника його офіційного представника в Україні), що підтверджують повноваження Учасника; що Учасник спроможний виконати постачання запропонованого обладнання в кількості та строки, що вказані в документації конкурсних торгів (для невиробників). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до тендерної документації, предметом закупівлі є талони, скретч-картки на бензин а-92 та дизельне паливо. Таким чином, авторизаційні та гарантійні листи повинен надати емітент талонів/скретч-карток. Просимо дати роз’яснення щодо виконання вищезазначеної вимоги. Зауважимо, що така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не є емітентами талонів, а здійснюють продаж паливних талонів, на підставі укладених партнерських договорів.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, замовником встановлена суперечлива та дискримінаційна вимога, що значно обмежує коло потенційних учасників, а саме: наявність в учасника власних або орендованих автозаправних станцій. Однак, у пункті 3 цього ж додатку зазначено, що АЗС учасника можуть бути власні або партнерські. Таким чином, не зрозуміло чи можуть приймати участь в закупівлі учасники, що не мають власних/орендованих АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, договорів поставки, купівлі-продажу, зберігання, тощо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 12:04
внесено зміни в тендерну документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
861 600,00
UAH з ПДВ
|
839 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Діском Юкрейн |
875 680,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" |
880 600,00
UAH з ПДВ
|
858 608,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
942 000,00
UAH з ПДВ
|
942 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" |
979 600,00
UAH з ПДВ
|
979 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
839 600,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2020 13:05
|
додаткова угода 3 до договору № 65 від 02.03.2020 р..pdf | зміни до договору |
04 червня 2020 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 10:35
|
додаткова угода 2 до договору № 65 від 03.03.2020 р..pdf | зміни до договору |
15 травня 2020 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2020 08:24
|
додаткова угода 1 до договору № 65 від 03.03.2020 р..pdf | зміни до договору |
04 березня 2020 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 12:09
|
договор № 65 від 02.03.2020 р..pdf | укладений |
02 березня 2020 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в частину 1. «Предмет договору» та пункт 1.1. викласти в наступній редакції: п. 1.1. Учасник зобов'язується у 2020 році поставити Замовникові товари ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92 та дизельне паливо по талонам, скретч-карткам) на підставі бланків-дозволу або скетч-карток (Бланк)., зазначені в специфікації до договору, а Замовник - прийняти і оплатити такі товари. Бланк – документ, встановленої Учасником форми, що дозволяє довіреній особі Замовника отримати товар на АЗС. Бланк не є засобом розрахунків/платежів між Сторонами. Бланк містить інформацію про вид і об'єм нафтопродуктів, якими буде заправлено ав-тотранспорт Замовника при наданні таких бланків на АЗС. |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в частину III. ЦІНА ДОГОВОРУ та пункт 3.1. викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна цього Договору становить: 839 600,00 грн.. (Вісімсот тридцять дев'ять тисяч шістсот гривень 00 копійок) з ПДВ, в т.ч. за рахунок коштів місцевого бюджету – 248697,50 грн., за рахунок власних коштів – 590902,50 грн.. 2. Ця угода складена в двох примірниках по одному для кожної із Сторін, які мають одна-кову юридичну силу і є невід`ємною частиною Договору. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання, поширює свою дію на відно-сини, що склалися між сторонами з 12.05.2020 року, та діє до 31 грудня 2020 року включно, а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення, відповідно до п.3ст.631 Цивільного Кодексу України. |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в частину III. ЦІНА ДОГОВОРУ та пункт 3.1. викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна цього Договору становить: 839 600,00 грн.. (Вісімсот тридцять дев'ять тисяч шістсот гривень 00 копійок) з ПДВ, в т.ч. за рахунок коштів місцевого бюджету – 332481,60 грн., за рахунок власних коштів – 507118,40 грн.. |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |