Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛКП "Львівсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 03348577 |
Місцезнаходження: | 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8 |
Контактна особа: |
Дорош Надія Володимирівна +380673109851 supply.lvivsvitlo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 14:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 14:38 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 15:28 |
Очікувана вартість: | 7 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися з урахуванням положень Загальних умов на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) (надалі - Акт КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) (надалі-Довідка КБ-3) проміжними платежами до 80 к.д. в міру виконання Робіт | Пiсляоплата | 80 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 11:11 |
ТД Величківського зі змінами (1) (1) (3).docx | |
05 лютого 2020 20:33 |
Проект Договору підряду від 27 січня (1).docx | |
05 лютого 2020 16:45 |
зміни В.pdf | |
05 лютого 2020 16:45 |
ТЗ Величковського (1).docx | |
05 лютого 2020 16:45 |
креслення опори (2) (1).pdf | |
31 січня 2020 14:46 |
тзвеличковського.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-13-000012 ● 475357e773914a17a1bc88d3235c80b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2020 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2020 № 49
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-27-001651-b 27.01.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-31 12:23:01
Роз'яснення щодо висновку
звернення щодо усунення порушень, які усунути не можливо, так як процедура завершена.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-04-01 15:00:39
Відповідь на запит за роз'ясненнями щодо висновку
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг закупівлі за ІD: UA-2020-01-27-001651-b, проведеної Львівським комунальним підприємством «Львівсвітло» (далі - Замовник), за результатами якої складено та 26.03.2020 опубліковано відповідний висновок.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Замовником 31.03.2020 оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо висновку та усунення недоліків.
За результатами вивчення вказаного звернення повідомляємо, що механізм усунення порушень в частині складання тендерної документації та відповідності її вимог вимогам Закону на етапі укладення договору за результатами торгів та його виконання відсутній, з огляду на що у пункті 3 висновку про результати моніторингу вказано зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель - недопущення таких порушень в подальшому.
Стосовно надання роз’яснень щодо трактування висновку повідомляємо, що відповідно до Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.06.2018 за № 654/32106) у пункті 2 робиться висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися.
Отже, у пункті 2 висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-27-001651-b зазначено про наявність порушень за результатами аналізу питань: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та оприлюднення інформації про закупівлю. За результатами аналізу інших питань, що були предметом моніторингу, порушень не встановлено (питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця).
Нагадуємо, що відповідно до вимог частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За частиною 9 статті 7-1 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, службова (посадова) особа замовника, уповноважена особа замовником не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Агументовані заперечення до висновку
2020-04-02 11:12:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДНІЕНЕРГОТЕХНОЛОГІЇ" |
6 892 800,00
UAH з ПДВ
|
6 892 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВілКом Монтаж |
7 382 019,67
UAH з ПДВ
|
7 305 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" |
7 593 552,00
UAH з ПДВ
|
7 349 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Полтава-Паритет" |
7 350 767,69
UAH з ПДВ
|
7 350 767,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДНІЕНЕРГОТЕХНОЛОГІЇ" #40688207 |
Відхилено |
6 892 800,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 13:54
|
|
ТОВ ВілКом Монтаж #41905200 |
Переможець |
7 305 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2022 15:58
|
звіт про виконання договору | укладений |
13 червня 2022 15:57
|
звіт про виконання договору | укладений |
13 червня 2022 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:24
|
додаткова угода 2 (2).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:27
|
ВілКОм.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 15:08
|
Продовження кошторису ВП2.pdf | укладений |
18 березня 2020 15:07
|
Продовження кошторисуВП1.pdf | укладений |
18 березня 2020 15:07
|
КошторисВП.pdf | укладений |
18 березня 2020 15:07
|
Договір Величковського.pdf | укладений |
18 березня 2020 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 ЗУ |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |