Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зовнішнього освітлення вул. І.Величковського у м. Львів
Очікувана вартість
7 700 000,00 UAH
UA-2020-01-27-001651-b 1258032de0a4409499cada6f8a78494e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорош Надія Володимирівна

+380673109851 supply.lvivsvitlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Львівсвітло"
Код ЄДРПОУ: 03348577
Місцезнаходження: 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8
Контактна особа: Дорош Надія Володимирівна
+380673109851
supply.lvivsvitlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 14:38
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 14:38
Початок аукціону: 14 лютого 2020 15:28
Очікувана вартість: 7 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція зовнішнього освітлення вул. І.Величковського у м. Львів(кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Величковського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися з урахуванням положень Загальних умов на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) (надалі - Акт КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) (надалі-Довідка КБ-3) проміжними платежами до 80 к.д. в міру виконання Робіт Пiсляоплата 80 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 11:11
ТД Величківського зі змінами (1) (1) (3).docx
05 лютого 2020 20:33
Проект Договору підряду від 27 січня (1).docx
05 лютого 2020 16:45
зміни В.pdf
05 лютого 2020 16:45
ТЗ Величковського (1).docx
05 лютого 2020 16:45
креслення опори (2) (1).pdf
31 січня 2020 14:46
тзвеличковського.pdf
06 лютого 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 20:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 11:11
ТД Величківського зі змінами (1) (1) (3).docx
06 лютого 2020 11:01
ТД Величківського зі змінами (1) (1).docx
05 лютого 2020 16:45
ТД Величківського зі змінами (1).docx
31 січня 2020 14:46
ТД Величківського зі змінами.docx
27 січня 2020 14:35
ТД Величківського від 27 січня.docx
05 лютого 2020 20:33
Проект Договору підряду від 27 січня (1).docx
05 лютого 2020 16:45
Проект Договору підряду від 27 січня.docx
31 січня 2020 14:46
Проект Договору підряду від 27 січня.docx
27 січня 2020 14:43
Проект Договору підряду від 27 січня.docx
27 січня 2020 14:35
Проект Договору підряду від 27 січня.docx
05 лютого 2020 16:45
зміни В.pdf
05 лютого 2020 16:45
ТЗ Величковського (1).docx
31 січня 2020 14:46
ТЗ Величковського зі змінами.docx
27 січня 2020 14:35
Технічне завдання Величковського.pdf
05 лютого 2020 16:45
креслення опори (2) (1).pdf
31 січня 2020 14:46
креслення опори (2) (1).pdf
27 січня 2020 14:35
креслення опори (2) (1).pdf
31 січня 2020 14:46
тзвеличковського.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-13-000012 ● 475357e773914a17a1bc88d3235c80b1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.03.2020 № 49

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-27-001651-b 27.01.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-31 12:23:01

Роз'яснення щодо висновку

звернення щодо усунення порушень, які усунути не можливо, так як процедура завершена.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-04-01 15:00:39

Відповідь на запит за роз'ясненнями щодо висновку

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг закупівлі за ІD: UA-2020-01-27-001651-b, проведеної Львівським комунальним підприємством «Львівсвітло» (далі - Замовник), за результатами якої складено та 26.03.2020 опубліковано відповідний висновок.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Замовником 31.03.2020 оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо висновку та усунення недоліків.
За результатами вивчення вказаного звернення повідомляємо, що механізм усунення порушень в частині складання тендерної документації та відповідності її вимог вимогам Закону на етапі укладення договору за результатами торгів та його виконання відсутній, з огляду на що у пункті 3 висновку про результати моніторингу вказано зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель - недопущення таких порушень в подальшому.
Стосовно надання роз’яснень щодо трактування висновку повідомляємо, що відповідно до Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.06.2018 за № 654/32106) у пункті 2 робиться висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися.
Отже, у пункті 2 висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-27-001651-b зазначено про наявність порушень за результатами аналізу питань: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та оприлюднення інформації про закупівлю. За результатами аналізу інших питань, що були предметом моніторингу, порушень не встановлено (питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця).
Нагадуємо, що відповідно до вимог частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За частиною 9 статті 7-1 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, службова (посадова) особа замовника, уповноважена особа замовником не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Агументовані заперечення до висновку

2020-04-02 11:12:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІДНІЕНЕРГОТЕХНОЛОГІЇ" 6 892 800,00
UAH з ПДВ
6 892 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 7 382 019,67
UAH з ПДВ
7 305 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" 7 593 552,00
UAH з ПДВ
7 349 790,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Полтава-Паритет" 7 350 767,69
UAH з ПДВ
7 350 767,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 14:34
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:21
Техпаспорт АТ5324СК.pdf
13 лютого 2020 14:21
Техпаспорт АТ3277ВХ.pdf
13 лютого 2020 14:21
Технічне завдання.pdf
13 лютого 2020 14:21
Схема опори.pdf
13 лютого 2020 14:21
Статут ЗЕТ.pdf
13 лютого 2020 14:21
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2020 14:21
Сертифікат Kolo.PDF
13 лютого 2020 14:21
Рішення 1 по ТОВ ЗЕТ.pdf
13 лютого 2020 14:21
Проект договору.pdf
13 лютого 2020 14:21
Опис документів.pdf
13 лютого 2020 14:21
Наказ на директора ЗЕТ.pdf
13 лютого 2020 14:21
Ліцензія ІФАдор.pdf
13 лютого 2020 14:21
Ліцензія ЕП.PDF
13 лютого 2020 14:21
Лицензія ЗЕТ.pdf
13 лютого 2020 14:21
Лист роз'яснення.pdf
13 лютого 2020 14:21
Лист НБУ по лiцензii.pdf
13 лютого 2020 14:21
Сертифікати ISO.pdf
13 лютого 2020 14:21
Дозволи Міськсвітла.pdf
13 лютого 2020 14:21
Дозвіл ЗЕТ.pdf
13 лютого 2020 14:21
Дозвіл ЕП.PDF
13 лютого 2020 14:21
Дозвіл ЕП 1.PDF
13 лютого 2020 14:21
Договірна ціна.pdf
13 лютого 2020 14:21
Договір підряду №208.pdf
13 лютого 2020 14:21
Договір підряду №207.pdf
13 лютого 2020 14:21
Довіреність Губанова.pdf
13 лютого 2020 14:21
Довідка про санкції.pdf
13 лютого 2020 14:21
Довідка про МТБ.pdf
13 лютого 2020 14:21
Довідка про довкілля.pdf
13 лютого 2020 14:21
Довідка про Учасника.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 11:03
Електронний підпис
13 лютого 2020 13:05
Електронний підпис
13 лютого 2020 12:59
Сертифікат 1.pdf
13 лютого 2020 12:59
Ліцензія.pdf
13 лютого 2020 12:58
Гарантія.rar
13 лютого 2020 12:58
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
13 лютого 2020 12:58
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 32.pdf
13 лютого 2020 12:58
Календарний графік.pdf
13 лютого 2020 12:58
Дозволи Арт Буд Плюс.pdf
13 лютого 2020 12:58
Договірна ціна.pdf
13 лютого 2020 12:58
Гарантійний лист.pdf
13 лютого 2020 12:58
Довідка про дозволи.pdf
13 лютого 2020 12:58
Certificate_Elplast_7_2019_2021 (10)-7.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 18:30
Електронний підпис
11 лютого 2020 18:21
Довіреність.7z
11 лютого 2020 18:21
Витяг НР.7z
11 лютого 2020 18:21
Лист для клієнтів.7z
11 лютого 2020 18:21
Банківська Ліцензія.7z
11 лютого 2020 18:21
Гарантія 621-20.7z
11 лютого 2020 18:21
Наказ Буркиця.7z
11 лютого 2020 18:21
25 креслення опори.PDF
11 лютого 2020 18:21
24 інші довідки.PDF
11 лютого 2020 18:21
22 Цінова пропозиція.PDF
11 лютого 2020 18:21
13 Договірна ціна.PDF
11 лютого 2020 18:21
5 Календарний графік.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАХІДНІЕНЕРГОТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ ВілКом Монтаж

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"

ПП "Полтава-Паритет"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗАХІДНІЕНЕРГОТЕХНОЛОГІЇ"
#40688207
Відхилено 6 892 800,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 13:54
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
Переможець 7 305 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 лютого 2020 13:54
Електронний підпис
21 лютого 2020 13:53
протокол відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВілКом Монтаж #41905200

№ рішення у справі

63/42- р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
7 305 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2022 15:58
звіт про виконання договору укладений
13 червня 2022 15:57
звіт про виконання договору укладений
13 червня 2022 15:50
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:24
додаткова угода 2 (2).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:27
ВілКОм.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 15:08
Продовження кошторису ВП2.pdf укладений
18 березня 2020 15:07
Продовження кошторисуВП1.pdf укладений
18 березня 2020 15:07
КошторисВП.pdf укладений
18 березня 2020 15:07
Договір Величковського.pdf укладений
18 березня 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 7 106 202,67
UAH (в тому числі ПДВ 1 184 367,11 UAH)