Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2020-01-27-001592-a ● ee2b2e2783d24ec5ad4f6086c097c9de
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сновська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04061932 |
Місцезнаходження: | 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, Банкова 5 |
Контактна особа: |
Шило Тетяна Михайлівна 380976436640 msnovsk_shilo@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 14:22 |
Очікувана вартість: | 7 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : Папір формату А4 (ZOOM білий 80г/м.кв. 500 аркушів в пачці)100 пач.В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : Папір формату А4 (ZOOM білий 80г/м.кв. 500 аркушів в пачці)100 пач.В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, Банкова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 лютого 2020
—
07 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться на підставі видаткової накладної. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 13:50 |
купля-продажа договір проект1.doc |
27 січня 2020 13:50 |
Оголошення канцелярія2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 28 січня 2020 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації. Дана закупівля являється допороговою тому не підпадає під дію статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція ФОПа розглядатиметься ціна як остаточна не додаючи ПДВ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" |
7 098,00
UAH з ПДВ
|
6 946,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
7 500,00
UAH з ПДВ
|
6 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" |
7 311,00
UAH з ПДВ
|
7 017,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
7 488,00
UAH з ПДВ
|
7 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" #39070834 |
Переможець |
6 946,80
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2020 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 15:48
|
договір 48.pdf | укладений |
11 лютого 2020 15:42
|