Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2020-01-27-001592-a ee2b2e2783d24ec5ad4f6086c097c9de
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шило Тетяна Михайлівна

380976436640 msnovsk_shilo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сновська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061932
Місцезнаходження: 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, Банкова 5
Контактна особа: Шило Тетяна Михайлівна
380976436640
msnovsk_shilo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 14:22
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : Папір формату А4 (ZOOM білий 80г/м.кв. 500 аркушів в пачці)100 пач.В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : Папір формату А4 (ZOOM білий 80г/м.кв. 500 аркушів в пачці)100 пач.В ціну товару включаються витрати на доставку та ПДВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, Банкова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  07 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться на підставі видаткової накладної. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 28 січня 2020 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації. Дана закупівля являється допороговою тому не підпадає під дію статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція ФОПа розглядатиметься ціна як остаточна не додаючи ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" 7 098,00
UAH з ПДВ
6 946,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 7 500,00
UAH з ПДВ
6 996,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 7 311,00
UAH з ПДВ
7 017,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Чернігівторг 7 488,00
UAH з ПДВ
7 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:11
Пропозиція нова.pdf
31 січня 2020 12:50
Пропозиція.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 13:19
НДС.pdf
30 січня 2020 13:19
Витяг новий 2018.pdf
30 січня 2020 13:19
виписка 14.12 (1).pdf

Публічні документи

29 січня 2020 17:32
zoom .jpg
29 січня 2020 17:32
Статут завірений.pdf
29 січня 2020 17:32
Витяг_печатка.pdf
29 січня 2020 17:32
Виписка_печатка.pdf
29 січня 2020 17:32
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

ТОВ Чернігівторг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
Переможець 6 946,80
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 10:25

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
6 946,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 15:48
договір 48.pdf укладений
11 лютого 2020 15:42