Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сметана жирністю не менше ніж 20%
Очікувана вартість
287 790,72 UAH
UA-2020-01-27-001542-a b52201d8aebe4ef083fb8105aec58d30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04653220
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 15:07
Очікувана вартість: 287 790,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 438,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


обсяг на 2020 рік, джерело фінансування - місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, рішення сесії ЮМР від 19.12.2019 №1761. Фактичні обсяги поставки визначаються протягом 2020 року, за індивідуальними замовленнями закладів освіти міста відповідно до перспективного меню.Вимоги до предмета закупівлі, участі у торгах більш детально визначено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3405 кілограми
Сметана жирністю не менше ніж 20%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за фактично поставлену продукцію, після отриманих рахунків. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 13:44
проект договору сметана.pdf
27 січня 2020 13:44
ТД Сметана від 27.01.2020 року.pdf
27 січня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 13:44
проект договору сметана.pdf
27 січня 2020 13:44
ТД Сметана від 27.01.2020 року.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ольга-Плюс 284 317,50
UAH з ПДВ
284 317,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП " МЕНАДА" 287 382,00
UAH з ПДВ
287 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 11:05
Електронний підпис
21 лютого 2020 10:54
Сметана
12 лютого 2020 09:26
Електронний підпис
12 лютого 2020 09:25
сметана 3.pdf
11 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:48
Договір на сметану.pdf
11 лютого 2020 16:48
сметана 3.pdf
11 лютого 2020 16:48
сметана 2.pdf
11 лютого 2020 16:48
сметана 1.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 14:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ольга-Плюс

ПП " МЕНАДА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольга-Плюс
#40179350
284 317,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:23
Протокол_ТК_№7_вiд_02.04.2021_року_Сметана.pdf укладений
02 квітня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 13:27
Дод.угода №3 від 11.01.2021 Сметана жирністю не менше ніж 20%.pdf зміни до договору
12 січня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:07
Дод.угода_№2_до_дог.№137_вiд_04.03.2020_року_Сметана.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 08:48
додаткова угода 1 від 12.10.2020 до договору 137.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 08:44
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:13
договір 137.pdf укладений
04 березня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно положень пункту 1 частини 4 ст. 36 та з урахуванням п. 6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» зменшення обсягу закупівлі на 12524,97 грн згідно наказу УО ЮМР від 07.10.2020 №512
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст.ст. 629, 631, 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до ч.ч. 4, 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (до введення в дію цього Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) та з урахуванням п.6 розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» (В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) продовження строку дії Договору, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу закупівлі у сумі 54275,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі та викладення пункту 2.2 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 185 805,72
UAH (в тому числі ПДВ 30 967,62 UAH)