Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку формату А4
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-01-27-001446-b 6c1ac7925bbb44198c8ae56096518f4f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Торопова Оксана Григорівна

+380508341887 oksana.toropova@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство культури "Дніпропетровський академічний обласний український молодіжний театр" ДОР
Код ЄДРПОУ: 02224465
Вебсайт: http://www.teatrmolodi.com
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул Князя Володимира Великого, 7
Контактна особа: Торопова Оксана Григорівна
+380508341887
oksana.toropova@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 13:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 13:10
Початок аукціону: 07 лютого 2020 14:05
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:15
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно питання щодо допущення на торги товарів, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних нами в тендерній документації, відповідаємо, що в оголошенні про закупівлю папіру для друку нами не зазначається торгова марка товару. Основна вимога закупівлі - це технічні та якісні характеристики товару учасника, які не гірші за вимоги замовника.
Щодо питання вказання конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, повідомляємо: відповідно до змін, внесених до оголошення, учасник має вказати повну назву та виробника запропонованого товару у своїй пропозиції.
Щодо питання допущення до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розгляду їх цінових пропозицій, повідомляємо, що до закупівлі допускаються у т.ч. фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. Ціна учасника ФОП - неплатника ПДВ (його ціна є остаточною, до ціни НЕ додається ПДВ) буде порівнюватись з ціною з ПДВ іншого учасника (якщо цей інший учасник є платником ПДВ); якщо інший учасник не є платником ПДВ - то з ціною цього учасника без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 3 999,00
UAH з ПДВ
3 522,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 3 795,00
UAH з ПДВ
3 651,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 3 816,00
UAH з ПДВ
3 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 15:23
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
05 лютого 2020 15:41
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
05 лютого 2020 15:41
IQ Economy+, 80.pdf
05 лютого 2020 15:41
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 11:42
Цінова_папір.pdf
06 лютого 2020 11:31
Проект договора.pdf
06 лютого 2020 11:31
MAESTRO_ standard_.jpg
06 лютого 2020 11:31
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 лютого 2020 11:31
Протокол зборів.pdf
06 лютого 2020 11:31
Витяг 05.12.19.pdf
06 лютого 2020 11:31
Статут_2019.pdf
06 лютого 2020 11:31
Інформація Учасника.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 13:09
Специфікація.pdf
06 лютого 2020 13:06
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 13:06
Технічні вимоги.pdf
06 лютого 2020 13:06
Порівняльна таблиця.pdf
06 лютого 2020 13:06
Довідка.pdf
06 лютого 2020 13:06
сертифікат IQ ECONOMY+ 80 В.pdf
06 лютого 2020 13:06
19. Виписка (13.08.2019).pdf
06 лютого 2020 13:06
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
06 лютого 2020 13:06
4. Витяг ЄДРПОУ (20.01.2020).pdf
06 лютого 2020 13:06
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
06 лютого 2020 13:06
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
06 лютого 2020 13:06
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 3 522,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 12:30

Документи

13 лютого 2020 12:30
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
3 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2020 12:30
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
19 лютого 2020 14:33