Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку формату А4
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-01-27-001446-b ● 6c1ac7925bbb44198c8ae56096518f4f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство культури "Дніпропетровський академічний обласний український молодіжний театр" ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 02224465 |
Вебсайт: | http://www.teatrmolodi.com |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул Князя Володимира Великого, 7 |
Контактна особа: |
Торопова Оксана Григорівна +380508341887 oksana.toropova@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 13:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 13:10 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 14:05 |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 14:57 |
оголошенняпапір2020.doc |
27 січня 2020 13:07 |
Проект договору.doc |
28 січня 2020 14:57 |
оголошенняпапір2020.doc
|
||
27 січня 2020 13:07 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:15
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно питання щодо допущення на торги товарів, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних нами в тендерній документації, відповідаємо, що в оголошенні про закупівлю папіру для друку нами не зазначається торгова марка товару. Основна вимога закупівлі - це технічні та якісні характеристики товару учасника, які не гірші за вимоги замовника.
Щодо питання вказання конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, повідомляємо: відповідно до змін, внесених до оголошення, учасник має вказати повну назву та виробника запропонованого товару у своїй пропозиції.
Щодо питання допущення до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розгляду їх цінових пропозицій, повідомляємо, що до закупівлі допускаються у т.ч. фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. Ціна учасника ФОП - неплатника ПДВ (його ціна є остаточною, до ціни НЕ додається ПДВ) буде порівнюватись з ціною з ПДВ іншого учасника (якщо цей інший учасник є платником ПДВ); якщо інший учасник не є платником ПДВ - то з ціною цього учасника без ПДВ.
Щодо питання вказання конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, повідомляємо: відповідно до змін, внесених до оголошення, учасник має вказати повну назву та виробника запропонованого товару у своїй пропозиції.
Щодо питання допущення до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розгляду їх цінових пропозицій, повідомляємо, що до закупівлі допускаються у т.ч. фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. Ціна учасника ФОП - неплатника ПДВ (його ціна є остаточною, до ціни НЕ додається ПДВ) буде порівнюватись з ціною з ПДВ іншого учасника (якщо цей інший учасник є платником ПДВ); якщо інший учасник не є платником ПДВ - то з ціною цього учасника без ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
3 999,00
UAH з ПДВ
|
3 522,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
3 795,00
UAH з ПДВ
|
3 651,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
3 816,00
UAH з ПДВ
|
3 696,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
3 522,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
19 лютого 2020 14:33
|