Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-01-27-001374-a 7a81114d4e4741b3bdc9d6e242582ab0
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надія Іванівна Кушнір

+380567675062 ekotd12tmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899708
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 12
Контактна особа: Надія Іванівна Кушнір
+380567675062
ekotd12tmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 15:01
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
771 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.20-річчя Перемоги,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов'язаний оплатити надані послуги протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту прийому — передачі послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-001374-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2015300381
Дата подання: 06 лютого 2020 20:18
Вимога скасування дисквалифікації
1. Доводимо до відома тендерного комітету що "копія Стутуту" або сам "статут" відсутні у фізічних осіб підприємців. Таких документів не існує. Фізичні особи підприємці діють на основі ВИПИСКИ з Единого державного реєстру юридичних осіб, фізічних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Щодо відсутності копії довідки про взяття на облік платника податку... цей документ не є обов'язковий. Довідка платника единого подадтку надана. Якщо замовник ставить під сумнів облік учаника як платника податку то ці данні загально доступні на сайті МІністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Файл безкоштовного запиту надаємо. сгодно нього: дата (21.01.2019) та номер запису про взяття на облік 046619013525.ГОЛОВНЕ УПРАВЛIННЯ ДФС У ДНIПРОПЕТРОВСЬКIЙ ОБЛАСТI, ПРАВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛIННЯ, ЧЕЧЕЛIВСЬКА ДПI (ЧЕЧЕЛОВСЬКИЙ Р-Н М.ДНIПРА). 3. Довідка щодо наявності обаднення (підмінних фонд була надана) - Довідка про обладнення, персонал підмінній фонд (1).pdf. Звертаемо вашу увагу шо її відсутність у іншого учасника Ви ігноруєте. Зауважуючи на више сказане : 1) стату якого не існує 2) довідка яка не обовязкова та дані щодо податкової регистрацію е загально доступними та бескоштовними. Довідка про підмінній фонд була надана! - вимагаємо скасувати нашу дискваліфікацю та провести повторний розгляд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 21:19
На Вашу вимогу повідомляємо наступне: щодо уставних документів необхідних по переліку, достатньо було додати листа по статуту, якщо довідка з податкової безкоштовна можна було Вам її прикріпити, щодо наявності підтверджувальних документів по обладнанню - документи в наявності і вони у файлі обладнання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001374-a.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2015300381
Дата подання: 06 лютого 2020 21:48
Вимога скасування дисквалифікації
Вимагати додади листа про те, що у ФОПов немає статута! Це хіт. Ваші відповіді будуть офіційно надані у Депертамент охорони здоров'я на ім'я Бабського Андрія Анатолійовича, письмово та на пошту gorzdrav@dniprorada.gov.ua. Нехай департамент буде офіційно в курсі подій. Та наглядова рада теж отлимає листа. За наявності витяга платника єдиного податку. вимагати довідку платника подадку. та ігнорувати наявність довідки про "підмінний фонд", зазначаючи її відсутність.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001374-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2015300381
Дата подання: 06 лютого 2020 20:30
Вимога скасування статусу переможця
ТОВ "Атлантис" не надав довідку щодо наявності обладнення (підмінний фонд). Саме ту, яку тендерний комітет вважав відсутнєю у першого учасника та вважав підставою для дисквалівікації. Прощу вказати назву документу де йдеться про "ПІДМІННИЙ ФОНД" або дисваліфікувати виходячи стого, що тендерний комітет прийняв аналогічне ріщення щодо першого учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 21:11
У ТОВ "Атлантіс" є цей документ у переліку під назвою обладнання. Підтверджувальні документи там додаються.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 116 940,00
UAH з ПДВ
116 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Атлантис" 119 688,00
UAH з ПДВ
116 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 22:44
пропозиція оновлена (1).pdf
04 лютого 2020 21:21
Відгуки.pdf
04 лютого 2020 21:21
пропозиція оновлена.pdf
03 лютого 2020 11:06
Гарантійний лист1.pdf
03 лютого 2020 11:06
Гарантійний лист1.pdf
03 лютого 2020 10:56
Довідка право пидпису.pdf
03 лютого 2020 10:40
пропозиція (1).pdf
03 лютого 2020 10:40
договора та акти пдф.rar
03 лютого 2020 10:40
Довідка про досвід.pdf
03 лютого 2020 10:40
Паспорт ипн.pdf
03 лютого 2020 10:40
Витяг з ЭДР.pdf
03 лютого 2020 10:40
пропозиція.pdf
03 лютого 2020 10:40
Паспорт ипн.pdf
03 лютого 2020 10:40
Витяг з ЭДР.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 15:09
Гарантія.pdf
30 січня 2020 15:09
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:09
Працівники.pdf
30 січня 2020 15:09
Обладнання.pdf
30 січня 2020 15:09
Відгуки.pdf
30 січня 2020 15:09
Договора 2017_2019.pdf
30 січня 2020 15:09
Про договора.pdf
30 січня 2020 15:09
регістрац.докум..pdf
30 січня 2020 15:09
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

ТОВ "Атлантис"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
Відхилено 116 340,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:04
ТОВ "Атлантис"
#24610128
Переможець 116 888,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:31

Документи

05 лютого 2020 16:04
Протокол.PDF

Документи

06 лютого 2020 10:29
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Атлантис"
#24610128
116 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2020 10:29
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:04
Договор.PDF укладений
12 лютого 2020 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 116 888,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 481,33 UAH)