Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01235573 |
Місцезнаходження: | 73026, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, вулиця Залізнична,8 |
Контактна особа: |
Маслов Сергій Валерійович 0552455098 kpxkts@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise «Kherson Municipal Transport Service» of Kherson City Council |
National ID: | 01235573 |
Contact point: |
Maslov Serhii 0552455098 kpxkts@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 7 001 060,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 27 січня 2020 16:28 |
Enquiries until: | 17 лютого 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 лютого 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 7 001 060 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
27 січня 2020 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 17:11 |
Announcement.pdf | |
27 січня 2020 16:42 |
Додаток 9 до ТД-п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:41 |
Додаток 8 до ТД-п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:41 |
Додаток 7 до ТД-п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:41 |
Додаток 6.2 до ТД -п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:40 |
Додаток 6.1 до ТД-п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:39 |
Додаток 5 до ТД п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:38 |
Додаток 4.2 до ТД-п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:38 |
Додаток 4.1 до ТД-п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:37 |
Додаток 3 до ТД-п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:36 |
Додаток 2 до ТД п. 51 - 2020.docx | |
27 січня 2020 16:36 |
Додаток 1 до ТД-п.51-2020.doc | |
27 січня 2020 16:35 |
Дизельне паливо-КП ХКТС -п.51 - 2020.doc |
27 січня 2020 17:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2020 17:11 |
Announcement.pdf
|
|||
27 січня 2020 16:42 |
Додаток 9 до ТД-п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:41 |
Додаток 8 до ТД-п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:41 |
Додаток 7 до ТД-п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:41 |
Додаток 6.2 до ТД -п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:40 |
Додаток 6.1 до ТД-п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:39 |
Додаток 5 до ТД п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:38 |
Додаток 4.2 до ТД-п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:38 |
Додаток 4.1 до ТД-п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:37 |
Додаток 3 до ТД-п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:36 |
Додаток 2 до ТД п. 51 - 2020.docx
|
|||
27 січня 2020 16:36 |
Додаток 1 до ТД-п.51-2020.doc
|
|||
27 січня 2020 16:35 |
Дизельне паливо-КП ХКТС -п.51 - 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо, що наша тендерна пропозиція була відхилена безпідставно враховуючи слідуююче.
1. В протоколі Замовника вказано, що в порушення вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано паспорт на дизельне пальне на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, однак нами в складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності на українській мові, а відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати копії сертифікату відповідності; сертифікату якості або паспорту на запропонований товар. Тобто паспорт не є визначальним, оскільки вказано сертифікат або паспорт. Тобто вимогу щодо автентичного перекладу паспорту вважаємо незаконною та необгрунтованою.
2. Відповідно до Протоколу Замовника вказано, що в порушення вимог додатку № 1 до тендерної документації, учасником торгів не надано у складі тендерної пропозиції листа - гарантії, що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Вважаємо, що дана вимога підпадає під визначення формальних (несуттєвих) помилок, а саме як визначено тендерною документацією- зазначенні неповного переліку інформації в повному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі тендерної пропозиції учасника; Хочемо зазначити, що в складі тендерної пропозиції учасником надано копію ліцензії, а також в письмовій згоді учасника визначено, що він розуміє, що в разі ненадання необхідних дозволів, ліцензій ми відмовимося від укладання договору. Враховуючи, що для виконання умов тендерної документації нашому підприємству достатньо мати ліцензію на оптову торгівлю, то відсутність даної довідки можна вважати несуттєвою помилкою.
3. У протоколі Замовника визначено, що витяг надано без підпису та печатки з боку управління ДПС, вважаємо, що вказаний недолік не є підставою для відхилення нашої пропозиції, оскільки вказаний витяг наданий ДПС шляхом електронного документообігу в програмі "М.Е.Д.О.К" та є таким, що відповідає чинному законодавству.
Враховуючи вищевикладене просимо переглянути нашу вимогу та допустити тендерну пропозицію до аукціону
З технічних причин, функціонал офіційного порталу ProZorro на сьогодні не дає можливість оприлюднення самого протоколу, у зв’язку з відсутністю необхідних для цього функцій на майданчику Newtend, причини відхилення тендерних пропозицій учасників торгів Замовником зазначені у призначених для цього віконцях на електронному майданчику. Учасники мають можливість ознайомитись повністю з причинами недопущення їхньої тендерної пропозиції до аукціону через офіційний портал ProZorro переглянувши pdf файл «Протокол розгляду тендерних пропозицій».
Стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції інформуємо про наступне:
- відповідно до умов тендерної документації, тендерна пропозиція подається Учасниками українською мовою. В разі якщо пропозиція Учасника подається іншою мовою ніж українська, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою.
В порушення зазначеної умови учасником у складі тендерної пропозиції надано паспорти на дизельне паливо на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, що не відповідає умовам тендерної документації;
- в порушення умов додатку № 1 до тендерної документації, учасником торгів не надано у складі тендерної пропозиції листа – гарантії що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Відсутність документів, надання яких передбачено вимогами тендерної документацією, не відноситься до переліку формальних (несуттєвих) помилок, наведених у тендерній документації ( пункт 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» стр 5), а є порушення умов тендерної документації.;
- наданий у складі тендерної пропозиції Витяг з реєстру платників податку на додану вартість надано без підпису та печатки з боку управління ДПС в Одеської області.
Копія Свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість або єдиного податку (копія завірена печаткою* підприємства) та/без або витягу з реєстру платника податку на додану вартість або єдиного податку надається без підпису та печатки є дійсної тільки при наявності кюар коду (QR-code); Наданий у складі тендерної пропозиції документ не містить кюар коду (QR-code);
З урахуванням вищевикладеного тендерний комітет Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради і прийняв рішення відхилить тендерну пропозицію учасника торгів, тому залишає вимогу без задоволення.
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було здійснено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації та протокольно прийнято рішення про допущення або відхилення тендерних пропозицій учасників торгів у строк, що не перевищує 20 робочих днів. (Протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17 березня 2020р. № 35, 36 (додається).
З технічних причин, функціонал офіційного порталу ProZorro на сьогодні не дає можливість оприлюднення самого протоколу, у зв’язку з відсутністю необхідних для цього функцій на майданчику Newtend, причини відхилення тендерних пропозицій учасників торгів Замовником зазначені у призначених для цього віконцях на електронному майданчику.
Учасники мають можливість ознайомитись повністю з причинами недопущення їхньої тендерної пропозиції до аукціону через офіційний портал ProZorro переглянувши pdf файл «Протокол розгляду тендерних пропозицій».
Замовник повинен: "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій." Протокол у відповідності до затверджених форм відсутній та не був опублікован на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до п.1 Стаття 10. Оприлюднення інформації про закупівлю, а саме протягом одного дня з дня його затвердження.
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було здійснено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації та протокольно прийнято рішення про допущення або відхилення тендерних пропозицій учасників торгів у строк, що не перевищує 20 робочих днів. (Протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17 березня 2020р. № 35, 36 (додається).
З технічних причин, функціонал офіційного порталу ProZorro на сьогодні не дає можливість оприлюднення самого протоколу, у зв’язку з відсутністю необхідних для цього функцій на майданчику Newtend, причини відхилення тендерних пропозицій учасників торгів Замовником зазначені у призначених для цього віконцях на електронному майданчику.
Учасники мають можливість ознайомитись повністю з причинами недопущення їхньої тендерної пропозиції до аукціону через офіційний портал ProZorro переглянувши pdf файл «Протокол розгляду тендерних пропозицій».
2. По другій причині відхилення просимо зазаначити що представлений товар відповідає всім показникам які вимагав замовник та не погіршує показники дизельного палива. Законом України не забороняється надавати еквівалент товару, якщо він відповідає технічним показникам. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною.
3. По третій причині відхилення, дана помилка не впливає на технічні, якістні показники товару та на пропозицію в цілому. Замовником також не було додатково надано інструкцій згідно запонення данної форми, тому участник не може бути відхилений за данним пунктом відповідно до Законодавства України.
Просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації ПП "АГРО СТАР"
- в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання-передачі, накладних).
В порушення вищезазначеної умови, учасником торгів замість видаткових накладних (актів приймання-передачі), які свідчать про виконання аналогічного договору, надано акт звірки взаєморозрахунків між підприємствами, з якого неможливо зробити висновок про виконання учасником договору;
- в порушення вимог, зазначених у додатку № 3 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надана копія сертифікату відповідності та паспорту якості на дизельне паливо ДП-З-Євро5-ВО (зимове), у той час, як тендерною документацією вимагалось надання вищезазначених документів на дизельне паливо ДП-Л-Євро5 (літне), що є предметом закупівлі цих торгів; таким чином учасником торгів на надано у складі тендерної пропозиції документу, який вимагався тендерною документацією.
- у наданій учасником, у складі тендерної пропозиції, формі «Загальні відомості про учасника торгів», не вірно зазначено юридичний статус – «приватне підприємство», замість – «юридична особа», що було вимогою тендерної документації..
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
1. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання-передачі, накладних). Участником надано у складі пропозиції акт звірки взаєморозрахунків між підприємствами який зроблений по факту виконаного договору (договір надано в складі пропозиції), зроблений з оригінального документу для посвідчення справжності данного документу, та що не являється порушенням установлених Замовником вимог. Акт звірки взаєморозрахунків - являється документом який підтверджує виконання договору у повному обсязі зі сторони Участника. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною. Так як документи згідно данного пункту надані в повному обсязі. 2. По другій причині відхилення просимо зазаначити що представлений товар відповідає всім показникам які вимагав замовник та не погіршує показники дизельного палива. Законом України не забороняється надавати еквівалент товару, якщо він відповідає технічним показникам. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною. 3. По третій причині відхилення, дана помилка не впливає на технічні, якістні показники товару та на пропозицію в цілому. Замовником також не було додатково надано інструкцій згідно запонення данної форми, тому участник не може бути відхилений за данним пунктом відповідно до Законодавства України. Просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації ПП "АГРО СТАР"
Замовник повинен: "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій." Протокол у відповідності до затверджених форм відсутній та не був опублікован на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до п.1 Стаття 10. Оприлюднення інформації про закупівлю, а саме протягом одного дня з дня його затвердження.
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було здійснено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації та протокольно прийнято рішення про допущення або відхилення тендерних пропозицій учасників торгів у строк, що не перевищує 20 робочих днів. (Протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17 березня 2020р. № 35, 36 (додається).
З технічних причин, функціонал офіційного порталу ProZorro на сьогодні не дає можливість оприлюднення самого протоколу, у зв’язку з відсутністю необхідних для цього функцій на майданчику Newtend, причини відхилення тендерних пропозицій учасників торгів Замовником зазначені у призначених для цього віконцях на електронному майданчику.
Учасники мають можливість ознайомитись повністю з причинами недопущення їхньої тендерної пропозиції до аукціону через офіційний портал ProZorro переглянувши pdf файл «Протокол розгляду тендерних пропозицій».
2. По другій причині відхилення просимо зазаначити що представлений товар відповідає всім показникам які вимагав замовник та не погіршує показники дизельного палива. Законом України не забороняється надавати еквівалент товару, якщо він відповідає технічним показникам. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною.
3. По третій причині відхилення, дана помилка не впливає на технічні, якістні показники товару та на пропозицію в цілому. Замовником також не було додатково надано інструкцій згідно запонення данної форми, тому участник не може бути відхилений за данним пунктом відповідно до Законодавства України.
Просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації ПП "АГРО СТАР"
- в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання-передачі, накладних).
В порушення вищезазначеної умови, учасником торгів замість видаткових накладних (актів приймання-передачі), які свідчать про виконання аналогічного договору, надано акт звірки взаєморозрахунків між підприємствами, з якого неможливо зробити висновок про виконання учасником договору;
- в порушення вимог, зазначених у додатку № 3 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надана копія сертифікату відповідності та паспорту якості на дизельне паливо ДП-З-Євро5-ВО (зимове), у той час, як тендерною документацією вимагалось надання вищезазначених документів на дизельне паливо ДП-Л-Євро5 (літне), що є предметом закупівлі цих торгів; таким чином учасником торгів на надано у складі тендерної пропозиції документу, який вимагався тендерною документацією.
- у наданій учасником, у складі тендерної пропозиції, формі «Загальні відомості про учасника торгів», не вірно зазначено юридичний статус – «приватне підприємство», замість – «юридична особа», що було вимогою тендерної документації..
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
2. Аналогічний договір № ТМО-245/19 Наданий не в повному обсязі (Посилання на закупілю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-10-001162-c). Не долучені Додаткові угоди які є невід'ємною частиною договору.
Аналогічний договір №55ОКДГ- 0004 Наданий не в повному обсязі (Вісутній додаток №2)
Аналогічний договір № 38ПТ-18081/19 наданий не у відповідості до встановлених умов Замовника
Тобто відповідно ст. 16 участник не відповідає вимогам Тендерного комітету
3. Сертифікат відповідності наданий участником(стр. 248) не є дійсним навіть на момент подачі пропозиції
4. На значній кількості документів накладено зображення підпису та М.П. про що свідчать спотворення тексту документів та наявність пікселів іншого кольору.(Файл з зображеннями у вкладенні)
З урахуванням вищевикладеного, в своїх вимогах Ви жодним чином не звертаєтесь за отриманням додаткової інформації стосовно причини невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Тому тендерним комітетом, враховуючи ситуацію що склалася (аукціон по зазначеній закупівлі офіційним порталом ProZorro призначено по Лоту № 1 на 24 березня 2020 15:54, по Лоту № 2 на 24 березня 2020 11:01) прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
1. Лист згода на обробку персональних даних та довідки створені учасником не містить підпису учасника який зазначений як обов'язковий реквізит натомість міститься факсімільє, застосування якого учасник не зазначає у складі пропозиції. 2. Аналогічний договір № ТМО-245/19 Наданий не в повному обсязі (Посилання на закупілю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-10-001162-c). Не долучені Додаткові угоди які є невід'ємною частиною договору. Аналогічний договір №55ОКДГ- 0004 Наданий не в повному обсязі (Вісутній додаток №2) Аналогічний договір № 38ПТ-18081/19 наданий не у відповідості до встановлених умов Замовника Тобто відповідно ст. 16 участник не відповідає вимогам Тендерного комітету 3. Сертифікат відповідності наданий участником(стр. 248) не є дійсним навіть на момент подачі пропозиції 4. На значній кількості документів накладено зображення підпису та М.П. про що свідчать спотворення тексту документів та наявність пікселів іншого кольору.
З урахуванням вищевикладеного, в своїх вимогах Ви жодним чином не звертаєтесь за отриманням додаткової інформації стосовно причини невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Тому тендерним комітетом, враховуючи ситуацію що склалася (аукціон по зазначеній закупівлі офіційним порталом ProZorro призначено по Лоту № 1 на 24 березня 2020 15:54, по Лоту № 2 на 24 березня 2020 11:01) прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
1. Лист згода на обробку персональних даних та довідки створені учасником не містить підпису учасника який зазначений як обов'язковий реквізит натомість міститься факсімільє, застосування якого учасник не зазначає у складі пропозиції. 2. Аналогічний договір № ТМО-245/19 Наданий не в повному обсязі (Посилання на закупілю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-10-001162-c). Не долучені Додаткові угоди які є невід'ємною частиною договору. Аналогічний договір №55ОКДГ- 0004 Наданий не в повному обсязі (Вісутній додаток №2) Аналогічний договір № 38ПТ-18081/19 наданий не у відповідості до встановлених умов Замовника Тобто відповідно ст. 16 участник не відповідає вимогам Тендерного комітету 3. Сертифікат відповідності наданий участником(стр. 248) не є дійсним навіть на момент подачі пропозиції 4. На значній кількості документів накладено зображення підпису та М.П. про що свідчать спотворення тексту документів та наявність пікселів іншого кольору.
Тому у участника відсутні документи на підтвердження технічної частини та документи згідно ст.16
Також у участника відсутні контактні номера уповноваженої особи відповідно до вимоги Додатку 1 ТД.
До функцій тендерного комітету не відноситься експертне дослідження документів, графологічна експертиза чи експертиза печаток. Виходячи з цього, тендерний комітет не має законних підстав робити висновки стосовно достовірності підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника.
З урахуванням вищезазначеного, тендерний комітет і прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІАКАР» умовам тендерної документації.
2. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок в зазначені тендерній документації віднесено крім іншого і наступне:
- зазначенні неповного переліку інформації в повному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі тендерної пропозиції учасника.
Контактні номера телефонів уповноваженої особи учасником закупівлі зазначено у додатку 5 до тендерної документації «Загальні відомості про учасника торгів», наданому у складі тендерної пропозиції
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Тому у участника відсутні документи на підтвердження технічної частини та документи згідно ст.16
Також у участника відсутні контактні номера уповноваженої особи відповідно до вимоги Додатку 1 ТД.
До функцій тендерного комітету не відноситься експертне дослідження документів, графологічна експертиза чи експертиза печаток. Виходячи з цього, тендерний комітет не має законних підстав робити висновки стосовно достовірності підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника.
З урахуванням вищезазначеного, тендерний комітет і прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІАКАР» умовам тендерної документації.
2. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок в зазначені тендерній документації віднесено крім іншого і наступне:
- зазначенні неповного переліку інформації в повному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі тендерної пропозиції учасника.
Контактні номера телефонів уповноваженої особи учасником закупівлі зазначено у додатку 5 до тендерної документації «Загальні відомості про учасника торгів», наданому у складі тендерної пропозиції
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Наявність накладення – малюнку – печатки і підпису є очевидним:
1) його видно при натисканні правою кнопкою мишки на об’єкт – печатку та
підпис;
2) доступна можливість копіювання та використання у будь якому іншому
документі;
3) при перегляді документу у вкладці – Файл – Свойства… - Описание (графа
"Прилолжение" містить назву програми за допомогою якої було створено документ –
"Microsoft word 2010".
Прецедент відхилення згідно даного порушення Рішення АМКУ UA-2019-01-11-001821-c.a1
Файл з підтвердження у складі вимоги.
2. Учасник в складі пропозиції надав значну кількість документів без нумерації сторінок згідно вимоги ТД. (Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання).
До функцій тендерного комітету не відноситься експертне дослідження документів, графологічна експертиза чи експертиза печаток. Виходячи з цього, тендерний комітет не має законних підстав робити висновки стосовно достовірності підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника.
З урахуванням вищезазначеного, тендерний комітет і прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» умовам тендерної документації.
2. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000054 ● e5fc7e50504844c68862a386a17baa1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2020 № 113
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-27-001315-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Херсонський комунальний транспортний сервіс» надає заперечення до висновку про результати моніторингу (UA-M-2020-06-11-000054) на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) у 2020 році (оголошення UA-2020-01-27-001315-c) 17.03.2020 тендерний комітет Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» прийняв рішення щодо допущення учасників процедури закупівлі до електронного аукціону та 18.03.2020 оприлюднив в електронної системі ПРОЗОРРО протокол розгляду тендерних пропозицій з обґрунтуванням допущення до аукціону та підстав відхилення тендерних пропозицій учасників. Протягом 20.03.2020 учасник процедури закупівлі приватне підприємство «Агро Стар» оприлюднювало вимоги щодо пояснення підстав відхилення його тендерної пропозиції. Перша вимога була оприлюдненна учасником о 15:59 , остання о 22:44, всього учасником за цей період було оприлюднено 15 вимог. Відповідно до вимог чинного законодавства тендерним комітетом надавалися відповіді у строки передбачені Законом: № Скаржник Номер вимоги Дата та час надходження вимоги Дата та час надання відповіді на вимогу 1 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b1 20.03.2020 о 15:59 23.03.2020 о 12:38 2 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b2 22.03.2020 о 16:37 23.03.2020 о 12:39 3 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b3 22.03.2020 о 16:39 23.03.2020 о 12:41 4 ТОВ Гранд Ойл Плюс UA-2020-01-27-001315-c.c8 23.03.2020 о 16:03 23.03.2020 о 19:30 5 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b4 23.03.2020 о 15:05 23.03.2020 о 18:14 6 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b8 23.03.2020 о 15:07 23.03.2020 о 18:15 7 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b6 23.03.2020 о 15:33 23.03.2020 о 19:31 8 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b7 23.03.2020 о 15:34 23.03.2020 о 19:32 9 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b9 23.03.2020 о 16:47 23.03.2020 о 18:17 10 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b10 23.03.2020 о 18:23 23.03.2020 о 19:10 11 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b11 23.03.2020 о 18:24 23.03.2020 о 19:09 12 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b12 23.03.2020 о 22:35 13 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b13 23.03.2020 о 22:37 14 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b14 23.03.2020 о 22:44 15 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b15 23.03.2020 о 22:44 Слід зазначити, що зміст вимог за номерами UA-2020-01-27-001315-c.b12 та UA-2020-01-27-001315-c.b13, які оприлюднені 23.03.2020 о 22:35 та відповідно 23.03.2020 о 22:37 є ідентичними за змістом вимозі за номером UA-2020-01-27-001315-c.b7, яка оприлюднена 23.03.2020 о 15:34 та на неї надана відповідь 23.03.2020 о 19.32. Як видно з наведеної таблиці вимоги з 10 по 15 оприлюднені учасником у електронній системі вже після закінчення робочого часу, але не зважаючи на це тендерним комітетом продовжено надання на них відповідей. Тільки на ті вимоги, які надійшли після 22:35 години і тендерний комітет уже технічно не мав змоги оприлюднювати відповіді, тендерним комітетом було підготовлено відповіді але враховуючи вже пізній час заплановано оприлюднити вже їх 24.03.2020 року. У ніч з 23.03.2020 на 24.03.2020 в електронній системі закупівель «PROZORRO» автоматично відбулась зміна статусу процедури закупівлі та системою було призначено дату проведення електронного аукціону. Згідно вимог пункту 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначається системою автоматично . У зв’язку з тим, що змінився статус процедури, 24.03.2020 тендерний комітет Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» не мав технічної можливості оприлюднити відповіді на вимоги за номерами UA-2020-01-27-001315-c.b12 та UA-2020-01-27-001315-c.b13, які оприлюднено учасником після 22:35 Враховуючи вище зазначене вважаємо, що не оприлюднення відповідей на вимоги, надіслані учасником після 22:35 23.03.2020 року сталося за об’єктивними обставинами, не залежними від дії тендерного комітету, з технічних причин та відповідно до регламенту роботи електронній системі закупівель «PROZORRO». Крім того вважаємо, що дії тендерного комітету в цій ситуації не є порушеннями, яке тягне за собою розірвання договору на закупівлі вкрай необхідного для комунального підприємства дизельного палива для надання послуг з перевезення мешканцям міста. Ситуація спричинена недобросовісним учасником, який мав на меті відмінити тендер за будь яку ціну.
2020-06-23 11:15:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону щодо своєчасності надання відповіді на вимоги учасника стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 – Дизельне паливо наливом для теплоходів |
Опис предмету закупівлі: |
Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 464 100,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 320,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату замовленого Товару (партії Товару) протягом 15 календарних днів з дня одержання Товару. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01235573 |
Місцезнаходження: | 73026, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, вулиця Залізнична,8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СИНЄВИР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
"Гранд Ойл Плюс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "НАФТОСФЕРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БІОЕТАЛОН | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "АГРО СТАР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РІАКАР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2020 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОСФЕРА" |
1 145 100,00
UAH з ПДВ
|
983 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІАКАР" |
1 155 000,00
UAH з ПДВ
|
986 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" |
1 204 500,00
UAH з ПДВ
|
986 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 201 200,00
UAH з ПДВ
|
1 122 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОСФЕРА" #41131435 |
Переможець |
983 400,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:55
|
Форма пов. Манго Нафтосфера.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:55
|
Д.У. Нафтосфера.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 16:42
|
провідомлення зміни.jpg | зміни до договору |
28 липня 2020 16:39
|
повіломлення зміни1.jpg | зміни до договору |
28 липня 2020 16:38
|
Додаткова угода №1 27.07.2020 р..pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 09:21
|
договір лот № 1.PDF | укладений |
07 квітня 2020 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі та змінити ціну за одиницю товару не більше ніж, на 10 відсотків від ціни визначеної в Договорі. 2. На підставі п. 1 цієї Додаткової угоди, керуючись п.3.3. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди викласти п.3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна (сума) цього Договору становить 983 385 гривень 78 копійок (дев’ятсот вісімдесят три тисячі триста вісімдесят п’ять гривень 78 копійок), у тому числі: ПДВ 163 897 гривень 63 копійки. Ціна Договору визначається з урахуванням розділу 5 Податкового кодексу України. Ціна товару включає сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари, та згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни. Ціна договору складається з сум, вказаних у видаткових накладних і рахунках – фактурах, виданих на підставі Договору. Ціна з ПДВ, дизельного палива – 18,78 грн. за літр. № з/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю виміру без ПДВ Ціна за одиницю виміру з ПДВ Сума без ПДВ 1 Дизельне паливо наливом для теплоходів л. 6 000 14,90 17,88 89 400,00 2 Дизельне паливо наливом для теплоходів л. 46 651 15,65 18,78 730 088,15 Всього без ПДВ 819 488,15 ПДВ 20% 163 897,63 Всього з ПДВ 983 385,78 13. Номер додаткової угоди. № 1 14. Сума договору після внесення змін. 983 385,78 грн. (дев’ятсот вісімдесят три тисячі триста вісімдесят п’ять гривень 78 копійок), у тому числі ПДВ 163 897 гривень 63 копійки. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. - 52651 літр |
Номер договору про закупівлю: | № 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись ч.6 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р. та 1 ч. 4 ст. 36 Розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків. |
Номер договору про закупівлю: | № 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |