Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Diesel fuel
Очікувана вартість
7 001 060,00 UAH
UA-2020-01-27-001315-c 1b1b75e23b2340f6b325f9301ee95fd1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маслов Сергій Валерійович

0552455098 kpxkts@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01235573
Місцезнаходження: 73026, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, вулиця Залізнична,8
Контактна особа: Маслов Сергій Валерійович
0552455098
kpxkts@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise «Kherson Municipal Transport Service» of Kherson City Council
National ID: 01235573
Contact point: Maslov Serhii
0552455098
kpxkts@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 січня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 12:00
Очікувана вартість: 7 001 060,00 UAH з ПДВ
Publication date: 27 січня 2020 16:28
Enquiries until: 17 лютого 2020 12:00
Complaints submission until: до 23 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 лютого 2020 12:00

Information

Estimated total value: 7 001 060 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
2 лоти
2 lots

Тендерна документація

27 січня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 17:11
Announcement.pdf
27 січня 2020 16:42
Додаток 9 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:41
Додаток 8 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:41
Додаток 7 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:41
Додаток 6.2 до ТД -п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:40
Додаток 6.1 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:39
Додаток 5 до ТД п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:38
Додаток 4.2 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:38
Додаток 4.1 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:37
Додаток 3 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:36
Додаток 2 до ТД п. 51 - 2020.docx
27 січня 2020 16:36
Додаток 1 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:35
Дизельне паливо-КП ХКТС -п.51 - 2020.doc
27 січня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 17:11
Announcement.pdf
27 січня 2020 16:44
Announcement.pdf
27 січня 2020 16:42
Додаток 9 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:41
Додаток 8 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:41
Додаток 7 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:41
Додаток 6.2 до ТД -п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:40
Додаток 6.1 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:39
Додаток 5 до ТД п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:38
Додаток 4.2 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:38
Додаток 4.1 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:37
Додаток 3 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:36
Додаток 2 до ТД п. 51 - 2020.docx
27 січня 2020 16:36
Додаток 1 до ТД-п.51-2020.doc
27 січня 2020 16:35
Дизельне паливо-КП ХКТС -п.51 - 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: "Гранд Ойл Плюс", Код ЄДРПОУ:42684089
Дата подання: 23 березня 2020 16:03
про допуск тендерної пропозиції до аукціону
Відповідно до ч2. ст. 30 ЗУ "Про державні закупівлі" Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Однак учасник ТОВ "Гранд Ойл Плюс" не отримав інформації, щодо відхилення тендерної документації як зазначено в законі. Так відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про державні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вважаємо, що наша тендерна пропозиція була відхилена безпідставно враховуючи слідуююче.
1. В протоколі Замовника вказано, що в порушення вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано паспорт на дизельне пальне на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, однак нами в складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності на українській мові, а відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати копії сертифікату відповідності; сертифікату якості або паспорту на запропонований товар. Тобто паспорт не є визначальним, оскільки вказано сертифікат або паспорт. Тобто вимогу щодо автентичного перекладу паспорту вважаємо незаконною та необгрунтованою.
2. Відповідно до Протоколу Замовника вказано, що в порушення вимог додатку № 1 до тендерної документації, учасником торгів не надано у складі тендерної пропозиції листа - гарантії, що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Вважаємо, що дана вимога підпадає під визначення формальних (несуттєвих) помилок, а саме як визначено тендерною документацією- зазначенні неповного переліку інформації в повному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі тендерної пропозиції учасника; Хочемо зазначити, що в складі тендерної пропозиції учасником надано копію ліцензії, а також в письмовій згоді учасника визначено, що він розуміє, що в разі ненадання необхідних дозволів, ліцензій ми відмовимося від укладання договору. Враховуючи, що для виконання умов тендерної документації нашому підприємству достатньо мати ліцензію на оптову торгівлю, то відсутність даної довідки можна вважати несуттєвою помилкою.
3. У протоколі Замовника визначено, що витяг надано без підпису та печатки з боку управління ДПС, вважаємо, що вказаний недолік не є підставою для відхилення нашої пропозиції, оскільки вказаний витяг наданий ДПС шляхом електронного документообігу в програмі "М.Е.Д.О.К" та є таким, що відповідає чинному законодавству.
Враховуючи вищевикладене просимо переглянути нашу вимогу та допустити тендерну пропозицію до аукціону
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 19:30
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було здійснено розгляд тендерних пропозицій учасників, а саме ТОВ «Гранд ОЙЛ Плюс» на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації та протокольно прийнято рішення про допущення до аукціону або відхилення тендерних пропозицій учасників торгів (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 17 березня 2020р. № 35).
З технічних причин, функціонал офіційного порталу ProZorro на сьогодні не дає можливість оприлюднення самого протоколу, у зв’язку з відсутністю необхідних для цього функцій на майданчику Newtend, причини відхилення тендерних пропозицій учасників торгів Замовником зазначені у призначених для цього віконцях на електронному майданчику. Учасники мають можливість ознайомитись повністю з причинами недопущення їхньої тендерної пропозиції до аукціону через офіційний портал ProZorro переглянувши pdf файл «Протокол розгляду тендерних пропозицій».
Стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції інформуємо про наступне:
- відповідно до умов тендерної документації, тендерна пропозиція подається Учасниками українською мовою. В разі якщо пропозиція Учасника подається іншою мовою ніж українська, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою.
В порушення зазначеної умови учасником у складі тендерної пропозиції надано паспорти на дизельне паливо на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, що не відповідає умовам тендерної документації;
- в порушення умов додатку № 1 до тендерної документації, учасником торгів не надано у складі тендерної пропозиції листа – гарантії що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Відсутність документів, надання яких передбачено вимогами тендерної документацією, не відноситься до переліку формальних (несуттєвих) помилок, наведених у тендерній документації ( пункт 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» стр 5), а є порушення умов тендерної документації.;
- наданий у складі тендерної пропозиції Витяг з реєстру платників податку на додану вартість надано без підпису та печатки з боку управління ДПС в Одеської області.
Копія Свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість або єдиного податку (копія завірена печаткою* підприємства) та/без або витягу з реєстру платника податку на додану вартість або єдиного податку надається без підпису та печатки є дійсної тільки при наявності кюар коду (QR-code); Наданий у складі тендерної пропозиції документ не містить кюар коду (QR-code);
З урахуванням вищевикладеного тендерний комітет Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради і прийняв рішення відхилить тендерну пропозицію учасника торгів, тому залишає вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 20 березня 2020 15:59
Надання причин відхилення
Прохання надати обгрунтовані причини відхилення пропозиції Замовником.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 12:38
Частиною 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було здійснено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації та протокольно прийнято рішення про допущення або відхилення тендерних пропозицій учасників торгів у строк, що не перевищує 20 робочих днів. (Протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17 березня 2020р. № 35, 36 (додається).
З технічних причин, функціонал офіційного порталу ProZorro на сьогодні не дає можливість оприлюднення самого протоколу, у зв’язку з відсутністю необхідних для цього функцій на майданчику Newtend, причини відхилення тендерних пропозицій учасників торгів Замовником зазначені у призначених для цього віконцях на електронному майданчику.
Учасники мають можливість ознайомитись повністю з причинами недопущення їхньої тендерної пропозиції до аукціону через офіційний портал ProZorro переглянувши pdf файл «Протокол розгляду тендерних пропозицій».
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 22 березня 2020 16:37
Порушення Замовником п.5 ст.28 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України "Про публічні закупівлі". (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)
У відповідності до п.5 ст.28 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України "Про публічні закупівлі".
Замовник повинен: "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій." Протокол у відповідності до затверджених форм відсутній та не був опублікован на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до п.1 Стаття 10. Оприлюднення інформації про закупівлю, а саме протягом одного дня з дня його затвердження.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 12:39
Частиною 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було здійснено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації та протокольно прийнято рішення про допущення або відхилення тендерних пропозицій учасників торгів у строк, що не перевищує 20 робочих днів. (Протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17 березня 2020р. № 35, 36 (додається).
З технічних причин, функціонал офіційного порталу ProZorro на сьогодні не дає можливість оприлюднення самого протоколу, у зв’язку з відсутністю необхідних для цього функцій на майданчику Newtend, причини відхилення тендерних пропозицій учасників торгів Замовником зазначені у призначених для цього віконцях на електронному майданчику.
Учасники мають можливість ознайомитись повністю з причинами недопущення їхньої тендерної пропозиції до аукціону через офіційний портал ProZorro переглянувши pdf файл «Протокол розгляду тендерних пропозицій».
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 15:33
Неправомірне відхилення
1. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання-передачі, накладних). Участником надано у складі пропозиції акт звірки взаєморозрахунків між підприємствами який зроблений по факту виконаного договору (договір надано в складі пропозиції), зроблений з оригінального документу для посвідчення справжності данного документу, та що не являється порушенням установлених Замовником вимог. Акт звірки взаєморозрахунків - являється документом який підтверджує виконання договору у повному обсязі зі сторони Участника. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною. Так як документи згідно данного пункту надані в повному обсязі.
2. По другій причині відхилення просимо зазаначити що представлений товар відповідає всім показникам які вимагав замовник та не погіршує показники дизельного палива. Законом України не забороняється надавати еквівалент товару, якщо він відповідає технічним показникам. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною.
3. По третій причині відхилення, дана помилка не впливає на технічні, якістні показники товару та на пропозицію в цілому. Замовником також не було додатково надано інструкцій згідно запонення данної форми, тому участник не може бути відхилений за данним пунктом відповідно до Законодавства України.
Просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації ПП "АГРО СТАР"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 19:31
Стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції поданої Приватним підприємством «АГРО СТАР» інформуємо про наступне:
- в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання-передачі, накладних).
В порушення вищезазначеної умови, учасником торгів замість видаткових накладних (актів приймання-передачі), які свідчать про виконання аналогічного договору, надано акт звірки взаєморозрахунків між підприємствами, з якого неможливо зробити висновок про виконання учасником договору;
- в порушення вимог, зазначених у додатку № 3 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надана копія сертифікату відповідності та паспорту якості на дизельне паливо ДП-З-Євро5-ВО (зимове), у той час, як тендерною документацією вимагалось надання вищезазначених документів на дизельне паливо ДП-Л-Євро5 (літне), що є предметом закупівлі цих торгів; таким чином учасником торгів на надано у складі тендерної пропозиції документу, який вимагався тендерною документацією.
- у наданій учасником, у складі тендерної пропозиції, формі «Загальні відомості про учасника торгів», не вірно зазначено юридичний статус – «приватне підприємство», замість – «юридична особа», що було вимогою тендерної документації..
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b12
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 22:35
Не правомірне відхилення пропозиції
Прохання надати тендерним комітетом розгорнуту відповідь (не скопіювати протокол відхилення). Та обгрунтувати своє рішення відповідно до нашої вимоги:
1. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання-передачі, накладних). Участником надано у складі пропозиції акт звірки взаєморозрахунків між підприємствами який зроблений по факту виконаного договору (договір надано в складі пропозиції), зроблений з оригінального документу для посвідчення справжності данного документу, та що не являється порушенням установлених Замовником вимог. Акт звірки взаєморозрахунків - являється документом який підтверджує виконання договору у повному обсязі зі сторони Участника. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною. Так як документи згідно данного пункту надані в повному обсязі. 2. По другій причині відхилення просимо зазаначити що представлений товар відповідає всім показникам які вимагав замовник та не погіршує показники дизельного палива. Законом України не забороняється надавати еквівалент товару, якщо він відповідає технічним показникам. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною. 3. По третій причині відхилення, дана помилка не впливає на технічні, якістні показники товару та на пропозицію в цілому. Замовником також не було додатково надано інструкцій згідно запонення данної форми, тому участник не може бути відхилений за данним пунктом відповідно до Законодавства України. Просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації ПП "АГРО СТАР"
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 22 березня 2020 16:39
Порушення Замовником п.5 ст.28 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України "Про публічні закупівлі". (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)
У відповідності до п.5 ст.28 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України "Про публічні закупівлі".
Замовник повинен: "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій." Протокол у відповідності до затверджених форм відсутній та не був опублікован на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до п.1 Стаття 10. Оприлюднення інформації про закупівлю, а саме протягом одного дня з дня його затвердження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 12:41
Частиною 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було здійснено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації та протокольно прийнято рішення про допущення або відхилення тендерних пропозицій учасників торгів у строк, що не перевищує 20 робочих днів. (Протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17 березня 2020р. № 35, 36 (додається).
З технічних причин, функціонал офіційного порталу ProZorro на сьогодні не дає можливість оприлюднення самого протоколу, у зв’язку з відсутністю необхідних для цього функцій на майданчику Newtend, причини відхилення тендерних пропозицій учасників торгів Замовником зазначені у призначених для цього віконцях на електронному майданчику.
Учасники мають можливість ознайомитись повністю з причинами недопущення їхньої тендерної пропозиції до аукціону через офіційний портал ProZorro переглянувши pdf файл «Протокол розгляду тендерних пропозицій».
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 15:34
Безпідставне відхилення
1. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання-передачі, накладних). Участником надано у складі пропозиції акт звірки взаєморозрахунків між підприємствами який зроблений по факту виконаного договору (договір надано в складі пропозиції), зроблений з оригінального документу для посвідчення справжності данного документу, та що не являється порушенням установлених Замовником вимог. Акт звірки взаєморозрахунків - являється документом який підтверджує виконання договору у повному обсязі зі сторони Участника. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною. Так як документи згідно данного пункту надані в повному обсязі.
2. По другій причині відхилення просимо зазаначити що представлений товар відповідає всім показникам які вимагав замовник та не погіршує показники дизельного палива. Законом України не забороняється надавати еквівалент товару, якщо він відповідає технічним показникам. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною.
3. По третій причині відхилення, дана помилка не впливає на технічні, якістні показники товару та на пропозицію в цілому. Замовником також не було додатково надано інструкцій згідно запонення данної форми, тому участник не може бути відхилений за данним пунктом відповідно до Законодавства України.
Просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації ПП "АГРО СТАР"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 19:32
Стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції поданої Приватним підприємством «АГРО СТАР» інформуємо про наступне:
- в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання-передачі, накладних).
В порушення вищезазначеної умови, учасником торгів замість видаткових накладних (актів приймання-передачі), які свідчать про виконання аналогічного договору, надано акт звірки взаєморозрахунків між підприємствами, з якого неможливо зробити висновок про виконання учасником договору;
- в порушення вимог, зазначених у додатку № 3 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надана копія сертифікату відповідності та паспорту якості на дизельне паливо ДП-З-Євро5-ВО (зимове), у той час, як тендерною документацією вимагалось надання вищезазначених документів на дизельне паливо ДП-Л-Євро5 (літне), що є предметом закупівлі цих торгів; таким чином учасником торгів на надано у складі тендерної пропозиції документу, який вимагався тендерною документацією.
- у наданій учасником, у складі тендерної пропозиції, формі «Загальні відомості про учасника торгів», не вірно зазначено юридичний статус – «приватне підприємство», замість – «юридична особа», що було вимогою тендерної документації..
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b13
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 22:37
Не правомірне відхилення
Прохання надати тендерним комітетом розгорнуту відповідь (не скопіювати протокол відхилення). Та обгрунтувати своє рішення відповідно до нашої вимоги: 1. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання-передачі, накладних). Участником надано у складі пропозиції акт звірки взаєморозрахунків між підприємствами який зроблений по факту виконаного договору (договір надано в складі пропозиції), зроблений з оригінального документу для посвідчення справжності данного документу, та що не являється порушенням установлених Замовником вимог. Акт звірки взаєморозрахунків - являється документом який підтверджує виконання договору у повному обсязі зі сторони Участника. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною. Так як документи згідно данного пункту надані в повному обсязі. 2. По другій причині відхилення просимо зазаначити що представлений товар відповідає всім показникам які вимагав замовник та не погіршує показники дизельного палива. Законом України не забороняється надавати еквівалент товару, якщо він відповідає технічним показникам. Тому данну причину відхилення вважаємо безпідставною. 3. По третій причині відхилення, дана помилка не впливає на технічні, якістні показники товару та на пропозицію в цілому. Замовником також не було додатково надано інструкцій згідно запонення данної форми, тому участник не може бути відхилений за данним пунктом відповідно до Законодавства України. Просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації ПП "АГРО СТАР"
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 18:23
Неправомірне допущення до аукціону учасника
1. Лист згода на обробку персональних даних та довідки створені учасником не містить підпису учасника який зазначений як обов'язковий реквізит натомість міститься факсімільє, застосування якого учасник не зазначає у складі пропозиції.
2. Аналогічний договір № ТМО-245/19 Наданий не в повному обсязі (Посилання на закупілю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-10-001162-c). Не долучені Додаткові угоди які є невід'ємною частиною договору.
Аналогічний договір №55ОКДГ- 0004 Наданий не в повному обсязі (Вісутній додаток №2)
Аналогічний договір № 38ПТ-18081/19 наданий не у відповідості до встановлених умов Замовника
Тобто відповідно ст. 16 участник не відповідає вимогам Тендерного комітету
3. Сертифікат відповідності наданий участником(стр. 248) не є дійсним навіть на момент подачі пропозиції
4. На значній кількості документів накладено зображення підпису та М.П. про що свідчать спотворення тексту документів та наявність пікселів іншого кольору.(Файл з зображеннями у вкладенні)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 19:10
Шановний Учасник торгів, частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З урахуванням вищевикладеного, в своїх вимогах Ви жодним чином не звертаєтесь за отриманням додаткової інформації стосовно причини невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Тому тендерним комітетом, враховуючи ситуацію що склалася (аукціон по зазначеній закупівлі офіційним порталом ProZorro призначено по Лоту № 1 на 24 березня 2020 15:54, по Лоту № 2 на 24 березня 2020 11:01) прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b14
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 22:44
Надайте відповідь щодо дискримінації участників, не правомірне допущення участника до аукціону
Шановний Замовник! Прошу надати розгорнуту інформацію щодо допущення до участі у аукціоні участників, які допусти грубі помилки. Та не можуть розглядатися Замовником після аукціону, а саме:
1. Лист згода на обробку персональних даних та довідки створені учасником не містить підпису учасника який зазначений як обов'язковий реквізит натомість міститься факсімільє, застосування якого учасник не зазначає у складі пропозиції. 2. Аналогічний договір № ТМО-245/19 Наданий не в повному обсязі (Посилання на закупілю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-10-001162-c). Не долучені Додаткові угоди які є невід'ємною частиною договору. Аналогічний договір №55ОКДГ- 0004 Наданий не в повному обсязі (Вісутній додаток №2) Аналогічний договір № 38ПТ-18081/19 наданий не у відповідості до встановлених умов Замовника Тобто відповідно ст. 16 участник не відповідає вимогам Тендерного комітету 3. Сертифікат відповідності наданий участником(стр. 248) не є дійсним навіть на момент подачі пропозиції 4. На значній кількості документів накладено зображення підпису та М.П. про що свідчать спотворення тексту документів та наявність пікселів іншого кольору.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 18:24
Неправомірне допущення до аукціону учасника
. Лист згода на обробку персональних даних та довідки створені учасником не містить підпису учасника який зазначений як обов'язковий реквізит натомість міститься факсімільє, застосування якого учасник не зазначає у складі пропозиції. 2. Аналогічний договір № ТМО-245/19 Наданий не в повному обсязі (Посилання на закупілю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-10-001162-c). Не долучені Додаткові угоди які є невід'ємною частиною договору. Аналогічний договір №55ОКДГ- 0004 Наданий не в повному обсязі (Вісутній додаток №2) Аналогічний договір № 38ПТ-18081/19 наданий не у відповідості до встановлених умов Замовника Тобто відповідно ст. 16 участник не відповідає вимогам Тендерного комітету 3. Сертифікат відповідності наданий участником(стр. 248) не є дійсним навіть на момент подачі пропозиції 4. На значній кількості документів накладено зображення підпису та М.П. про що свідчать спотворення тексту документів та наявність пікселів іншого кольору.(Файл з зображеннями у вкладенні)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 19:09
Шановний Учасник торгів, частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З урахуванням вищевикладеного, в своїх вимогах Ви жодним чином не звертаєтесь за отриманням додаткової інформації стосовно причини невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Тому тендерним комітетом, враховуючи ситуацію що склалася (аукціон по зазначеній закупівлі офіційним порталом ProZorro призначено по Лоту № 1 на 24 березня 2020 15:54, по Лоту № 2 на 24 березня 2020 11:01) прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b15
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 22:44
Надайте відповідь щодо дискримінації участників, не правомірне допущення участника до аукціону
Шановний Замовник! Прошу надати розгорнуту інформацію щодо допущення до участі у аукціоні участників, які допусти грубі помилки. Та не можуть розглядатися Замовником після аукціону, а саме:
1. Лист згода на обробку персональних даних та довідки створені учасником не містить підпису учасника який зазначений як обов'язковий реквізит натомість міститься факсімільє, застосування якого учасник не зазначає у складі пропозиції. 2. Аналогічний договір № ТМО-245/19 Наданий не в повному обсязі (Посилання на закупілю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-10-001162-c). Не долучені Додаткові угоди які є невід'ємною частиною договору. Аналогічний договір №55ОКДГ- 0004 Наданий не в повному обсязі (Вісутній додаток №2) Аналогічний договір № 38ПТ-18081/19 наданий не у відповідості до встановлених умов Замовника Тобто відповідно ст. 16 участник не відповідає вимогам Тендерного комітету 3. Сертифікат відповідності наданий участником(стр. 248) не є дійсним навіть на момент подачі пропозиції 4. На значній кількості документів накладено зображення підпису та М.П. про що свідчать спотворення тексту документів та наявність пікселів іншого кольору.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 15:07
Неправомірне допущення участника до аукціону
У складі пропозиції участник надав документи з відсутніми підписами уповноваженої особи участника та печаток, як того вимагає ТД. Натомість на документах накладено зображення підпису та М.П. про що свідчать спотворення тексту документів та наявність пікселів іншого кольору, що також свідчить про відсутність оригіналу з якого зроблений документ. (Файл з зображеннями у вкладенні)
Тому у участника відсутні документи на підтвердження технічної частини та документи згідно ст.16
Також у участника відсутні контактні номера уповноваженої особи відповідно до вимоги Додатку 1 ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 18:15
1. Відповідно до вимог тендерної документації, усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання).
До функцій тендерного комітету не відноситься експертне дослідження документів, графологічна експертиза чи експертиза печаток. Виходячи з цього, тендерний комітет не має законних підстав робити висновки стосовно достовірності підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника.
З урахуванням вищезазначеного, тендерний комітет і прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІАКАР» умовам тендерної документації.
2. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок в зазначені тендерній документації віднесено крім іншого і наступне:
- зазначенні неповного переліку інформації в повному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі тендерної пропозиції учасника.
Контактні номера телефонів уповноваженої особи учасником закупівлі зазначено у додатку 5 до тендерної документації «Загальні відомості про учасника торгів», наданому у складі тендерної пропозиції
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 15:05
Неправомірне допущення участника до аукціону
У складі пропозиції участник надав документи з відсутніми підписами уповноваженої особи участника та печаток, як того вимагає ТД. Натомість на документах накладено зображення підпису та М.П. про що свідчать спотворення тексту документів та наявність пікселів іншого кольору, що також свідчить про відсутність оригіналу з якого зроблений документ. (Файл з зображеннями у вкладенні)
Тому у участника відсутні документи на підтвердження технічної частини та документи згідно ст.16
Також у участника відсутні контактні номера уповноваженої особи відповідно до вимоги Додатку 1 ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 18:14
1. Відповідно до вимог тендерної документації, усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання).
До функцій тендерного комітету не відноситься експертне дослідження документів, графологічна експертиза чи експертиза печаток. Виходячи з цього, тендерний комітет не має законних підстав робити висновки стосовно достовірності підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника.
З урахуванням вищезазначеного, тендерний комітет і прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІАКАР» умовам тендерної документації.
2. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок в зазначені тендерній документації віднесено крім іншого і наступне:
- зазначенні неповного переліку інформації в повному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі тендерної пропозиції учасника.
Контактні номера телефонів уповноваженої особи учасником закупівлі зазначено у додатку 5 до тендерної документації «Загальні відомості про учасника торгів», наданому у складі тендерної пропозиції
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-001315-c.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АГРО СТАР", Код ЄДРПОУ:37631543
Дата подання: 23 березня 2020 16:47
Неправімірне допущення до аукціону учасника
1. У складі пропозиції участник надав документи з відсутніми підписами уповноваженої особи участника та печаток, як того вимагає ТД та надані документи являються не сканованими як того вимагав Замовник а створеними самим участником.
Наявність накладення – малюнку – печатки і підпису є очевидним:
1) його видно при натисканні правою кнопкою мишки на об’єкт – печатку та
підпис;
2) доступна можливість копіювання та використання у будь якому іншому
документі;
3) при перегляді документу у вкладці – Файл – Свойства… - Описание (графа
"Прилолжение" містить назву програми за допомогою якої було створено документ –
"Microsoft word 2010".
Прецедент відхилення згідно даного порушення Рішення АМКУ UA-2019-01-11-001821-c.a1
Файл з підтвердження у складі вимоги.

2. Учасник в складі пропозиції надав значну кількість документів без нумерації сторінок згідно вимоги ТД. (Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 18:17
1. Відповідно до вимог тендерної документації, усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання).
До функцій тендерного комітету не відноситься експертне дослідження документів, графологічна експертиза чи експертиза печаток. Виходячи з цього, тендерний комітет не має законних підстав робити висновки стосовно достовірності підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника.
З урахуванням вищезазначеного, тендерний комітет і прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» умовам тендерної документації.
2. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.

Документи

23 березня 2020 12:35
Протокол №38 від 23.03.20.pdf
23 березня 2020 12:35
Лот №1 Протокол.PDF
23 березня 2020 12:35
Лот №2 Протокол.PDF

Документи

23 березня 2020 12:38
Протокол №38 від 23.03.20.pdf
23 березня 2020 12:39
Лот №1 Протокол.PDF
23 березня 2020 12:39
Лот №2 Протокол.PDF

Документи

23 березня 2020 12:40
Протокол №38 від 23.03.20.pdf
23 березня 2020 12:40
Лот №1 Протокол.PDF
23 березня 2020 12:40
Лот №2 Протокол.PDF

Документи подані скаржником

23 березня 2020 18:23
Окко підписи.pdf

Документи подані скаржником

23 березня 2020 18:24
Окко підписи.pdf

Документи подані скаржником

23 березня 2020 15:07
Печатки.pdf

Документи подані скаржником

23 березня 2020 15:05
Печатки.pdf

Документи подані скаржником

23 березня 2020 16:47
Кворум Печатки підписи.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000054 ● e5fc7e50504844c68862a386a17baa1c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2020 № 113

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-27-001315-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне підприємство «Херсонський комунальний транспортний сервіс» надає заперечення до висновку про результати моніторингу (UA-M-2020-06-11-000054) на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) у 2020 році (оголошення UA-2020-01-27-001315-c) 17.03.2020 тендерний комітет Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» прийняв рішення щодо допущення учасників процедури закупівлі до електронного аукціону та 18.03.2020 оприлюднив в електронної системі ПРОЗОРРО протокол розгляду тендерних пропозицій з обґрунтуванням допущення до аукціону та підстав відхилення тендерних пропозицій учасників. Протягом 20.03.2020 учасник процедури закупівлі приватне підприємство «Агро Стар» оприлюднювало вимоги щодо пояснення підстав відхилення його тендерної пропозиції. Перша вимога була оприлюдненна учасником о 15:59 , остання о 22:44, всього учасником за цей період було оприлюднено 15 вимог. Відповідно до вимог чинного законодавства тендерним комітетом надавалися відповіді у строки передбачені Законом: № Скаржник Номер вимоги Дата та час надходження вимоги Дата та час надання відповіді на вимогу 1 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b1 20.03.2020 о 15:59 23.03.2020 о 12:38 2 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b2 22.03.2020 о 16:37 23.03.2020 о 12:39 3 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b3 22.03.2020 о 16:39 23.03.2020 о 12:41 4 ТОВ Гранд Ойл Плюс UA-2020-01-27-001315-c.c8 23.03.2020 о 16:03 23.03.2020 о 19:30 5 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b4 23.03.2020 о 15:05 23.03.2020 о 18:14 6 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b8 23.03.2020 о 15:07 23.03.2020 о 18:15 7 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b6 23.03.2020 о 15:33 23.03.2020 о 19:31 8 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b7 23.03.2020 о 15:34 23.03.2020 о 19:32 9 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b9 23.03.2020 о 16:47 23.03.2020 о 18:17 10 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b10 23.03.2020 о 18:23 23.03.2020 о 19:10 11 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b11 23.03.2020 о 18:24 23.03.2020 о 19:09 12 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b12 23.03.2020 о 22:35 13 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b13 23.03.2020 о 22:37 14 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b14 23.03.2020 о 22:44 15 ПП Агро Стар UA-2020-01-27-001315-c.b15 23.03.2020 о 22:44 Слід зазначити, що зміст вимог за номерами UA-2020-01-27-001315-c.b12 та UA-2020-01-27-001315-c.b13, які оприлюднені 23.03.2020 о 22:35 та відповідно 23.03.2020 о 22:37 є ідентичними за змістом вимозі за номером UA-2020-01-27-001315-c.b7, яка оприлюднена 23.03.2020 о 15:34 та на неї надана відповідь 23.03.2020 о 19.32. Як видно з наведеної таблиці вимоги з 10 по 15 оприлюднені учасником у електронній системі вже після закінчення робочого часу, але не зважаючи на це тендерним комітетом продовжено надання на них відповідей. Тільки на ті вимоги, які надійшли після 22:35 години і тендерний комітет уже технічно не мав змоги оприлюднювати відповіді, тендерним комітетом було підготовлено відповіді але враховуючи вже пізній час заплановано оприлюднити вже їх 24.03.2020 року. У ніч з 23.03.2020 на 24.03.2020 в електронній системі закупівель «PROZORRO» автоматично відбулась зміна статусу процедури закупівлі та системою було призначено дату проведення електронного аукціону. Згідно вимог пункту 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначається системою автоматично . У зв’язку з тим, що змінився статус процедури, 24.03.2020 тендерний комітет Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» не мав технічної можливості оприлюднити відповіді на вимоги за номерами UA-2020-01-27-001315-c.b12 та UA-2020-01-27-001315-c.b13, які оприлюднено учасником після 22:35 Враховуючи вище зазначене вважаємо, що не оприлюднення відповідей на вимоги, надіслані учасником після 22:35 23.03.2020 року сталося за об’єктивними обставинами, не залежними від дії тендерного комітету, з технічних причин та відповідно до регламенту роботи електронній системі закупівель «PROZORRO». Крім того вважаємо, що дії тендерного комітету в цій ситуації не є порушеннями, яке тягне за собою розірвання договору на закупівлі вкрай необхідного для комунального підприємства дизельного палива для надання послуг з перевезення мешканцям міста. Ситуація спричинена недобросовісним учасником, який мав на меті відмінити тендер за будь яку ціну.

2020-06-23 11:15:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону щодо своєчасності надання відповіді на вимоги учасника стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 – Дизельне паливо наливом для теплоходів
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 464 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 320,50 UAH з ПДВ


Title: Lot № 1 – Bulk diesel for motor ships
Description: Procurement financing source – own budget funds (enterprise economic activity funds)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 464 100,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 320,50 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 24 березня 2020 15:54
Auction planned date: 24 березня 2020 15:54
Закінчення: 24 березня 2020 16:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

55000 л
Лот № 1 – Дизельне паливо наливом для теплоходів
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, акваторія Херсонського морського порту, в межах м. Херсона, яке буде вказано в заявці на постачання товару (дизельного палива)
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot № 1 – Bulk diesel for motor ships
CPV: 09130000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату замовленого Товару (партії Товару) протягом 15 календарних днів з дня одержання Товару. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 березня 2020
UA-2020-01-27-001315-c1b1b75e23b2340f6b325f9301ee95fd1
Найменування: Комунальне підприємство "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01235573
Місцезнаходження: 73026, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, вулиця Залізнична,8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СИНЄВИР" Документи
Відхилено
Документи
"Гранд Ойл Плюс" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НАФТОСФЕРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БІОЕТАЛОН Документи
Відхилено
Документи
ПП "АГРО СТАР" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РІАКАР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 16:41
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:33
Устав ООО Синевир.pdf
14 лютого 2020 14:33
Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 14:33
Сопровод. документи.pdf
14 лютого 2020 14:33
сертіфікат Турція.pdf
14 лютого 2020 14:33
Проект договору.pdf
14 лютого 2020 14:33
ОПИС УСТАВ.pdf
14 лютого 2020 14:33
Наявність працівників.pdf
14 лютого 2020 14:33
Лист-згода.pdf
14 лютого 2020 14:33
Загальні відомості.pdf
14 лютого 2020 14:33
Довідка про ЄДРПОУ.pdf
14 лютого 2020 14:33
Відсутність судимості.pdf
14 лютого 2020 14:33
Відсутність корупції.pdf
14 лютого 2020 14:33
Мат-техн. обладнання.pdf
14 лютого 2020 14:33
ДОГОВІР ОРАНЖ ОІЛ.pdf
14 лютого 2020 14:33
Відгук ВІК.jpg
14 лютого 2020 14:33
Відгук агроконт.jpg
14 лютого 2020 14:33
Витяг.jpg
14 лютого 2020 14:33
Витяг(3).jpg
14 лютого 2020 14:33
Витяг (2).jpg
14 лютого 2020 14:33
Витяг (1).jpg
14 лютого 2020 14:33
005.jpg
14 лютого 2020 14:33
004.jpg

Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 10:04
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:01
Статут.rar
18 лютого 2020 17:03
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:57
Додаток 3 до ТД.pdf
18 лютого 2020 16:57
реєстр документів.pdf
18 лютого 2020 16:57
ліцензія.pdf
18 лютого 2020 16:57
Рішення учасника.pdf
18 лютого 2020 16:57
наказ директор.pdf
18 лютого 2020 16:57
договори поставки.pdf
18 лютого 2020 16:57
довідка ст. 17.pdf
18 лютого 2020 16:57
витяг ПДВ.pdf
18 лютого 2020 16:57
тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2020 16:57
Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

26 березня 2020 12:08
Електронний підпис
26 березня 2020 12:08
Електронний підпис
26 березня 2020 12:06
Довідка.zip
26 березня 2020 12:06
Довідка банкр.pdf
26 березня 2020 12:06
Док-ти переможця.pdf
26 березня 2020 12:06
Довідка.pdf
26 березня 2020 12:06
Довідка.pdf.p7s
26 лютого 2020 17:25
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:25
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:20
11 Статут.pdf
26 лютого 2020 17:20
20 Док-ти досвіду.pdf
26 лютого 2020 17:20
23 Паспорт довідка.pdf
26 лютого 2020 17:20
4 Проект договору.pdf
26 лютого 2020 17:20
22 Док-ти якості.pdf
26 лютого 2020 17:20
21 Техдовідки.pdf
26 лютого 2020 17:20
19 Док-ти досвіду.pdf
26 лютого 2020 17:20
17 Довідки ст.17.pdf
26 лютого 2020 17:20
6 Ліцензія.pdf
26 лютого 2020 17:20
25 Лист і ТП.pdf
26 лютого 2020 17:20
27 Лист і Відомості.pdf
26 лютого 2020 17:20
24 Протокол наказ копія.pdf
26 лютого 2020 17:20
7 Витят ПДВ.pdf
26 лютого 2020 17:20
13 Довідки про довкілля.pdf
26 лютого 2020 17:20
1 Реєстр документів.pdf
26 лютого 2020 17:20
2 Відомості.pdf
26 лютого 2020 17:20
26 Гарантійний лист.pdf
26 лютого 2020 17:20
16 Протокол.pdf
26 лютого 2020 17:20
3 Лист-згода.pdf
26 лютого 2020 17:19
18 Довідка.pdf
26 лютого 2020 17:19
10 Лист-гарантія.pdf
26 лютого 2020 17:19
12 Лист-роз’яснення.pdf
26 лютого 2020 17:19
9 Лист-згода.pdf
26 лютого 2020 17:19
5 Лист.pdf
26 лютого 2020 17:19
8 Лист-гарантія.pdf
26 лютого 2020 17:19
15 Довідка.pdf
26 лютого 2020 17:19
14 Протокол і наказ.pdf
26 лютого 2020 17:19
28 Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 22:34
Електронний підпис
26 лютого 2020 22:32
Реєстр документів.pdf
26 лютого 2020 22:32
Лист-згода.pdf
26 лютого 2020 22:32
Лист гарантія.pdf
26 лютого 2020 22:32
Копія ліцензії.pdf
26 лютого 2020 22:32
Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 10:08
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:55
1 Реєстр стр1.pdf
27 лютого 2020 09:54
29 Витяг ЄДР стр 78_83.pdf
27 лютого 2020 08:59
6 Довідка ст 17.pdf
27 лютого 2020 08:59
23 Відгук002.pdf
27 лютого 2020 08:59
29 Витяг з ЄДР стр78_83.pdf
27 лютого 2020 08:59
24 Акт сверки002.pdf
27 лютого 2020 08:59
22 Довідка досвід.pdf
27 лютого 2020 08:59
21 Сертифікати.pdf
27 лютого 2020 08:59
18 Проект договору001.pdf
27 лютого 2020 08:59
12 Копіїї Ліцензії001.pdf
27 лютого 2020 08:59
9 Копія Статуту.pdf
27 лютого 2020 08:59
5 Рішення Засновника.pdf
27 лютого 2020 08:59
4 Доручення.pdf
27 лютого 2020 08:59
3 Довіреність.pdf

Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:36
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 09:36
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 09:36
Технічні.pdf
27 лютого 2020 09:36
реєстр.pdf
27 лютого 2020 09:36
Інші документи.pdf
27 лютого 2020 09:36
Технічні.pdf
27 лютого 2020 09:36
реєстр.pdf
27 лютого 2020 09:36
Інші документи.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
27 лютого 2020 10:54
Статутні документи.zip
27 лютого 2020 10:54
стаття 17.zip
27 лютого 2020 10:53
документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИНЄВИР"

"Гранд Ойл Плюс"

ТОВ "НАФТОСФЕРА"

ТОВ БІОЕТАЛОН

ПП "АГРО СТАР"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "РІАКАР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАФТОСФЕРА" 1 145 100,00
UAH з ПДВ
983 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІАКАР" 1 155 000,00
UAH з ПДВ
986 150,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" 1 204 500,00
UAH з ПДВ
986 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 201 200,00
UAH з ПДВ
1 122 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 12:08
Електронний підпис
26 березня 2020 12:08
Електронний підпис
26 березня 2020 12:06
Довідка.zip
26 березня 2020 12:06
Довідка банкр.pdf
26 березня 2020 12:06
Док-ти переможця.pdf
26 березня 2020 12:06
Довідка.pdf
26 березня 2020 12:06
Довідка.pdf.p7s
26 лютого 2020 17:25
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:25
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:20
11 Статут.pdf
26 лютого 2020 17:20
20 Док-ти досвіду.pdf
26 лютого 2020 17:20
23 Паспорт довідка.pdf
26 лютого 2020 17:20
4 Проект договору.pdf
26 лютого 2020 17:20
22 Док-ти якості.pdf
26 лютого 2020 17:20
21 Техдовідки.pdf
26 лютого 2020 17:20
19 Док-ти досвіду.pdf
26 лютого 2020 17:20
17 Довідки ст.17.pdf
26 лютого 2020 17:20
6 Ліцензія.pdf
26 лютого 2020 17:20
25 Лист і ТП.pdf
26 лютого 2020 17:20
27 Лист і Відомості.pdf
26 лютого 2020 17:20
24 Протокол наказ копія.pdf
26 лютого 2020 17:20
7 Витят ПДВ.pdf
26 лютого 2020 17:20
13 Довідки про довкілля.pdf
26 лютого 2020 17:20
1 Реєстр документів.pdf
26 лютого 2020 17:20
2 Відомості.pdf
26 лютого 2020 17:20
26 Гарантійний лист.pdf
26 лютого 2020 17:20
16 Протокол.pdf
26 лютого 2020 17:20
3 Лист-згода.pdf
26 лютого 2020 17:19
18 Довідка.pdf
26 лютого 2020 17:19
10 Лист-гарантія.pdf
26 лютого 2020 17:19
12 Лист-роз’яснення.pdf
26 лютого 2020 17:19
9 Лист-згода.pdf
26 лютого 2020 17:19
5 Лист.pdf
26 лютого 2020 17:19
8 Лист-гарантія.pdf
26 лютого 2020 17:19
15 Довідка.pdf
26 лютого 2020 17:19
14 Протокол і наказ.pdf
26 лютого 2020 17:19
28 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
27 лютого 2020 10:54
Статутні документи.zip
27 лютого 2020 10:54
стаття 17.zip
27 лютого 2020 10:53
документи.zip

Конфіденційні документи

27 лютого 2020 10:56
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ лот1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закупівлю оприлюднено відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону

Публічні документи

27 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:36
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 09:36
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 09:36
Технічні.pdf
27 лютого 2020 09:36
реєстр.pdf
27 лютого 2020 09:36
Інші документи.pdf
27 лютого 2020 09:36
Технічні.pdf
27 лютого 2020 09:36
реєстр.pdf
27 лютого 2020 09:36
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАФТОСФЕРА"

ТОВ "РІАКАР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАФТОСФЕРА"
#41131435
Переможець 983 400,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАФТОСФЕРА"
#41131435
983 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:55
Форма пов. Манго Нафтосфера.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:55
Д.У. Нафтосфера.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:54
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 16:42
провідомлення зміни.jpg зміни до договору
28 липня 2020 16:39
повіломлення зміни1.jpg зміни до договору
28 липня 2020 16:38
Додаткова угода №1 27.07.2020 р..pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 09:21
договір лот № 1.PDF укладений
07 квітня 2020 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі та змінити ціну за одиницю товару не більше ніж, на 10 відсотків від ціни визначеної в Договорі. 2. На підставі п. 1 цієї Додаткової угоди, керуючись п.3.3. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди викласти п.3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна (сума) цього Договору становить 983 385 гривень 78 копійок (дев’ятсот вісімдесят три тисячі триста вісімдесят п’ять гривень 78 копійок), у тому числі: ПДВ 163 897 гривень 63 копійки. Ціна Договору визначається з урахуванням розділу 5 Податкового кодексу України. Ціна товару включає сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари, та згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни. Ціна договору складається з сум, вказаних у видаткових накладних і рахунках – фактурах, виданих на підставі Договору. Ціна з ПДВ, дизельного палива – 18,78 грн. за літр. № з/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю виміру без ПДВ Ціна за одиницю виміру з ПДВ Сума без ПДВ 1 Дизельне паливо наливом для теплоходів л. 6 000 14,90 17,88 89 400,00 2 Дизельне паливо наливом для теплоходів л. 46 651 15,65 18,78 730 088,15 Всього без ПДВ 819 488,15 ПДВ 20% 163 897,63 Всього з ПДВ 983 385,78 13. Номер додаткової угоди. № 1 14. Сума договору після внесення змін. 983 385,78 грн. (дев’ятсот вісімдесят три тисячі триста вісімдесят п’ять гривень 78 копійок), у тому числі ПДВ 163 897 гривень 63 копійки. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. - 52651 літр
Номер договору про закупівлю: № 29
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись ч.6 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р. та 1 ч. 4 ст. 36 Розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: № 29
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 728 052,90
UAH (в тому числі ПДВ 121 342,15 UAH)