Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
226 800,00 UAH
UA-2020-01-27-001169-a e1d5fa59483e45a8bfb3c25acbc3c3be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Михайлівна Сосідко

+380671108817 16bolnitsa@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984624
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Лариса Михайлівна Сосідко
+380671108817
16bolnitsa@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 14:09
Очікувана вартість: 226 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 134,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 13:01
Тендерна документація.doc
27 січня 2020 13:01
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 27 січня 2020 20:50
Дата відповіді: 28 січня 2020 10:24
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:12
Дата відповіді: 28 січня 2020 10:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. - До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-001169-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 27 січня 2020 21:36
1
п. 1.6, додаток 2. Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3-х років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань – це є дискримінаційною вимогою для учасників, які мають менший досвід роботи. Просимо не встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 10:29
Добрий день, з метою запобігання постачання неякісної або неофіційно ввезеної продукції, обладнання, матеріалів від сумнівних постачальників з недавньої реєстрацією, постачальник повинен мати необхідний досвід роботи.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 222 669,72
UAH з ПДВ
221 534,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 225 120,00
UAH з ПДВ
222 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко 225 960,00
UAH з ПДВ
225 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 16:22
Електронний підпис

Публічні документи

18 лютого 2020 10:25
налоговая.pdf
17 лютого 2020 10:17
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:16
корупція.pdf
07 лютого 2020 13:24
Електронний підпис
07 лютого 2020 13:23
сертификат СКС.jpg
07 лютого 2020 13:22
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 13:22
порівняльна таблиця.pdf
07 лютого 2020 13:22
Отзыв Гум политика 2017.pdf
07 лютого 2020 13:22
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
07 лютого 2020 13:22
накази на сотрудников.pdf
07 лютого 2020 13:22
ИНН Жукова цветной.pdf
07 лютого 2020 13:22
Гос рег + ндс.pdf
07 лютого 2020 13:22
Витяг від 22.01.2020.pdf
07 лютого 2020 13:22
Асер 2 СЭС.jpg
07 лютого 2020 13:22
АСЕР 1 СЭС.jpg

Публічні документи

10 лютого 2020 15:55
UKRAINE- UkrTest - OP3050AIO.pdf
10 лютого 2020 15:55
UKRAINE - DoC - OP3050AIO.pdf
10 лютого 2020 15:54
шашко документы.pdf
10 лютого 2020 15:54
Шашко витяг.pdf
10 лютого 2020 15:54
фін.звіт.pdf
10 лютого 2020 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 15:54
статистика.pdf
10 лютого 2020 15:54
справка с банка.pdf
10 лютого 2020 15:54
св-во ндс + единый.pdf
10 лютого 2020 15:54
порівняльна таблиця.pdf
10 лютого 2020 15:54
паспорт + инн.pdf
10 лютого 2020 15:54
договор аренди тз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП Шашко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 221 534,88
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 14:21
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 222 432,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 10:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 лютого 2020 14:21
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
222 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 15:23
ДОП УГОДА по СЕРВІС.PDF зміни до договору
27 лютого 2020 15:19
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:14
ДОГОВІР НА ПЕРСОНАЛЬНІ КРМПЮТЕРИ.pdf укладений
25 лютого 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п. 2.1. договору, та Додаток № 1, викласти у новій ридакції.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 222 432,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 072,00 UAH)