Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офсетний)
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2020-01-27-001092-c ● 974f9960ce2a4cd6abc1482032462360
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Плесо |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7 |
Контактна особа: |
Жмурко Андрій Анатолійович +380505305177 an_zh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2020 15:37 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 15:37 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 77 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пач
30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офсетний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Киев, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання СТОРОНАМИ видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 15:38 |
бумага20.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:54
Дата відповіді: 28 січня 2020 17:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закупівля проводиться на підставі Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція).
Щодо запитань №1,2. Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. Слід зазначити про те, що відповідно до вимог Інструкції Замовник не зобов’язаний приймати до розгляду пропозицію із зазначенням еквіваленту товару.
Щодо запитання №3. Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються всі учасники, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника.
Закупівля проводиться на підставі Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція).
Щодо запитань №1,2. Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. Слід зазначити про те, що відповідно до вимог Інструкції Замовник не зобов’язаний приймати до розгляду пропозицію із зазначенням еквіваленту товару.
Щодо запитання №3. Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються всі учасники, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФМ Сервіс" |
69 000,00
UAH з ПДВ
|
58 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "фірма Реверс" |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
59 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
69 960,00
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
72 720,00
UAH з ПДВ
|
72 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОРЯНА БРАМА" |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
75 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФМ Сервіс" #40292881 |
Відхилено |
58 990,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 21:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "фірма Реверс" #16482900 |
Переможець |
59 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
789 18 02.pdf | укладений |
19 лютого 2020 19:29
|