Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офсетний)
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2020-01-27-001092-c 974f9960ce2a4cd6abc1482032462360
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жмурко Андрій Анатолійович

+380505305177 an_zh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Плесо
Код ЄДРПОУ: 23505151
Місцезнаходження: 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7
Контактна особа: Жмурко Андрій Анатолійович
+380505305177
an_zh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 15:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 15:37
Початок аукціону: 05 лютого 2020 12:58
Очікувана вартість: 77 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пач
30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офсетний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, Киев, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання СТОРОНАМИ видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 15:38
бумага20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:54
Дата відповіді: 28 січня 2020 17:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закупівля проводиться на підставі Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція).
Щодо запитань №1,2. Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. Слід зазначити про те, що відповідно до вимог Інструкції Замовник не зобов’язаний приймати до розгляду пропозицію із зазначенням еквіваленту товару.
Щодо запитання №3. Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються всі учасники, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФМ Сервіс" 69 000,00
UAH з ПДВ
58 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "фірма Реверс" 70 000,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 69 960,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 72 720,00
UAH з ПДВ
72 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОРЯНА БРАМА" 75 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

10 лютого 2020 10:27
тендер 001.jpg
31 січня 2020 16:12
Тендер 001.jpg

Публічні документи

03 лютого 2020 12:10
Електронний підпис
03 лютого 2020 12:09
Документи.rar

Публічні документи

04 лютого 2020 14:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФМ Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "фірма Реверс"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОРЯНА БРАМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФМ Сервіс"
#40292881
Відхилено 58 990,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 21:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "фірма Реверс"
#16482900
Переможець 59 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 12:01

Документи

07 лютого 2020 21:05
5 протокол папір.pdf

Документи

10 лютого 2020 12:01
папір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "фірма Реверс"
#16482900
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2020 12:01
папір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
789 18 02.pdf укладений
19 лютого 2020 19:29