Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А-4 Класу А
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2020-01-27-001033-c ● 435d4a05d7124310a68eb7ebc374d279
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Староприлуцька спеціальна загальноосвітня школа - інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 24902380 |
Місцезнаходження: | 22511, Україна , Вінницька обл., село Стара Прилука, вулиця Садова, 10 |
Контактна особа: |
Зель Дмитро Володимирович +380435843120 staroprulzosh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 15:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 15:23 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 6 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 пачка
Папір А-4 Класу А (500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22511, Україна, Вінницька область, с. Стара Прилука, Садова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 15:19 |
КАНЦЕЛЯРІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 28 січня 2020 11:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Торгова марка і модель в тендерній документації не вказано.
3. До торгів будуть допускатися усі учасники, незалежно від того чи є учасник платником податку чи немає. ціна буде враховуватися та, яка буде оплачуватися
3. До торгів будуть допускатися усі учасники, незалежно від того чи є учасник платником податку чи немає. ціна буде враховуватися та, яка буде оплачуватися
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" #3033120440 |
Переможець |
6 188,00
UAH
|
13 лютого 2020 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
27 лютого 2020 11:26
|