Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) ( Персональні комп"ютера)
Очікувана вартість
297 000,00 UAH
UA-2020-01-27-000983-a ● 9962dd46caeb451ba17815a1e8c69b5b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБЕШІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982927 |
Місцезнаходження: | 44201, Україна , Волинська обл., смт. Любешів, вул. Незалежності, буд. 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Корець +380666236533 buhalteria_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 297 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина) ( Персональні комп"ютера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44200, Україна, Волинська область, смт. Любешів, вул. Незалежност, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
—
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 12:40 |
TD комп'ютери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 27 січня 2020 12:47
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:43
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до
предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення
Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа
від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до Тендерної документації вноситись не будуть.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 27 січня 2020 20:38
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:45
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так. Розглядатимемо Системні блоки на базі процесора AMD.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 січня 2020 10:11
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію (надалі - Документація) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (922-VІІІ) (із змінами) (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону №922 ТД повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів,..; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"». Таким чином тендерна документація непотребує внесення змін.
Додаток 1.1 до тендерної документації( Форма "Тендерна Пропозиція)( Якщо Постачальник не є платником ПДВ , то в колонка 7 та 8 вказувати ціну та суму без ПДВ.
Додаток 1.1 до тендерної документації( Форма "Тендерна Пропозиція)( Якщо Постачальник не є платником ПДВ , то в колонка 7 та 8 вказувати ціну та суму без ПДВ.
Додаток 4
Дата подання: 29 січня 2020 14:22
Дата відповіді: 29 січня 2020 14:32
Шановний Замовник. Просимо уточнити, вимагається Windows 10 (x64) Pro чи достатньо Home версії? І в будь- якому випадку бюджет закупівлі ( якщо ви маєте намір отримати легальне ліцензійне ПЗ у складі обладнання) є недостатнім. Зверніть на це увагу.
Відповідь: Достатньо Home версії
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СПЕСИВЦЕВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА |
198 950,00
UAH з ПДВ
|
198 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" |
249 711,00
UAH з ПДВ
|
249 711,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
270 756,00
UAH з ПДВ
|
263 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
296 033,00
UAH з ПДВ
|
264 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
269 123,46
UAH з ПДВ
|
269 123,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" |
274 999,50
UAH з ПДВ
|
274 999,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
282 821,34
UAH з ПДВ
|
276 881,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
286 143,00
UAH з ПДВ
|
286 143,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СПЕСИВЦЕВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА #3084514328 |
Переможець |
198 950,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 09:26
|
Untitled.FR11.pdf Договір 02.03.20.pdf | укладений |
02 березня 2020 09:18
|