Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09120000-6 Газове паливо (природний газ)
09120000-6 Gaseous fuels (Natural gas)
09120000-6 Gaseous fuels (Natural gas)
Очікувана вартість
10 791 000,00 UAH
UA-2020-01-27-000974-c ● 87dca0948a8748e892f10f247292d0ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Establishment "Odesa Oblast Clinical Hospital" |
National ID: | 01998526 |
Contact point: |
Bayazitov Nicholas Rashitovich +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 10 791 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 955,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 320000 UAH |
Publication date: | 27 січня 2020 15:07 |
Enquiries until: | 17 лютого 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 лютого 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 10 791 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 955 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1090 тис м.куб
09120000-6 Газове паливо (природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
09120000-6 Gaseous fuels (Natural gas)
CPV: 09120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Споживачем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно рахунків за отриманий товар з відстрочкою платежу до 10 календарних днів. Джерело фінансування за кошти місцевого бюджету, власного бюджету та за рахунок інших коштів Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2020 15:03 |
пелелік змін від 05.02.doc | |
05 лютого 2020 15:03 |
ТД від .05.02.doc |
05 лютого 2020 15:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 лютого 2020 15:03 |
пелелік змін від 05.02.doc
|
||||||
05 лютого 2020 15:03 |
ТД від .05.02.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000974-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 03 лютого 2020 14:35
щодо внесення змін
Шановний Замовнику! В проекті договору Розділ 2. Ціна газу, п.2.2. зазаначається Ціна за 1000,0 кубічних метрів газу на момент укладення даного Договору, з врахування вартості транспортування природного газу магістральними трубопроводами по території України. Повідомляємо, що у зв'язку зі зміною деяких нормативно-правових актів у сфері постачання природного газу тариф на транспортування природного газу магістральним трубопроводами втратив чинність. Просимо внести відповідні зміни до проекту договору..
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2020 14:56
Доброго дня! Дане питання було вивчене та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-27-000974-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:42177397
Дата подання: 18 березня 2020 18:27
Дата подання: 18 березня 2020 18:27
Скарга
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua), Замовником – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", було оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів UA-2020-01-27-000974-c на ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ).
Свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали учасники:
1) ТОВ «АС»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗДОБИЧ»;
3) ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»;
4) ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС»;
5) ПП «ОККО КОНТРАКТ»;
6) ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ»;
7) ТОВ «ЮГ-ГАЗ»;
8) Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗ УКРАЇНИ» (далі – Скаржник).
13 березня 2020 року було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій згідно якого було неправомірно відхилено пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ УКРАЇНИ", а пропозиції Учасників ТОВ «АС», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ПП «ОККО КОНТРАКТ», ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» неправомірно допущено до аукціону, тендерна пропозиція яких, на думку Скаржника не відповідає вимогам тендерної документації.
1. ТОВ «ГАЗ УКРАЇНИ» вважає відхилення незаконним та таким що порушує права учасника з огляду на наступне.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗ УКРАЇНА» обумовлюється наступними обставинами:
- тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Згідно вимоги п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації : «Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.» У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією У складі пропозиції Учасника відсутнє письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією.
- враховуючи досвід розгляду тендерної пропозиції з аналогічною невідповідністю з умовою тендерної документації за процедурою закупівлі 09310000-5 (електрична енергія) - номер оголошення UA-2020-01-10-000334-a та позицією Антимонопольного комітету України за результатами розгляду Скарги від Учасника даної процедури , якого було відхилено за такою самою підставою , Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфікації предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримання законодавства в цілому. Учасник не скористався своїм правом щодо оскарження положень тендерної документації відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином , виходячи зі змісту п.30 ч. 1 ст. ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч.1 ст. 30 Закону та є вичерпним.
По- перше, не можна погодитись з даним обґрунтуванням, адже, Замовник, не в повному обсязі виклав вимоги тендерної документації, а саме пропустив «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України» , а потім вже (У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією).
Так, згідно Тендерної документації: «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. (У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією).
На виконання вимог тендерної документації Учасником надано Довідку про кримінальну відповідальність № 27.02/2-4 від 27.02.20 р. , яка міститься у складі Пропозиції Скаржника (файл "Комерційна частина.pdf" п. 20 на 54 сторінці).
Щодо вимог Тендерної документації на яку посилається замовник, як на підставу для відхилення Тендерної пропозиції : «Замовник має право передавати Учасникам будь-яку інформацію щодо торгів електронною поштою (на зазначену Учасниками електронну адресу). Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються законодавством. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів» дані вимоги йдуть окремими абзацами та не мають посилань на необхідність письмового підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з даною інформацією.
По- друге, щодо позицією Антимонопольного комітету України на яку посилається Замовник, необхідно заначити, що Скаржник у аналогічній справі не надав Довідку про кримінальну відповідальність, що й було підставою для скарги, а тому дане рішення не відноситься до нашої справи.
Враховуючи вище зазначене, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена.
2. Щодо допуску учасника ТОВ «АС» до аукціону.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ТОВ «АС» було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного:
Згідно вимоги п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».
На виконання вимог тендерної документації ТОВ «АС» надано Довідку №8/5/2-6605 від 21.12.2019р., в якій відсутня інформація, що Служба безпеки України не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ "Про Санкції" , та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ "Про Санкції", що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Аналогічні справи було розглянуто Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) за номерами в ЦБД:
- UA-2020-01-21-002810-c та прийнято Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р.;
- UA-2019-12-27-001016-b та прийнято Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно допущено до аукціону ТОВ «АС», з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
3. Щодо допуску учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» до аукціону.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного:
Згідно вимоги п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».
На виконання вимог тендерної документації ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» надано Довідку №8/5/Д-104-п/192-6559 від 19.12.2019р., в якій відсутня інформація, що Служба безпеки України не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ "Про Санкції" , та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ "Про Санкції", що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Аналогічні справи було розглянуто Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) за номерами в ЦБД:
- UA-2020-01-21-002810-c та прийнято Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р.;
- UA-2019-12-27-001016-b та прийнято Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно допущено до аукціону ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
4. Щодо допуску учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» до аукціону.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного:
Згідно вимоги п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».
На виконання вимог тендерної документації ПП «ОККО КОНТРАКТ» надано Довідку №8/5/С-7-п/192-515 від 06.02.2020 р., в якій відсутня інформація, що Служба безпеки України не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ "Про Санкції" , та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ "Про Санкції", що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Аналогічні справи було розглянуто Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) за номерами в ЦБД:
- UA-2020-01-21-002810-c та прийнято Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р.;
- UA-2019-12-27-001016-b та прийнято Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно допущено до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ», з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
5. Щодо допуску учасника ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» до аукціону.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного:
Згідно вимоги п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».
На виконання вимог тендерної документації ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» надано Довідку №8/5/2-6314 від 06.12.2019р., в якій відсутня інформація, що Служба безпеки України не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ "Про Санкції" , та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ "Про Санкції", що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Аналогічні справи було розглянуто Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) за номерами в ЦБД:
- UA-2020-01-21-002810-c. та прийнято Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р.;
- UA-2019-12-27-001016-b та прийнято Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно допущено до аукціону ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Таким чином, приймаючи рішення, тендерний комітет не врахував вищевказані обставини, що призвело до порушення передбаченого ст. З Закону України «Про публічні закупівлі» принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, наслідком чого стало безпідставне відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗ УКРАЇНИ» та допущено до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «АС», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ПП «ОККО КОНТРАКТ», ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось з наступним, та
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду та задовольнити дану скаргу.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються неправомірного відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗ УКРАЇНИ» та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗ УКРАЇНИ».
3. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються допущення до аукціону ТОВ «АС» та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС».
4. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються допущення до аукціону ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС».
5. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються допущення до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ» та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ».
6. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються допущення до аукціону », ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника » ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ».
Додатки:
1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження на 1 арк.;
2. Копія Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р. (UA-2020-01-21-002810-c) на 5 арк.;
3. Копія Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р. (UA-2019-12-27-001016-b) на 4 арк;
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2020 20:24
Рішення від 23.03.2020 № 5405+ лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2020 №6556.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 15:36
рішення від 06.04.2020 № 6556.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №6556-р/пк-пз від 06.04.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України , прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 10 квітня 2020 15:45
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна, Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ АС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ЮГ-ГАЗ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ УКРАЇНИ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ УКРАЇНИ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АС | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" | — | Документи | |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | — | Документи | |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | — | Документи | |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ УКРАЇНИ" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 квітня 2020 15:50 |
Коментар щодо відміни: | На виконання рішення №6556-р/пк-пз від 06.04.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України . |
Документи:
10 квітня 2020 15:50
|
протокол |