Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5%
Очікувана вартість
357 400,00 UAH
UA-2020-01-27-000934-c d9b0979b09a34132b580a611ad400692
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царик Людмила Василівна

0953567218 TSARYK.LYUD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КІЦМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062127
Вебсайт: http://www.kitsman-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 57
Контактна особа: Царик Людмила Василівна
0953567218
TSARYK.LYUD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 14:31
Очікувана вартість: 357 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12966 л
Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5%. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька область, Кіцмань, об'єкти Кіцманської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України - на умовах відстрочки платежу на термін до 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:55
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
27 січня 2020 14:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна характеристика
Дата подання: 29 січня 2020 17:11
Дата відповіді: 30 січня 2020 15:14
Доброго дня. згідно технічного завдання, описаного в ТД Вами вимагается молоко жир. 2,5% фасоване в тетраупаковку не меньше 0,9літра Питання. поставка в упаковки "тетрафін" Можлива,??? За технічними характеристиками упаковка "тетрапак" та "тетрафін" ідентичні, різниця тільки в тому що тетрапак можливо зберигати встоячиму положенні а тетрафін в лежачіму положенні. терміни зберигання також однакові 45 діб. В данному випадку технічні та якісні характеристики предмету закупівлі не порушуються. Ціна молока між одинм видом пакування та іншим складае 5 грн. но одному літрі. Використовувати бюджетні кошти на упаковку чи е зміст????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Молоко дуже легко вбирає в себе сторонні запахи, якісна упаковка Тетра Пак не має запаху і не пропускає світло та сторонні запахи. Вказана упаковка дозволяє зберігати молоко свіжим не менше 90 діб. Враховуючи вищенаведене інше пакування не допускається, термін придатності продукції повинен бути не меншим 90 діб.
Терміни
Дата подання: 31 січня 2020 11:04
Дата відповіді: 04 лютого 2020 12:25
Доброго дня. згідно технічного завдання ТД. Поставка товару здійснюєтся що тижнево. Питання. навіщо вимагати молоко теріном 90 діб. В такому разі поставка до навчальниз закладів достатня один раз на місяц.
Відповідь: Право замовника вимагати графік поставки та пакування, тому упаковка має бути тетрапак, поставка щотижнево.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-000934-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вектор-трейд-захід", Код ЄДРПОУ:40843573
Дата подання: 21 лютого 2020 09:37
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ в рамках оголошення Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5% ID: d9b0979b09a34132b580a611ad400692 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-27-000934-c оскарження рішеня замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю
ВЕКТОР-ТРЕЙД-ЗАХІД
58032, м. Чернівці,
вул. В.Лесина, 3.
Тел. (03722) 570551,
факс (0372) 570551 Р/рахунок №26004534837
в ПАТ „Райффайзен Банк Аваль”,
МФО 380805,
код за ЄДРПОУ 40343573.
E-mail: korona@olbi-ros.com.ua
Вих.№87 від 19.02.2020року


Лист – скарга

ТОВ „Вектор-Трейд-Захід” не погоджуется з рішеням замовника, Кіцманська міська рада про визнання переможцем торгів на закупівлю (Молока та вершків) (15510000-6) (ДК 021:2015).
Учасник ПІДПРИЕМСТВО СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ «КІЦМАНСЬКИЙ ЗАГОТТОРГ» якого замовник, Кіцманська міська рада, визнав переможцем, в складі тендерної пропозиції не надав наступні документи:

- Копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції автомобіля.
- Копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції приміщення .
- Копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дератизації. А також відповідні акти до даних угод.
- Експлуатаційний дозвіл.
- Угоду з виробником товару
- Інформацію про наявність транспорту, та документальне підтвердження правомірності використання даного транспорту.

Натомість учасник в складі тендерної пропозиції подає відповідні документи укладені із Фізичною особою-підприємцем Скулеба Сергій Іванович, що в свою чергу суперечить вимогам Тендерної документації та чинному законодавству України.
Фізична особа-підприємець Скулеба Сергій Іванович не є учасником, Закупівлі Молока та вершків (15510000-6) (ДК 021:2015). Та відповідно не подав в складі пропозиції закупівлі, документів, про наявність договірних відносин між ПІДПРИЕМСТВО СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ «КІЦМАНСЬКИЙ ЗАГОТТОРГ»
Та Фізичною особою-підприємцем Скулеба Сергій Іванович.


Вимагаємо скасувати рішення замовника, Кіцманська міська рада про визнання переможцем торгів на закупівлю молока та вершків (15510000-6) (ДК 021:2015). Та дискваліфікувати учасника ПІДПРИЕМСТВО СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ «КІЦМАНСЬКИЙ ЗАГОТТОРГ» на підставі ст.16 Не відповідність кваліфікаційним критеріям, згідно Закону України про Публічні Закупівлі.



У випадку негативного рішення замовника торгів, Кіцманська міська рада, про задоволення скарги, ТОВ „Вектор-Трейд-Захід” буде оскаржувати дане рішення в Антимонопольному комітеті України.








Директор
ТОВ „Вектор-Трейд-Захід” Р.Б.Білявський
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 10:27
На Вашу вимогу повідомляємо, що в пропозиції Підприємство споживчої кооперації «Кіцманський заготторг» подано всі необхідні документи, а саме:
Договір між ФОП Водянчук М.В. та ФОП Скулеба С.І. про проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних робіт та довідку від 17.01.2020р. про проведення зазначених робіт для автотранспорту для поставки товару. Продукти харчування будуть поставлятись автомобілем, що орендує ФОП Скулеба С.І, згідно договору між Підприємством споживчої кооперації «Кіцманський заготторг» та ФОП Скулеба С.І. В складі пропозиції також подано договір оренди автомобіля, технічний паспорт та водійське посвідчення, що відповідає вимогам документації.
Відповідно до вимог документації вимагалось подання експлуатаційного дозволу або витяг з Реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів. В складі пропозиції подано рішення про державну реєстрацію потужності оператора ринку, що відповідає вимогам документації.
Відповідно до вимог документації якщо учасник не є виробником то він надає копію договору з виробником про поставку товарів або дилерський договір(лист) або договір про співпрацю чинний на момент розкриття. В складі пропозиції подано договір між ФОП Гуйван В.І. та Підприємством споживчої кооперації «Кіцманський заготторг», а також подано лист про гарантію поставки товару виробництва ТОВ «Молочна компанія «Галичина», а також декларацію виробника/посвідчення про якість ТОВ «Молочна компанія «Галичина», що відповідає вимогам документації.
Продукти харчування будуть поставлятись автомобілем, що орендує ФОП Скулеба С.І, згідно договору між Підприємством споживчої кооперації «Кіцманський заготторг» та ФОП Скулеба С.І. В складі пропозиції також подано договір оренди автомобіля, технічний паспорт та водійське посвідчення, що відповідає вимогам документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000934-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вектор-трейд-захід", Код ЄДРПОУ:40843573
Дата подання: 21 лютого 2020 09:49
Документи Учасника
Документи Учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 10:28
На Вашу вимогу повідомляємо, що в пропозиції Підприємство споживчої кооперації «Кіцманський заготторг» подано всі необхідні документи, а саме:
Договір між ФОП Водянчук М.В. та ФОП Скулеба С.І. про проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних робіт та довідку від 17.01.2020р. про проведення зазначених робіт для автотранспорту для поставки товару. Продукти харчування будуть поставлятись автомобілем, що орендує ФОП Скулеба С.І, згідно договору між Підприємством споживчої кооперації «Кіцманський заготторг» та ФОП Скулеба С.І. В складі пропозиції також подано договір оренди автомобіля, технічний паспорт та водійське посвідчення, що відповідає вимогам документації.
Відповідно до вимог документації вимагалось подання експлуатаційного дозволу або витяг з Реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів. В складі пропозиції подано рішення про державну реєстрацію потужності оператора ринку, що відповідає вимогам документації.
Відповідно до вимог документації якщо учасник не є виробником то він надає копію договору з виробником про поставку товарів або дилерський договір(лист) або договір про співпрацю чинний на момент розкриття. В складі пропозиції подано договір між ФОП Гуйван В.І. та Підприємством споживчої кооперації «Кіцманський заготторг», а також подано лист про гарантію поставки товару виробництва ТОВ «Молочна компанія «Галичина», а також декларацію виробника/посвідчення про якість ТОВ «Молочна компанія «Галичина», що відповідає вимогам документації.
Продукти харчування будуть поставлятись автомобілем, що орендує ФОП Скулеба С.І, згідно договору між Підприємством споживчої кооперації «Кіцманський заготторг» та ФОП Скулеба С.І. В складі пропозиції також подано договір оренди автомобіля, технічний паспорт та водійське посвідчення, що відповідає вимогам документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вектор-трейд-захід" 291 735,00
UAH з ПДВ
291 735,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ "КІЦМАНСЬКИЙ ЗАГОТТОРГ" 356 565,00
UAH з ПДВ
356 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 12:14
Копія витягу з ЄДР.PDF
07 лютого 2020 12:14
Техпаспорта.PDF
07 лютого 2020 12:14
Статут.PDF
07 лютого 2020 12:14
Медичні книжки.PDF
07 лютого 2020 12:14
Лист відгук молоко.pdf
07 лютого 2020 12:14
Довідка банк.PDF
07 лютого 2020 12:14
Декларація виробника.PDF
07 лютого 2020 12:14
Гарантійні листи.PDF
07 лютого 2020 12:14
Виписка Вектор-Трейд.PDF

Публічні документи

18 лютого 2020 16:42
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:41
Dovidka_20031611500720416834.pdf
18 лютого 2020 16:41
Довідка ДПС.jpg
06 лютого 2020 17:07
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:06
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:05
Ф 4ОПП (2).jpg
06 лютого 2020 17:05
технічне завдання.jpg
06 лютого 2020 17:05
статут9.jpg
06 лютого 2020 17:05
статут8.jpg
06 лютого 2020 17:05
статут7.jpg
06 лютого 2020 17:05
статут6.jpg
06 лютого 2020 17:05
статут5.jpg
06 лютого 2020 17:05
статут4.jpg
06 лютого 2020 17:05
статут3.jpg
06 лютого 2020 17:05
статут2.jpg
06 лютого 2020 17:05
статут1.jpg
06 лютого 2020 17:05
посвідчення водія .jpg
06 лютого 2020 17:05
наказ1.jpg
06 лютого 2020 17:05
лист гарантія санкції.jpg
06 лютого 2020 17:05
інформація про водіїв.jpg
06 лютого 2020 17:05
інформація про авто.jpg
06 лютого 2020 17:05
зразок дог4.jpg
06 лютого 2020 17:05
зразок дог3.jpg
06 лютого 2020 17:05
зразок дог2.jpg
06 лютого 2020 17:05
зразок дог1.jpg
06 лютого 2020 17:05
заява згода.jpg
06 лютого 2020 17:05
захист довкілля.jpg
06 лютого 2020 17:05
договір№1-1.jpg
06 лютого 2020 17:05
договір №94-4.jpg
06 лютого 2020 17:05
договір №94-3.jpg
06 лютого 2020 17:05
договір №94-2.jpg
06 лютого 2020 17:05
договір №94-1.jpg
06 лютого 2020 17:05
договір №1-2.jpg
06 лютого 2020 17:05
договір оренди авто2.jpg
06 лютого 2020 17:04
договір оренди авто1.jpg
06 лютого 2020 17:04
договір Гуйван2.jpg
06 лютого 2020 17:04
договір Гуйван1.jpg
06 лютого 2020 17:04
договір Водянчук2.jpg
06 лютого 2020 17:04
договір Водянчук1.jpg
06 лютого 2020 17:04
довідка загальна.jpg
06 лютого 2020 17:04
довідка відгук.jpg
06 лютого 2020 17:04
довідка банк.jpg
06 лютого 2020 17:04
декларація виробника.jpg
06 лютого 2020 17:04
гарантійний ціни.jpg
06 лютого 2020 17:04
гарантійний гмо.jpg
06 лютого 2020 17:04
гарантійний витрати.jpg
06 лютого 2020 17:04
виписка з ЄДР1.jpg
06 лютого 2020 17:04
виписка є ЄДР2.jpg
06 лютого 2020 17:04
тендерна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вектор-трейд-захід"

ПІДПРИЄМСТВО СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ "КІЦМАНСЬКИЙ ЗАГОТТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вектор-трейд-захід"
#40843573
Відхилено 291 735,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:20
ПІДПРИЄМСТВО СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ "КІЦМАНСЬКИЙ ЗАГОТТОРГ"
#36262704
Переможець 356 565,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ "КІЦМАНСЬКИЙ ЗАГОТТОРГ"
#36262704
356 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:48
ДУ 3 №188 дата.jpg зміни до договору
21 грудня 2020 17:48
ДУ 3 №188 дата.jpg укладений
21 грудня 2020 17:48
1_ДУ 3 №188 дата.jpg укладений
21 грудня 2020 17:45
ДУ 3 №188 (1).jpg зміни до договору
21 грудня 2020 17:41
1_ДУ 3 №188.jpg укладений
21 грудня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 14:46
ДУ 2 №188 (1).jpg зміни до договору
28 жовтня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 15:59
ДУ 1 №188 зменш.jpg укладений
14 серпня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 13:06
Image (3) (3).jpg укладений
03 березня 2020 13:05
Image (2) (6).jpg укладений
03 березня 2020 13:05
Image (4) (4).jpg укладений
03 березня 2020 13:05
Image (5) (2).jpg укладений
03 березня 2020 13:05
Image (1) (1).jpg укладений
03 березня 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету (зменшення суми договору відповідно до плану фінансування)
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету (зменшення суми договору відповідно до плану фінансування)
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету (зменшення суми договору відповідно до плану фінансування)
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 984,00
UAH