Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (стерилізатор повітряний та коробки для інструменту)
Очікувана вартість
101 000,00 UAH
UA-2020-01-27-000736-b 415ee0d28175434288447e5b52e8d86a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ставицька Юлія Миколаївна

+380544663068 ahturka-centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради "Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 40980271
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, вул. Сумська ,55
Контактна особа: Ставицька Юлія Миколаївна
+380544663068
ahturka-centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 12:16
Очікувана вартість: 101 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Стерилізатор повітряний (ГП-80) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Сумська, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35364 — Стерилізатор сухожаровий
2 шт
Стерилізатор повітряний (ГП-40) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Сумська, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35364 — Стерилізатор сухожаровий
50 шт
Коробка для медичного інструменту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Сумська, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 12143 — Лоток для інструментів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:06
протокол змін до т д 2.doc
30 січня 2020 15:06
змінена т д 2.docx
29 січня 2020 13:13
протокол змін до т д.doc
30 січня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:06
протокол змін до т д 2.doc
30 січня 2020 15:06
змінена т д 2.docx
29 січня 2020 13:13
змінена т д.docx
27 січня 2020 10:56
тенд докум сухож.docx
29 січня 2020 13:13
протокол змін до т д.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про надання уточнень
Дата подання: 27 січня 2020 12:14
Дата відповіді: 27 січня 2020 12:40
Просимо надати роз"яснення, чи можна пропонувати коробки, розміри яких будуть відрізнятися від заявлених в тендерній документації в більшу або меншу сторону не більше ніж на 5 см?
Відповідь: Доброго дня, нам потрібні коробки саме такого розміру які зазначені в тендерній документації (230*130*50 мм)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-000736-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "НАХАЛОВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2607824310
Дата подання: 27 січня 2020 12:58
Вимога стосовно розподілу на лоти
Шановний Замовник! Доводимо до Вашого відома, що в цій закупівлі поєднано обладнання 2-го класу безпеки та медичний інструмент "Лотки для стерилізації" 1-го класу. Доводимо по суті. Стерилізатори ГП-80 та ГП-40 (ціна заводська виробника МІЗ-МА, м. Белгород-Дністровський, Одеська область, становить на сьогодні 13000 грн з доставкою та ГП-40 ціна становить 10000 грн з доставкою) робочі характеристики яких повністю співпадають з виробником МІЗ-МА та на них треба надати гарантійний лист виробника. Я зробив запит на менеджмент Виробника МІЗ-МА стосовно листа, на що мені відповіли , що гарантійний лист на цю закупівлю вже надало іншому учаснику (або учасникам). Надати ще одного листа вони не мають можливості на цю заакупівлю. Іншої причини у відмові немає!!! Якось в інший спосіб отримати листа не маю можливості. Інші моделі стерилизаторів які присутні на ринку України мають відмінності в характеристиках. Пропонувати їх до закупівлі також немає сенсу. Що стосується коробок-стерилізаторів-лотків до інструменту, вони широко пропонуються різними виробниками на ринку України та мають однакові характеристики!!! Отримати гарантійний лист немає жодних обмежень. (приблизна середня ціна 650-700 грн). Стосовно наданих фактів прошу Замовника розділити на лоти Стерилізатори ГП зробити окремо від коробок-стерилізаторів для інструментів, щоб усі охочі, без штучних обмежень, могли приняти участь у данному тендері. Також для успішного рішення можливо скасувати обов'язковий гарантійний лист стововно стерилізаторів ГП ( цьому випадку не треба роз'єднувати на лоти). Усі приблизні ціни було вказано Замовнику. Орієнтовна сума закупівлі має бути не більше 85000 тис грн з урахуванням доставок та гарантійних зобов'язань. Вважаю, що Замовник відповідально поставиться до фактів та вимог наданих мною. Усі зміни або відповіді треба зробити до кінця періоду оговорень.Ось приклад закупівлі, UA-2019-09-06-001566-a де Замовник на мою вимогу скасував обов'язковий гарантінний лист. Якщо Замовник не надасть усім бажаючим прийняти участь у данному тендері всупереч наданним фактам, обов'язково буду звертатися до органів, які переймаються данними питаннями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 13:56
Добрий день шановний учасник. Тендерна документація на закупівлію сухожарових шкафів ГП-80, ГП-40 та коробок для медичного інструменту, не містить вимоги щодо подачі учасником гарантійних листів від виробника. Ви можете надавати свою пропозицію без гарантійних листів від виробника.

(- Гарантійний лист про те, що гарантійний термін експлуатації становитиме не менше 12 місяців, з моменту доставки та прийняття товару за адресою замовника. ДАНИЙ ЛИСТ ПОВИНЕН БУТИ ВІД УЧАСНИКА!!!!!!!!!

-Гарантійний лист про те, що кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності вимогам технічного регламенту, сертифікат про відповідність медичного виробу або свідоцтво про державну реєстрацію) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;)) ДАНИЙ ЛИСТ ПОВИНЕН БУТИ ВІД УЧАСНИКА!!!!!!!!!!!!!!!!
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000736-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕДИН 2011", Код ЄДРПОУ:37577298
Дата подання: 28 січня 2020 09:58
Питання стосовно коробки для медичного інструменту
Доброго дня. Скажіть, чи підійде вам у якості коробки для медичного інструменту така, як на фото нижче? Розмір повністю співпадає. Складається з трьох частин:
Кришка перекриває поверхню повністю по всій площині. Також ще комплектується ситом. Виготовлений поністю з нержавіючої сталі. Також кришка та корпус мають дві бокові ручки для зручного використання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2020 10:42
Добрий день шановний учасник. Якщо розмір коробки для медичного інструменту співпадає з розміром заявленим в тендерній документації (230*130*50 мм) то, так нам підходять такі коробки.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000736-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:31607028
Дата подання: 28 січня 2020 14:47
Дискримінаційні вимоги
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації надана у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2020 13:22
Доброго дня шановний учасник. 1) Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі та є правом, а не обов'язком замовника. 2) Нами були внесені зміни в частині технічних характеристик до предмету закупівлі стерилізатор повітряний ГП-80 та ГП-40.

Документи

27 січня 2020 13:56
Тендерна документація

Документи подані скаржником

28 січня 2020 09:58
20180205_123444.jpg

Документи подані скаржником

28 січня 2020 14:45
ВИМОГА.pdf

Документи

29 січня 2020 13:22
зміни до т д
29 січня 2020 13:22
протокол змін

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА 90 170,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 79 946,12
UAH з ПДВ
67 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 75 353,30
UAH з ПДВ
68 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ 96 850,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" 84 054,20
UAH з ПДВ
84 054,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 15:11
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:11
Відмова від участі.pdf
14 лютого 2020 11:35
Електронний підпис
11 лютого 2020 19:15
Електронний підпис
11 лютого 2020 19:14
Технічна частина.zip
11 лютого 2020 19:14
Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 19:14
Відповідність вимогам.zip

Публічні документи

17 лютого 2020 15:46
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:45
Стаття 17.pdf
17 лютого 2020 15:45
Лист-розяснення.pdf
17 лютого 2020 15:45
Довідка МВС.pdf
17 лютого 2020 15:45
Довідка ДФС.pdf
17 лютого 2020 12:33
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:53
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:45
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 10:45
Технічна частина.pdf
06 лютого 2020 10:45
Документи на товар.pdf
06 лютого 2020 10:45
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:38
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 15:38
Статут 05.07.2019.pdf
07 лютого 2020 15:38
лист-відгук.pdf
07 лютого 2020 15:38
ГП-80, ГП-40.pdf
07 лютого 2020 15:38
Відповідність МТВ.pdf
07 лютого 2020 15:38
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 15:38
Витяг від 16.01.2020.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 10:33
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2020 10:35
Електронний підпис
12 лютого 2020 10:35
Технічна частина.pdf
12 лютого 2020 10:35
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
#2518807661
Відхилено 65 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 12:02
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 67 979,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 14:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

17 лютого 2020 12:02
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:00
Протокол рішення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
67 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:21
платіжне дорученя укладений
27 серпня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 09:41
Договір укладений
04 березня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 979,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 447,22 UAH)