Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та знищення біовідходів (кров та її компоненти) шляхом кремації (спалювання)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-01-27-000733-a 1ab6fc45881c48abad10d17ea4bb6d56
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мулярчук Оксана

380444671842 kmck20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові" виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42427142
Місцезнаходження: 04060, Україна , місто Київ обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, будинок 12
Контактна особа: Мулярчук Оксана
380444671842
kmck20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 12:00
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 пакунок
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та знищення біовідходів (кров та її компоненти) шляхом кремації (спалювання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, місто Київ, Київ, Максима Берлинського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-000733-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 28 січня 2020 10:27
дискримінаційни вимоги, які звужують коло учасників
1. Найменування замовника: КНП «Київський міський центр крові»
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-27-000733-a Код ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
3. Підстави подання вимоги: дискримінаційні вимоги, які звужують коло учасників
4. Обґрунтування вимоги: Маємо намір прийняти участь, але дана вимога є дискримінаційна
В оголошенні тендерної документації визначені вимоги до документів, що повинні бути надані учасником, які не відповідають вимогам чинного законодавства і, як наслідок, є дискримінаційними, що обмежують права учасників, а саме наступні дискримінаційні вимоги: Ліцензія на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, утилізація та знешкодження).
Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни:
відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення;
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
До того зауважуємо, що пунктами 1 та 2 Розділу І Наказу від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено:
1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.
Детальна інформація в документі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 11:47
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Замовник КНП «Київський міський центр крові» є закладом служби крові, якій під час своєї діяльності здійснює роботу із небезпечними відходами, які відповідно до Закону України «Про відходи» є відходами, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Замовник закупівлі повинен дотримуватись Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015, тому вимоги до надання послуг, що є предметом закупівлі, складені у відповідності до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, які розроблені у відповідності до чинного законодавства поводження з відходами.
Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В.
Згідно даних Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами), розміщеного на офіційному сайті Уповноваженого органу, Міністерства енергетики та захисту довкілля України (реорганізоване Міністерство екології та природніх ресурсів України), велика кількості ліцензіатів мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), які видані у відповідності до ЗУ «Про відходи». Для недискримінації учасників та розширення кола потенційних учасників закупівлі замовником встановлено вимоги щодо ліцензії з дозвільними видами збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення, що повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Замовник КНП «Київський міський центр крові» є закладом служби крові, якій під час своєї діяльності здійснює роботу із небезпечними відходами, які відповідно до Закону України «Про відходи» є відходами, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Замовник закупівлі повинен дотримуватись Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015, тому вимоги до надання послуг, що є предметом закупівлі, складені у відповідності до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, які розроблені у відповідності до чинного законодавства поводження з відходами.
Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В.
Згідно даних Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами), розміщеного на офіційному сайті Уповноваженого органу, Міністерства енергетики та захисту довкілля України (реорганізоване Міністерство екології та природніх ресурсів України), велика кількості ліцензіатів мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), які видані у відповідності до ЗУ «Про відходи». Для недискримінації учасників та розширення кола потенційних учасників закупівлі замовником встановлено вимоги щодо ліцензії з дозвільними видами збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення, що повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000733-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 28 січня 2020 11:52
порушення Замовником п.е ст.32 ЗУ "Про відходи"
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр крові» виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-27-000733-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»

Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (п.2 «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.

Вимагаємо:
- Пункт «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження та утилізація) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)»
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ
наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)

Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, намагався довести, що повинно бути збирання, зберігання, знешкодження - проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів).
Звідси випливає, що правильна редакція тендерної документації має містити вимогу «збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Також зазначаємо, що більшість Замовників притримуються діючого законодавства (ідентифікатори діючих закупівель, де вимагається саме операція «видалення або утилізація» - UA-2019-12-27-002143-b , UA-2020-01-06-000129-c , UA-2019-12-31-000054-c )
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 11:50
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Замовник КНП «Київський міський центр крові» є закладом служби крові, якій під час своєї діяльності здійснює роботу із небезпечними відходами, які відповідно до Закону України «Про відходи» є відходами, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Замовник закупівлі повинен дотримуватись Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015, тому вимоги до надання послуг, що є предметом закупівлі, складені у відповідності до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, які розроблені у відповідності до чинного законодавства поводження з відходами.
Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В.
Згідно даних Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами), розміщеного на офіційному сайті Уповноваженого органу, Міністерства енергетики та захисту довкілля України (реорганізоване Міністерство екології та природніх ресурсів України), велика кількості ліцензіатів мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), які видані у відповідності до ЗУ «Про відходи». Для недискримінації учасників та розширення кола потенційних учасників закупівлі замовником встановлено вимоги щодо ліцензії з дозвільними видами збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення, що повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Замовник КНП «Київський міський центр крові» є закладом служби крові, якій під час своєї діяльності здійснює роботу із небезпечними відходами, які відповідно до Закону України «Про відходи» є відходами, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Замовник закупівлі повинен дотримуватись Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015, тому вимоги до надання послуг, що є предметом закупівлі, складені у відповідності до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, які розроблені у відповідності до чинного законодавства поводження з відходами.
Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В.
Згідно даних Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами), розміщеного на офіційному сайті Уповноваженого органу, Міністерства енергетики та захисту довкілля України (реорганізоване Міністерство екології та природніх ресурсів України), велика кількості ліцензіатів мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), які видані у відповідності до ЗУ «Про відходи». Для недискримінації учасників та розширення кола потенційних учасників закупівлі замовником встановлено вимоги щодо ліцензії з дозвільними видами збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення, що повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000733-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 28 січня 2020 11:53
дискримінаційна та неправомчірна вимога сертифікат ІСО
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр крові» виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-27-000733-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу № 203 від 21.12.2015 ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості»
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається Сертифікат ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015

Зазначаємо, так, як на даний час положення ДСТУ ISO 14001:2015 втратили чинність у зв’язку із прийняттям наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203. Вказаним вище наказом як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року прийнято ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. За даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Враховуючи, що вказані критерії оцінки вимагають від учасників подання не обов’язкових документів, а наявність таких документів сама по собі не впливає на виконувані учасниками роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт, просимо виключити з Тендерної документації цінові критерії, які ґрунтуються на наявності в учасників діючих сертифікатів ISO 14001:2015 та ISO 14001:2015

Вимагаємо:
Вимогу сертифікат ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 - видалити

Додатково просимо: Перед тим, як використовувати відповідь «Тому вимога до надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 – це гарантія спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а постачальник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який знаходиться в розвитку. Наявність даного сертифікату у Учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підпри
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 11:49
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.

Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо наявності сертифікату на підтвердження відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" та відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. "Системи управління якістю. Вимоги" не є дискримінаційним.
Ми КНП «Київський міський центр крові», як замовник послуги є сертифіковані по ДСТУ ISO 9001:2015. "Системи управління якістю. Вимоги" та ISO 9001:2015, а також ДСТУ ISO 13485:2018 «Медичні вироби. Системи управління якістю. Вимоги щодо регулювання». Щороку відповідно до перерахованих стандартів підприємство проходить наглядові аудити, для підтвердження вимог стандарту ми надаємо відповідні документи системи якості, в тому числі договори та специфікацію виконавців, які надають підприємству послуги, тому для успішного виконання розділів стандарту та дотримання принципів сертифікації, ми повинні працювати з учасниками, які відповідають вимогам стандартів ДСТУ ISO.

В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, який за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи менеджменту та таким чином підтвердити та надати гарантії надавати екологічно безпечні послуги.


Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому вимога до надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 – це гарантія спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а постачальник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який знаходиться в розвитку. Наявність даного сертифікату у Учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних послуг.
Розгорнути Згорнути
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.

Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо наявності сертифікату на підтвердження відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" та відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. "Системи управління якістю. Вимоги" не є дискримінаційним.
Ми КНП «Київський міський центр крові», як замовник послуги є сертифіковані по ДСТУ ISO 9001:2015. "Системи управління якістю. Вимоги" та ISO 9001:2015, а також ДСТУ ISO 13485:2018 «Медичні вироби. Системи управління якістю. Вимоги щодо регулювання». Щороку відповідно до перерахованих стандартів підприємство проходить наглядові аудити, для підтвердження вимог стандарту ми надаємо відповідні документи системи якості, в тому числі договори та специфікацію виконавців, які надають підприємству послуги, тому для успішного виконання розділів стандарту та дотримання принципів сертифікації, ми повинні працювати з учасниками, які відповідають вимогам стандартів ДСТУ ISO.

В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, який за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи менеджменту та таким чином підтвердити та надати гарантії надавати екологічно безпечні послуги.


Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому вимога до надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 – це гарантія спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а постачальник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який знаходиться в розвитку. Наявність даного сертифікату у Учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних послуг.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000733-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 28 січня 2020 11:55
дискримінаційна та неправомірна вимога СЕС на ОПЕРАЦІЇ
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр крові» виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-27-000733-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро»

4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)

Зазначаємо, що Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 не передбачається надання висновку СЕС саме на операції. Прописавши дану вимогу Замовник звузив коло потенційних учасників до одного – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає вимогам діючого законодавства (п. «е», ст. 32, ЗУ «Про відходи»)

Додатково зазначаємо, що в Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», відсутня вимога наявності висновку СЕС саме на операції

Вимагаємо:
Вимогу надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
викласти в наступній редакції висновок СЕС на операції або документи в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 11:49
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.

Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок».

Вимоги до Учасників складені у відповідності до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.

Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок».

Вимоги до Учасників складені у відповідності до вимог чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000733-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 28 січня 2020 14:07
відповідь на вимогу
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр крові» виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю: UA-2020-01-27-000786-a
3. Підстави подання вимоги: безпідставна вимога UA-2020-01-27-000733-a.b4 від 28.01.2020 11:55, антиконкурентні дії, які шкодять діловій репутації ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
4. Обґрунтування вимоги: Замовнику подали вимогу UA-2020-01-27-000733-a.b4 від 28.01.2020 11:55 з темою: дискримінаційна та неправомірна вимога СЕС на ОПЕРАЦІЇ, в які зазначено, що Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 не передбачається надання висновку СЕС саме на операції. Прописавши дану вимогу Замовник звузив коло потенційних учасників до одного – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає вимогам діючого законодавства (п. «е», ст. 32, ЗУ «Про відходи»)

Доносимо до відома, що такі висловлювання належать одному із Учаснику – ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС»

Замовником закупівлі вимагається висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
В Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», зазначено, що до документів, що подаються для отримання ліцензії необхідно надати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначається перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок.
Це свідчить про те що, що кожен ліцензіат має мати такий висновок.

Детальна інформація в документі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 11:48
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Замовник КНП «Київський міський центр крові» є закладом служби крові, якій під час своєї діяльності здійснює роботу із небезпечними відходами, які відповідно до Закону України «Про відходи» є відходами, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Замовник закупівлі повинен дотримуватись Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015, тому вимоги до надання послуг, що є предметом закупівлі, складені у відповідності до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, які розроблені у відповідності до чинного законодавства поводження з відходами.
Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В.
Згідно даних Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами), розміщеного на офіційному сайті Уповноваженого органу, Міністерства енергетики та захисту довкілля України (реорганізоване Міністерство екології та природніх ресурсів України), велика кількості ліцензіатів мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), які видані у відповідності до ЗУ «Про відходи». Для недискримінації учасників та розширення кола потенційних учасників закупівлі замовником встановлено вимоги щодо ліцензії з дозвільними видами збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення, що повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок».

Вимоги до Учасників складені у відповідності до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Замовник КНП «Київський міський центр крові» є закладом служби крові, якій під час своєї діяльності здійснює роботу із небезпечними відходами, які відповідно до Закону України «Про відходи» є відходами, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Замовник закупівлі повинен дотримуватись Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015, тому вимоги до надання послуг, що є предметом закупівлі, складені у відповідності до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами, які розроблені у відповідності до чинного законодавства поводження з відходами.
Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В.
Згідно даних Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами), розміщеного на офіційному сайті Уповноваженого органу, Міністерства енергетики та захисту довкілля України (реорганізоване Міністерство екології та природніх ресурсів України), велика кількості ліцензіатів мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), які видані у відповідності до ЗУ «Про відходи». Для недискримінації учасників та розширення кола потенційних учасників закупівлі замовником встановлено вимоги щодо ліцензії з дозвільними видами збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення, що повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок».

Вимоги до Учасників складені у відповідності до вимог чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 7 470,00
UAH з ПДВ
7 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 11:45
Електронний підпис
04 лютого 2020 11:44
1_Довідка ЄДРПОУ_копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
Переможець 7 470,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
7 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог Екол перер техн №144_20НВ-Б від 14.02.2020 біол відх.pdf укладений
14 лютого 2020 12:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 470,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 245,00 UAH)