Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин, дизельне паливо
Очікувана вартість
555 500,00 UAH
UA-2020-01-27-000530-a 0b76f7808a4f49138e8ba709ccc4c7f6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ямпольська Вероніка Романівна

+380382675190 xodl2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004634
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Кам`янецька, будинок 94
Контактна особа: Ямпольська Вероніка Романівна
+380382675190
xodl2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 555 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 літр
бензин А- 92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1500 літр
бензин А- 95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
18000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 11:16
4 ТД Обласна дитяча пальне.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-000530-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 січня 2020 16:07
ВИМОГА (ТД)
10 січня 2020 року вже було оприлюднено аналогічну процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-10-001823-c, яка містила аналогічні вимоги тендерної документації. Закупівля не відбулась. Виконати вимогу зміг тільки один учасник – ТОВ ВОГ КАРД. Це вкотре свідчить про корупційну змову між Замовником та АЗС ВОГ та про дискримінацію інших потенційних учасників.
Замість того, щоб провести аналіз попередньої закупівлі на наявність дискримінаційних умов, Замовником вдруге було опубліковано закупівлю, участь у якій знову прийме лише один учасник – АЗС ВОГ. Таким чином – Замовник зловживає службовим становищем, чим порушує законодавство, задля підписання «прямого договору» з конкретним постачальником, з яким, ймовірно, вступив в корупційну змову.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2020 15:58
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одним із принципів закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Законом не забороняється приймати участь у процедурах закупівель будь-яких учасників у тому числі у новостворених.
Замовником торгів забезпечується вільний доступ всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних) до інформації про закупівлю, шляхом її розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу «https://prozorro.gov.ua» у відповідності до вимог ст.10 Закону. Отже, замовником принцип недискримінації учасників реалізується в спосіб, чітко визначений Законом.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 505 847,00
UAH з ПДВ
505 847,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:29
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:29
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:27
Інформаційні листи_4.pdf
11 лютого 2020 11:27
Інформаційні листи_3.pdf
11 лютого 2020 11:27
Інформаційні листи_2.pdf
11 лютого 2020 11:27
Інформаційні листи_1.pdf
11 лютого 2020 11:27
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 лютого 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій