ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Очікувана вартість
17 502 000,00 UAH
UA-2020-01-27-000451-a 13c93720d69b4814a6932b72f44c1ced
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт замовника: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа замовника: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 12:18
Очікувана вартість: 17 502 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00020, Україна, Київська область, м. Київ, парк відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на 2020 рік аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі _______________________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________ (до 30 % вартості річного обсягу робіт) строком на 3 (три) місяці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на суму перерахованого авансу, повинно бути підтверджено актами виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 або іншими документами не пізніше 25 грудня 2020 року. Після закінчення даного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 лютого 2020 15:48
Електронний цифровий підпис
21 лютого 2020 15:28
Перелік внесених змін.docx
21 лютого 2020 15:28
ТД.docx
21 лютого 2020 15:48
Електронний цифровий підпис
14 лютого 2020 16:35
Електронний цифровий підпис
13 лютого 2020 17:43
Електронний цифровий підпис
06 лютого 2020 16:14
Електронний цифровий підпис
30 січня 2020 12:52
Електронний цифровий підпис
27 січня 2020 11:08
Електронний цифровий підпис
21 лютого 2020 15:28
Перелік внесених змін.docx
14 лютого 2020 16:27
Перелік внесених змін.docx
13 лютого 2020 17:29
Перелік внесених змін.docx
06 лютого 2020 16:02
Перелік внесених змін.docx
30 січня 2020 12:48
Перелік внесених змін.docx
21 лютого 2020 15:28
ТД.docx
14 лютого 2020 16:27
ТД.docx
13 лютого 2020 17:29
ТД.docx
06 лютого 2020 16:02
ТД.docx
30 січня 2020 12:48
ТД.docx
27 січня 2020 11:01
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація
Дата подання: 30 січня 2020 17:11
Дата відповіді: 04 лютого 2020 18:15
Шановний замовник! Під час вивчення тендерної документації, виникла потреба у вашому роз'ясненні на питання щодо Розділу 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст.17 Закону в пункті 5.3 Перелік документів, що вимагаються , а саме: 14). Лист-повідомлення про відкриті рахунки в Головному управлінні Державної казначейської служби України м. Києва із зазначенням № р/р (на підставі п. 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 (зі змінами) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Дана вимога передбачає собою вже відкритого на момент проведення закупівлі рахунку в Головному управлінні Державної казначейської служби України м. Києва. Хочемо зазначити, що відповідно до Наказу від 22.06.2012 № 758 Міністерства Фінансів України та Методичних Рекомендацій, щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов'язань та проведення платежів, затверджених Наказом 19.07.2019 № 213 Державної казначейської служби України, рахунок який вимагається Замовником закупівлі, може бути відкритий при наявності діючого договору із бюджетною установою і закривається після виконання зобов’язання по договору, згідно якого такий рахунок відкритий. Тобто на момент проведення закупівлі у потенційного учасника може не бути можливості подати такий Лист –повідомлення у складі пропозиції, через зазначений механізм відкриття рахунків, а лише надати Лист –гарантію про те що рахунок буде відкритий після укладення договору про закупівлю. Просимо надати роз'яснення щодо даної ситуації, адже відсутність Листа-повідомлення про відкриття бюджетного рахунку у складі тендерної пропозиції буде розглядатися Замовником, як дискваліфікація потенційного учасника, а надання гарантійного листа про відкриття рахунку не є передбаченим тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п. 6 Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 року № 1070 спрямування сум попередньої оплати за капітальними видатками та державними контрактами виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Враховуючи те, що укладання договору про закупівлю не повинно перевищувати 20 днів, Замовник передбачає всі ризики для подальшого його виконання.
Кваліфікаційні вимоги до закупівлі
Дата подання: 30 січня 2020 18:17
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:09
В умовах тендерної документації по закупівлі міститься Гарантійний лист, згідно з яким учасник гарантує, що роботи будуть виконані протягом 90 календарних днів з моменту укладання договору, водночас строк виконання робіт визначений у загальних положеннях до 31.12.2020 року. В зв’язку з чим, просимо надати уточнення строків виконання робіт по даному об’єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В умови тендерної документації були внесені відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-27-000451-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані", Код ЄДРПОУ:41781314
Дата подання: 03 лютого 2020 12:05
Зміни
Під час вивчення тендерної документації, виникла потреба у внесені змін до Розділу 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст.17 Закону в пункті 5.3 Перелік документів, що вимагаються , а саме: Лист-повідомлення про відкриті рахунки в Головному управлінні Державної казначейської служби України м. Києва із зазначенням № р/р (на підставі п. 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 (зі змінами) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Повідомляємо Постанова Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 (зі змінами) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» втратила чинність від 01.01.2020. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 05.02.2020 №2216.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 18:48

Документи подані скаржником

03 лютого 2020 12:05
Зміни.docx

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2020 18:48
рішення від 05.02.2020 №2216.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РАМ.СА ГРУП 16 860 002,14
UAH з ПДВ
16 860 002,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Архітектурно-будівельна компанія "Мегаполіс" 17 080 602,48
UAH з ПДВ
17 080 602,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 16:50
sign.p7s
03 березня 2020 16:49
30. Дозвіл.pdf
03 березня 2020 16:49
Документи з ЕЦП.rar
03 березня 2020 16:49
24. Дозвільні документи.pdf
03 березня 2020 16:49
2. Статут.pdf
03 березня 2020 16:49
8. Календарний Графік.pdf
03 березня 2020 16:49
6. Наявність працівників.pdf
03 березня 2020 16:49
Протокол НР.7Z
03 березня 2020 16:49
Наказ Фролова Ю.М.7Z
03 березня 2020 16:49
Лист для клієнтів.7z
03 березня 2020 16:49
Зміни до гарантії 723-20.7z
03 березня 2020 16:49
Гарантія 723-20.7z
03 березня 2020 16:49
Витяг із Статуту.7z
03 березня 2020 16:49
Банківська ліцензія.7z
03 березня 2020 16:48
26. Кошторис.pdf
03 березня 2020 16:48
23. ТП.pdf
03 березня 2020 16:48
22. Лист про санкції.pdf
03 березня 2020 16:48
21. Захист довкілля.pdf
03 березня 2020 16:48
19. Додаток 4 (т.з).pdf
03 березня 2020 16:48
9. Витяг ПДВ.pdf
03 березня 2020 16:48
7.2. Фотозвіт довідка.pdf
03 березня 2020 16:48
7.1. Аналогічний договір.pdf
03 березня 2020 16:48
7. Досвід.pdf
03 березня 2020 16:48
5.1. МТБ додатки.pdf
03 березня 2020 16:48
3. Ст 17.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 11:05
sign.p7s
03 березня 2020 09:58
25 субпідрядник.pdf
03 березня 2020 09:58
1 гарантія.rar
21 лютого 2020 14:27
sign.p7s
21 лютого 2020 14:23
28.2 Кошториси 2.PDF
21 лютого 2020 14:23
28.3 Кошториси 3.PDF
21 лютого 2020 14:23
28.1 Кошториси 1.PDF
21 лютого 2020 14:23
29 Техвимоги.pdf
21 лютого 2020 14:23
28.4 Кошториси 4.PDF
21 лютого 2020 14:23
11 Статут.pdf
21 лютого 2020 14:23
1 Забезпечення.rar
21 лютого 2020 14:23
28.8 Підтвердження цін.pdf
21 лютого 2020 14:23
28.6 100тендер лебедине.imd
21 лютого 2020 14:23
9.1 Фотофіксація.pdf
21 лютого 2020 14:23
16 ст17.pdf
21 лютого 2020 14:23
15 витяг пдв.PDF
21 лютого 2020 14:23
20 наказ інженер.PDF
21 лютого 2020 14:22
19.1 ГЛ казна.pdf
21 лютого 2020 14:22
10 лист відгук.pdf
21 лютого 2020 14:22
18 обробка даних.PDF
21 лютого 2020 14:22
27 згода договір.PDF
21 лютого 2020 14:22
6 працівники.PDF
21 лютого 2020 14:22
12 про ненадання.PDF
21 лютого 2020 14:22
3 мтб.PDF
21 лютого 2020 14:22
25 субпідрядник.PDF
21 лютого 2020 14:22
28.7 Лист індив засоби.PDF
21 лютого 2020 14:22
23 довкілля.PDF
21 лютого 2020 14:22
26 цінова.pdf
21 лютого 2020 14:22
24 ГЛ дозволи.PDF
21 лютого 2020 14:22
22 ГЛ якість робіт.PDF
21 лютого 2020 14:22
2 відомості.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РАМ.СА ГРУП
#34241373
Відхилено 16 860 002,14
UAH з ПДВ
10 березня 2020 17:38
ТОВ "Архітектурно-будівельна компанія "Мегаполіс"
#42796929
Рішення скасоване 17 080 602,48
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:23
ТОВ "Архітектурно-будівельна компанія "Мегаполіс"
#42796929
Відхилено 17 080 602,48
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:27

Документи

10 березня 2020 17:38
sign.p7s
10 березня 2020 17:35
протокол
04 березня 2020 12:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 березня 2020 13:27
sign.p7s
17 березня 2020 13:25
протокол
17 березня 2020 13:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
17 березня 2020 13:27
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку