Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля, горох сушений
Очікувана вартість
762 321,95 UAH
UA-2020-01-27-000409-b 33a13d76ed9b43b889a5a5ba53636200
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04653220
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 11:48
Очікувана вартість: 762 321,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 811,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


обсяг на 2020 рік, джерело фінансування - місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, рішення сесії ЮМР від 19.12.2019 №1761. Фактичні обсяги поставки визначаються протягом 2020 року, за індивідуальними замовленнями закладів освіти міста відповідно до перспективного меню.Вимоги до предмета закупівлі, участі у торгах більш детально визначено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограми
Картопля врожаю 2019 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  14 серпня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
8000 кілограми
Картопля врожаю 2020 року (ранні сорти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
12000 кілограми
Картопля врожаю 2020 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
400 кілограми
Горох сушений (ваговий та фасований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за фактично поставлену продукцію, після отриманих рахунків. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 10:12
проект договору картопля, горох.pdf
27 січня 2020 10:12
ТД картопля, горох.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ольга-Плюс 756 320,00
UAH з ПДВ
756 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП " МЕНАДА" 761 000,00
UAH з ПДВ
761 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 11:05
Електронний підпис
21 лютого 2020 10:54
Картопля
11 лютого 2020 16:58
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:45
Договір на картоплю.pdf
11 лютого 2020 16:45
Картопля 3.pdf
11 лютого 2020 16:45
Картопля 2.pdf
11 лютого 2020 16:45
Картопля 1.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 14:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ольга-Плюс

ПП " МЕНАДА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольга-Плюс
#40179350
756 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:00
Протокол_ТК_№7_вiд_02.04.2021_року_Картопля,_горох.pdf укладений
02 квітня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 13:29
Дод.угода №3 від 11.01.2021 Картопля, горох сушений.pdf зміни до договору
12 січня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:51
Дод.угода_№2_до_дог.№118_вiд_02.03.2020_року_Картопля,_горох_сушений.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 09:07
додаткова угода № 1 від 08.07.2020 до договору №118.pdf зміни до договору
08 липня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 13:12
договір 118.pdf укладений
02 березня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно положень пункту 1 частини 4 ст. 36 та з урахуванням п. 6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення сесії Южноукраїнської міської ради від 30.04.2020 року №1863 зменшення ціни договору на 160159,56 грн. та обсягу закупівлі на 8800 кг
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст.ст. 629, 631, 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до ч.ч. 4, 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (до введення в дію цього Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) та з урахуванням п.6 розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» (В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) продовження строку дії Договору, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу закупівлі у сумі 119130,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі та викладення пункту 2.2 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 537 136,18
UAH (в тому числі ПДВ 89 522,70 UAH)