Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015– 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне )
Очікувана вартість
1 560 000,00 UAH
UA-2020-01-27-000338-c ● c6275c704577429e84e1f7f4e70bcbb7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північний центр професійної освіти |
Код ЄДРПОУ: | 02546370 |
Місцезнаходження: | 66200, Україна , Одеська обл., смт Саврань, Вул. Соборна, 28 |
Контактна особа: |
Семенюк Наталія Павлівна +380486531385 ptu24@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 13:09 |
Очікувана вартість: | 1 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
297 т
ДК 021:2015– 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66200, Україна, Одеська область, 66200, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 28, смт. Саврань, вул. Соборна, 28; м.Кодима, пр. Перемоги, 1; м. Балта вул. Ломоносова, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 11:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 11:18 |
Проект договору.doc | |
27 січня 2020 11:18 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 29 січня 2020 15:38
Дата відповіді: 01 лютого 2020 18:01
Шановний замовнику, що мається на увазі під вимогою тендерної документації про надання додатково "листа про відповідність ціни товару середньоринковим цінам", лист має бути складений учасником в довільній формі?
Відповідь: Доброго дня, на Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надати довідку, лист, експертний висновок, тощо, виданий уповноваженим органом про середньоринкову вартість товару, для підтвердження цінових показників учасника. .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000338-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:30514975
Дата подання: 25 лютого 2020 10:41
В порядку ст. 30 ЗУ "Про публічні закупіві"
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
19.02.2020 р. на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформленим протоколом №2 від 19.02.2020 р., про відхилення тендерної пропозиції «ВО «ОБЛПАЛИВО», з підстав того, що в результаті перевірки документів тендерної пропозиції «ВО «ОБЛПАЛИВО» було виявлено порушення вимог тендерної документації. З вказаними порушеннями «ВО «ОБЛПАЛИВО» не погоджується та обгрунтовує по кожному з заявлених Замовником не відповідностей вимогам тендерної документації. А саме:
1) Вимогами тендерної документації замовника визначено що, для погодження з проектом договору про закупівлю учасник надає його заповнений (крім ціни) та підписаний зі своєї сторони у складі тендерної пропозиції, так як проект договору поданий та підписаний уповноваженою особою ПРАТ ВО ОБЛПАЛИВО, містить інформацію про строк поставки, тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надало згоду на ці умови.
Крім того технічна специфікація та інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі подані ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» містить інформацію про строк поставки, дані документи підписані уповноваженою особою ПРАТ ВО ОБЛПАЛИВО, що означає погодження з даними умовами.
2) Відповідно до Форми «Цінова пропозиція» п.6 «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації», тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надало згоду з процедурою роз’яснень, підписавши дані документи.
3) п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу 3 тендерної документації. передбачено що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (календарних) днів. В день розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель тендерні пропозиції Учасників мають бути дійсними.» Формулювання «з моменту закінчення терміну для подання документів», відсутнє в п.4 Розділу 3 тендерної документації, що регулює питання строку дії тендерної пропозиції.
4) У відповіді на запитання на майданчику «Шановний замовнику, що мається на увазі під вимогою тендерної документації про надання додатково "листа про відповідність ціни товару середньоринковим цінам", лист має бути складений учасником в довільній формі?» замовником надано відповідь.: «Доброго дня, на Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надати довідку, лист, експертний висновок, тощо, виданий уповноваженим органом про середньоринкову вартість товару, для підтвердження цінових показників учасника.
Тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» керуючись відповіддю Замовника виконав вимоги тендерної документації надавши довідку з Одеської ТПП, що є уповноваженим органом, де зазначено роз’яснення, що Одеська ТПП не володіє інформацією про ціни на марку вугілля ДГ/Ж 25-200.
5) У довідці яку надала Одеська ТПП надано офіційне роз’яснення, що даний орган не володіє інформаціє щодо ДГ/Ж (25-200).
6) Додатком №6 Тендерної документації, визначено надання показників безпечності, згідно з технічними вимогами замовника», так як технічними вимогами Замовника визначено лише вологість та зольність, тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надав дані показники в ФОРМІ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ».
Щодо повної технічної характеристики кожної марки вугілля, в тендерній документації ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надано технічну специфікацію.
7) Відповідно до Розділу.2 п.6 тендерної документації визначено: «Копію ДСТУ, ТУ або іншого нормативного документу згідно якого виробляється товар завірену уповноваженою особою.», дана копія завірена Головою Правління ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», який є уповноваженою особою. Тому вимоги тендерної документації були дотримані.
Так як ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010) є нормативним документом, який регламентує відвантаження побутового палива населенню, тому він напряму не є документом, який стосується виробництва.
Отже, ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» виконало вимоги тендерної документації.
8) Штатним розписом товариства не передбачено особи, що уповноважена на зберігання товару. Дані обов’язки виконує завідувач складу, так як він є спеціалістом з обліку та аудиту та є матеріально-відповідальної особою.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №2 від 19.02.2020 р., про відхилення тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», та скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №3 від 19.02.2020р., про визначення переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ".
Розгорнути
Згорнути
19.02.2020 р. на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформленим протоколом №2 від 19.02.2020 р., про відхилення тендерної пропозиції «ВО «ОБЛПАЛИВО», з підстав того, що в результаті перевірки документів тендерної пропозиції «ВО «ОБЛПАЛИВО» було виявлено порушення вимог тендерної документації. З вказаними порушеннями «ВО «ОБЛПАЛИВО» не погоджується та обгрунтовує по кожному з заявлених Замовником не відповідностей вимогам тендерної документації. А саме:
1) Вимогами тендерної документації замовника визначено що, для погодження з проектом договору про закупівлю учасник надає його заповнений (крім ціни) та підписаний зі своєї сторони у складі тендерної пропозиції, так як проект договору поданий та підписаний уповноваженою особою ПРАТ ВО ОБЛПАЛИВО, містить інформацію про строк поставки, тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надало згоду на ці умови.
Крім того технічна специфікація та інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі подані ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» містить інформацію про строк поставки, дані документи підписані уповноваженою особою ПРАТ ВО ОБЛПАЛИВО, що означає погодження з даними умовами.
2) Відповідно до Форми «Цінова пропозиція» п.6 «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації», тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надало згоду з процедурою роз’яснень, підписавши дані документи.
3) п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу 3 тендерної документації. передбачено що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (календарних) днів. В день розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель тендерні пропозиції Учасників мають бути дійсними.» Формулювання «з моменту закінчення терміну для подання документів», відсутнє в п.4 Розділу 3 тендерної документації, що регулює питання строку дії тендерної пропозиції.
4) У відповіді на запитання на майданчику «Шановний замовнику, що мається на увазі під вимогою тендерної документації про надання додатково "листа про відповідність ціни товару середньоринковим цінам", лист має бути складений учасником в довільній формі?» замовником надано відповідь.: «Доброго дня, на Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надати довідку, лист, експертний висновок, тощо, виданий уповноваженим органом про середньоринкову вартість товару, для підтвердження цінових показників учасника.
Тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» керуючись відповіддю Замовника виконав вимоги тендерної документації надавши довідку з Одеської ТПП, що є уповноваженим органом, де зазначено роз’яснення, що Одеська ТПП не володіє інформацією про ціни на марку вугілля ДГ/Ж 25-200.
5) У довідці яку надала Одеська ТПП надано офіційне роз’яснення, що даний орган не володіє інформаціє щодо ДГ/Ж (25-200).
6) Додатком №6 Тендерної документації, визначено надання показників безпечності, згідно з технічними вимогами замовника», так як технічними вимогами Замовника визначено лише вологість та зольність, тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надав дані показники в ФОРМІ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ».
Щодо повної технічної характеристики кожної марки вугілля, в тендерній документації ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надано технічну специфікацію.
7) Відповідно до Розділу.2 п.6 тендерної документації визначено: «Копію ДСТУ, ТУ або іншого нормативного документу згідно якого виробляється товар завірену уповноваженою особою.», дана копія завірена Головою Правління ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», який є уповноваженою особою. Тому вимоги тендерної документації були дотримані.
Так як ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010) є нормативним документом, який регламентує відвантаження побутового палива населенню, тому він напряму не є документом, який стосується виробництва.
Отже, ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» виконало вимоги тендерної документації.
8) Штатним розписом товариства не передбачено особи, що уповноважена на зберігання товару. Дані обов’язки виконує завідувач складу, так як він є спеціалістом з обліку та аудиту та є матеріально-відповідальної особою.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №2 від 19.02.2020 р., про відхилення тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», та скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №3 від 19.02.2020р., про визначення переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ".
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 15:12
Надаємо роз’яснення з приводу відхилення пропозиції ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО».
Доводимо до відома, що пропозицію скаржника було відхилено з наступних підстав:
1. Вимогами до Тендерної документації п 4.4 розділ 1.Загальні положення міститься інформація: Про надання згоди в складі тендерної пропозиції стосовно строків поставки товарів (надання послуг, виконання робіт).
В складі пропозиції ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не надано вищезазначений лист, який вимагався вимогами тендерної документації, чим і не виконало умови ТД Замовника.
2. Умовами тендерної документації п.1 розділ II Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації є вимога - надати лист про згоду з процедурою роз’яснень щодо змісту тендерної документації .
Учасником ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» в складі тендерної пропозиції лист щодо внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації не надано, чим порушено вимоги Тендерної документації.
3. Додаток 2 тендерні пропозиції Строк дії тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» зазначено: не з дня розкриття "Пропозиції Учасників торгів мають бути чинні з моменту закінчення терміну для подання документів до тендерних пропозицій Учасників , а з моменту закінчення терміну для подання тендерних пропозицій.
4. Розділом V. Оцінка тендерних пропозицій п.4 тендерної документації , Учасники мають надати – Лист від Учасника про відповідність ціни товару середньоринковим цінам та Довідку, лист, експертний висновок, тощо, виданий уповноваженим органом на асортимент товару,що є предметом закупівлі , про середньо ринкову вартість товару станом на дату подання тендерної пропозиції учасником.
В складі пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не надано лист про відповідність ціни товару середньо ринковим цінам.
5. Розділом V. Оцінка тендерних пропозицій п.5 тендерної документації викладено наступне - Довідку, лист, експертний висновок, тощо, виданий уповноваженим органом на ассортимент товару, що є предметом закупівлі, про середньоринкову вартість товару станом на дату подання тендерної пропозиції учасником.
В складі тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надано довідку з Одеської Торгово промислової Палати, де зазначені марки вугілля АМ (13-25), ДГ (13-100), ГЖ (6-25) . Найменуваня товару даної закупівлі є вугілля кам’яне марки АМ (13-25), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), ДГ/Ж (25-200). Учасник в своїй вимозі повідомив, що Одеська ТПП не володіє інформацією про ціни на марку вугілля ДГ/Ж 25-200, в даному випадку учасник мав змогу та час звернутись до інших регіональних ТППУ для отримання даної інформації. Отже, надана довідка Одеською ТППУ для ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не містить інформацію про вугілля кам’яне ДГЖ (25-200) і є не повною, чим порушено вимоги Тендерної документації .
Додатково повідомляємо, що Замовником не встановлена вимога щодо надання довідки конкретною ТППУ, оскільки її регіональне розміщення не має значення, згідно ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, проте вагомим для замовника є показник середньоринкової ціни на товар, що має бути зазначено у довідці, для визначення реальної адекватної ціни товару, який має закуповуватись на принципах економії державного бюджету.
6. В Додатку № 2 та № 6 до Тендерної пропозиції ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» вказано: в табличці в графі «Найменування товару» учасником/переможцем зазначається конкретне найменування товару та показники безпечності, згідно з технічними вимогами замовника.
Додатками №2 і №6 Тендерної документації, чітко встановлено надання показників безпечності, згідно з технічними вимогами замовника, які визначені в додатку №1 «Технічна специфікація» є перелік повної технічної характеристики кожної марки вугілля з показниками безпечності.
ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не вказано показники безпечності, згідно з технічними вимогами замовника і не надав дані показники в ФОРМІ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток 6) та у формі «Тендерна пропозиція» (додаток 2). Згідно таблиці № 2 ДСТУ 7146:2010 Вугілля камяне та антрацит для побутових потреб, передбачено що показниками безпечності є: хлор на сухий стан палива, загальна сірка на сухий стан палива, мишяк на сухий стан палива .
7. Розділом III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі п.п 6.6 вказано –Усі документи, які стосуються виробництва товару обов’язково повинні бути засвідченні виробником товару.
В складі тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» наявне копія ДСТУ , не засвідчений виробником товару, що порушує вимогу зазначену Розділом III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі п.п 6.6.
8. Розділом III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст..17 Закону п.п. 5.2.1. зазначено що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника із зазначенням інформації про ПІБ працівників, посада, спеціалізація, досвід роботи на займаній посаді.
В складі тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надано довідку в якій вказані посади і спеціалізація працівників, але не зазначено інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару і його навантаження - не вказано відповідальних осіб, які можуть нести відповідальність за збереження цілісності та якості товару та гарантувати замовнику умови виконання договору, відсутність у штатному розписі даних посад не заважає учаснику покласти обов’язки на інших працівників підприємства для забезпечення належного виконання умов договору закупівлі, чим порушило умови тендерної документації.
Крім того доводимо до відома, що на підставі частини 1 статті 23 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» Замовник надає роз’яснення на звернення та оприлюднює його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.На вашу вимогу повідомляємо, що згідно ч.3 ст. 30 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Беручи до уваги вищезазначене роз’яснюємо, що вимога оформлена з порушенням вимог Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», оскільки учасник не вимагає від замовника надати додаткові роз’яснення стосовно прийнятого рішення, а вимагає скасувати рішення Тендерного комітету.
Доводимо до відома, що пропозицію скаржника було відхилено з наступних підстав:
1. Вимогами до Тендерної документації п 4.4 розділ 1.Загальні положення міститься інформація: Про надання згоди в складі тендерної пропозиції стосовно строків поставки товарів (надання послуг, виконання робіт).
В складі пропозиції ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не надано вищезазначений лист, який вимагався вимогами тендерної документації, чим і не виконало умови ТД Замовника.
2. Умовами тендерної документації п.1 розділ II Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації є вимога - надати лист про згоду з процедурою роз’яснень щодо змісту тендерної документації .
Учасником ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» в складі тендерної пропозиції лист щодо внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації не надано, чим порушено вимоги Тендерної документації.
3. Додаток 2 тендерні пропозиції Строк дії тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» зазначено: не з дня розкриття "Пропозиції Учасників торгів мають бути чинні з моменту закінчення терміну для подання документів до тендерних пропозицій Учасників , а з моменту закінчення терміну для подання тендерних пропозицій.
4. Розділом V. Оцінка тендерних пропозицій п.4 тендерної документації , Учасники мають надати – Лист від Учасника про відповідність ціни товару середньоринковим цінам та Довідку, лист, експертний висновок, тощо, виданий уповноваженим органом на асортимент товару,що є предметом закупівлі , про середньо ринкову вартість товару станом на дату подання тендерної пропозиції учасником.
В складі пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не надано лист про відповідність ціни товару середньо ринковим цінам.
5. Розділом V. Оцінка тендерних пропозицій п.5 тендерної документації викладено наступне - Довідку, лист, експертний висновок, тощо, виданий уповноваженим органом на ассортимент товару, що є предметом закупівлі, про середньоринкову вартість товару станом на дату подання тендерної пропозиції учасником.
В складі тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надано довідку з Одеської Торгово промислової Палати, де зазначені марки вугілля АМ (13-25), ДГ (13-100), ГЖ (6-25) . Найменуваня товару даної закупівлі є вугілля кам’яне марки АМ (13-25), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), ДГ/Ж (25-200). Учасник в своїй вимозі повідомив, що Одеська ТПП не володіє інформацією про ціни на марку вугілля ДГ/Ж 25-200, в даному випадку учасник мав змогу та час звернутись до інших регіональних ТППУ для отримання даної інформації. Отже, надана довідка Одеською ТППУ для ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не містить інформацію про вугілля кам’яне ДГЖ (25-200) і є не повною, чим порушено вимоги Тендерної документації .
Додатково повідомляємо, що Замовником не встановлена вимога щодо надання довідки конкретною ТППУ, оскільки її регіональне розміщення не має значення, згідно ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, проте вагомим для замовника є показник середньоринкової ціни на товар, що має бути зазначено у довідці, для визначення реальної адекватної ціни товару, який має закуповуватись на принципах економії державного бюджету.
6. В Додатку № 2 та № 6 до Тендерної пропозиції ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» вказано: в табличці в графі «Найменування товару» учасником/переможцем зазначається конкретне найменування товару та показники безпечності, згідно з технічними вимогами замовника.
Додатками №2 і №6 Тендерної документації, чітко встановлено надання показників безпечності, згідно з технічними вимогами замовника, які визначені в додатку №1 «Технічна специфікація» є перелік повної технічної характеристики кожної марки вугілля з показниками безпечності.
ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не вказано показники безпечності, згідно з технічними вимогами замовника і не надав дані показники в ФОРМІ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток 6) та у формі «Тендерна пропозиція» (додаток 2). Згідно таблиці № 2 ДСТУ 7146:2010 Вугілля камяне та антрацит для побутових потреб, передбачено що показниками безпечності є: хлор на сухий стан палива, загальна сірка на сухий стан палива, мишяк на сухий стан палива .
7. Розділом III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі п.п 6.6 вказано –Усі документи, які стосуються виробництва товару обов’язково повинні бути засвідченні виробником товару.
В складі тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» наявне копія ДСТУ , не засвідчений виробником товару, що порушує вимогу зазначену Розділом III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі п.п 6.6.
8. Розділом III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст..17 Закону п.п. 5.2.1. зазначено що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника із зазначенням інформації про ПІБ працівників, посада, спеціалізація, досвід роботи на займаній посаді.
В складі тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надано довідку в якій вказані посади і спеціалізація працівників, але не зазначено інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару і його навантаження - не вказано відповідальних осіб, які можуть нести відповідальність за збереження цілісності та якості товару та гарантувати замовнику умови виконання договору, відсутність у штатному розписі даних посад не заважає учаснику покласти обов’язки на інших працівників підприємства для забезпечення належного виконання умов договору закупівлі, чим порушило умови тендерної документації.
Крім того доводимо до відома, що на підставі частини 1 статті 23 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» Замовник надає роз’яснення на звернення та оприлюднює його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.На вашу вимогу повідомляємо, що згідно ч.3 ст. 30 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Беручи до уваги вищезазначене роз’яснюємо, що вимога оформлена з порушенням вимог Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», оскільки учасник не вимагає від замовника надати додаткові роз’яснення стосовно прийнятого рішення, а вимагає скасувати рішення Тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000338-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:30514975
Дата подання: 25 лютого 2020 10:32
рішення
Після відхилення тендерної пропозиції ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО", Замовником було визнано переможцем Закупівлі ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ". ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 2 розділу 5 тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, довідку, лист, експертний висновок, тощо виданий уповноваженим органом на асортимент товару, що є предметом закупівлі, про середньо ринкову вартість товару станом на дату подання тендерної пропозиції учасника. На виконання даної вимоги, ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надано у складі тендерної пропозиції експертний висновок В-76 від 11.02.2020 року Кіровоградської регіанальної торгово-промислової палати з зазначенням середньо ринкової ціни на вугілля марок ДГЖ (25-200), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), АМ(13-25). Хоча вимогами тендерної документації передбачені марки вугілля: ДГ/Ж (25-200), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), АМ(13-25). ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» виконав вимоги тендерної документації надавши довідку з Одеської ТПП, що є уповноваженим органом в Одеській області, де зазначено роз’яснення, що Одеська ТПП не володіє інформацією про ціни на марку вугілля ДГ/Ж 25-200. Саме ту марку, яку Замовник згідно вимог тендерної документації закуповує. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не відповідає тендерній документації у цій частині.
П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатком 2 до тендерної документації встановлено надання ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», де зазначається, що Учасник НЕ ПОВИНЕН ВІДСТУПАТИ ВІД ДАНОЇ ФОРМИ ТА ЗАПОВНЮЄ ВСІ ПУСТІ НЕОБХІДНІ ГРАФИ. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиціє «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» відступивши від форми, а саме: НЕ ВКАЗАНО МФО банку, зазначений тільки один номер телефону, а вимагалось «контакті телефони», у колонках змінено «з ПДВ» на «без ПДВ», чим порушив вимоги тендерної документації.
П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не надав у складі тендерної пропозиції вказану інформацію, чим порушив вимоги тендерної документації.
П.9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено надання копії діючого договору про співпрацю учасника із безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером……. Копія договору про співпрацю має бути завірена підписом та печаткою обох сторін. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиції копію договору з постачальником завірену лише постачальником (тобто завірену лише з одного боку).
Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям. Вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність працівників та копії наказів про прийняття на роботу таких працівників. На виконання зазначеної вимоги, ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав довідку про працівників (№ 11-40/39 від 11.02.2020 року) із зазначенням досвіду роботи на займаній посаді працівників Головко О.І. досвід роботи на займаній посаді – 2 місяці, Керціцьку І.С. досвід роботи на займаній посаді – 2 місяці, Бігун С.М. досвід роботи на займаній посаді – 22 роки. Зазначений досвід роботи на займаній посаді не відповідає тому який зазначений в наказах №3-К, №4, №4-К. Наказом №3-К Керціцьку І.С. прийнято на роботу з 21 січня 2020 року, наказом №4-К Головко О.І. прийнято на роботу з 21 січня 2020 року, наказом №4 Бігун С.М. прийнято на роботу водія з 1.10.2008 року. Тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не відповідає тендерній документації у цій частині.
Виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не відповідає вимогам тендерної документації.
Дії тендерного комітету свідчать про упередженість при прийнятті рішення про відхилення ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» та прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ".
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №2 від 19.02.2020 р., про відхилення тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», та скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №3 від 19.02.2020р., про визначення переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ". В іншому випадку вимушені будемо звернутись до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 2 розділу 5 тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, довідку, лист, експертний висновок, тощо виданий уповноваженим органом на асортимент товару, що є предметом закупівлі, про середньо ринкову вартість товару станом на дату подання тендерної пропозиції учасника. На виконання даної вимоги, ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надано у складі тендерної пропозиції експертний висновок В-76 від 11.02.2020 року Кіровоградської регіанальної торгово-промислової палати з зазначенням середньо ринкової ціни на вугілля марок ДГЖ (25-200), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), АМ(13-25). Хоча вимогами тендерної документації передбачені марки вугілля: ДГ/Ж (25-200), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), АМ(13-25). ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» виконав вимоги тендерної документації надавши довідку з Одеської ТПП, що є уповноваженим органом в Одеській області, де зазначено роз’яснення, що Одеська ТПП не володіє інформацією про ціни на марку вугілля ДГ/Ж 25-200. Саме ту марку, яку Замовник згідно вимог тендерної документації закуповує. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не відповідає тендерній документації у цій частині.
П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатком 2 до тендерної документації встановлено надання ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», де зазначається, що Учасник НЕ ПОВИНЕН ВІДСТУПАТИ ВІД ДАНОЇ ФОРМИ ТА ЗАПОВНЮЄ ВСІ ПУСТІ НЕОБХІДНІ ГРАФИ. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиціє «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» відступивши від форми, а саме: НЕ ВКАЗАНО МФО банку, зазначений тільки один номер телефону, а вимагалось «контакті телефони», у колонках змінено «з ПДВ» на «без ПДВ», чим порушив вимоги тендерної документації.
П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не надав у складі тендерної пропозиції вказану інформацію, чим порушив вимоги тендерної документації.
П.9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено надання копії діючого договору про співпрацю учасника із безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером……. Копія договору про співпрацю має бути завірена підписом та печаткою обох сторін. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиції копію договору з постачальником завірену лише постачальником (тобто завірену лише з одного боку).
Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям. Вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність працівників та копії наказів про прийняття на роботу таких працівників. На виконання зазначеної вимоги, ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав довідку про працівників (№ 11-40/39 від 11.02.2020 року) із зазначенням досвіду роботи на займаній посаді працівників Головко О.І. досвід роботи на займаній посаді – 2 місяці, Керціцьку І.С. досвід роботи на займаній посаді – 2 місяці, Бігун С.М. досвід роботи на займаній посаді – 22 роки. Зазначений досвід роботи на займаній посаді не відповідає тому який зазначений в наказах №3-К, №4, №4-К. Наказом №3-К Керціцьку І.С. прийнято на роботу з 21 січня 2020 року, наказом №4-К Головко О.І. прийнято на роботу з 21 січня 2020 року, наказом №4 Бігун С.М. прийнято на роботу водія з 1.10.2008 року. Тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не відповідає тендерній документації у цій частині.
Виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не відповідає вимогам тендерної документації.
Дії тендерного комітету свідчать про упередженість при прийнятті рішення про відхилення ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» та прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ".
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №2 від 19.02.2020 р., про відхилення тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», та скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №3 від 19.02.2020р., про визначення переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ". В іншому випадку вимушені будемо звернутись до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 16:18
Надаємо роз’яснення стосовно Вимоги ПРАТ «ВО « ОБЛПАЛИВО» 1.Відповідно до п. 2 розділу 5 Тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції « довідку, лист, експертний висновок, тощо виданий уповноваженим органом на асортимент товару, що є предметом закупівлі, про середньоринкову вартість товару станом на дату подання тендерної пропозиції учасником». На виконання даної вимоги, ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надано у складі тендерної пропозиції експертний висновок В-76 від 11.02.2020 року виданий Кіровоградською регіональною торгово-промисловою палатою із зазначенням середньої ринкової ціни на вугілля марок ДГЖ (25-200), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), АМ(13-25).
Замовником не встановлена вимога щодо надання довідки конкретною ТППУ, оскільки її регіональне розміщення не має значення, згідно ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР , проте вагомим для замовника є показник середньоринкової ціни на товар, що має бути зазначено у довідці, для визначення реальної адекватної ціни товару, який має закуповуватись на принципах економії державного бюджету.
Згідно п.2, ст.5 вищевказаного Закону «Торгово-промислові палати створюються на території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя (регіональні торгово-промислові палати). У межах кожної з цих адміністративно-територіальних одиниць може бути створена лише одна торгово-промислова палата. На території України діє Торгово-промислова палата України.»А також зазначено слідуюче: у п. 2. Ст.11 «Методичні та експертні документи, видані торгово-промисловими палатами в межах їх повноважень, є обов'язковими для застосування на всій території України». У п. 2, ст..14 «Торгово-промислова палата України відповідно до цього Закону та свого Статуту здійснює представницькі функції як в Україні, так і за її межами, об'єднує торгово-промислові палати та координує їх діяльність».
2 П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатком 2 до тендерної документації встановлено надання ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», де зазначається, що Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнити всі необхідні пусті графи і ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» не відступивши від форми, де заповнені всі графи: зазначений контактний номер телефону, за допомогою якого можна зв’язатись з Учасником; вказано МФО банку, який зазначений у складі рахунку за стандартом IBAN. Додатково роз’яснюємо, що згідно інформації про новий формат рахунків, що оприлюднено на сайті НБУ, відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 "Про запровадження міжнародного банківського рахунку (IBAN) в Україні" (зі змінами), з 01 січня 2020 року всі рахунки використовуються тільки за стандартом IBAN, який складається з 29 букв і цифр. У цей набір символів входить код країни, контрольний розряд, номер рахунку та код банку, пояснюють у НБУ. 29 символів позначаються в такій послідовності:
код країни (UA);
контрольний розряд (2 цифри);
код МФО банку (6 цифр);
рахунок (довжина номера рахунку не фіксується, до 31 жовтня 2019 року він може бути від 5 до 14 символів, з 1 листопада - від 5 до 19 символів).
Дана інформація не впливає на зміст і суть Тендерної пропозиції. Тому не підлягає відхиленню.
Також, якщо Товариство є платником ПДВ, хоча і звільнене від його сплати і оподатковується за ставкою 0 % на пільгових умовах, то Учасник має зазначити загальну вартість цінової пропозиції з ПДВ у наступних додатках: «Тендерна пропозиція» та «Цінова пропозиція». У табличці «Цінова пропозиція» Зазначена Загальна вартість пропозиції з урахуванням ПДВ, де вказано, що ставка ПДВ – 0% , що є вартістю закупівлі з урахуванням податків (зборів).
3..П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиції вказану інформацію у Довідці від 11.02.2020р. №11-40/55 у файлі 10.Технічна специфікація щодо предмету закупівлі.
4.ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиції копію договору з постачальником завірену самим постачальником , що і посвідчує договірні відносини між виробником товару і постачальником - Учасником, також згідно п.п.6.6, п.6, розд.ІІІ ТД «Усі документи, які стосуються виробництва товару обов’язково повинні бути засвідчені виробником товару».Дана інформація не впливає на зміст і суть Тендерної пропозиції
4.
Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям у п.5.2.1. Вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації та у п.5.2.2. вимагались в якості довідки - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, що підтверджують трудові відносини . На виконання зазначеної вимоги, ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав довідку про працівників (№ 11-40/39 від 11.02.2020 року) із зазначенням досвіду роботи на займаній посаді працівників.
Зазначений досвід роботи може не відповідати тому який зазначений в наказах про прийняття на роботу, оскільки загальний трудовий стаж може бути більший ніж на даному підприємстві.
Замовником не встановлена вимога на чітку відповідність наданої довідки наказам про прийняття на роботу. Це є два окремих документи один з яких гарантує наявність персоналу відповідної кваліфікації, а інший - підтверджує трудові відносини підприємства і фізичних осіб.
Тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" відповідає тендерній документації у цій частині. Виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" відповідає вимогам тендерної документації замовника та правомірне прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ".
Замовником не встановлена вимога щодо надання довідки конкретною ТППУ, оскільки її регіональне розміщення не має значення, згідно ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР , проте вагомим для замовника є показник середньоринкової ціни на товар, що має бути зазначено у довідці, для визначення реальної адекватної ціни товару, який має закуповуватись на принципах економії державного бюджету.
Згідно п.2, ст.5 вищевказаного Закону «Торгово-промислові палати створюються на території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя (регіональні торгово-промислові палати). У межах кожної з цих адміністративно-територіальних одиниць може бути створена лише одна торгово-промислова палата. На території України діє Торгово-промислова палата України.»А також зазначено слідуюче: у п. 2. Ст.11 «Методичні та експертні документи, видані торгово-промисловими палатами в межах їх повноважень, є обов'язковими для застосування на всій території України». У п. 2, ст..14 «Торгово-промислова палата України відповідно до цього Закону та свого Статуту здійснює представницькі функції як в Україні, так і за її межами, об'єднує торгово-промислові палати та координує їх діяльність».
2 П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатком 2 до тендерної документації встановлено надання ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», де зазначається, що Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнити всі необхідні пусті графи і ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» не відступивши від форми, де заповнені всі графи: зазначений контактний номер телефону, за допомогою якого можна зв’язатись з Учасником; вказано МФО банку, який зазначений у складі рахунку за стандартом IBAN. Додатково роз’яснюємо, що згідно інформації про новий формат рахунків, що оприлюднено на сайті НБУ, відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 "Про запровадження міжнародного банківського рахунку (IBAN) в Україні" (зі змінами), з 01 січня 2020 року всі рахунки використовуються тільки за стандартом IBAN, який складається з 29 букв і цифр. У цей набір символів входить код країни, контрольний розряд, номер рахунку та код банку, пояснюють у НБУ. 29 символів позначаються в такій послідовності:
код країни (UA);
контрольний розряд (2 цифри);
код МФО банку (6 цифр);
рахунок (довжина номера рахунку не фіксується, до 31 жовтня 2019 року він може бути від 5 до 14 символів, з 1 листопада - від 5 до 19 символів).
Дана інформація не впливає на зміст і суть Тендерної пропозиції. Тому не підлягає відхиленню.
Також, якщо Товариство є платником ПДВ, хоча і звільнене від його сплати і оподатковується за ставкою 0 % на пільгових умовах, то Учасник має зазначити загальну вартість цінової пропозиції з ПДВ у наступних додатках: «Тендерна пропозиція» та «Цінова пропозиція». У табличці «Цінова пропозиція» Зазначена Загальна вартість пропозиції з урахуванням ПДВ, де вказано, що ставка ПДВ – 0% , що є вартістю закупівлі з урахуванням податків (зборів).
3..П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиції вказану інформацію у Довідці від 11.02.2020р. №11-40/55 у файлі 10.Технічна специфікація щодо предмету закупівлі.
4.ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиції копію договору з постачальником завірену самим постачальником , що і посвідчує договірні відносини між виробником товару і постачальником - Учасником, також згідно п.п.6.6, п.6, розд.ІІІ ТД «Усі документи, які стосуються виробництва товару обов’язково повинні бути засвідчені виробником товару».Дана інформація не впливає на зміст і суть Тендерної пропозиції
4.
Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям у п.5.2.1. Вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації та у п.5.2.2. вимагались в якості довідки - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, що підтверджують трудові відносини . На виконання зазначеної вимоги, ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав довідку про працівників (№ 11-40/39 від 11.02.2020 року) із зазначенням досвіду роботи на займаній посаді працівників.
Зазначений досвід роботи може не відповідати тому який зазначений в наказах про прийняття на роботу, оскільки загальний трудовий стаж може бути більший ніж на даному підприємстві.
Замовником не встановлена вимога на чітку відповідність наданої довідки наказам про прийняття на роботу. Це є два окремих документи один з яких гарантує наявність персоналу відповідної кваліфікації, а інший - підтверджує трудові відносини підприємства і фізичних осіб.
Тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" відповідає тендерній документації у цій частині. Виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" відповідає вимогам тендерної документації замовника та правомірне прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-27-000338-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:30514975
Дата подання: 28 лютого 2020 16:46
Дата подання: 28 лютого 2020 16:46
а рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
вих.№ _________ від _________ 20__ р.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
«ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ОБЛПАЛИВО»
65003, м.Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 70/1
Код ЄДРПОУ: 30514975
Тел.: 048-786-82-82
Тел./факс: 048-786-82-85
Електронна пошта: office@obltoplivo-odessa.com
Замовник торгів: Північний центр професійної освіти
66200, Україна, Одеська область, смт Саврань,
Вул. Соборна, 28
Код ЄДРПОУ: 02546370
Телефон: (04865)3-13-85
Електронна пошта: ptu24@meta.ua
Інформація про закупівлю
ID: c6275c704577429e84e1f7f4e70bcbb7
Ідентифікатор закупівлі
UA-2020-01-27-000338-c
Ідентифікатор плану
UA-P-2020-01-27-001525-a
СКАРГА
на рішення тендерного комітету
відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Північним центром професійної освіти 27.01.2020р. розміщено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-000338-c на закупівлю товарів ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне).
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли три учасника:
1. ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ"
3. ТОВ "ЕКОТОПТРАНС"
Протоколом засідання тендерного комітету №2 від 19.02.2020 р., відхиллено тендерну пропозицію ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», та протоколом засідання тендерного комітету №3 від 19.02.2020р., визначено переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ".
ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не погоджується з рішенням Замовника з наступних підстав:
1) «Вимогами до тендерної документації п. 4.4 розділ 1 Загальні положення міститься інформація: Про надання згоди в складі тендерної пропозиції стосовно строків поставки товарів (надання послуг, виконання робіт). В складі пропозиції ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не надано вищезазначений лист».
ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі, тому що вимогами тендерної документації замовника визначено що, для погодження з проектом договору про закупівлю учасник надає його заповнений (крім ціни) та підписаний зі своєї сторони у складі тендерної пропозиції, так як проект договору поданий та підписаний уповноваженою особою ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», містить інформацію про строк поставки товарів. ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надав підписаний проект договору і відповідно надав згоду з усіма умови договору , в тому числі згоду про строк поставки товару.
Крім того технічна специфікація та інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі подані ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» містять інформацію про строк поставки, дані документи підписані уповноваженою особою ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», що означає погодження з даними умовами. Отже, ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не порушив вимоги тендерної документації.
2) «Умовами тендерної документації п. 1 розділ ІІ Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації є вимога - надати лист про згоду з процедурою роз’яснень щодо змісту тендерної документації. Учасником ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» в складі тендерної пропозиції лист щодо внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації не надано». ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», тому що відповідно до Форми «Цінова пропозиція» п.6 «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації», тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надало згоду з процедурою роз’яснень, підписавши даний документ. Отже, ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не порушив вимоги тендерної документації.
3) «Додаток 2 тендерні пропозиції «Строк дії тендерної пропозиції», в складі тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» зазначено не вірно. Має бути зазначено «з моменту закінчення терміну для подання документів до тендерних пропозицій Учасників».
ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі, тому що відповідно до п.4 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними), передбачено що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (календарних) днів. В день розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель тендерні пропозиції Учасників мають бути дійсними. Формулювання «з моменту закінчення терміну для подання документів», відсутнє в п.4 Розділу 3 тендерної документації, що регулює питання строку дії тендерної пропозиції. Отже, ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» виконав вимоги тендерної документації.
4) «Розділом 5. Оцінка тендерних пропозицій п. 4 тендерної документації, Учасники мають надати- Лист про відповідність ціни товару середньо ринковим цінам. В складі пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не надано вищезазначену довідку».
ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі, тому що відповідно до відповіді на запитання на майданчику «Шановний замовнику, що мається на увазі під вимогою тендерної документації про надання додатково "листа про відповідність ціни товару середньоринковим цінам", лист має бути складений учасником в довільній формі?» замовником надано відповідь: «Доброго дня, на Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надати довідку, лист, експертний висновок, тощо, виданий уповноваженим органом про середньоринкову вартість товару, для підтвердження цінових показників учасника. Тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» керуючись відповіддю Замовника виконав вимоги тендерної документації надавши довідку з Одеської ТПП.
5) «Розділом 5 Оцінка тендерних пропозицій п. 5 тендерної документації викладено наступне – Довідку, лист, експертний висновок, тощо виданий уповноваженим органом на асортимент товару, що є предметом закупівлі, про середньо ринкову вартість товару станом на дату подання тендерної пропозиції учасником. В складі тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» наявна довідка з Одеської Торгово промислової палати, де зазначені марки вугілля АМ (13-25), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), ДГ(25-200). Найменування товару даної закупівлі є вугілля кам’яне марки АМ (13-25), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), ДГ/Ж (25-200). Отже інформація про вугілля кам’яне ДГ/Ж (25-200) в довідці яку надала Одеська ТПП відсутня».
ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі, тому що відповідно до довідки, яку видала Одеська ТПП міститься офіційне роз’яснення, що даний орган не володіє інформаціє щодо вугілля кам’яного марки ДГ/Ж (25-200) і відповідно не володіє інформацією про середньо ринкову вартість товару (вугілля марки ДГ/Ж (25-200). В той же час в довідці Одеської ТПП міститься інформація про середню ринкову ціну на вугілля марки ДГ(25-200).
6) «В додатку №6 до тендерної документації ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» вказано: в табличці в графі «Найменування товару» учасником/переможцем зазначається конкретне найменування товару та показники безпечності, згідно з технічними вимогами замовника. ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» в додатку №6 до тендерної документації ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» не вказано показники безпечності, згідно з технічними вимогами замовника».
ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», тому що відповідно до Додатку №6 Тендерної документації, визначено надання показників безпечності, згідно з технічними вимогами замовника. Технічними вимогами Замовника визначено лише вологість та зольність, тому ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» і надав дані показники в ФОРМІ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ». Щодо повної технічної характеристики кожної марки вугілля, в тендерній документації ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надано технічну специфікацію, в якій міститься розгорнута інформація щодо технічних показників вугілля (в тому числі і показники безпечності вугілля).
7) «Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі п.п. 6.6. вказано – Усі документи, які стосуються виробництва товару обов’язково повинні бути засвідчені виробником товару. В складі тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» наявна копія ДСТУ, не засвідчена виробником товару, що порушує вимогу зазначену Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі п.п. 6.6.
ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не може погодитися з такими рішеннями, тому що відповідно до Розділу 3 п.6 тендерної документації визначено: «Копію ДСТУ, ТУ або іншого нормативного документу згідно якого виробляється товар завірену уповноваженою особою», дана копія завірена Головою Правління ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», який є уповноваженою особою. Тому вимоги тендерної документації були дотримані.
Так як ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010) є стандартом , що поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для побутових потреб, тому він напряму не є документом, який стосується виробництва і відповідно не має бути завірений виробником товару. Крім того, не завірення копії ДСТУ не впливає на зміст тендерної пропозиції. Отже, ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» виконало вимоги тендерної документації.
8) «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника із зазначенням інформації про ПІБ працівників, посада, спеціалізація, досвід роботи на займаній посаді. В складі тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО не зазначено інформацію про працівника (працівників) який має необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару.
ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі. В складі тендерної пропозиції надано довідку із інформацією про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема із зберігання товару, його навантаження та доставки до замовника. Штатним розписом товариства не передбачено спеціальну посаду – зберігач товару. Обов’язки, щодо зберігання товару виконує завідувач складу, так як він є матеріально-відповідальної особою та має спеціалізацію з обліку та аудиту.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, пропозиція якого відповідає Вимогам тендерної документації. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ", пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, з наступних підстав:
1) Відповідно до п. 2 розділу 5 тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, довідку, лист, експертний висновок, тощо виданий уповноваженим органом на асортимент товару, що є предметом закупівлі, про середньо ринкову вартість товару станом на дату подання тендерної пропозиції учасника. На виконання даної вимоги, ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надано у складі тендерної пропозиції експертний висновок В-76 від 11.02.2020 року Кіровоградської регіанальної торгово-промислової палати з зазначенням середньо ринкової ціни на вугілля марки ДГЖ (25-200). Хоча вимогами тендерної документації передбачені марки вугілля: ДГ/Ж (25-200), ДГ (13-100), ГЖ (6-25), АМ(13-25). Отже учасник не надав підтвердження середньої ринкової ціни на вугілля марки ДГ/Ж (25-200), яка прямо передбачена вимогами тендерної документації, чим порушив вимоги тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не відповідає тендерній документації у цій частині.
2) П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатком 2 до тендерної документації встановлено надання ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», де зазначається, що Учасник НЕ ПОВИНЕН ВІДСТУПАТИ ВІД ДАНОЇ ФОРМИ ТА ЗАПОВНЮЄ ВСІ ПУСТІ НЕОБХІДНІ ГРАФИ. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиціє «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» відступивши від форми, а саме: НЕ ВКАЗАНО МФО банку, зазначений тільки один номер телефону, а вимагалось «контакті телефони», у колонках змінено «з ПДВ» на «без ПДВ», чим порушив вимоги тендерної документації.
3)П.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не надав у складі тендерної пропозиції вказану інформацію, чим порушив вимоги тендерної документації.
4)П.9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено надання копії діючого договору про співпрацю учасника із безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером……. Копія договору про співпрацю має бути завірена підписом та печаткою обох сторін. ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав у складі тендерної пропозиції копію договору з постачальником завірену лише постачальником (тобто завірену лише з одного боку).
5) Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям. Вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність працівників та копії наказів про прийняття на роботу таких працівників. На виконання зазначеної вимоги, ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" надав довідку про працівників (№ 11-40/39 від 11.02.2020 року) із зазначенням досвіду роботи на займаній посаді працівників Головко О.І. досвід роботи на займаній посаді – 2 місяці, Керціцьку І.С. досвід роботи на займаній посаді – 2 місяці, Бігун С.М. досвід роботи на займаній посаді – 22 роки. Зазначений досвід роботи на займаній посаді не відповідає тому який зазначений в наказах №3-К, №4, №4-К. Наказом №3-К Керціцьку І.С. прийнято на роботу з 21 січня 2020 року, наказом №4-К Головко О.І. прийнято на роботу з 21 січня 2020 року, наказом №4 Бігун С.М. прийнято на роботу водія з 1.10.2008 року. Тендерна пропозиція ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не відповідає тендерній документації у цій частині.
Враховуючи вищенаведене, учасник - ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" порушило суттєві вимоги тендерної документації, що є підставою для дискваліфікації вказаного учасника відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником у. Також, таким рішенням Замовника було порушено право та охоронювані законом інтереси ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», яке понесло затрати на підготовку пропозиції, стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на отримання прибутку.
Виходячи з викладеного та керуючись ст.3,18,30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» та скасувати рішення визнання переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ".
Додаток:
1. Докази оплати за подання скарги.
З повагою,
Голова Правління
ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» О.С. Лук’янов
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 10:56
рішення від 03.03.2020 № 4023.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 10:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2020 № 5091.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 18:42
рішення від 17.03.2020 № 5091.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 17:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" |
1 108 650,00
UAH з ПДВ
|
1 108 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" |
1 495 860,00
UAH з ПДВ
|
1 495 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОТОПТРАНС" |
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" #30514975 |
Відхилено |
1 108 650,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 11:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" #43367095 |
Переможець |
1 495 860,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 15:26
|
Дод дог 1 (55).pdf | зміни до договору |
09 лютого 2021 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 10:20
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 10:38
|
договір 55 | укладений |
25 березня 2020 10:35
|
додаткова угода №1 | зміни до договору |
25 березня 2020 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |